Minkä ikäisenä aloit kokeilemaan peppuleikkejä?
Minkä ikäinen olet nyt?
Onko peppuleikit lisääntynyt vai vähentyny, tai kenties pysynyt alusta lähtien samanlaisena?
Kuinka paljon peppuleluja omistat?
Kuinka usein harrastat peppuleikkejä?
Oletko koskaan haaveillut, että sen lelun tilalla olisikin oikea kyrpä?
Itse kokeilin ensimmäisen kerran varmaan joskus 15-vuotiaana kauheessa kiimassa tyyliin jollain hammasharjan päällä, nykyään olen 24-vuotias, välissä oli jokunen vuos ettei tullu leikittyä kun olin parisuhteessa, sittemmin parisuhteen kariuduttua itsetyydytyksen lisääntyessä, on tullut vaikka jos minkäkin laista peppulelua ja nykyään vähintään kerran viikossa tulee survottua dildoa anaaliin, eturauhaskiihottimia tulee käytettyä n. Joka toinen päivä. Leluja on eturauhaskiihottimia muistaakseni 5 ja dildojakin taitaa 5 kappaletta olla. Toki aktiivisessa käytössä vain kaksi eri kiihotinta ja kaksi eri dildoa käytössä. Välillä alkaa tehdä mieli ihan älyttömästi saada ihan oikeaa kyrpää joka reikään, sitten taas toisinaan kyrvät ei kiihota lainkaan. Kokemusta miestenvälisestä seksistä ei ole, vaikkakin joissain määrin ajatus seksisuhteesta miehen kanssa kiehtoisi.
Kysely pepputyydyttäjille
11
422
Vastaukset
- Anonyymi
Aloin peppuleikit murrosikäisenä hammasharjalla, vessa-harjalla rassasin myös.
Sitten panin anus-tapin reikääni. Pepun tyydyttäminen oli satunnaista.
Kymmenen vuotta sitten naisystäväni totutti minut taitavasti peppuseksiin. Aluksi hän runkkasi pippeliäni ja pani sormensa samalla peppureikääni, sitten pienen dildon ja liikutti sitä edestakaisin.
Suhteen päättyessä jatkoin pepputyydyttäjänä naisystäväni kouluttamana.
minun oli pakko saada anus-tappi ja teko-kyrpä peppureikääni säännöllisesti.
Ex-naisystäväni pitää minut tiukassa otteessaan edelleen.
Ex-naisystäväni katsoo mielellään kun hänen nykyiset miesystävänsä panee minua perseeseeni. Aina kun miesystävä vaihtuu, niin minun on mentävä uuden miehen nussittavaksi. - Anonyymi
Kyllä reikä varmaan venynyt
- Anonyymi
Itsestäsi kerrot totuuden.
- Anonyymi
Onkohan tuo peppuseksi ja alaikäisten vahtaaminen kovinkin yleistä joka tapauksessa pedofiilit pitäis rangaista aikuiset kuten täällä voi toki ilmaista mieltymyksensä mutta jos kuten minulle ehdoitellaan en vaan innostu enkä hyväksy jokainen täysi ikäinen hakekoon seuransa sieltä missä on muita samoin eläviä aikuisia.
- Anonyymi
Kuka täällä mistään alaikäisten vahtaamisesta on puhunut?
Tietääkseni tämä sivu on tarkoitettu täysi-ikäisille, joten kysymykset myös on suunnattu täysi-ikäisille, ja peppuseksi on yhtä luonnollinen tapa tyydyttäytyä kuin käteen vetäminen. Oletkohan eksynyt vähän väärälle palstalle? Täällä kun katsos puhutaan nimenomaan miesten itsetyydytyksestä, johon myös peppuleikit kuuluvat.
- Anonyymi
Eka kerran runkatessani työnsin peppuuni vasaran varren, olin silloin ehkä 13 vuotias ja nyt 54v.
17 vuotiaana sain eka kerran aitoa kalua peppuuni. - Anonyymi
Että peppuva tyytytetään? Ei poijjaat, ottakee vanhoista savottamiehistä mallia! Savotoilla vejettiin kätteen mutta perseilty ei!
- Anonyymi
Aloittelin peppuhommat enkä joskus 30v iässä. Nyt ikää 44.
On lisääntynyt, ehkä parin viikoin välein.
Vaimon sauvoja olen käyttänyt, vaimo myös ollut avustamassa.
Viime aikoina alkanut kiinnostamaan myös aidon saanti. Vaimoa kuulemma kiihottaisi ajatus tilanteen seuraamisesta.Jotain satunnaisia kokeiluja vaimon sauvalla jo kauan aikaa sitten, mutta kymmenisen vuotta sitten hankin Aneroksen ja siitä alkoi uusi hieno ajanlasku.
Olen viisikymppinen perheellinen ja eturauhaseni saa nauttia nykyisin säännöllisesti Kronoksen kauniista huolenpidosta.
Leikkien määrä on pysynyt aika vakaana, koen olevani nykyisin kuitenkin ex-hetero eli nykyisin Wanna-BI :=)
Siis kokemusta toisesta miehestä ei ole, mutta ajatus on hyvin kiehtova.- Anonyymi
Olisitteko avoimin mielin liikenteessä, ehkä jopa kokeilua miettimässä? Minua kiihottaa ajatus siitä, että olisin pariskunnan mukana leikeissä ja juurikin tällainen asetelma. Vaimo katselee kiihottuneena vierestä, kun miehet tutustuvat toisiinsa kaikessa rauhassa. Täällä siis kiinnostunut M40 Uusimaa
- Anonyymi
Oma peppureikä kiinnosti ja kiihotti jo varhain, jo ennen kouluikää työntelin pikkuesineitä pyllyyni, sittemmin kullin kunnolla seistessä nautin yksin ollessani puisesta dildosta jonka olin itse valmistanut. Kahdesti naimisissa, mutta peppuhimo on pitänyt pintansa ja olen saanut aitoakin muutaman kerran. Nyt on jo ikää, mutta harrasteet eivätkä himot ole mihinkään hävinneet. Nytkin istun koneella plugi pyllyssä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 966366
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303803törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283180Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701726- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859