Vasemman korvan soiminen

Eli vasen korvani alkoi soida mai-iltana.. Keskiviikkona lääkäri totesi, että korva o tulehtunut. Sain antibiootin ja optiborin korvatipat. Oireet eivät olen vielä hävinneet. Ääni on välillä hiljaisempi, mutta ei tunnu häviävän. Auttaisiko korvan puhdistus, jos laittaisin removaxia. Lisäksi minulla on vasemmanpuoleista niskasärkyä. Onko näillä yhteyttä?
Lisäksin kiinnostaa mitä saa tehdä. Onko sauna, vesijuoksu kiellettyä? Unti kai on, edes apteekista ostettujen korvasuojien kanssa ei kannata uida?
Minulla on 1,5 viikkoa ennen korvan tinnituksen alkua käytössä etoricoxid kirka selkäsärkylääke, jonka lopetin, kun ei siitä ollut juurikaann apua. Selkä on aika lailla parantunut myöhemmin, kurkumiini-kaposelit ja vaahtomuovipatja auttoi ja lisäksi tempurin patja on tilauksessa. . Onko tuolla lääkkeellä vaikutusta tähän?
Olanzapien unilääkkeen avulla pystyn nukkumaan suht. hyvin, mutta päivällä korva soi valtavasti.
Mistä tämä voisi johtua ja voiko sille tehdä jotaikin.

3

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla on vasen korva soinut vuosikausia. Tänään se soi jo niin kovaa, että kuuluu päivällä kaiken muun melunkin yli. Joskus soi oikeakin korva, mutta matalammalla taajuudella. En ole käynyt näyttämässä missään, tuskin sitä 76 -vuotiaalta edes tutkittaisiin. Kuulunee niihin ikälisiin.

    • Anonyymi

      Sinuu auttaa jos joku ystäväsi voi hieroa hartiat, molemmat olkapääsi ja erikoisesti kaulan seutu.

    • Anonyymi

      Onko kuulosi huonontunut ? Kun kuulo heikkenee, eli ulkopuoliset äänet heikkenenvät, alkaa kuulla päänsisäisiä vinkunoita, verisuonien kohinoita yms.
      Minulla on kuulo mennyt huonoksi ja on ollut 20 vuotta kova tinnitus nonstoppina. Kuin kosken partaalla istuisi, välillä lisäksi vinkuu tai piipittää.
      Parissa vuodessa sitä oppii jotenkuten sietämään.
      Jouduin pyytämää unilääkkeitä alkuun, kun tinnitukselta en pystynyt unta saamaan
      ja töissä oli käytävä.
      Nyt olen eläkkeellä ja unilääkekoukussa. En nuku enää milloinkaan ilman niitä.
      Ne tuhosivat uni-valverytmin.
      Koeta kestää, kyllä se tinnitus saattaa laantua ja loppua kokonaankin.
      Se ei ole mitkään este ihan normaalielämälle, vaikka se on hermoja rassaavaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      173
      9253
    2. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      69
      7198
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      60
      3625
    4. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      94
      1348
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1332
    6. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1283
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      21
      1199
    8. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      228
      1178
    9. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      1003
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      921
    Aihe