Hei!
Kävin tuossa keräilemässä korvasieniä ja ajattelin ne laittaa myyntiin, mutta eihän minulla ole vaakaa! mikä olisi hyvä litra hinta satakunnanalueella?
Laitoin 8e/litra mutta toivottavasti ei ole liian hintavaa.
Lisäksi miten olette sieniä säilöneet? jos vaikka saankin ostajan vasta huomenna/ylihuomenna niin mahtaako säilyä jos harjaan isoimmat hiekat ja roskat pois ja pistän ilmavasti kuistille kylmälaatikkoon ja kallen pohjalle pyyhkeen sisällä?
Tykkään keräillä sieniä ja löysin hyvät paikat, mutta tämä säilytys on vähän ongelmallinen kun meinasin kerätä vain myyntiin ja minulla ei ole ostajaa valmiina.
Kiitos jos joku viitsii vastailla!
Korvasienten litrahinta ja säilöntä?
Anonyymi
1
267
Vastaukset 1
- Anonyymi
Hei. Sienet kyllä säilyvät viileessä muutaman päivän. Ravintolaan suora myynti olisi paras vaihtoehto, corona aikana se ei taida onnistua. Käytä itse sienet tai laita pakastimeen ( pakastettuja sieniä eivät ravintolat osta)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511011- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et34607- 39547
- 63513
- 39512
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht315478kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449- 74448
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19411