Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

Anonyymi-ap

Vaikka tulisin ja kosisin sinua.

48

1064

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä ole paljon jätettävää, eli jään odottamaan.

    • Anonyymi

      En tietenkään vois jättää kaikkea.
      Oleksä hullu vai mitä?

      • Anonyymi

        Sitähän tässä juuri epäiltiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän tässä juuri epäiltiin.

        Ei kukaan voi ees vaatia tollaista jos rakastaa. Enkä tietenkään lapsiani jättäisi.


    • Anonyymi

      Niin minkä kaiken 🙄?
      En usko että kukaan tulee koskaan kosimaan. En ole sitä edes koskaan odottanutkaan, sillä en ole naimisiin menevää sorttia.
      Uskollinen ja rehellinen voi olla muutenkin.

    • Anonyymi

      En halua tai voi jättää kaikkea, eikä hän voi. Jos kosisit muuttaisimme yhdessä kaiken, hitaasti mutta varmasti.

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣niinvarmaanjoo🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣empäsuskoettäsiitäakastasiihenon🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣suurisuusilläon🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
        HA HA HA HA HA HA HA HA !!!!!!!
        Testaa vaikka


    • Anonyymi

      Mieluummin yhteistä sopimista kuin suuria eleitä.

    • Anonyymi

      Juuri tuo epävarmuus toisesta on pahinta. Nimenomaan olisin valmis jättämään monia asioita vuoksesi, mutta en usko että sinä olisit. Silloin jos epäusko valtaa mielen, voi olla varma ettei mitään tule ainakaan tapahtumaan.

    • Anonyymi

      ei mua kyllä kukaan tule kosimaan

    • Anonyymi

      Repisin vaatteeni ja lähtisin kirmaamaan kesälaitumille sillä sekunnilla. T. Mies

      • Anonyymi

        Ja minä kun vaan hamekangasta olin vailla...


    • Anonyymi

      Varoituksen sana vielä, että 100% minua kosineista on nykyään kuolleita.. Ehkä mä olen kirottu?

      • Anonyymi

        Kylmäpä kohtalo tässä sitten ylkää taitaa odottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmäpä kohtalo tässä sitten ylkää taitaa odottaa.

        Tietysti, pitkällä tähtäimellä kuolleisuus on muutenkin 100%, mutta nyt on kumminkin alle 50-vuotiaista kyse.


    • Anonyymi

      Kaksi järkevää ihmistä pystyy kyllä sopimaan asioista. Että anna tulla vaan.

      • Anonyymi

        So not us then, huh?


    • Anonyymi

      Uusi sivu kääntyy muutenkin ihan juuri. En kaipaa kihloja ym. Kaipaan hänet osaksi elämääni.

      • Anonyymi

        Älä ny hulluja puhu! 112


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ny hulluja puhu! 112

        Nine one one, I'm on fire. Don't leave me lonely.


    • Anonyymi

      Olis se kai ihan järkevää tutustua ensin. Ja viisasta :)

      • Anonyymi

        No tutustupa siitä sit vaa..


      • Anonyymi

        Jos et tunne…. Heh


    • Anonyymi

      Mitä itse olisit valmis jättämään ja mstä olisit valmis luopumaan? Avioliitto on aika pitkälle yhteisiä sopimuksia ja sen takia pitää osata kommunikoida. Omaa tahtoa ja luonnetta ei pitäisi joutua "jättämään". Kummankaan. Yhdistäviä tekijöitä on oltava niin paljon että kumpikin tuntee jäävänsä saamapuolelle.

    • Anonyymi

      No en. Minulla on hyvä mies kotona ja siellä myös lapset, yhteisessä kodissa. :)

    • Anonyymi

      Niin en.Ehkä soittaisin jonkun viemään sut pois.

    • Anonyymi

      Moni asia on jo muuttunut ja tulee muuttumaan. Tiedän, että olit osa, sitä johdatusta ja valintojani -syystä. Olet ollut voimani, niissä hetkissä, kun olen ollut aivan yksin ja vailla voimia. Olen tietoinen olemassa olostasi jatkuvasti.. Rakkauteni valo

      • Anonyymi

        Kauniisti sanottu kuka lie💙


    • Anonyymi

      Ei kukaan jätä kaikkea. Kaikki seuraa mukana.

    • Anonyymi

      Olisin, jos mies rakastaisi. ❤️

    • Anonyymi

      Aloittajalle! No en todellakaan enää kosintaasi vastaisi. Liian myöhäistä.

      • Anonyymi

        Et myöntävästi etkä kieltävästi, ota siitä sitten selvää. Tämmöstähän tämä on ollutkin.


    • Anonyymi

      Kaikki jäisi sillä hetkellä

    • Anonyymi

      Tule, saatat yllättyä🥰🤗

      • Anonyymi

        Tulla minne? Milloin olette olleet viimeksi yhteyksissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulla minne? Milloin olette olleet viimeksi yhteyksissä?

        Reipas vuosihan siitä on vierähtänyt..


    • Anonyymi

      Olet jo elämässäni...Rakkaani

    • Anonyymi

      Tuskin tuossa tilanteessa tarvitsisi jättää kaikkea. Tulisi vain rutkasti lisää.

    • Anonyymi

      Tottakai, kuka ei rakastaisi spontaania kosiota täysin tuntemattomalta! Eikö olekin romanttista antaa kaiken tutun ja turvallisen vuoksi ja hypätä suoraan tuntemattomaan? Eihän tässä voi mitään menettää, paitsi ehkä omaa järkeään ja itsesuojeluvaistoaan. Eikö olekin hienoa, kun joku tulee ja pakottaa meidät miettimään uudelleen kaikki elämämme päätökset ja suunnitelmat? Voisi melkein kutsua sitä rakkauden iloksi, vai mitä?

      • Anonyymi

        Kyllä tuo olis romanttista.


    • Anonyymi

      Et tulis oot niin arka jalka kaikki naiset on arkoja ei yhtään rohkeutta

      • Anonyymi

        Luuliksää jotenki et nainen on mies


    • Anonyymi

      Mitä aloittaja tarkoitat tällä…?

    • Anonyymi

      Vie sie mie vikisen. Onneks lähimmäiset ymmärtää minua. Tietää ettei elämäni oo ollut ruusuilla tanssia ja olisivat vaa tyytyväisiä jos noin päättäväisen puolison jostain saisin.

    • Anonyymi

      Enpä usko, että tulisit.

    • Anonyymi

      Eihän mulla edes oo mittää.

    • Anonyymi

      Kaikki jäisi siihen paikkaan, jos tietäisin tunteistasi.

    • Anonyymi

      Noni! Ja taas ihan on herran omia uskomuksia. Mieti vähän vielä ja tee omia päätöksiä. Nää tarinat kertoo vaan siitä ettet tarvitse YHTÄÄN KETÄÄN

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3065
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2301
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe