Kuumat päivät

Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌
Sinkkukesä 2024

356

1517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomentapäivää🥱 kaappi tyhjä, se on kuule lähdettävä kauppaan nyt.

      • Hyvää huomenta ja hyvää kauppareissua. 😊☕


      • mustasusi kirjoitti:

        Hyvää huomenta ja hyvää kauppareissua. 😊☕

        Kiitos🥱 huh kun jäi jotenkin väsyttämään.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kiitos🥱 huh kun jäi jotenkin väsyttämään.

        Onkohan sulla univelkaa? Mä nukuin ihmeen hyvin... ☕


      • mustasusi kirjoitti:

        Onkohan sulla univelkaa? Mä nukuin ihmeen hyvin... ☕

        No on todennäkösesti☕️


      • Prinsessasi kirjoitti:

        No on todennäkösesti☕️

        Sulla ollut rankkaa töissä/opiskelussa. Täytyisi ottaa ja levätä hyvin. Itsellänikin nuo vuorotyöt välillä sotkee unirytmiä. Tänäänkin vain tämä vapaapäivä tässä vuorojen välissä. Menee ihan huilaamisen kannalta. Vaikka salille kyllä tekisi mieli.. ☕️


      • mustasusi kirjoitti:

        Sulla ollut rankkaa töissä/opiskelussa. Täytyisi ottaa ja levätä hyvin. Itsellänikin nuo vuorotyöt välillä sotkee unirytmiä. Tänäänkin vain tämä vapaapäivä tässä vuorojen välissä. Menee ihan huilaamisen kannalta. Vaikka salille kyllä tekisi mieli.. ☕️

        Joo… se on kun kaikki tuntuu jotenkin niin haastavalta ja siitä huolimatta on pakko suoriutua. Päässäkään ei liiku mitään. 🙂


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Joo… se on kun kaikki tuntuu jotenkin niin haastavalta ja siitä huolimatta on pakko suoriutua. Päässäkään ei liiku mitään. 🙂

        Se että pää tuntuu tyhjältä, viittaa varmaan ylirasitukseen... On tuo kouluelämä vaan rankkaa nykyisin. Mites kesä menee? Onko lomaa vai töitä?


      • mustasusi kirjoitti:

        Se että pää tuntuu tyhjältä, viittaa varmaan ylirasitukseen... On tuo kouluelämä vaan rankkaa nykyisin. Mites kesä menee? Onko lomaa vai töitä?

        Jotain sellasta. Töitä tietysti. Mutta se on helpompaa ja mielekkäämpää kuin opiskelu.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Jotain sellasta. Töitä tietysti. Mutta se on helpompaa ja mielekkäämpää kuin opiskelu.

        Hyvä että se on noin päin. Koska työelämää sitä riittää sitten opiskelun jälkeen. Voihan sitä joskus jatkokouluttautua lääkäriksi? Jos haluaa.


      • mustasusi kirjoitti:

        Hyvä että se on noin päin. Koska työelämää sitä riittää sitten opiskelun jälkeen. Voihan sitä joskus jatkokouluttautua lääkäriksi? Jos haluaa.

        Ääh mä en ole sellainen teoreetikko yhtään. Eihän sitä tiedä, jos tulevaisuudessa asia kääntyy toisinpäin ja innostun lukemaan.🤷🏼‍♀️


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ääh mä en ole sellainen teoreetikko yhtään. Eihän sitä tiedä, jos tulevaisuudessa asia kääntyy toisinpäin ja innostun lukemaan.🤷🏼‍♀️

        Niin. Mikä sut tuohon alaan vei? Oletko ensin tehny lähihoitajan töitä?


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin. Mikä sut tuohon alaan vei? Oletko ensin tehny lähihoitajan töitä?

        Oon tehnyt joo ja ollut alalla useamman vuoden. Joku intuitio kai johdattanut.
        Välillä kyllä tulee mietittyä, että mikähän mielenhäiriö mulla on ollut päällä kun oon opiskelemaan ryhtynyt🤣


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Oon tehnyt joo ja ollut alalla useamman vuoden. Joku intuitio kai johdattanut.
        Välillä kyllä tulee mietittyä, että mikähän mielenhäiriö mulla on ollut päällä kun oon opiskelemaan ryhtynyt🤣

        Sen uskon. Kaipa se vaativuus pääsi yllättämään? Olitko miten hyvä lukemaan peruskoulussa? itse oli aivan umpisurkea. Harmittaa vieläkin, ettei tajunnut sillon opiskelun merkitystä eikä ollu motivaatioo. Ja itsekin omalla alallani mietin usein, että onko sitä edes oikeassa paikassa? Mutta sulla kuitenkin on kutsumus tuohon alaan olemassa. 🙂


      • mustasusi kirjoitti:

        Sen uskon. Kaipa se vaativuus pääsi yllättämään? Olitko miten hyvä lukemaan peruskoulussa? itse oli aivan umpisurkea. Harmittaa vieläkin, ettei tajunnut sillon opiskelun merkitystä eikä ollu motivaatioo. Ja itsekin omalla alallani mietin usein, että onko sitä edes oikeassa paikassa? Mutta sulla kuitenkin on kutsumus tuohon alaan olemassa. 🙂

        En ole peruskoulussakaan pitänyt opiskelusta, se on aina ollut vähän sellaista pakkopullaa, yläaste olikin pahinta aikaa.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        En ole peruskoulussakaan pitänyt opiskelusta, se on aina ollut vähän sellaista pakkopullaa, yläaste olikin pahinta aikaa.

        Sitten ymmärrän sua hyvin... Oli mullakin ammattikoulussa aikamoisia haasteita oppimisen kanssa. Piti pistää kaikki aivokapasiteetti käyttöön. Onneks oli fiksuja opettajia siinä koulussa. Nykyään menty paljon siihen, että pitää osata itse opettaa itesään ja hankkia tietoo yms. Siinä pitää olla motivaatio ja kiinnostus kohillaan, että sitä jaksaa.


      • mulla varmaan kävis niin, että ne hommat vaan kasautuis pöydän nurkkaan, enkä jaksais yhtään, jos jäisin johonkin yhteen kohtaan junnamaan. Tuskin valmistuisin edes. 😅


      • mustasusi kirjoitti:

        mulla varmaan kävis niin, että ne hommat vaan kasautuis pöydän nurkkaan, enkä jaksais yhtään, jos jäisin johonkin yhteen kohtaan junnamaan. Tuskin valmistuisin edes. 😅

        Mulla on just tollasta. Tehtäviä ja tenttejä on suorittamatta. Jätän ne roikkumaan, koska en jaksa tehdä ja lukea. En tiedä, onko mahdollista että mulla on joku keskittymishäiriö tms. Usein ihmettelen, miten muut pystyy handlaamaan nämä jutut.

        Mutta onneksi koulu joustaa myös, tenttejä pystyy uusia ja jos joku tehtävä ei kelpaa, sitä pyydetään täydentää ja sitten se hyväksytään. Mielestäni koulu ei ole kovin ankara opiskelijoille, vaan just joustetaan ja annetaan aikaa kyllä.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Mulla on just tollasta. Tehtäviä ja tenttejä on suorittamatta. Jätän ne roikkumaan, koska en jaksa tehdä ja lukea. En tiedä, onko mahdollista että mulla on joku keskittymishäiriö tms. Usein ihmettelen, miten muut pystyy handlaamaan nämä jutut.

        Mutta onneksi koulu joustaa myös, tenttejä pystyy uusia ja jos joku tehtävä ei kelpaa, sitä pyydetään täydentää ja sitten se hyväksytään. Mielestäni koulu ei ole kovin ankara opiskelijoille, vaan just joustetaan ja annetaan aikaa kyllä.

        Ymmärrän hyvin... Kyllä se vaikuttaa siltä että on jokin keskittymishäiriö, tai muuta vastaavaa haastetta opiskelun kanssa... Onneksi koulu tulee tuossa vastaan ja auttaa. Se on todella hyvä kuulla. Kyllä uskon että selviät siitä ihan kunnialla loppuun, kun selvästikin yrität kovasti ja ala kiinnostaa, koska jaksat ja tykkäät olla töissä. 😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Mulla on just tollasta. Tehtäviä ja tenttejä on suorittamatta. Jätän ne roikkumaan, koska en jaksa tehdä ja lukea. En tiedä, onko mahdollista että mulla on joku keskittymishäiriö tms. Usein ihmettelen, miten muut pystyy handlaamaan nämä jutut.

        Mutta onneksi koulu joustaa myös, tenttejä pystyy uusia ja jos joku tehtävä ei kelpaa, sitä pyydetään täydentää ja sitten se hyväksytään. Mielestäni koulu ei ole kovin ankara opiskelijoille, vaan just joustetaan ja annetaan aikaa kyllä.

        Itsellä myös vastaavaa kokemusta siitä, kun vierestä vaan seuraan, miten muut oppii kaiken ja ymmärtää kaiken heti, kun itse vaan pyörittelee kynää ja tyhjää ruutupaperia nenän edessä eikä päässä tapahdu mitään...


      • mustasusi kirjoitti:

        Ymmärrän hyvin... Kyllä se vaikuttaa siltä että on jokin keskittymishäiriö, tai muuta vastaavaa haastetta opiskelun kanssa... Onneksi koulu tulee tuossa vastaan ja auttaa. Se on todella hyvä kuulla. Kyllä uskon että selviät siitä ihan kunnialla loppuun, kun selvästikin yrität kovasti ja ala kiinnostaa, koska jaksat ja tykkäät olla töissä. 😊

        Toivotaan näin😅


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Mulla on just tollasta. Tehtäviä ja tenttejä on suorittamatta. Jätän ne roikkumaan, koska en jaksa tehdä ja lukea. En tiedä, onko mahdollista että mulla on joku keskittymishäiriö tms. Usein ihmettelen, miten muut pystyy handlaamaan nämä jutut.

        Mutta onneksi koulu joustaa myös, tenttejä pystyy uusia ja jos joku tehtävä ei kelpaa, sitä pyydetään täydentää ja sitten se hyväksytään. Mielestäni koulu ei ole kovin ankara opiskelijoille, vaan just joustetaan ja annetaan aikaa kyllä.

        Saako sairaanhoitaja tehdä töissä virheitä ja ne annetaan anteeksi?


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Toivotaan näin😅

        Yritä vaan suhtautua ilolla siihen opiskeluun ja muista että se on joskus ohi. Ja muista levätä aina ku se on mahdollista. 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Itsellä myös vastaavaa kokemusta siitä, kun vierestä vaan seuraan, miten muut oppii kaiken ja ymmärtää kaiken heti, kun itse vaan pyörittelee kynää ja tyhjää ruutupaperia nenän edessä eikä päässä tapahdu mitään...

        Se on just tuota. Muutenkaan en oppitunneilla ymmärrä yhtään mitään, taikka siis kuuntelen kyllä ja ymmärrän mitä puhutaan, mutta unohdan kaiken lähes samantien.
        Joskus havahdun tunnilla siihen, kun multa kysytään jotain ja oon ihan ajatuksissani, joudun aina kysymään että mikä oli kysymys tai mitä sillä kysymyksellä tarkoitetaan. 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saako sairaanhoitaja tehdä töissä virheitä ja ne annetaan anteeksi?

        Riippuu mitä virheitä?


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Se on just tuota. Muutenkaan en oppitunneilla ymmärrä yhtään mitään, taikka siis kuuntelen kyllä ja ymmärrän mitä puhutaan, mutta unohdan kaiken lähes samantien.
        Joskus havahdun tunnilla siihen, kun multa kysytään jotain ja oon ihan ajatuksissani, joudun aina kysymään että mikä oli kysymys tai mitä sillä kysymyksellä tarkoitetaan. 😅

        Miten sä pärjäät työelämässä. Luuletko että työelämässä on helpompaa. Näin sä varmaan luulet kun meet töihin että siellä on helpompaa. Miten sä tuut pärjää jos sä koulussa pärjää ja uusit tehtäviä. Työelämässä ei välttämättä voi tehdä virheitä potilaiden kanssa


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Se on just tuota. Muutenkaan en oppitunneilla ymmärrä yhtään mitään, taikka siis kuuntelen kyllä ja ymmärrän mitä puhutaan, mutta unohdan kaiken lähes samantien.
        Joskus havahdun tunnilla siihen, kun multa kysytään jotain ja oon ihan ajatuksissani, joudun aina kysymään että mikä oli kysymys tai mitä sillä kysymyksellä tarkoitetaan. 😅

        Jep. Tuo voi olla persoonallisuus tyypissäkin, että ajatukset harhailee omille teilleen. Itsellänikin on tuota taipumusta alkaa päiväunelmoimaan ja haaveilemaan.
        Olisin mieluummin joku vapaa taiteilija kuin joku ihmisten kyttääjä ja muiden elämään ja tekemisiin puuttuva örkki.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Riippuu mitä virheitä?

        Vittuako mä tiedä. Mä en olen sairaanhoitaja. Ylipäänsä mitä sairaanhoitajan tehtäviin kuuluu. Mutta jos töissä saa moikailla ja tehdä asioita moneen kertaan niin sitten sulla ei ole mitään ongelmaa. Teet vaan kaikki työtehtävät kahteen kertaan.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Riippuu mitä virheitä?

        Miten sä pystyt tekee potilaskertomuksia jos sä unohdat heti kaiken kuulemasi? Ei ole ihme että ihmisillä on väärää tietoa potilaskertomuksissa kun siellä on prinsessan tyyppinen sairaanhoitaja kirjottamassa potilaskertomuksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten sä pärjäät työelämässä. Luuletko että työelämässä on helpompaa. Näin sä varmaan luulet kun meet töihin että siellä on helpompaa. Miten sä tuut pärjää jos sä koulussa pärjää ja uusit tehtäviä. Työelämässä ei välttämättä voi tehdä virheitä potilaiden kanssa

        Työelämässä oon pärjännyt mainiosti. Kyllä, työnteko on mulle paljon helpompaa kuin opiskelu. Ei se, kuinka työelämässä pärjää, välttämättä katso ollenkaan sitä, miten opinnot on sujuneet.


      • mustasusi kirjoitti:

        Jep. Tuo voi olla persoonallisuus tyypissäkin, että ajatukset harhailee omille teilleen. Itsellänikin on tuota taipumusta alkaa päiväunelmoimaan ja haaveilemaan.
        Olisin mieluummin joku vapaa taiteilija kuin joku ihmisten kyttääjä ja muiden elämään ja tekemisiin puuttuva örkki.

        Uskonkin sen olevan persoonassa, koska oon ihan pienestä lapsesta saakka ollut sellainen haaveilija.😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Uskonkin sen olevan persoonassa, koska oon ihan pienestä lapsesta saakka ollut sellainen haaveilija.😊

        Oletko koskaan tehnyt sitä 16 persoonallisuustyyppiä testiä? Se on ihan mielenkiintoinen ja kertoo paljon itsestä ne tulokset. Katso googlella tuo jos kiinnostaa. Vastauksissa täytyy vaan olla rehellinen. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vittuako mä tiedä. Mä en olen sairaanhoitaja. Ylipäänsä mitä sairaanhoitajan tehtäviin kuuluu. Mutta jos töissä saa moikailla ja tehdä asioita moneen kertaan niin sitten sulla ei ole mitään ongelmaa. Teet vaan kaikki työtehtävät kahteen kertaan.

        Jos työntekijä jatkuvasti mokailee töissä, niin esimiehen pitäisi ottaa asiakseen puhua työntekijän kanssa, että onko kaikki ihan kunnossa. Sellainen voi johtua burnoutista tai vaikka alkoholismista. Näihin syihin siis koostetaan silloin paneutua ja niihin suhtaudutaan eri tavalla.


      • Sun ulosanti on kyllä todella törkeetä... Sä yhtään ajattele miten sä ihmisille puhut täällä???


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Jos työntekijä jatkuvasti mokailee töissä, niin esimiehen pitäisi ottaa asiakseen puhua työntekijän kanssa, että onko kaikki ihan kunnossa. Sellainen voi johtua burnoutista tai vaikka alkoholismista. Näihin syihin siis koostetaan silloin paneutua ja niihin suhtaudutaan eri tavalla.

        Niin siis koitetaan paneutua ja seuraukset ovat luonnollisesti ihan eri.


      • mustasusi kirjoitti:

        Sun ulosanti on kyllä todella törkeetä... Sä yhtään ajattele miten sä ihmisille puhut täällä???

        Ja se viesti poistuikin johon kommentoin...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten sä pystyt tekee potilaskertomuksia jos sä unohdat heti kaiken kuulemasi? Ei ole ihme että ihmisillä on väärää tietoa potilaskertomuksissa kun siellä on prinsessan tyyppinen sairaanhoitaja kirjottamassa potilaskertomuksia.

        Hyvin osaan ja pystyn niitä kirjotteleen. Se on enemmänkin niitä omia havaintoja ja mitä on tehty, toki jos on joku keskustelu käyty niin muistan sen kyllä.


      • mustasusi kirjoitti:

        Oletko koskaan tehnyt sitä 16 persoonallisuustyyppiä testiä? Se on ihan mielenkiintoinen ja kertoo paljon itsestä ne tulokset. Katso googlella tuo jos kiinnostaa. Vastauksissa täytyy vaan olla rehellinen. 😊

        Oon muistaakseni tehnyt, en vaan muista sitä tulosta.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ja se viesti poistuikin johon kommentoin...

        Näin sen kyllä. Parempi on olla tällainen haaveilija kuin tuollainen kiusaaja.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Oon muistaakseni tehnyt, en vaan muista sitä tulosta.

        Mä oon INFP persoonallisuus. Sille on hyvin ominaista elää haaveissa ja oman päänsisällä. Sellainen failed artist tyyppi.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Jos työntekijä jatkuvasti mokailee töissä, niin esimiehen pitäisi ottaa asiakseen puhua työntekijän kanssa, että onko kaikki ihan kunnossa. Sellainen voi johtua burnoutista tai vaikka alkoholismista. Näihin syihin siis koostetaan silloin paneutua ja niihin suhtaudutaan eri tavalla.

        Jos sulla on jo nyt opiskelu hankalaa niin miten sä luulet pärjääväsi työelämässä.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Jos työntekijä jatkuvasti mokailee töissä, niin esimiehen pitäisi ottaa asiakseen puhua työntekijän kanssa, että onko kaikki ihan kunnossa. Sellainen voi johtua burnoutista tai vaikka alkoholismista. Näihin syihin siis koostetaan silloin paneutua ja niihin suhtaudutaan eri tavalla.

        onko sulla alkoholin kanssa ongelmia. nyt oli kyse siitä ettet sä muista kuulemaasi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sun ulosanti on kyllä todella törkeetä... Sä yhtään ajattele miten sä ihmisille puhut täällä???

        No jos sairaanhoitaja ei muista kuulemaansa niin miten vitussa hän laatii potilaskertomuksen jos ei muista mitä potilas kertoo.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Näin sen kyllä. Parempi on olla tällainen haaveilija kuin tuollainen kiusaaja.

        Olen samaa mieltä. En jaksa ymmärtää tuollaisia ilkeitä ihmisiä niin ku yhtään, vaikka paljon koitan ymmärtääkin.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Niin siis koitetaan paneutua ja seuraukset ovat luonnollisesti ihan eri.

        Meinaat sä potilaskohtaamisessa muistaa mitä potilas puhuu kun sulla on ongelmia kuullun muistamisessa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sulla on jo nyt opiskelu hankalaa niin miten sä luulet pärjääväsi työelämässä.

        Työelämä ja opiskelu ovat täysin eriluokan asioita. Itsekin viihdyin aikanaan työssäoppimassa paljon paremmin kuin koulun penkillä. Osa on käytännönihmisiä enemmän kuin teoriaihmisiä. etkö sitä tiedä?


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Hyvin osaan ja pystyn niitä kirjotteleen. Se on enemmänkin niitä omia havaintoja ja mitä on tehty, toki jos on joku keskustelu käyty niin muistan sen kyllä.

        aha. kun sä vaan kerroit että sulla on kuullun muistamisessa ongelmia kun unohdat nopeesti mitä sulle on sanottu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sulla on jo nyt opiskelu hankalaa niin miten sä luulet pärjääväsi työelämässä.

        Hyvin. Sitäpaitsi, töissä oppii asioita paremmin ja enemmän, mitä koulunpenkillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meinaat sä potilaskohtaamisessa muistaa mitä potilas puhuu kun sulla on ongelmia kuullun muistamisessa

        MIkä helkatin tenttaushimo sulla taas on? Oot kyllä ihan tärähtänyt. Sulla ei todellakaan taida olla omaa elämää senkään vertaa kuin minulla, kun täällä jaksat muille räpättää sulle kuulumattomista asioista. Mene vaikka parvekkeelle kyttäämään naapureita ja räpätä niille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        onko sulla alkoholin kanssa ongelmia. nyt oli kyse siitä ettet sä muista kuulemaasi.

        No sä et taas ymmärrä lukemaasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jos sairaanhoitaja ei muista kuulemaansa niin miten vitussa hän laatii potilaskertomuksen jos ei muista mitä potilas kertoo.

        Sä et nyt taida ymmärtää, että luennon kuunteleminen on aika paljon eri asia, kuin keskustelu jonkun kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meinaat sä potilaskohtaamisessa muistaa mitä potilas puhuu kun sulla on ongelmia kuullun muistamisessa

        Tässäkin on joskus ongelmaa, puhe voi olla niin epäselvää ja harhailevaa, ettei siitä saa mitään irti.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Hyvin. Sitäpaitsi, töissä oppii asioita paremmin ja enemmän, mitä koulunpenkillä.

        Se on just näin. Osalle menee se teoria päähän tuosta vaan, mutta ne samaiset tyypit saattavat olla käytännönhommissa ihan täysiä käsiä. On sitäkin saanut todistaa monta kertaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        aha. kun sä vaan kerroit että sulla on kuullun muistamisessa ongelmia kun unohdat nopeesti mitä sulle on sanottu.

        Niin, tätä tapahtuu oppitunneilla enempi. Mä luulen että se johtuu siitä, että aivot kykenee vastaanottaa vaan tietyn määrään uutta tietoa lyhyen ajan sisällä.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Sä et nyt taida ymmärtää, että luennon kuunteleminen on aika paljon eri asia, kuin keskustelu jonkun kanssa.

        Jep, toisen kuunteleminen vaatii empatiaa ja myötäelämistä ja toisenlaista keskittymistä siihen mitä toinen sanoo. Versus joku kalvosulkeinen, jossa kuunnellaan monotonista ääntä tunnin ajan, ja sitten sen tunin jälkeen pitäis vielä muistaa jotain, kun omat ajatukset on ollu jo kesän perhosissa siinä välillä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. En jaksa ymmärtää tuollaisia ilkeitä ihmisiä niin ku yhtään, vaikka paljon koitan ymmärtääkin.

        Saako kysyä missä ne sun terveet ystävät on? Luulis sulla olevan ystäviä kun olet niin ihana mies


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Työelämä ja opiskelu ovat täysin eriluokan asioita. Itsekin viihdyin aikanaan työssäoppimassa paljon paremmin kuin koulun penkillä. Osa on käytännönihmisiä enemmän kuin teoriaihmisiä. etkö sitä tiedä?

        Joo.Mutta hienoa jani että sulla on sellanen osa-aikatyö vartijanan että sulla on aikaa olla netissä. Sairaanhoitajan työ ei varmaan ole yhtä tylsää että kerkee työaikana roikkua suomi kaksnelosessa.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Hyvin. Sitäpaitsi, töissä oppii asioita paremmin ja enemmän, mitä koulunpenkillä.

        Hieno homma. Muista sitten pitää janille seuraa täällä kun pääset työelämään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        MIkä helkatin tenttaushimo sulla taas on? Oot kyllä ihan tärähtänyt. Sulla ei todellakaan taida olla omaa elämää senkään vertaa kuin minulla, kun täällä jaksat muille räpättää sulle kuulumattomista asioista. Mene vaikka parvekkeelle kyttäämään naapureita ja räpätä niille.

        sä riitelit sinä aikana jonkun kaa kun mä olin kaupungilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saako kysyä missä ne sun terveet ystävät on? Luulis sulla olevan ystäviä kun olet niin ihana mies

        Väitinkö minä olevani niin ihana mies? Miksi hyökkäät tällä tavalla?


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        No sä et taas ymmärrä lukemaasi.

        nyt oli susta kyse eikä alkoholin väärinkäyttäjästä


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Tässäkin on joskus ongelmaa, puhe voi olla niin epäselvää ja harhailevaa, ettei siitä saa mitään irti.

        no se ei ole mun ongelma.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        MIkä helkatin tenttaushimo sulla taas on? Oot kyllä ihan tärähtänyt. Sulla ei todellakaan taida olla omaa elämää senkään vertaa kuin minulla, kun täällä jaksat muille räpättää sulle kuulumattomista asioista. Mene vaikka parvekkeelle kyttäämään naapureita ja räpätä niille.

        Menisin parvekkeelle jos sellanen olis. Tiesitkö että kaikissa kerrostaloissa ei välttämättä ole kaikilla parveketta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hieno homma. Muista sitten pitää janille seuraa täällä kun pääset työelämään.

        Kyllä oikein yrittämällä yritetään vaan vttuilla. Joidenkin elämän tehtävänä näkyy olevan muille vttuilu.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Väitinkö minä olevani niin ihana mies? Miksi hyökkäät tällä tavalla?

        Sä haukut mua . koska sä olet hieno mies niin luulis sulla olevan ystäviä. Miksi et tapaa prinsessaa kun tulet niin hyvin toimeen hänen kanssaan. vai eikö prinsessakaan halua nähdä sua kuten ei kirsikään


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä oikein yrittämällä yritetään vaan vttuilla. Joidenkin elämän tehtävänä näkyy olevan muille vttuilu.

        No sä kuitenkin sanot että kaikki on hylännyt sut kun prinsessa menee työelämään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no se ei ole mun ongelma.

        Näkyy se olevan sun ongelma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menisin parvekkeelle jos sellanen olis. Tiesitkö että kaikissa kerrostaloissa ei välttämättä ole kaikilla parveketta

        Olen pahoillani. Kai sä ikkunan saat kuitenkin auki. Siitä vaan pää ulos ja huutelemaan ihmisille niin kuin teet täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sä kuitenkin sanot että kaikki on hylännyt sut kun prinsessa menee työelämään.

        Onhan hän ollut työelämässä mukana, ja hyvin on vapaa-ajallaan, ja kahvitauolla kerinnyt tänne tulla moikkaamaan, joten missä ongelma?


      • Anonyymi kirjoitti:

        sä riitelit sinä aikana jonkun kaa kun mä olin kaupungilla.

        Sulla taitaa sitten olla kaksoisolento täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no se ei ole mun ongelma.

        Joku ongelma sulla selkeesti on.


      • mustasusi kirjoitti:

        Olen pahoillani. Kai sä ikkunan saat kuitenkin auki. Siitä vaan pää ulos ja huutelemaan ihmisille niin kuin teet täällä.

        😅😁😂


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Näkyy se olevan sun ongelma.

        No sori vaan jani. Mutta mun elämässä on ihmisiä ja naapurin kaa ollaan tutustuttu. Niin miksi mulla olis ongelmia ihmissuhteissa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen pahoillani. Kai sä ikkunan saat kuitenkin auki. Siitä vaan pää ulos ja huutelemaan ihmisille niin kuin teet täällä.

        Joo saa. Mutta en halua yöksi hyttysiä sisälle. Yksi oli yöllä ja sain tapettua sen.Ja sitä paitsi ei tota ikkunaa saa niin auki että pää mahtuis ulos. Ja ikkunat on takapihalle niin ei siellä ihmisiä näy kuin silloin kun ne tulee autolla pihaan tai lähtee pihasta


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onhan hän ollut työelämässä mukana, ja hyvin on vapaa-ajallaan, ja kahvitauolla kerinnyt tänne tulla moikkaamaan, joten missä ongelma?

        hei hienoa. ethän sitten tartte kirsiä mihinkään kun sulla on prinsessa seurana


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sulla taitaa sitten olla kaksoisolento täällä.

        Tietääkseni mä olen ihan yksin tässä asunnossa


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        😅😁😂

        oliko noin hauskaa


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Joku ongelma sulla selkeesti on.

        on kyllä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo saa. Mutta en halua yöksi hyttysiä sisälle. Yksi oli yöllä ja sain tapettua sen.Ja sitä paitsi ei tota ikkunaa saa niin auki että pää mahtuis ulos. Ja ikkunat on takapihalle niin ei siellä ihmisiä näy kuin silloin kun ne tulee autolla pihaan tai lähtee pihasta

        No siinä on tilaisuus mäkättää niille, kun tulevat autolla pihaan. Voit siitä ikkunan raostakin huudella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        hei hienoa. ethän sitten tartte kirsiä mihinkään kun sulla on prinsessa seurana

        Kyllä mä tartten Kirsiä. Prinsessa seurustelee pupun kanssa aina välillä. Eikä täällä nyt missään vakavissa suhteissa varmaan kukaan ole, kun ei kukaan edes tapaile toisiaan oikeasti. Eikä edes tiedetä toisistamme mitään. No prinessa ehkä muistaa miltä näytän, ja minäkin olen kuvan nähnyt.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No siinä on tilaisuus mäkättää niille, kun tulevat autolla pihaan. Voit siitä ikkunan raostakin huudella.

        miksi mun pitäis mäkättää niille. Kai ne nyt kotiin saavat tulla


      • Anonyymi kirjoitti:

        miksi mun pitäis mäkättää niille. Kai ne nyt kotiin saavat tulla

        Ihan sillä kun tykkäät täällä mäkättää meille.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ihan sillä kun tykkäät täällä mäkättää meille.

        ihan lepposasti juteltiin eilen ulkona naapurin kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ihan lepposasti juteltiin eilen ulkona naapurin kanssa.

        Ok Mutta täällä on pakko vaan huudella ja ärsyttää ja muuta?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ok Mutta täällä on pakko vaan huudella ja ärsyttää ja muuta?

        Kuka pakottaa sua kirjoittaa mulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        oliko noin hauskaa

        Oli, oikeesti. Kivaa kun sulle näpäytetään takaisin.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Oon tehnyt joo ja ollut alalla useamman vuoden. Joku intuitio kai johdattanut.
        Välillä kyllä tulee mietittyä, että mikähän mielenhäiriö mulla on ollut päällä kun oon opiskelemaan ryhtynyt🤣

        Sivusta kommentoin miehenä että teidän keskustelu on jotenkin todella pölhöä ja viihdyttävää. 😂


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Oli, oikeesti. Kivaa kun sulle näpäytetään takaisin.

        Mutta ei vissiin tarpeeksi kivaa. Kuitenkaan, että kertoisit tolle Kirsi vedättäjälle. (Vai oletko se itse), että tiedät sairaanhoitaja opiskelijana täysin sen satavarman faktan. Ettei allergiasta voida kirjoittaa sairaslomaa. Tai sillä todistuksella tee yhtään mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei vissiin tarpeeksi kivaa. Kuitenkaan, että kertoisit tolle Kirsi vedättäjälle. (Vai oletko se itse), että tiedät sairaanhoitaja opiskelijana täysin sen satavarman faktan. Ettei allergiasta voida kirjoittaa sairaslomaa. Tai sillä todistuksella tee yhtään mitään.

        Mun on pakko puuttua tähän, että kirsi vedättäjä? Prinsessa ei takuulla ole sellainen, ja kirsi ei ole vedätystä. Tuo jankuttaja on ihan eri tyyppi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei vissiin tarpeeksi kivaa. Kuitenkaan, että kertoisit tolle Kirsi vedättäjälle. (Vai oletko se itse), että tiedät sairaanhoitaja opiskelijana täysin sen satavarman faktan. Ettei allergiasta voida kirjoittaa sairaslomaa. Tai sillä todistuksella tee yhtään mitään.

        Ei mua kiinnosta puuttua asiaan. Älä puutu sinäkään, anna muitten olla ja tehdä päätöksensä. Sua ei siihen tarvita.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mun on pakko puuttua tähän, että kirsi vedättäjä? Prinsessa ei takuulla ole sellainen, ja kirsi ei ole vedätystä. Tuo jankuttaja on ihan eri tyyppi.

        kerro mulle miksi kirsi siitepölyallergia paranis viikossa kun siitepölykausi jatkuu loppukesään asti. Jos lääkkeet nukuttaa noin niin miten vitussa kirsi menee töihin ennen syksyä. kerro jani mulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kerro mulle miksi kirsi siitepölyallergia paranis viikossa kun siitepölykausi jatkuu loppukesään asti. Jos lääkkeet nukuttaa noin niin miten vitussa kirsi menee töihin ennen syksyä. kerro jani mulle

        jani haluu aina usko kirsistä hyvää. ja on totta ettei siitepölyallergiasta kirjoiteta sairauslomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jani haluu aina usko kirsistä hyvää. ja on totta ettei siitepölyallergiasta kirjoiteta sairauslomaa.

        kirsi käynyt jollain humpuukkilääkärillä ja käskenyt kirjoittaa sairauslomaa .


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mun on pakko puuttua tähän, että kirsi vedättäjä? Prinsessa ei takuulla ole sellainen, ja kirsi ei ole vedätystä. Tuo jankuttaja on ihan eri tyyppi.

        Sairauslomaa allergian vuoksi kirjoitetaan kuitenkin hyvin harvoin. Yleensä oireet saadaan lääkkeillä hallintaan, eikä töistä tarvitse olla pois. Tais tulla kirsille viikonloppuna vakava siitepölyallergia. Aika nopeasti kirsi sai "diagnoosin" . kerkes käydä verikokeissa ja ihotestissä ja saada näin nopeasti diagnoosin.missä se stooppinen ihittuma kirsillä oli kun oli vaan viikonlopun jäljiltä väsy ja vähän nuhaa. Et sä tajuu että kirsi kusettaa sua


      • Anonyymi kirjoitti:

        kerro mulle miksi kirsi siitepölyallergia paranis viikossa kun siitepölykausi jatkuu loppukesään asti. Jos lääkkeet nukuttaa noin niin miten vitussa kirsi menee töihin ennen syksyä. kerro jani mulle

        En minä voi sellaisesta mitään tietää... Siinä sulle on yöksi mietittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairauslomaa allergian vuoksi kirjoitetaan kuitenkin hyvin harvoin. Yleensä oireet saadaan lääkkeillä hallintaan, eikä töistä tarvitse olla pois. Tais tulla kirsille viikonloppuna vakava siitepölyallergia. Aika nopeasti kirsi sai "diagnoosin" . kerkes käydä verikokeissa ja ihotestissä ja saada näin nopeasti diagnoosin.missä se stooppinen ihittuma kirsillä oli kun oli vaan viikonlopun jäljiltä väsy ja vähän nuhaa. Et sä tajuu että kirsi kusettaa sua

        hän ei vaan jaksa mennä töihin kun bilettää viikon loputa ja siitepölyallergia tulee kivasti viikonlopun jälkeen. kirsillä on todella tyhmä pomo kun se uskoo kaikki selitykset kirsiltä. Kukaan pomo ei kattele jatkuvaa poissaoloa ja varsinkaan kun kyseessä on siitepölyallergia. herran herran jumala.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sairauslomaa allergian vuoksi kirjoitetaan kuitenkin hyvin harvoin. Yleensä oireet saadaan lääkkeillä hallintaan, eikä töistä tarvitse olla pois. Tais tulla kirsille viikonloppuna vakava siitepölyallergia. Aika nopeasti kirsi sai "diagnoosin" . kerkes käydä verikokeissa ja ihotestissä ja saada näin nopeasti diagnoosin.missä se stooppinen ihittuma kirsillä oli kun oli vaan viikonlopun jäljiltä väsy ja vähän nuhaa. Et sä tajuu että kirsi kusettaa sua

        No oli miten oli.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä voi sellaisesta mitään tietää... Siinä sulle on yöksi mietittävää.

        Ei mun tartte faktatietoja miettiä. Kirsi voi miettiä miten sai lääkärin kirjoittaa sairauslomaa siitepölyallergiasta ja kirsi ehti käydä verikokeissa ja ihotestissä ja saada tuloset näin nopeesti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mun tartte faktatietoja miettiä. Kirsi voi miettiä miten sai lääkärin kirjoittaa sairauslomaa siitepölyallergiasta ja kirsi ehti käydä verikokeissa ja ihotestissä ja saada tuloset näin nopeesti

        Voithan tiedustella näitä Kirsiltä huomenna.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No oli miten oli.

        Kirsihän on sanonut että on saanut ennenkin potkut töistä ja eikä tunnu missään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voithan tiedustella näitä Kirsiltä huomenna.

        mä olen tänään monta kertaa kysynyt mutta kirsi haluaa väistää tämän. Mä en usko että kirsillä on siitepölyallergia. Miksi se allergia ei alkanut silloin kun siitepölykausi alkoi pari kuukautta sitten vaan just sopivasti viikonlopun ja reissun jälkeen. Olis luullut että se allergia olis ollut myösä sen reissunb aikana. Mutta hei hienoa jani että uskot kirsiä etkä suomen terveydenhuoltoa


      • Anonyymi kirjoitti:

        mä olen tänään monta kertaa kysynyt mutta kirsi haluaa väistää tämän. Mä en usko että kirsillä on siitepölyallergia. Miksi se allergia ei alkanut silloin kun siitepölykausi alkoi pari kuukautta sitten vaan just sopivasti viikonlopun ja reissun jälkeen. Olis luullut että se allergia olis ollut myösä sen reissunb aikana. Mutta hei hienoa jani että uskot kirsiä etkä suomen terveydenhuoltoa

        Mikä helvetti sua tässä asiassa noin paljon kiinnostaa?! 😂


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Mikä helvetti sua tässä asiassa noin paljon kiinnostaa?! 😂

        En tiedä. On jotenki ylikierroksilla koko tyyppi. Vetäny varmaan piriä.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei mua kiinnosta puuttua asiaan. Älä puutu sinäkään, anna muitten olla ja tehdä päätöksensä. Sua ei siihen tarvita.

        Kiitos paljonpuhuvasta reaktiosta. Oli pakko vähän testata. Aika vakavaa tiukkaa puhetta, Plinsessalta jota ei kiinnosta.
        Ja samaten toi anna muiden olla ja tehdä päätöksensä. Mistähän muista puhut ja päätöksistä. Kuulostat reviiriään puolustavalta diiva " kirsiltä".
        Älä ota niin vakavasti.
        Kaikki täällä saa osansa.
        Minä teen mitä haluan.
        En kysele lupia tai tarvitse ohjausta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En tiedä. On jotenki ylikierroksilla koko tyyppi. Vetäny varmaan piriä.

        jani . Mä en käytä huumeita. en juo edes alkoholia ja polta tupakkaa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sen uskon. Kaipa se vaativuus pääsi yllättämään? Olitko miten hyvä lukemaan peruskoulussa? itse oli aivan umpisurkea. Harmittaa vieläkin, ettei tajunnut sillon opiskelun merkitystä eikä ollu motivaatioo. Ja itsekin omalla alallani mietin usein, että onko sitä edes oikeassa paikassa? Mutta sulla kuitenkin on kutsumus tuohon alaan olemassa. 🙂

        Miltä tuntuu mies jutella monella eri hahmolla sisäänkirjautuneena itsekseen? Jos ei äly riitä tuon havaitsemiseen ei toivoa juuri ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako sairaanhoitaja tehdä töissä virheitä ja ne annetaan anteeksi?

        Tottakai saa, siinä missä lääkäri, notaari, poliisi tai telineasentaja, moka on lahja tms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sä pystyt tekee potilaskertomuksia jos sä unohdat heti kaiken kuulemasi? Ei ole ihme että ihmisillä on väärää tietoa potilaskertomuksissa kun siellä on prinsessan tyyppinen sairaanhoitaja kirjottamassa potilaskertomuksia.

        Meinaat, että tämä miehen luoma alter ego ois hyvin suurpiirteinen tiedon suhteen, kuhan jotain suuntaa antavaa?


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Jos työntekijä jatkuvasti mokailee töissä, niin esimiehen pitäisi ottaa asiakseen puhua työntekijän kanssa, että onko kaikki ihan kunnossa. Sellainen voi johtua burnoutista tai vaikka alkoholismista. Näihin syihin siis koostetaan silloin paneutua ja niihin suhtaudutaan eri tavalla.

        Ilman muuta yksinpuhuva mies ensin a-klinikalle että vois sen jälkeen arvioida


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko sulla alkoholin kanssa ongelmia. nyt oli kyse siitä ettet sä muista kuulemaasi.

        Se voi olla kuule ihmisen pelastuskin, että ei muista kun näitä kaikenmaailman satuja kuulee, esim tähän palstaan liittyen


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Tässäkin on joskus ongelmaa, puhe voi olla niin epäselvää ja harhailevaa, ettei siitä saa mitään irti.

        Onko se sitä mies sinun kohdalla? Miten duhteeutat sen näihin jälkijättöisiin lukijoihin jotka ei omien kuvitelmiensa takia pääse sinun yksinpuhelun seuraamisen suhteen eteenpäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirsihän on sanonut että on saanut ennenkin potkut töistä ja eikä tunnu missään.

        Onko sinulla mies joku algoritmi millä perusteella valitset sekä miesten että naisten nimiä keistä jauhat tässä kummallisessa teatterissa päälleliimatun tuttavallisesti?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En tiedä. On jotenki ylikierroksilla koko tyyppi. Vetäny varmaan piriä.

        Pelottavaa sakkia nämä vireeniveljet, ei ihan pysy ajatukset kasassa heillä ja jos on vielä tietty ammatillinen tausta, niin takaperin on käveltävä, että otahan sinä iisisti


    • Anonyymi

      En tainnut päästä rantakuntoon tänäkään vuonna🤔

      • No en ihan kaikilta osin. Vyötärö saisi olla kapeampi. 😬🥲


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No en ihan kaikilta osin. Vyötärö saisi olla kapeampi. 😬🥲

        Toisaalta onpahan pelastusrengas jos päädyn veteen 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta onpahan pelastusrengas jos päädyn veteen 😁

        Se ei ole hyvä ja kivajuttu, kun en ole tyytyväinen yhtään peilikuvaani. Meni laihduttaminen ihan vtulleen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se ei ole hyvä ja kivajuttu, kun en ole tyytyväinen yhtään peilikuvaani. Meni laihduttaminen ihan vtulleen.

        Sama, ehkä sitä sitten ensi vuonna 🤔


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se ei ole hyvä ja kivajuttu, kun en ole tyytyväinen yhtään peilikuvaani. Meni laihduttaminen ihan vtulleen.

        olisko sillä lohtusyömisellä osuutta ja lohtusyöminen johtuu sitten netan kaipailusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        olisko sillä lohtusyömisellä osuutta ja lohtusyöminen johtuu sitten netan kaipailusta.

        Tottakai sillä on vaikutusta ja kaikella muullakin stressillä elämässä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tottakai sillä on vaikutusta ja kaikella muullakin stressillä elämässä.

        no miksi ihmettelet ettet laihdu jos tiedä syöväsi epäterveellisesti


      • Anonyymi kirjoitti:

        no miksi ihmettelet ettet laihdu jos tiedä syöväsi epäterveellisesti

        Olen pitänyt vuoden ajan tarkkaa kirjaa syömisistäni... Mutta ei ole auttanut. Paino ei ole pudonnut. Minusta tuo kalorilaskinohjelma antaa vääriä tietoja, koska ei neuvo siinä, pitääkö mun syödä se kalorimäärä jonka se antaa päivän ajaksi non 2500, vai pitääkö tuo jättää vajaaksi. jos liikun niin se käskee syödä enemmän... En vaan tajua.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen pitänyt vuoden ajan tarkkaa kirjaa syömisistäni... Mutta ei ole auttanut. Paino ei ole pudonnut. Minusta tuo kalorilaskinohjelma antaa vääriä tietoja, koska ei neuvo siinä, pitääkö mun syödä se kalorimäärä jonka se antaa päivän ajaksi non 2500, vai pitääkö tuo jättää vajaaksi. jos liikun niin se käskee syödä enemmän... En vaan tajua.

        Mä olen sanonut että sun kalorilaskin näyttää väärin. mutta vittuako sua kiinnostaa. Sä söit yhtenä iltana kolme donitsia. tajuut sä paljon niissä on kaloreita


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen sanonut että sun kalorilaskin näyttää väärin. mutta vittuako sua kiinnostaa. Sä söit yhtenä iltana kolme donitsia. tajuut sä paljon niissä on kaloreita

        En välittänyt, sinä masentuneena suruisena iltana tippaakaan siitä, vaikka olis ollut 5000 kaloria niissä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En välittänyt, sinä masentuneena suruisena iltana tippaakaan siitä, vaikka olis ollut 5000 kaloria niissä.

        ja sitten muu ruoka niiden donitsen lisäksi. ja ihmettelet ettet laihdu. Välillä syöt illalla hampurilaisaterian ja mietit edelleen miksi et laihdu. Ylipäänsä sun syömiset osuu iltaaikaan


      • Niin tulen. Ihan sama. Kun en kelpaa minää kuitenkaan ja johan tässä jo kello tikittää kohti hautaa kovaa kyytiä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin tulen. Ihan sama. Kun en kelpaa minää kuitenkaan ja johan tässä jo kello tikittää kohti hautaa kovaa kyytiä.

        ei ole mun ongelma. toi on ihan sun oma ongelma.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No en ihan kaikilta osin. Vyötärö saisi olla kapeampi. 😬🥲

        Onko sinulla mies rantapallo valmiina millä kellua?


    • Anonyymi

      Huomenta🥱👩☕️

      • Hyvää huomenta. Joko olet töissä? 🤗☕🌞


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää huomenta. Joko olet töissä? 🤗☕🌞

        Helvetti puhuu töistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helvetti puhuu töistä

        Onko sinulla kaikki ihan ok? Et vaikuta tätä susimiestä vakaammalta psyykkisesti


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää huomenta. Joko olet töissä? 🤗☕🌞

        En jaksanu lähtee kauhee köhä ja väsyttää🥱👩☕️💤


      • Anonyymi kirjoitti:

        En jaksanu lähtee kauhee köhä ja väsyttää🥱👩☕️💤

        Oho, no voi ei... Miten taas olet kipeänä? Nyt pitää ottaa levon kannalta. 😊☕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksanu lähtee kauhee köhä ja väsyttää🥱👩☕️💤

        Taasko Kirsi on kipeä. Miten pomo suhtautuu jatkuviin poissaoloihin vaikka olis kipeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksanu lähtee kauhee köhä ja väsyttää🥱👩☕️💤

        Miten sattukin että maanantaina olet kipeä Reissussa olit terve mutta heti kun pitäis mennä töihin niin köh köh . oletkin kipeä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten sattukin että maanantaina olet kipeä Reissussa olit terve mutta heti kun pitäis mennä töihin niin köh köh . oletkin kipeä

        Minkä sille mahtaa, jos on tullut reissussa kipeäksi ja on väsynyt? Pitää olla empatiaa ja ymmärrystä. Ärsyttää tollanen negatiivinen suhtautuminen kaikkeen...


      • No se voi olla tosiaan sitäkin. Saisiko siihen mitään lääkkeitä? Mulla ei itselläni ole koskaan ollu siitepölyoireita. Heinänuhaa on joskus ehkä ollu. ☕️🙂


      • Anonyymi

        eikö sulla viikonloppuna ollut allergiaa. allergia iski tänään. Saako tollasesta olla pois töistä. Sähän et voi mennä töihin koko kesänä kun on allergia. No sulla on ymmärtäväinen pomo kun antaa sun olla koko kesän pois allergian takia. Luuletko että allergia paranee ennen syksyä


      • Anonyymi

        eikö sulla reissussa ollut allergiaa. Miten se allergia tänään vasta alkoi. luuletko että ton allergian uskoo kukaan. allergia joka alkaa ykskaks viikonlopun jälkeen


      • Anonyymi kirjoitti:

        eikö sulla reissussa ollut allergiaa. Miten se allergia tänään vasta alkoi. luuletko että ton allergian uskoo kukaan. allergia joka alkaa ykskaks viikonlopun jälkeen

        Oletko hänen pomo, kun noin häntä tenttaat? Mikä ihme sulla oikeen on? Hirveä halu kontrolloida ympärillä olevia ihmisiä. Maailman rasittavin ihminen.


      • Se ei mulla henkilökohtaisesti kuulu yhtään, mistä syystä hän haluaa nyt olla pois töistä. Uskon että voi olla köhä ja väsy, ja tuo siitepölyasia voi olla yksi syy, ja syitä voi olla muitakin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oletko hänen pomo, kun noin häntä tenttaat? Mikä ihme sulla oikeen on? Hirveä halu kontrolloida ympärillä olevia ihmisiä. Maailman rasittavin ihminen.

        Mä vaan ihmettelen että se siitepölyallergia iski näin maanantaina. Ihan tosta vaan. Viikonloppuna ei ollut köhää ja allergiaa ja nyt maanantaina kirsi epäilee siitepölyallergiaa. Mikä vitun sairaus se on olla pois töistä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se ei mulla henkilökohtaisesti kuulu yhtään, mistä syystä hän haluaa nyt olla pois töistä. Uskon että voi olla köhä ja väsy, ja tuo siitepölyasia voi olla yksi syy, ja syitä voi olla muitakin.

        No kirsihän sanoi että hänellä on siitepölyallergiaa. Vittu. Kirsi ei vaan viitsi mennä töihin kun häntä ei huvita, Hankkiiko kirsi sairaslomatodistuksen tuosta siitepölyallergiasta joka paranee parissa päivässä eli sitten kun viitsii taas mennä töihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kirsihän sanoi että hänellä on siitepölyallergiaa. Vittu. Kirsi ei vaan viitsi mennä töihin kun häntä ei huvita, Hankkiiko kirsi sairaslomatodistuksen tuosta siitepölyallergiasta joka paranee parissa päivässä eli sitten kun viitsii taas mennä töihin.

        Emme tiedä mitä hänellä nyt on oikeasti. Voihan se olla että siittiöt siellä kutittelee kurkun päätä viikonlopun jäljiltä... Turhaa alkaa motkottamaan ja moralisoimaan. Onneksi hän saa olla töistä pois, jos tuntuu ettei sinne jaksa mennä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minkä sille mahtaa, jos on tullut reissussa kipeäksi ja on väsynyt? Pitää olla empatiaa ja ymmärrystä. Ärsyttää tollanen negatiivinen suhtautuminen kaikkeen...

        No näköjään kirsin pomolla on aina kirsin tilalle tuuraaja kun kirsi on jatkuvasti kipeenä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No näköjään kirsin pomolla on aina kirsin tilalle tuuraaja kun kirsi on jatkuvasti kipeenä.

        Kun ei tiedä edes mitä tekee työksi...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kun ei tiedä edes mitä tekee työksi...

        Niin koska kirsi ei halua kertoa sitä kellekkään. Taitaa tehdä vapaaehtoistyötä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin koska kirsi ei halua kertoa sitä kellekkään. Taitaa tehdä vapaaehtoistyötä.

        Miten jaksat olla noin stressaantunut toisen työelämästä? Kun et edes tunne koko ihmistä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Emme tiedä mitä hänellä nyt on oikeasti. Voihan se olla että siittiöt siellä kutittelee kurkun päätä viikonlopun jäljiltä... Turhaa alkaa motkottamaan ja moralisoimaan. Onneksi hän saa olla töistä pois, jos tuntuu ettei sinne jaksa mennä.

        Miksi kirsi ei hanki lääkettä siitepölyallergiaan joka alkoi tänään. Tosta vaan. Hän ite sanoi ettei jaksa lähteä töihin. Kirsillä on huono vastustuskyky jos tulee noin helposti kipeeksi. Mö en usko että kirsillä on siitepölyallergia.Se ei tule yhdessä yössä. Tässä on ollut siitepölykausi jo menossa ja kirsi sai allergia heti kun töihin pitäis mennä, Siitepölyallergia ei parane niin kauan kun on siitepölyä ilmassa


      • Anonyymi kirjoitti:

        En jaksanu lähtee kauhee köhä ja väsyttää🥱👩☕️💤

        Sä varmaan käyt lepäämään sitten? 😊☕️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kirsi ei hanki lääkettä siitepölyallergiaan joka alkoi tänään. Tosta vaan. Hän ite sanoi ettei jaksa lähteä töihin. Kirsillä on huono vastustuskyky jos tulee noin helposti kipeeksi. Mö en usko että kirsillä on siitepölyallergia.Se ei tule yhdessä yössä. Tässä on ollut siitepölykausi jo menossa ja kirsi sai allergia heti kun töihin pitäis mennä, Siitepölyallergia ei parane niin kauan kun on siitepölyä ilmassa

        Viikonloppu on voinu olla rankkaa juhlimista, ja vähemmän nukkumista...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miten jaksat olla noin stressaantunut toisen työelämästä? Kun et edes tunne koko ihmistä.

        Mä vaan ihmettelen että missä työssä saa olla jatkuvasti kipeenä ja nyt varsinkin siitepölyallergian takia ,joka näköjään sitten alkoi tänään kun ei kerta ole lääkärissä käynyt testeissä. Pomo ei näköjään tartte todistusta tästä siitepölyallergiasta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä vaan ihmettelen että missä työssä saa olla jatkuvasti kipeenä ja nyt varsinkin siitepölyallergian takia ,joka näköjään sitten alkoi tänään kun ei kerta ole lääkärissä käynyt testeissä. Pomo ei näköjään tartte todistusta tästä siitepölyallergiasta

        Mä en tuollaisista asioista jaksata stressata muiden puolesta yhtään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Viikonloppu on voinu olla rankkaa juhlimista, ja vähemmän nukkumista...

        ei ole juhlinut ,kun kirsillä on siitepölyallergia . Kuten epäili. Hänen pitää mennä lääkäriin allergiatesteihin jotta se varmistuu.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en tuollaisista asioista jaksata stressata muiden puolesta yhtään.

        Sua ei kiinnosta ollenkaan missä työssä saa jatkuvasti olla kipeenä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sua ei kiinnosta ollenkaan missä työssä saa jatkuvasti olla kipeenä.

        Kyllä mua kiinnostaa. Mutta olen huomannut, ettei hän täällä halua siitä puhua, niin en halua ahdistella ja udella. Hän saa olla sellainen kuin on. Hän on kuitenkin mukava.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä mua kiinnostaa. Mutta olen huomannut, ettei hän täällä halua siitä puhua, niin en halua ahdistella ja udella. Hän saa olla sellainen kuin on. Hän on kuitenkin mukava.

        luulis että tyttöystävän työ ja ammatti kiinnostaa vähän enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla kaikki ihan ok? Et vaikuta tätä susimiestä vakaammalta psyykkisesti

        Sudella onkin tänään peräti kaksi eri nikkiä rinnakkain käytössä 🙈🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        luulis että tyttöystävän työ ja ammatti kiinnostaa vähän enemmän.

        Ei ole mikään oikea tyttöystävä nyt kuitenkaan kyseessä, kun palstalla vaan hengaillaan. Eihän kirsikään kysele minulta mitään henkilökohtaisia asioita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sudella onkin tänään peräti kaksi eri nikkiä rinnakkain käytössä 🙈🤣🤣🤣

        No niin sieltä tuli taas tämä nikkiapina esittämään teorioitaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole mikään oikea tyttöystävä nyt kuitenkaan kyseessä, kun palstalla vaan hengaillaan. Eihän kirsikään kysele minulta mitään henkilökohtaisia asioita.

        olet sanonut että kirsi on sun virtuaalityttöystävä. Kirsi ei kysele eikä osaa kirjoittaa kokonaisia lauseita koska häntä ei kiinnosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        olet sanonut että kirsi on sun virtuaalityttöystävä. Kirsi ei kysele eikä osaa kirjoittaa kokonaisia lauseita koska häntä ei kiinnosta.

        Kai minä sen tiedän, että kiinnostuksen tasostahan se on kaikki kiinni elämässä aina. Mutta ei sinä mikään painostus auta. Vie vaan kauemmaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        olet sanonut että kirsi on sun virtuaalityttöystävä. Kirsi ei kysele eikä osaa kirjoittaa kokonaisia lauseita koska häntä ei kiinnosta.

        Ja sä et ymmärrä, että sanoin noin, niin en tarkoita sitä ihan tosissani aina. en ole kysynyt kirsiltä asiasta, että haluaako hän nähdä itsensä virtuaalityttökaverina. ei se ole mitään virallista.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ja sä et ymmärrä, että sanoin noin, niin en tarkoita sitä ihan tosissani aina. en ole kysynyt kirsiltä asiasta, että haluaako hän nähdä itsensä virtuaalityttökaverina. ei se ole mitään virallista.

        Enhän edes tiedä vaikka tapailisi miehiä muualla. Ja en minä sitä voi estää enkä kieltää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Enhän edes tiedä vaikka tapailisi miehiä muualla. Ja en minä sitä voi estää enkä kieltää.

        Kirsihän on sanonut ettei hänellä ole miehiä. Häntä ei muuten vaan kiinnosta kirjoittaa kuin juu ,ei,ehkä, emmä tiiä. menen nukkuu kun väsyttää. olen kipeä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No niin sieltä tuli taas tämä nikkiapina esittämään teorioitaan.

        Ite oot surkea limanuljaska.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ite oot surkea limanuljaska.

        Oletko koskaan nähnyt minua ja viettänyt kanssani hetkeäkään, että voisit tehdä tuollaisen mielipiteen minusta?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Emme tiedä mitä hänellä nyt on oikeasti. Voihan se olla että siittiöt siellä kutittelee kurkun päätä viikonlopun jäljiltä... Turhaa alkaa motkottamaan ja moralisoimaan. Onneksi hän saa olla töistä pois, jos tuntuu ettei sinne jaksa mennä.

        Häh, kävin hakemassa siitepölyallergia todistuksen👩☀️🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Häh, kävin hakemassa siitepölyallergia todistuksen👩☀️🤔

        No älä välitä nyt tuosta. Minua ärsytti vaan tuon yhden tarpeeton motkottaminen... hyvä kun sait sellaisen nyt. 🌞


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sä varmaan käyt lepäämään sitten? 😊☕️

        🤍🖤😉👩🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        🤍🖤😉👩🤗

        Sinä olet maailman mukavin. 🤗🤍🖤😍


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä olet maailman mukavin. 🤗🤍🖤😍

        Kivaa Päivää ❤️👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa Päivää ❤️👩

        Kiitos. 😊 Kivaa päivää myöskin sulle. ❤️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. 😊 Kivaa päivää myöskin sulle. ❤️

        Kiitos meen lepäämään👩❤️lääke väsyttää kai.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos meen lepäämään👩❤️lääke väsyttää kai.

        Niin se voi tehdä. Lepää hyvin. Nähdään myöhemmin. 😊❤️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin se voi tehdä. Lepää hyvin. Nähdään myöhemmin. 😊❤️

        Okay 👩❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okay 👩❤️

        😊🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häh, kävin hakemassa siitepölyallergia todistuksen👩☀️🤔

        Hyvä. Nyt voit olla koko kesän pois töistä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        😊🤗

        Jos allergialääkkeet ei väsytä niin sitten muuten vaan väsyttää. Kirsi ei voi mennä töihin kun se nukahtais siellä lääkkeiden takia. Nyt kirsi on koko kesän pois allergia takia. Mutta hyvä että kuluttaa aikansa nukkumalla.


      • Se oli mielestäni hauska heitto vain... Kiusoittelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sudella onkin tänään peräti kaksi eri nikkiä rinnakkain käytössä 🙈🤣🤣🤣

        Sitä se on ollut railakas neropatti koko ajan tuon miehen kohdalla, ihan sama mistä duosta tai hahmosta on kyse🥱


    • Sinkkukesä since 2012.

    • Anonyymi

      Vai että oikein sinkkukesä. Ite ajattelin viettää ihan vain kesää, kuten aina elämässäni. Jotenkin en vain koe tuota sinkkuutta lainkaan identiteettijutuksi, enkä kyllä ole kokenut parisuhdettakaan sellaiseksi, silloin kun olen parisuhteessa ollut.

      Voiko muuten toivottaa hyvää sinnkukesää? Onko se hyvä vai huono juttu?

      • Minulle se alkaa olla jo kroonista... Toivota mieluummin vaan hyvää kesää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minulle se alkaa olla jo kroonista... Toivota mieluummin vaan hyvää kesää.

        Kroonista ... eli ilmeisesti on huono juttu. olen pahoillani kun en kykene lainkaan ymmärtämään koko sinkkuidentiteettiä. Itse olen vain ihminen, enkä ole millään tasolla kiinnostunut muidenkaan ihmisten parisuhdestatuksesta. Mä olen ilmeisen outo yksilö, kun en tajua ketä kiinnostaa. 🙂

        Mutta toivotan siis hyvää kesää ... toivottavasti lämpö on mieleesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kroonista ... eli ilmeisesti on huono juttu. olen pahoillani kun en kykene lainkaan ymmärtämään koko sinkkuidentiteettiä. Itse olen vain ihminen, enkä ole millään tasolla kiinnostunut muidenkaan ihmisten parisuhdestatuksesta. Mä olen ilmeisen outo yksilö, kun en tajua ketä kiinnostaa. 🙂

        Mutta toivotan siis hyvää kesää ... toivottavasti lämpö on mieleesi.

        Täällä näitä sinunlaisia tuntuu olevan aika monta muutakin. Aseksuaaleja ja sinkkuudeta nauttivia. Minä en ole sellainen. Minä kärsin tästä tilasta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Täällä näitä sinunlaisia tuntuu olevan aika monta muutakin. Aseksuaaleja ja sinkkuudeta nauttivia. Minä en ole sellainen. Minä kärsin tästä tilasta.

        Mistä ihmeestä vedit tuollaisen mmäritelämän kuin " aseksuaaleja ja sinkkuudeta nauttivia". En ole kumpaakaan, enkä sanonut mitään moisiin viittaavaa. Mikä tarve sulla on aina ensimmäisenä hyökätä haukkumaan ja nimittelemään kaikenlaisilla kuvitelluilla väitteillä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ihmeestä vedit tuollaisen mmäritelämän kuin " aseksuaaleja ja sinkkuudeta nauttivia". En ole kumpaakaan, enkä sanonut mitään moisiin viittaavaa. Mikä tarve sulla on aina ensimmäisenä hyökätä haukkumaan ja nimittelemään kaikenlaisilla kuvitelluilla väitteillä?

        En minä mielestäni tarkoittanut tuota hyökkäyksenä, vaan toteamuksena. Täälä on paljon niitä, jotka hehkuttaa sitä, miten ei seksi kiinnosta enää yhtään, eikä liiemmin mikään suhteilukaan... Anteeksi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä mielestäni tarkoittanut tuota hyökkäyksenä, vaan toteamuksena. Täälä on paljon niitä, jotka hehkuttaa sitä, miten ei seksi kiinnosta enää yhtään, eikä liiemmin mikään suhteilukaan... Anteeksi.

        Juu, ei yhtään hyökkäävää alkaa nimittelemään aseksuaaliksi. Sano nyt ihmeessä missä kohtaan olen maininnut sanallakaan seksistä tai omasta kiinnostuksestani siihen? Mistä hitosta sä moisen aivopierun edes vedit?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä mielestäni tarkoittanut tuota hyökkäyksenä, vaan toteamuksena. Täälä on paljon niitä, jotka hehkuttaa sitä, miten ei seksi kiinnosta enää yhtään, eikä liiemmin mikään suhteilukaan... Anteeksi.

        Missä mainitsin sitäkään kiinnostaako suhteilutkaan? Sellaisestakaan en maininnut edes puolikkaalla sanalla. Ja sä vielä ihmettelet miksi saat täällä paljon kuraa niskaasi, kun oma käytöksesi on tuollaista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Täällä näitä sinunlaisia tuntuu olevan aika monta muutakin. Aseksuaaleja ja sinkkuudeta nauttivia. Minä en ole sellainen. Minä kärsin tästä tilasta.

        Mikset nauti ystävien seurasta. Ystävien seura on myös mukavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä mainitsin sitäkään kiinnostaako suhteilutkaan? Sellaisestakaan en maininnut edes puolikkaalla sanalla. Ja sä vielä ihmettelet miksi saat täällä paljon kuraa niskaasi, kun oma käytöksesi on tuollaista.

        Tuo sun asenne on jotenkin hankala. Mä vaan totean asioita naama peruslukemilla. Te otatte sen hyökkäyksenä ja törkeänä kohteluna. En mä ole vastuussa siitä miten te reagoitte mun sanomisiin. Kun ei näytä huumorintajukaan riittävän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikset nauti ystävien seurasta. Ystävien seura on myös mukavaa.

        Ei mulla ole sellaisia ystäviä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tuo sun asenne on jotenkin hankala. Mä vaan totean asioita naama peruslukemilla. Te otatte sen hyökkäyksenä ja törkeänä kohteluna. En mä ole vastuussa siitä miten te reagoitte mun sanomisiin. Kun ei näytä huumorintajukaan riittävän.

        Hankala. Minäkö tässä nyt tulin haukkumaan sinua ja nimittelemään miksi lienee, vailla mitään syytä?


      • Ymmärrän ja pyydän anteeksi...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tuo sun asenne on jotenkin hankala. Mä vaan totean asioita naama peruslukemilla. Te otatte sen hyökkäyksenä ja törkeänä kohteluna. En mä ole vastuussa siitä miten te reagoitte mun sanomisiin. Kun ei näytä huumorintajukaan riittävän.

        Minä toivotin sinulle hyvää kesää ja sä alat nimitellä ja haukkua. WTF is wrong withyou???


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hankala. Minäkö tässä nyt tulin haukkumaan sinua ja nimittelemään miksi lienee, vailla mitään syytä?

        Olet kuitenkin anonyyminä, niin välillä en pysty erottamaan kaikkia toisistaan. Toisekseen koitan vain selittää sulle, etten aina ole niin vakavissani vaikka saatan kuulostaa siltä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä toivotin sinulle hyvää kesää ja sä alat nimitellä ja haukkua. WTF is wrong withyou???

        No ihan samaa voin kysyä sulta. Miksi taas suutut noin, ilman selvää syytä?


      • mustasusi kirjoitti:

        No ihan samaa voin kysyä sulta. Miksi taas suutut noin, ilman selvää syytä?

        Missä kohtaa nimittelin ja haukuin sinua? Mikäs kuunkierto nyt on menossa kun tuollein reagoidaan kaikkeen?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tuo sun asenne on jotenkin hankala. Mä vaan totean asioita naama peruslukemilla. Te otatte sen hyökkäyksenä ja törkeänä kohteluna. En mä ole vastuussa siitä miten te reagoitte mun sanomisiin. Kun ei näytä huumorintajukaan riittävän.

        Minä en määritä itseäni muiden ihmisten kautta. Minä ole n sama ihminen ja tasan samalla identiteetillä varustettu, olin sittne parisuhteessa tai en. Se ei vaikuta minuun siinä mielessä mitenkään. En myöskään identifioi ketään toista ihmistä lainkaan eri tavalla, oli hän parisuhteessa tai ei. Tuo on täysin yhdentekevä ominaisuus ihmisessä. Ainoa mihin se vaikuttaa on, että jos tiedän toisen varatuksi niin en ole hänelle siinä mielessä ikinä tarjolla, vaikka sattuisin kiinnostunut olemaankin.

        Se, että sä vedät siitä, että en identifioidu muiden ihmisten perusteella, päätelmän, että olisin aseksuaali, on täysin kahjo. Mä en myöskään "nauti sinkkuudesta". En myöskään nauti parisuhteessa olemisesta. Kumpikaan noista ei itsessään vaikuta mitenkään siihen nautinko elämästäni vai en. Mä en myöskään elä elämääni muiden ihmisten perusteella, vaan ihan oman itseni. Se olenko sinkku vai parisuhteessa on oikeastaan myöskin yhdentekevää. Mua ei ahdista mahdollinen parisuhde, mutta ei myöskään sinkkuus. Jos tulee sopiva yksilö eteen niin ihanaa, jos ei tule, niin yhtälailla ihanaa. Kumpikin käy ihan yhtälailla


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tuo sun asenne on jotenkin hankala. Mä vaan totean asioita naama peruslukemilla. Te otatte sen hyökkäyksenä ja törkeänä kohteluna. En mä ole vastuussa siitä miten te reagoitte mun sanomisiin. Kun ei näytä huumorintajukaan riittävän.

        Huumorintajua ... niin että se aseksuaali oli sitten vitsi vai? Kännissä ja läpällä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olet kuitenkin anonyyminä, niin välillä en pysty erottamaan kaikkia toisistaan. Toisekseen koitan vain selittää sulle, etten aina ole niin vakavissani vaikka saatan kuulostaa siltä...

        Anonyymiuteni ei vaikuta mitenkään siihen, että aloit nimitellä minua,


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No ihan samaa voin kysyä sulta. Miksi taas suutut noin, ilman selvää syytä?

        Haukkumisesta ja nimittelystä tietenkin. Ihan perusteltu syy loukkaantua. Mistä sinä sait päähäsi alkaa haukkua ja nimitellä? Toivotin väärin vai?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en määritä itseäni muiden ihmisten kautta. Minä ole n sama ihminen ja tasan samalla identiteetillä varustettu, olin sittne parisuhteessa tai en. Se ei vaikuta minuun siinä mielessä mitenkään. En myöskään identifioi ketään toista ihmistä lainkaan eri tavalla, oli hän parisuhteessa tai ei. Tuo on täysin yhdentekevä ominaisuus ihmisessä. Ainoa mihin se vaikuttaa on, että jos tiedän toisen varatuksi niin en ole hänelle siinä mielessä ikinä tarjolla, vaikka sattuisin kiinnostunut olemaankin.

        Se, että sä vedät siitä, että en identifioidu muiden ihmisten perusteella, päätelmän, että olisin aseksuaali, on täysin kahjo. Mä en myöskään "nauti sinkkuudesta". En myöskään nauti parisuhteessa olemisesta. Kumpikaan noista ei itsessään vaikuta mitenkään siihen nautinko elämästäni vai en. Mä en myöskään elä elämääni muiden ihmisten perusteella, vaan ihan oman itseni. Se olenko sinkku vai parisuhteessa on oikeastaan myöskin yhdentekevää. Mua ei ahdista mahdollinen parisuhde, mutta ei myöskään sinkkuus. Jos tulee sopiva yksilö eteen niin ihanaa, jos ei tule, niin yhtälailla ihanaa. Kumpikin käy ihan yhtälailla

        No hyvä niin. Mutta varaudu siihen, että joskus voi tuo sunkin täydellinen balanssi jostain syystä horjahtaa. Elä paina niitä alaspäin, jotka eivät ole tuota sun upeaa balanssia onnistuneet saavuttamaan, taikka pysymään siinä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Missä kohtaa nimittelin ja haukuin sinua? Mikäs kuunkierto nyt on menossa kun tuollein reagoidaan kaikkeen?

        "Täällä näitä sinunlaisia tuntuu olevan aika monta muutakin. Aseksuaaleja ja sinkkuudeta nauttivia. Minä en ole sellainen. Minä kärsin tästä tilasta."

        Tuossahan se. Teet oletuksia seksuaalisuudestani, vailla yhtään ainoaa syytä siihen. Sama kuunkierto kuin aina, se kun ei vaikuta mielialaani millään tavalla ... todistetusti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huumorintajua ... niin että se aseksuaali oli sitten vitsi vai? Kännissä ja läpällä.

        Miksi koet sanan aseksuaali hyökkäävänä? En tarkoittanut sitä sellaisena. Täällä kun on monia, joille se on tapa elää ja olla. Niin kuvittelin sun jutusta ensin, että ok tässä on taas yksi sellainen. Olin selvästikin väärässä. Pahoitteluni.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No hyvä niin. Mutta varaudu siihen, että joskus voi tuo sunkin täydellinen balanssi jostain syystä horjahtaa. Elä paina niitä alaspäin, jotka eivät ole tuota sun upeaa balanssia onnistuneet saavuttamaan, taikka pysymään siinä.

        Ei se horjahda mihinkään. Minä en ole painanut ketään alaspäin, enkä myöskään haukkunut. Se on sinun tapasi toimia. Se, että myönnän, että en kykene tajuamaan jotakin on päinvastaita kuin muiden alaspäin painamista. Myönnä siinä oman viellisuuteni ja kykenemättömyyteni tajuta asioita, eli se siis alentaa itseäni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haukkumisesta ja nimittelystä tietenkin. Ihan perusteltu syy loukkaantua. Mistä sinä sait päähäsi alkaa haukkua ja nimitellä? Toivotin väärin vai?

        Voit rauhottua. En keskustele tuollaisen kanssa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi koet sanan aseksuaali hyökkäävänä? En tarkoittanut sitä sellaisena. Täällä kun on monia, joille se on tapa elää ja olla. Niin kuvittelin sun jutusta ensin, että ok tässä on taas yksi sellainen. Olin selvästikin väärässä. Pahoitteluni.

        Koska se on sitä, se on hyökkäävää ja loukkaavaa. Sinulla ei ole yhtään mitään tietoa yhtään mistään, mutta koet oikeudeksesi alkaa nimitellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se horjahda mihinkään. Minä en ole painanut ketään alaspäin, enkä myöskään haukkunut. Se on sinun tapasi toimia. Se, että myönnän, että en kykene tajuamaan jotakin on päinvastaita kuin muiden alaspäin painamista. Myönnä siinä oman viellisuuteni ja kykenemättömyyteni tajuta asioita, eli se siis alentaa itseäni.

        Haukuinko minä sinua, kun luulin sinua aseksuaaliksi? Sitäkö tässä nyt tarkoitat? Mä en ymmärrä sun kaltaisia ihmisiä ollenkaan. Teette riidan ihan kaikesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Täällä näitä sinunlaisia tuntuu olevan aika monta muutakin. Aseksuaaleja ja sinkkuudeta nauttivia. Minä en ole sellainen. Minä kärsin tästä tilasta."

        Tuossahan se. Teet oletuksia seksuaalisuudestani, vailla yhtään ainoaa syytä siihen. Sama kuunkierto kuin aina, se kun ei vaikuta mielialaani millään tavalla ... todistetusti.

        Niin minä erehdyin kuvittelemaan sinua sellaiseksi. Ja se oli syy sulla vetää tajuttomat kilarit...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voit rauhottua. En keskustele tuollaisen kanssa.

        Minä olen täydellisen rauhallinen. Mä en vain tajua miten kukan voi olla noin sosiaalisesti taitamaton, ettei edes sanottaessa tajua toimineensa noin ilmiselvässä kohtaa väärin. Sä ilmeisesti sitten kuulut heihin, jotka nimittelevät toisia ihmisiä homoiksi ja kaikeksi muuksikin, tietämättä mitään heidän seksuaalisuudestaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska se on sitä, se on hyökkäävää ja loukkaavaa. Sinulla ei ole yhtään mitään tietoa yhtään mistään, mutta koet oikeudeksesi alkaa nimitellä.

        Kyllä on herkkähipiäistä sakkia. en muuta voi todeta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Haukuinko minä sinua, kun luulin sinua aseksuaaliksi? Sitäkö tässä nyt tarkoitat? Mä en ymmärrä sun kaltaisia ihmisiä ollenkaan. Teette riidan ihan kaikesta.

        Kyllä haukuit. Jos olisin aseksuaali, niin se saattaisi olla ok. En osaa sanoa varmaksi heidän puolestaan, kun en sellainen ole. Oletettavasti heissäkin on monenlaisia ihmisiä. Vaan tosiaan kun en ole, niin se on törkeä oletus, varsinkaan kun en ole edes antanut puolikkaalla sanalla moista olettaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin minä erehdyin kuvittelemaan sinua sellaiseksi. Ja se oli syy sulla vetää tajuttomat kilarit...

        Sinä et ilmeisesti edes tiedä millaiset ne kilarit olisivat. Yritän selittää sinulle rauhallisesti ihan peruskäytöstapoja ja sitä, että toisten seksuaalisuuden arvaileminen ja oletusten tekeminen ei ole hyvien käytöstapojen mukaista ja sinusta se on kilarit.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä on herkkähipiäistä sakkia. en muuta voi todeta.

        Se voi tietysti olla, että sä olet ihan aidosti noin sosiaalisesti taitmaton, että noin perusjuttu on vaikeaa. Itse kyllä epäilen, että sä pikemmin esität.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen täydellisen rauhallinen. Mä en vain tajua miten kukan voi olla noin sosiaalisesti taitamaton, ettei edes sanottaessa tajua toimineensa noin ilmiselvässä kohtaa väärin. Sä ilmeisesti sitten kuulut heihin, jotka nimittelevät toisia ihmisiä homoiksi ja kaikeksi muuksikin, tietämättä mitään heidän seksuaalisuudestaan.

        Sinä siinä yhtälailla nyt muodostat minusta negatiivisia mielikuvia. Meillä ei synkkaa, se on tullut jo selväksi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä siinä yhtälailla nyt muodostat minusta negatiivisia mielikuvia. Meillä ei synkkaa, se on tullut jo selväksi.

        Mistä luulet sen johtuvan? Jos sinä tulet täysin tyhjästä nimittelemään jotakuta aseksuaaliksi, niin luuletko sen antavan sinusta kovinkin asiallisen kuvan ihmisenä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se voi tietysti olla, että sä olet ihan aidosti noin sosiaalisesti taitmaton, että noin perusjuttu on vaikeaa. Itse kyllä epäilen, että sä pikemmin esität.

        Ei mulla ole tarvetta esittää täällä eikä missään muuallakaan muuta kuin olen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä siinä yhtälailla nyt muodostat minusta negatiivisia mielikuvia. Meillä ei synkkaa, se on tullut jo selväksi.

        Tuskinpa synkkaa kenenkään kanssa, jos alat ensimmäisenä hyvän kesän toivotusten jälkeen nimittelemään häntä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä on herkkähipiäistä sakkia. en muuta voi todeta.

        Ihmiset ovat hyvinkin herkkähipiäisiä mitä tulee avoimesti lapsia kuolaaviin vanhoihin miehiin. Ei täällä ensinnäkään kukaan usko että oisit vartija jyväskylästä, vaan ilmeisesti tämä Uudellamaalla läähättävä hyypiö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset ovat hyvinkin herkkähipiäisiä mitä tulee avoimesti lapsia kuolaaviin vanhoihin miehiin. Ei täällä ensinnäkään kukaan usko että oisit vartija jyväskylästä, vaan ilmeisesti tämä Uudellamaalla läähättävä hyypiö.

        Sehän on vaan positiivista. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei mulla ole tarvetta esittää täällä eikä missään muuallakaan muuta kuin olen.

        Sitten tuo on hieman huolestuttavaa, mutta voi tietenkin omalta osaltaan selittää sitä miksi sinulle on ongelmia naisten kanssa, eikä juurikaan ystäviä. Nämä ovat kuitenkin ihan perusjuttuja, jotka jokainen yleensä tajuaa ilman sen suurempia ongelmia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitten tuo on hieman huolestuttavaa, mutta voi tietenkin omalta osaltaan selittää sitä miksi sinulle on ongelmia naisten kanssa, eikä juurikaan ystäviä. Nämä ovat kuitenkin ihan perusjuttuja, jotka jokainen yleensä tajuaa ilman sen suurempia ongelmia.

        Ei voi mitään. Olen siis täydellinen paska. Mietinkin usein että miksi olen edes olemassa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei voi mitään. Olen siis täydellinen paska. Mietinkin usein että miksi olen edes olemassa.

        Kukaan ei ole missään täydellinen, ei edes paskuudessa. Sä näyt kuitenkin olevan täysin tyytyväinen siihen, että käyttäydyt muita kohtaan varsin epäkohteliaasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei ole missään täydellinen, ei edes paskuudessa. Sä näyt kuitenkin olevan täysin tyytyväinen siihen, että käyttäydyt muita kohtaan varsin epäkohteliaasti.

        No minä en tarkoittanut olla epäkohtelias. Se oli vahinko, kun ymmärsin sinua väärin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No minä en tarkoittanut olla epäkohtelias. Se oli vahinko, kun ymmärsin sinua väärin.

        Et ehkä tarkoittanut, tosin näitä sun juttuja täällä lukiessa on tullut toisinaan mieleen myös, että taidatpa aika usein tarkoittaakin. En kuitenkaan edelleenkään ole lainkaan varma siitä, että ymmärrätkö lainkaan (tai myönnätkö), että millä tavalla toimit epäkohteliaasti. Johan sä olet tässä tän keskustelun aikana moneen kertaan todennut, että minä ylireagoin ja että olen yliherkkä ja että et ole sanonut mitään väärin ja pohtinut kuunkiertoakin. Että sinällään en tiedä kuinka uskottavana pidän tuota kommenttiasi.

        Mä en tiedä miksi sä teet tuollaista hyvin usein täällä. Vain sä itse tiedät teetkö tahallasi vai vahingossa, mutta jostain syystäsulle on tapana hyökätä hyvin nopeasti nimittelemään ja haukkumaan ja tekemään oletuksia. Jostain syystä useinmiten myös puolustelet sitä käytöstäsi. Mä ymmärrän hyvin sen, ettei sullekaan aina täällä kohteliait olla, mutta miten se oikeuttaa sellaisten haukkumisen, jotka vaikka nyt toivottelevat sulle vain hyvää kesää. Tuota en sun käytöksessäsi kertakaikkiaan tajua. Ei ollut ensimmäinen kerta, eikä varmasti viimeinenkään, kun tulen itse saamaan tuota sinulta osakseni ja luen sinun käyttäytyvän noin jotakuta muuta kohtaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ehkä tarkoittanut, tosin näitä sun juttuja täällä lukiessa on tullut toisinaan mieleen myös, että taidatpa aika usein tarkoittaakin. En kuitenkaan edelleenkään ole lainkaan varma siitä, että ymmärrätkö lainkaan (tai myönnätkö), että millä tavalla toimit epäkohteliaasti. Johan sä olet tässä tän keskustelun aikana moneen kertaan todennut, että minä ylireagoin ja että olen yliherkkä ja että et ole sanonut mitään väärin ja pohtinut kuunkiertoakin. Että sinällään en tiedä kuinka uskottavana pidän tuota kommenttiasi.

        Mä en tiedä miksi sä teet tuollaista hyvin usein täällä. Vain sä itse tiedät teetkö tahallasi vai vahingossa, mutta jostain syystäsulle on tapana hyökätä hyvin nopeasti nimittelemään ja haukkumaan ja tekemään oletuksia. Jostain syystä useinmiten myös puolustelet sitä käytöstäsi. Mä ymmärrän hyvin sen, ettei sullekaan aina täällä kohteliait olla, mutta miten se oikeuttaa sellaisten haukkumisen, jotka vaikka nyt toivottelevat sulle vain hyvää kesää. Tuota en sun käytöksessäsi kertakaikkiaan tajua. Ei ollut ensimmäinen kerta, eikä varmasti viimeinenkään, kun tulen itse saamaan tuota sinulta osakseni ja luen sinun käyttäytyvän noin jotakuta muuta kohtaan.

        Otan palautteesi vakavasti. Minä en selvästikään osaa kommunikoida ihmisten kanssa oikein. Olen varmana jotenkin jälkeenjäänyt ja tyhmä. Yritän parhaani mukaan parantaa käyttäytymistäni.


      • mustasusi kirjoitti:

        Otan palautteesi vakavasti. Minä en selvästikään osaa kommunikoida ihmisten kanssa oikein. Olen varmana jotenkin jälkeenjäänyt ja tyhmä. Yritän parhaani mukaan parantaa käyttäytymistäni.

        Kirjoitin liian harkitsemattomasti, eikä tarkoituksena ollut loukata sinua. Tein liian nopeita päätelmiä. Osaltaan senkin takia, että se yksi minua kiusannut tyyppi sai minun sellaiseen mielentilaan taas, etten osannut lukea kunnolla ajatuksella ja harkita vastausta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ehkä tarkoittanut, tosin näitä sun juttuja täällä lukiessa on tullut toisinaan mieleen myös, että taidatpa aika usein tarkoittaakin. En kuitenkaan edelleenkään ole lainkaan varma siitä, että ymmärrätkö lainkaan (tai myönnätkö), että millä tavalla toimit epäkohteliaasti. Johan sä olet tässä tän keskustelun aikana moneen kertaan todennut, että minä ylireagoin ja että olen yliherkkä ja että et ole sanonut mitään väärin ja pohtinut kuunkiertoakin. Että sinällään en tiedä kuinka uskottavana pidän tuota kommenttiasi.

        Mä en tiedä miksi sä teet tuollaista hyvin usein täällä. Vain sä itse tiedät teetkö tahallasi vai vahingossa, mutta jostain syystäsulle on tapana hyökätä hyvin nopeasti nimittelemään ja haukkumaan ja tekemään oletuksia. Jostain syystä useinmiten myös puolustelet sitä käytöstäsi. Mä ymmärrän hyvin sen, ettei sullekaan aina täällä kohteliait olla, mutta miten se oikeuttaa sellaisten haukkumisen, jotka vaikka nyt toivottelevat sulle vain hyvää kesää. Tuota en sun käytöksessäsi kertakaikkiaan tajua. Ei ollut ensimmäinen kerta, eikä varmasti viimeinenkään, kun tulen itse saamaan tuota sinulta osakseni ja luen sinun käyttäytyvän noin jotakuta muuta kohtaan.

        Se että mua kohtaan yleisesti ottaen ollaan tosi ilkeitä, vaikuttaa myös siihen, etten aina huomaa, että joku onkin ihan asiallinen ja mukava mua kohtaan. Pitäisi tietenkin osata rauhoittua ennen ku lukee seuraavan tekstin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ehkä tarkoittanut, tosin näitä sun juttuja täällä lukiessa on tullut toisinaan mieleen myös, että taidatpa aika usein tarkoittaakin. En kuitenkaan edelleenkään ole lainkaan varma siitä, että ymmärrätkö lainkaan (tai myönnätkö), että millä tavalla toimit epäkohteliaasti. Johan sä olet tässä tän keskustelun aikana moneen kertaan todennut, että minä ylireagoin ja että olen yliherkkä ja että et ole sanonut mitään väärin ja pohtinut kuunkiertoakin. Että sinällään en tiedä kuinka uskottavana pidän tuota kommenttiasi.

        Mä en tiedä miksi sä teet tuollaista hyvin usein täällä. Vain sä itse tiedät teetkö tahallasi vai vahingossa, mutta jostain syystäsulle on tapana hyökätä hyvin nopeasti nimittelemään ja haukkumaan ja tekemään oletuksia. Jostain syystä useinmiten myös puolustelet sitä käytöstäsi. Mä ymmärrän hyvin sen, ettei sullekaan aina täällä kohteliait olla, mutta miten se oikeuttaa sellaisten haukkumisen, jotka vaikka nyt toivottelevat sulle vain hyvää kesää. Tuota en sun käytöksessäsi kertakaikkiaan tajua. Ei ollut ensimmäinen kerta, eikä varmasti viimeinenkään, kun tulen itse saamaan tuota sinulta osakseni ja luen sinun käyttäytyvän noin jotakuta muuta kohtaan.

        Olet selvästi minua fiksumpi ihminen. Mä olen tällainen tyhmyyksiä töksäyttelevä kömpelys. Olen erittäin pahoillani että sain sut tuosta suuttumaan tahattomasti. Mun pitäis vaan yrittää enemmän keskittyä ja miettimään kaikkea mitä sanon, ennen kuin sanon mitään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Otan palautteesi vakavasti. Minä en selvästikään osaa kommunikoida ihmisten kanssa oikein. Olen varmana jotenkin jälkeenjäänyt ja tyhmä. Yritän parhaani mukaan parantaa käyttäytymistäni.

        Tuokin voi olla sarkasmia, mutta ei sillä lopulta ole ihan hirveästi väliä. Sinä itse sen tiedät mitä teet ja miten toimit.

        Mulle tulee sun käytöksestäsi täällä mieleen yksi mieshenkilö, johon olin itse aikanaan kovastikin ihastunut. Tunsin hänet netin kautta, tapaamaan saakka emme koskaan päätyneet, vaikka kirjoittelimme vuosia. Mä tosiaan olin häneen aluksi hyvinkin ihastunut, mutta sitten tuo tuollainen ihmeellinen käytös pikkuhiljaa tappoi sen. Mä ymmärsin kyllä, että ei se varmaankaan hänen oma vikansa ollut, että hän oli vain sosiaalisesti jotenkin ... en tiedä, sanotaan vaikka kömpelö. Hän laukoi välillä ihan typeryyksiä, eikä tuntunut tajuavan niiden loukkaavuutta yms. Se vielä korostui, kun hän alkoi aina rajusti puolustella käytöstään ja kaivoi itsepäisyyksissään aina vain syvempiä kuoppia.

        Ihastus kuoli, mutta pysyin pitkään hänen kanssaan friendzonella. Tiesin aina, että hän halusi muutakin, mutta mä vain toivoin, että hän olisi pystynyt jotenkin muuttamaan itseään. Muuten hän on oikein mukava ihminen, muutoin fiksu ja älykäs ja hyvää juttuseuraa, ulkoisestikin ihan katseenkestävä, mutta hänen käytöksensä on ajoittain ihan kestämätöntä. Täysin kokematon ihmissuhteissa, ei koskaan edes seurustellut, hänellä on tasan yksi kaveri, jne. ja mun on pakko ikäväkseni todeta, että ymmärrän erinomaisesti miksi noin on. Mä näen sun jutuissasi niin paljon samaa ja luulen, että sinäkin olet varmaan ihan mukava ihminen, mutta vahingossa tai tahallasi, sä sabotoit itseäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin voi olla sarkasmia, mutta ei sillä lopulta ole ihan hirveästi väliä. Sinä itse sen tiedät mitä teet ja miten toimit.

        Mulle tulee sun käytöksestäsi täällä mieleen yksi mieshenkilö, johon olin itse aikanaan kovastikin ihastunut. Tunsin hänet netin kautta, tapaamaan saakka emme koskaan päätyneet, vaikka kirjoittelimme vuosia. Mä tosiaan olin häneen aluksi hyvinkin ihastunut, mutta sitten tuo tuollainen ihmeellinen käytös pikkuhiljaa tappoi sen. Mä ymmärsin kyllä, että ei se varmaankaan hänen oma vikansa ollut, että hän oli vain sosiaalisesti jotenkin ... en tiedä, sanotaan vaikka kömpelö. Hän laukoi välillä ihan typeryyksiä, eikä tuntunut tajuavan niiden loukkaavuutta yms. Se vielä korostui, kun hän alkoi aina rajusti puolustella käytöstään ja kaivoi itsepäisyyksissään aina vain syvempiä kuoppia.

        Ihastus kuoli, mutta pysyin pitkään hänen kanssaan friendzonella. Tiesin aina, että hän halusi muutakin, mutta mä vain toivoin, että hän olisi pystynyt jotenkin muuttamaan itseään. Muuten hän on oikein mukava ihminen, muutoin fiksu ja älykäs ja hyvää juttuseuraa, ulkoisestikin ihan katseenkestävä, mutta hänen käytöksensä on ajoittain ihan kestämätöntä. Täysin kokematon ihmissuhteissa, ei koskaan edes seurustellut, hänellä on tasan yksi kaveri, jne. ja mun on pakko ikäväkseni todeta, että ymmärrän erinomaisesti miksi noin on. Mä näen sun jutuissasi niin paljon samaa ja luulen, että sinäkin olet varmaan ihan mukava ihminen, mutta vahingossa tai tahallasi, sä sabotoit itseäsi.

        Ei ollut sarkastista yhtään tuossa minun pahoittelussani, vaan ihan aidosti ymmärrän tehneeni virheen. Ihminen jolla on huonoitsetunto ja minäkuva, varmaan aina sabotoi itseään täysin tietämättääkin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ollut sarkastista yhtään tuossa minun pahoittelussani, vaan ihan aidosti ymmärrän tehneeni virheen. Ihminen jolla on huonoitsetunto ja minäkuva, varmaan aina sabotoi itseään täysin tietämättääkin.

        Sille huonolle itsetunnolle ja minäkuvalle on halutessaan mahdollista tehdä paljonkin, Itse olen siitä elävä esimerkki, että itseään voi muokata, myös noissa asioissa. Ei se helppoa ole, mutta mahdollista kyllä. Eikä siitä kivutta pääse, sillä ensiksi pitää vilpittömästi ja puolustelematta myöntää ne omat ongelmansa. Monen on vaikea ymmärtää mitä tuo vilpittömästi ja puolustelematta myöntäminen tarkoittaa ja mm. martyyriasenne on pohjimmiltaan itsensä huijaamista ja puolustelua.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei mulla ole sellaisia ystäviä.

        no millasia sun ystävät joista aina puhut. Mitä sä teet sun ystävien kaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no millasia sun ystävät joista aina puhut. Mitä sä teet sun ystävien kaa.

        Oon selittäny nää sulle miljoonaan kertaan, nyt en jaksa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oon selittäny nää sulle miljoonaan kertaan, nyt en jaksa.

        Niin sulla asuu Vaasassa ystävä joka on perheellinen. Eikö tää ystävä saa matkustaa sun luokse vai onko häneltä kielletty näkemästä ystäviä. Miksi sun pitäis aina matkustaa . eikö sun ystävillä ole autoa vai eikö bussit ja junat kulje kun vetoat välimatkoihin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin sulla asuu Vaasassa ystävä joka on perheellinen. Eikö tää ystävä saa matkustaa sun luokse vai onko häneltä kielletty näkemästä ystäviä. Miksi sun pitäis aina matkustaa . eikö sun ystävillä ole autoa vai eikö bussit ja junat kulje kun vetoat välimatkoihin

        Hän on viikonloppuisä, ei perheellinen siinä mielessä. Hän on työelämässä, mutta pahasti velkaantunut joten rahaa ei ole matkustella miten tahtoo. Se on yksi haaste näissä mun ystävissä myös. Kaikki on köyhiä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hän on viikonloppuisä, ei perheellinen siinä mielessä. Hän on työelämässä, mutta pahasti velkaantunut joten rahaa ei ole matkustella miten tahtoo. Se on yksi haaste näissä mun ystävissä myös. Kaikki on köyhiä.

        voi helvetti. johan sullakin on elämä ja sun ystävillä. Kaikilla yhtä surkeaa . Mikään ei ole hyvin ei sulla eikä sun ystävillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        voi helvetti. johan sullakin on elämä ja sun ystävillä. Kaikilla yhtä surkeaa . Mikään ei ole hyvin ei sulla eikä sun ystävillä.

        Naulan kantaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hän on viikonloppuisä, ei perheellinen siinä mielessä. Hän on työelämässä, mutta pahasti velkaantunut joten rahaa ei ole matkustella miten tahtoo. Se on yksi haaste näissä mun ystävissä myös. Kaikki on köyhiä.

        Hiemanko menisi tuona kaverinasi herne nenään, jos tieteäisin sinun jakaneen mun asioitani jossain Suomi 24:ssä ja vielä sen jälkeen kun olet tehnyt itsesi tunnistettavaksi. Ihan oikeasti, se vielä on sun oma asiasi, jos päätät jakaa omia asioitasi, mutta on melkoisen törkeää suorastaan jakaa muiden asioita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hiemanko menisi tuona kaverinasi herne nenään, jos tieteäisin sinun jakaneen mun asioitani jossain Suomi 24:ssä ja vielä sen jälkeen kun olet tehnyt itsesi tunnistettavaksi. Ihan oikeasti, se vielä on sun oma asiasi, jos päätät jakaa omia asioitasi, mutta on melkoisen törkeää suorastaan jakaa muiden asioita.

        En ole täällä kertonut kuka on kyseessä. Minua nyt ei tunne muutenkaan oikeasti juuri kukaan missään. Että eiköhän tuo lienee ihan sama... En puhu enää mitään tämän jälkeen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole täällä kertonut kuka on kyseessä. Minua nyt ei tunne muutenkaan oikeasti juuri kukaan missään. Että eiköhän tuo lienee ihan sama... En puhu enää mitään tämän jälkeen.

        No se ei yllätä, että sinusta nt on ihan sama jakaa täällä muidenkin asioita. Sä et edes tajua miten törkeää käytöstä sellainen on. 🤦‍♀️


      • Anonyymi kirjoitti:

        No se ei yllätä, että sinusta nt on ihan sama jakaa täällä muidenkin asioita. Sä et edes tajua miten törkeää käytöstä sellainen on. 🤦‍♀️

        No en jaa enää...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No en jaa enää...

        Toivottavasti edes sen tajuat, vaikka sulla ilmeisestikin on ongelmia kyetä olemaan jakamatta omia asioitasi. Tuossakin myyten yksi syy, miksi sulla luultavasti ei niitä ystäviä kauheammin ole. Jos et tajua pitää suutasi kiinni muiden asioista, niin kuka haluaisi sulle mitään itsestään jakaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset ovat hyvinkin herkkähipiäisiä mitä tulee avoimesti lapsia kuolaaviin vanhoihin miehiin. Ei täällä ensinnäkään kukaan usko että oisit vartija jyväskylästä, vaan ilmeisesti tämä Uudellamaalla läähättävä hyypiö.

        Mitteepä se sinnuu liikuttaa miss hyö asauu. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset ovat hyvinkin herkkähipiäisiä mitä tulee avoimesti lapsia kuolaaviin vanhoihin miehiin. Ei täällä ensinnäkään kukaan usko että oisit vartija jyväskylästä, vaan ilmeisesti tämä Uudellamaalla läähättävä hyypiö.

        Juuri näin. Ei se missään jyskylässä asu, eikä Pirkanmaalla (hox genious) välillä kirjoittaa myös asuvansa keskisuomessa jossain peräpöyhtyällä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kirjoitin liian harkitsemattomasti, eikä tarkoituksena ollut loukata sinua. Tein liian nopeita päätelmiä. Osaltaan senkin takia, että se yksi minua kiusannut tyyppi sai minun sellaiseen mielentilaan taas, etten osannut lukea kunnolla ajatuksella ja harkita vastausta.

        Olet mies tingannut itsesi kanssa nyt siis a-seksuaalisuudesta ja käräjillä nähdään ns niinkö? Hieman täytyy ridiguloida tätä teemaa


    • Anonyymi

      Nauti sinkkukesästä, kun kerrankin on sellainen. 🥰

      • En nauti, koska mitään muita kesiä minulla ei ole yli kymmeneen vuoteen ollukaan edes.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En nauti, koska mitään muita kesiä minulla ei ole yli kymmeneen vuoteen ollukaan edes.

        No sä voit ajatella nettaa ja sitä millasta seksiä teillä vois olla


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En nauti, koska mitään muita kesiä minulla ei ole yli kymmeneen vuoteen ollukaan edes.

        Muistan, kun eräs kaveri erosi, niin sanoin hänelle, että nauti naisista. Hän kiitti myöhemmin neuvosta. Hänellä oli ollut kaikkea hauskaa menoa ja todellakin hän nautti naisista, kuusikymppinen eronnut mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sä voit ajatella nettaa ja sitä millasta seksiä teillä vois olla

        Mitä sä nyt tulit tähän sotkemaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä nyt tulit tähän sotkemaan?

        Se tunkee joka väliin sotkemaan, kun joku vain suden kanssa juttelee. Pakkomielteinen ilmeisesti. Liekö mustasukkaisuuttakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistan, kun eräs kaveri erosi, niin sanoin hänelle, että nauti naisista. Hän kiitti myöhemmin neuvosta. Hänellä oli ollut kaikkea hauskaa menoa ja todellakin hän nautti naisista, kuusikymppinen eronnut mies.

        Joo hän oli varmasti normaaleilla aivoilla varustettu hyvännäköinen mies. Minä en ole. Joten turha mulle sellaista neuvoa antaa. Ei mun ympärillä edes pyöri kauniita naisia, joiden kanssa voisin edes jutella ja viettää aikaa. Olen vaan yksin aina. Tai sitten jossain äijä porukassa harrastamassa. Mutta naisia ei näy missään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä nyt tulit tähän sotkemaan?

        No sähän osaat sen netan kaipailun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tunkee joka väliin sotkemaan, kun joku vain suden kanssa juttelee. Pakkomielteinen ilmeisesti. Liekö mustasukkaisuuttakin.

        mua ei kiinnosta mummunaamat,itsetuhoiset ,huono itsetunto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mua ei kiinnosta mummunaamat,itsetuhoiset ,huono itsetunto

        Ei kiinnosta, paitsi mitä nyt vaan pakkomileteisesti kirjoittelet hänelle. Ei kiinnosta, ei niin yhtään. 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sä voit ajatella nettaa ja sitä millasta seksiä teillä vois olla

        Netta ❤️❤️❤️❤️🍆💦


      • Anonyymi kirjoitti:

        mua ei kiinnosta mummunaamat,itsetuhoiset ,huono itsetunto

        Eikä minua sinun kaltaiset epäempaatikot ja määräilijä mahtimammat.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo hän oli varmasti normaaleilla aivoilla varustettu hyvännäköinen mies. Minä en ole. Joten turha mulle sellaista neuvoa antaa. Ei mun ympärillä edes pyöri kauniita naisia, joiden kanssa voisin edes jutella ja viettää aikaa. Olen vaan yksin aina. Tai sitten jossain äijä porukassa harrastamassa. Mutta naisia ei näy missään.

        No, kun näkisit hänet, niin ei ihan ensimmäiseksi tule mieleen adjektiivi komea, mutta hän osaa kommunikoida. Se auttaa 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, kun näkisit hänet, niin ei ihan ensimmäiseksi tule mieleen adjektiivi komea, mutta hän osaa kommunikoida. Se auttaa 👍

        Niin se auttaa kyllä. Minä en osaa yhtään mitään. Se tulee selväksi täälläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta, paitsi mitä nyt vaan pakkomileteisesti kirjoittelet hänelle. Ei kiinnosta, ei niin yhtään. 😄

        no ei kiinnosta. jos kiinnosytais niin janilla on sähköposti ja mä en ole hänelle kirjoittanut


      • Anonyymi kirjoitti:

        no ei kiinnosta. jos kiinnosytais niin janilla on sähköposti ja mä en ole hänelle kirjoittanut

        Juu ja se tunne on molemminpuolinen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Juu ja se tunne on molemminpuolinen.

        olenko mä jani missään vaiheessa ollut kiinnostunut susta tai ollut kirjoittamassa sulle sähköpostia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        olenko mä jani missään vaiheessa ollut kiinnostunut susta tai ollut kirjoittamassa sulle sähköpostia?

        Et onneksi ole.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin se auttaa kyllä. Minä en osaa yhtään mitään. Se tulee selväksi täälläkin.

        Älä murehdi.
        Sain palautetta perjantaina, että en osaa keskittyä. Pyörin kuulemma ympyrää ja päässäni pyörii liikaa asioita. (Mistä esihenkilö tietää, mitä ylipäätään päässäni liikkuu?) Ja että olen hidas! Edellisessä duunipaikassa minulle sanottiin, että työskentelen kuin kone ja olen nopea. Nyt olen siis hidas! Ja että pitäisi olla rauhallinen samaan aikaan, kun on nopea.

        Tuli tunne, että olen täysin väärällä alalla. Negatiiviset palautteet jäävät helposti mieleen pyörimään.

        Ihmissuhteissa olen saanut palautetta, että mielialani aaltoilevat ja suuttuneena kannattaa jättää vähäksi aikaa rauhaan. Saatan nopeasti muuttaa suunnitelmaa esim. mennä väärään bussiin, koska olen kärsimätön.

        Meillä kaikilla on kehityskohteita, mutta olemme ihmisiä ja ei kaikkien tarvitse olla samanlaisia.

        Palstalla kirjoittaminen on kasvotonta viestintää ja ylilyöntejä tulee helposti jokaiselle, koska ilmeet ja eleet puuttuvat.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Et onneksi ole.

        Joten ihan turhaan sanot etten kiinnosta sua kun mä en hae susta mitään. Vaikka olisit teini ja timmi mimmi niin en olis kiinnostunut susta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä murehdi.
        Sain palautetta perjantaina, että en osaa keskittyä. Pyörin kuulemma ympyrää ja päässäni pyörii liikaa asioita. (Mistä esihenkilö tietää, mitä ylipäätään päässäni liikkuu?) Ja että olen hidas! Edellisessä duunipaikassa minulle sanottiin, että työskentelen kuin kone ja olen nopea. Nyt olen siis hidas! Ja että pitäisi olla rauhallinen samaan aikaan, kun on nopea.

        Tuli tunne, että olen täysin väärällä alalla. Negatiiviset palautteet jäävät helposti mieleen pyörimään.

        Ihmissuhteissa olen saanut palautetta, että mielialani aaltoilevat ja suuttuneena kannattaa jättää vähäksi aikaa rauhaan. Saatan nopeasti muuttaa suunnitelmaa esim. mennä väärään bussiin, koska olen kärsimätön.

        Meillä kaikilla on kehityskohteita, mutta olemme ihmisiä ja ei kaikkien tarvitse olla samanlaisia.

        Palstalla kirjoittaminen on kasvotonta viestintää ja ylilyöntejä tulee helposti jokaiselle, koska ilmeet ja eleet puuttuvat.

        Niin ilmeet ja äänenpainot puuttuvat. tämä on siinä mielessä todella köyhää viestintää ja kommunikointia muiden kanssa. Hymiöt vähän auttavat ja pehmentävät tarvittaessa sanomaa, mutta monikaan ei niitä näytä käyttävän... Kiitos hyvästä vastauksesta. :)


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin ilmeet ja äänenpainot puuttuvat. tämä on siinä mielessä todella köyhää viestintää ja kommunikointia muiden kanssa. Hymiöt vähän auttavat ja pehmentävät tarvittaessa sanomaa, mutta monikaan ei niitä näytä käyttävän... Kiitos hyvästä vastauksesta. :)

        Olen hyvä 😀
        Tämä on köyhää viestintää. 👎 Suurin osa viestinnästä tapahtuu ei verbaalisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen hyvä 😀
        Tämä on köyhää viestintää. 👎 Suurin osa viestinnästä tapahtuu ei verbaalisesti.

        Joo sekin on totta. Joskus sitä tuolla ulkona miettii, että millaisia signaaleja sitä mahtaa tahattomasti muille antaa, kun sitä on niin kömpelö. Ainakin mun ilmeille näkyy moni naureskelevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tunkee joka väliin sotkemaan, kun joku vain suden kanssa juttelee. Pakkomielteinen ilmeisesti. Liekö mustasukkaisuuttakin.

        Kylläpä on kiinnostava draama, yksin kirjoitteleva mies esim tämä Jani -Netta narratiivi. Melkein yhtä hyvä kuin se Halle ja Nehku👍


    • Anonyymi

      Jani kesällä voi nauttia myös ystävien seurasta ja tehdä kaikkea mukavaa heidän kanssaan. Oli sinkku tai parisuhteessa

      • Niinkö. Olis ensin niitä kavereita, joiden kanssa tehdä asioita. Vaan ku jokainen vaan on töissä ja illat röhnöttää sohvalla. Taikka sitten heillä on parisuhde ja muita ystäviä.


      • mustasusi kirjoitti:

        Niinkö. Olis ensin niitä kavereita, joiden kanssa tehdä asioita. Vaan ku jokainen vaan on töissä ja illat röhnöttää sohvalla. Taikka sitten heillä on parisuhde ja muita ystäviä.

        Se on enemmän yhteiskunnallinen ongelma toi, että ihmisille kasataan liikaa töitä ja sitten on lopulta ihan väsyneitä. Työt pitäs jakaa vaan uudelleen. Ois kaikilla töitä, eikä kukaan niiden alle näänny. Enemmän tehtäs ite ja parempaa laatua. Jää sitten aikaa muuhunkin. Välistä vetäjiä on liikaa.


      • JeroP kirjoitti:

        Se on enemmän yhteiskunnallinen ongelma toi, että ihmisille kasataan liikaa töitä ja sitten on lopulta ihan väsyneitä. Työt pitäs jakaa vaan uudelleen. Ois kaikilla töitä, eikä kukaan niiden alle näänny. Enemmän tehtäs ite ja parempaa laatua. Jää sitten aikaa muuhunkin. Välistä vetäjiä on liikaa.

        Se on kyllä totta tuokin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niinkö. Olis ensin niitä kavereita, joiden kanssa tehdä asioita. Vaan ku jokainen vaan on töissä ja illat röhnöttää sohvalla. Taikka sitten heillä on parisuhde ja muita ystäviä.

        Mutta sähän olet sanonut monesti että sulla on ystäviä. Nytkö sulla ei taas ole niitä. sulla vaihtuu toi sun vastaus aina. Puhut että sulla on lapsuudenystävä ja nytkö häntä ei ole olemassa. mitä sun salikaverille on käynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sähän olet sanonut monesti että sulla on ystäviä. Nytkö sulla ei taas ole niitä. sulla vaihtuu toi sun vastaus aina. Puhut että sulla on lapsuudenystävä ja nytkö häntä ei ole olemassa. mitä sun salikaverille on käynyt.

        Oletko koskaan ajatellut mitä tapahtuisi, jos et jatkuvasti näin intohimoisesti tyydyttäisi suden huomion tarvetta? Kokeillaanko?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sähän olet sanonut monesti että sulla on ystäviä. Nytkö sulla ei taas ole niitä. sulla vaihtuu toi sun vastaus aina. Puhut että sulla on lapsuudenystävä ja nytkö häntä ei ole olemassa. mitä sun salikaverille on käynyt.

        Kuten olen sanonut. osa niin sanotuista oikeista ystävistä asuu niin kaukana, ettei ole mitään mahdollisuuttakaan tavata ja mennä vaikka syömään ulos. Salikaverikin on tällä hetkellä kiireinen omissa jutuissaan. Tällasta tää aikuiselämä on. Kellään ei ole aikaa eikä kiinnostusta mihinkään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kuten olen sanonut. osa niin sanotuista oikeista ystävistä asuu niin kaukana, ettei ole mitään mahdollisuuttakaan tavata ja mennä vaikka syömään ulos. Salikaverikin on tällä hetkellä kiireinen omissa jutuissaan. Tällasta tää aikuiselämä on. Kellään ei ole aikaa eikä kiinnostusta mihinkään.

        Mikset hanki uusia ystäviä. ai niin sä et jaksa. vittuako sitten valitat ettei sulla ole ystäviä joita nähdä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kuten olen sanonut. osa niin sanotuista oikeista ystävistä asuu niin kaukana, ettei ole mitään mahdollisuuttakaan tavata ja mennä vaikka syömään ulos. Salikaverikin on tällä hetkellä kiireinen omissa jutuissaan. Tällasta tää aikuiselämä on. Kellään ei ole aikaa eikä kiinnostusta mihinkään.

        Mikset vietä aikaa sun poikien kaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikset hanki uusia ystäviä. ai niin sä et jaksa. vittuako sitten valitat ettei sulla ole ystäviä joita nähdä.

        Ei niitä niin vaan hankita, etenkään tämän ikäisenä. Ei voi mennä tuonne kadun vartee sanomaan jollekin randomille tyypille, että hei leikittäiskö sellasta että...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikset vietä aikaa sun poikien kaa?

        Joskus vietänkin. Ei ne tuo silti naisia mun elämään, kun ei niitä naisia ole heilläkään. Ne vaan istuu kotona ja pelaa...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei niitä niin vaan hankita, etenkään tämän ikäisenä. Ei voi mennä tuonne kadun vartee sanomaan jollekin randomille tyypille, että hei leikittäiskö sellasta että...

        olen sanonut että netissä on ystävänhakusivustoja mutta sä olet sanonut ettet tartte mitään ystäviä. ja kun et tartte vittuako iniset yksinäisyyttäsi


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joskus vietänkin. Ei ne tuo silti naisia mun elämään, kun ei niitä naisia ole heilläkään. Ne vaan istuu kotona ja pelaa...

        Niin koska teinit ei ole kiinnostuneet susta. Vaikka sä olet kiinnostunut 18 vuotiaista niin se ei tarkoita että he olisivat susta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joskus vietänkin. Ei ne tuo silti naisia mun elämään, kun ei niitä naisia ole heilläkään. Ne vaan istuu kotona ja pelaa...

        Vaikuttaa siltä, että ainoa syysi viettää aikaa ystävien ja läheisten kanssa on se, että saisit heidän avullaan naisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        olen sanonut että netissä on ystävänhakusivustoja mutta sä olet sanonut ettet tartte mitään ystäviä. ja kun et tartte vittuako iniset yksinäisyyttäsi

        Minä en ole niin sosiaalinen, että osaisin sellaisissa olla ja muodostaa ystävyyssuhteita. Näethän sen täälläkin, miten vaan suututan sakkia ja pelkällä olemassa olollani vaan ärsytän. Kukaan mun kaveri halua missään olla kun en osaa olla niin fiksu ja filmaattinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin koska teinit ei ole kiinnostuneet susta. Vaikka sä olet kiinnostunut 18 vuotiaista niin se ei tarkoita että he olisivat susta.

        Ei se ole noin yksioikoista. On olemassa myös nuoria, jotka viehättyy vanhemmasta miehestä... Ei asiat ole maailmassa niin mustavalkoisia, kuin annat aina ymmärtää. Se että itse en ole niin charmantti harmaa setä, kuin haluaisin olla, vaikuttaa tietty siihen ettei ne nuoret misut minua katsele.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä, että ainoa syysi viettää aikaa ystävien ja läheisten kanssa on se, että saisit heidän avullaan naisia.

        Ei ja ei... Se olisi vaan bonusta, jos ystävien kautta törmäisi naisiin... mutta näin ei ole ollut enää nuoruusvuosien jälkeen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en ole niin sosiaalinen, että osaisin sellaisissa olla ja muodostaa ystävyyssuhteita. Näethän sen täälläkin, miten vaan suututan sakkia ja pelkällä olemassa olollani vaan ärsytän. Kukaan mun kaveri halua missään olla kun en osaa olla niin fiksu ja filmaattinen.

        Kuule Jani ,kun ei ole mun ongelma. Johan se nähtiin netan kohdalla kun et osannut pyytää tyttöä ulos ja sä olit sentään 49 v . Ton ikäsen luulis tietävän sosiaalisesta kanssakäymisestä jotain


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei se ole noin yksioikoista. On olemassa myös nuoria, jotka viehättyy vanhemmasta miehestä... Ei asiat ole maailmassa niin mustavalkoisia, kuin annat aina ymmärtää. Se että itse en ole niin charmantti harmaa setä, kuin haluaisin olla, vaikuttaa tietty siihen ettei ne nuoret misut minua katsele.

        Miksi olet ollut sitten ilman tyttöä 13 vuotta jos asia on noin yksinkertainen


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ja ei... Se olisi vaan bonusta, jos ystävien kautta törmäisi naisiin... mutta näin ei ole ollut enää nuoruusvuosien jälkeen.

        Sä et ole saanut naista vaikka sä käyt miekkailee. Heidänkään kautta et ole saanut naista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuule Jani ,kun ei ole mun ongelma. Johan se nähtiin netan kohdalla kun et osannut pyytää tyttöä ulos ja sä olit sentään 49 v . Ton ikäsen luulis tietävän sosiaalisesta kanssakäymisestä jotain

        Niinhän sitä aina kaikkea luullaan ja oletetaan. Ihmiset kun sattuvat kuitenkin olemaan yksilöitä jokainen, eikä kukaan ole täydellinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet ollut sitten ilman tyttöä 13 vuotta jos asia on noin yksinkertainen

        Siksi, koska olen myös eristänyt itseni ulkomaailmasta. En minä liiku missään ihmistenilmoilla vapaa-aikana. En näe ihmisiä, eikä kukaan tiedä että olen edes olemassa. Siinä on yksi syy, miksi en ole saanu ketään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä et ole saanut naista vaikka sä käyt miekkailee. Heidänkään kautta et ole saanut naista.

        Ei kai saa, kun ei niitä naisia ole siinä lajissa montaa näkynyt ja ne joita on, heillä on jo kumppani tai perhettä yms. ei sinkkunaisia kiinnosta tuollainen laji täällä päin maailmaa. Pitäisi harrastaa jotain ihan muuta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niinhän sitä aina kaikkea luullaan ja oletetaan. Ihmiset kun sattuvat kuitenkin olemaan yksilöitä jokainen, eikä kukaan ole täydellinen.

        Niin eli on normaalia kertoa ensin ihastumisesta ennen kuin pyytää ulos. Mä luulin että se menee toisin päin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Siksi, koska olen myös eristänyt itseni ulkomaailmasta. En minä liiku missään ihmistenilmoilla vapaa-aikana. En näe ihmisiä, eikä kukaan tiedä että olen edes olemassa. Siinä on yksi syy, miksi en ole saanu ketään.

        Käythän miekkailee ja olet lähössä kesällä ulkomaille reissuun miekkailukavereitten kaa. Reissu on jo pilalla kun sä et tulee saamaan ketään tyttöä tuon reissun aikana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin eli on normaalia kertoa ensin ihastumisesta ennen kuin pyytää ulos. Mä luulin että se menee toisin päin.

        Niin. Kyllä jos kuvittelee turhan romanttisesti toisellakin olevan samoja tunteita, niin saatta tehdä tällaisen ylilyönnin. Sitä kun elelee haaveissa aina. Varmaan on osannut joku muu pokata paremmin ja älykkäämmin. Tahdikkasti ja elegantisti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei kai saa, kun ei niitä naisia ole siinä lajissa montaa näkynyt ja ne joita on, heillä on jo kumppani tai perhettä yms. ei sinkkunaisia kiinnosta tuollainen laji täällä päin maailmaa. Pitäisi harrastaa jotain ihan muuta.

        Sivusta kommentoin:
        Haluaisin myös opetella miekkailemista. Olen tosin nainen. Jousiammunta on toinen, mikä minua kiinnostaa. 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käythän miekkailee ja olet lähössä kesällä ulkomaille reissuun miekkailukavereitten kaa. Reissu on jo pilalla kun sä et tulee saamaan ketään tyttöä tuon reissun aikana.

        No kyllä sen reissun voin jo kuvitella miten hikinen ja tuskainen tulee olemaan. Vailla romanssia ja muutakaan... kunhan käyn.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta kommentoin:
        Haluaisin myös opetella miekkailemista. Olen tosin nainen. Jousiammunta on toinen, mikä minua kiinnostaa. 😀

        Ota ihmeessä selvää, onko lähialueellasi sellaista seuraa jonne voisit lähteä kokeilemaan. Alkeiskursseja järjestävät yleensä syksyllä. Seuraile ilmoituksia. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin. Kyllä jos kuvittelee turhan romanttisesti toisellakin olevan samoja tunteita, niin saatta tehdä tällaisen ylilyönnin. Sitä kun elelee haaveissa aina. Varmaan on osannut joku muu pokata paremmin ja älykkäämmin. Tahdikkasti ja elegantisti.

        ihan varmasti. Ei ystävyydessäkään toiselle sanota epätoivoisesti että mä haluun olla sun ystävä ilman että sä tunnet toista. Tästä on kokemusta. Voin sanoa että se ystävyys jäi syntymättä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No kyllä sen reissun voin jo kuvitella miten hikinen ja tuskainen tulee olemaan. Vailla romanssia ja muutakaan... kunhan käyn.

        en ymmärrä tota sun asennetta ja asennetta ylipäänsä elämään. Sulla on elämäntehtävä päästä nuoren naisen kanssa sänkyyn. Millään muulla ei elämässä ole väliä kuhan pääsis panee


      • Anonyymi kirjoitti:

        en ymmärrä tota sun asennetta ja asennetta ylipäänsä elämään. Sulla on elämäntehtävä päästä nuoren naisen kanssa sänkyyn. Millään muulla ei elämässä ole väliä kuhan pääsis panee

        Veikkaan että harva nainen tuollaista ymmärtää. Ja ole itse kokonan ilman seksiä 20 vuotta ja puhu sen jälkeen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Veikkaan että harva nainen tuollaista ymmärtää. Ja ole itse kokonan ilman seksiä 20 vuotta ja puhu sen jälkeen.

        eli mä saan tulla tänne 63 vuotiaana valittaa kun ei ole ollut seksiä omasta tahdosta


      • Anonyymi kirjoitti:

        eli mä saan tulla tänne 63 vuotiaana valittaa kun ei ole ollut seksiä omasta tahdosta

        No sulla voi olla semmonen tahto. Ei tarvii kuvitella että jokainen on ilman seksiä omasta tahdostaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No sulla voi olla semmonen tahto. Ei tarvii kuvitella että jokainen on ilman seksiä omasta tahdostaan.

        Voi kuule johtua siitä kun elämässä on muutakin sisältöä. Sulla kun ei ole kuin se miekkailu ja sekään ei anna sulle mitään. ei ainakaan naisia


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ota ihmeessä selvää, onko lähialueellasi sellaista seuraa jonne voisit lähteä kokeilemaan. Alkeiskursseja järjestävät yleensä syksyllä. Seuraile ilmoituksia. 😊

        Joo, jee 😄🤗 Mä katson!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen sanonut että netissä on ystävänhakusivustoja mutta sä olet sanonut ettet tartte mitään ystäviä. ja kun et tartte vittuako iniset yksinäisyyttäsi

        No näyttää ettet tee itse mitään muuta, kuin keskustelet siis anteeksi uliset täällä tai pidät telkkua auki...Sivusta vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä, että ainoa syysi viettää aikaa ystävien ja läheisten kanssa on se, että saisit heidän avullaan naisia.

        Vaikuttaa, että ainut mitä sinä teet on valittaa toiselle ihmiselle netin keskustelupalstalla. Ei se yhtään sen paremmalta vaikuta. Sivusta edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule Jani ,kun ei ole mun ongelma. Johan se nähtiin netan kohdalla kun et osannut pyytää tyttöä ulos ja sä olit sentään 49 v . Ton ikäsen luulis tietävän sosiaalisesta kanssakäymisestä jotain

        Sinähän juuri olet tehnyt toisen asioista omia ongelmiasi. Että sekö vaikuttaa sitten fiksulta se?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta kommentoin:
        Haluaisin myös opetella miekkailemista. Olen tosin nainen. Jousiammunta on toinen, mikä minua kiinnostaa. 😀

        Juu,jousiammuntaa vois joku alkaa vetää täällä landella.Kannatetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koskaan ajatellut mitä tapahtuisi, jos et jatkuvasti näin intohimoisesti tyydyttäisi suden huomion tarvetta? Kokeillaanko?

        Et ole sitten vieläkään sisäistänyt, että tämä mies kirjoittelee itsensä kanssa? Facepalmia nääs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No näyttää ettet tee itse mitään muuta, kuin keskustelet siis anteeksi uliset täällä tai pidät telkkua auki...Sivusta vaan.

        Miten telkku liittyy tähän miehen yksinpuheluun onko sulla kaikki aivan kunnossa?


    • Anonyymi

      Harmaan suden yksinäinen uliuli kesä.

      • Anonyymi

        Meinaatko sinäkin ulista miespuolisen suden kanssa täällä koko kesän?


    • Anonyymi

      Jos onkin kuuma kesä, niin aijai, miten murakoita kinkkuja eiku sinkkuja auringossa paahtuukaan..

      • Kai niitä jossaki on joo... Ei tässä tuppukylällä mitään näe.


    • Anonyymi

      Mä olin puolitoista tuntia pois ja täällä on ollut janin ja jonkun välillä kauhee riita. Ja jani syyttää mua aina. Jos jani huomasit niin muutkin kirjoittaa kuin minä.

      • No niin, minä en sille voi, että on muitakin jotka vetää kilareita jostain mun sanomisista, vaikka en pahalla tarkoita.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No niin, minä en sille voi, että on muitakin jotka vetää kilareita jostain mun sanomisista, vaikka en pahalla tarkoita.

        No niin, se siitä väitteestä, että olisit muka "ottanut palautteen vakavasti". Jos olisit oikeasti ottanut, niin et puhuisi kilahtelusta, vaan olisit sisäistänyt toimineesi tyhmästi ja ajattelemattomasti ja että reaktio toimintaasi oli normaali ja oikeansuuntainen. Sen sijaan päätit vähätellä sen kilahteluksi. Siinä taas nähtiin miten puhtaasti sä selität paskaa noissa jutuissasi ja luotettavuus sanoissasi on nolla. 😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin, se siitä väitteestä, että olisit muka "ottanut palautteen vakavasti". Jos olisit oikeasti ottanut, niin et puhuisi kilahtelusta, vaan olisit sisäistänyt toimineesi tyhmästi ja ajattelemattomasti ja että reaktio toimintaasi oli normaali ja oikeansuuntainen. Sen sijaan päätit vähätellä sen kilahteluksi. Siinä taas nähtiin miten puhtaasti sä selität paskaa noissa jutuissasi ja luotettavuus sanoissasi on nolla. 😃

        No kyllä sinä nähdäkseni siitä suutuit aika paljon. Sitä tuolla kilareilla tarkoitin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No kyllä sinä nähdäkseni siitä suutuit aika paljon. Sitä tuolla kilareilla tarkoitin.

        En suuttunut lainkaan, enkä varsinkaan kilahtanut. Että se siitä, että olisit muka paskaakaan välittänyt mitä sanoit ja miten käyttäydyt, saati sitten ottanut siitä mitään opiksesi. Sä olet pelkkää paskapuhetta täynnä. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En suuttunut lainkaan, enkä varsinkaan kilahtanut. Että se siitä, että olisit muka paskaakaan välittänyt mitä sanoit ja miten käyttäydyt, saati sitten ottanut siitä mitään opiksesi. Sä olet pelkkää paskapuhetta täynnä. 😂

        Minkä takia perustat näin monta yksinpuheluketjua mies näihin aloituksiisi? Tai tyhmä kysymys huomiota sinä haet


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkä takia perustat näin monta yksinpuheluketjua mies näihin aloituksiisi? Tai tyhmä kysymys huomiota sinä haet

        Sun päässäs on yksinpuheluketjuja... Kyllä täällä palstalla keskustelee useampi ihminen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sun päässäs on yksinpuheluketjuja... Kyllä täällä palstalla keskustelee useampi ihminen.

        no katotaan kuinka moni kirjoitaa sulle


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      "lähetän hakkaamista päihinne" kuumeneeko jo ihan sama ketä vienyt niin kaikkia hakataan. eityuosesti sitä saatanaa joka yritti syödä työtä ja alistaa hehkulsi. laillisesti yritän koko ajan tappaa sinua ja syöjäporukkassi ja tuhota teitä, kuten niitä saatanan loisia. hyi vittu ennen vielä ajattelin ritareista jotain hyvää, vaikka en toimintaan halua, mutta täytyy sanoa että Yrjö lentää 😃 saatukaan tietystä työjutun porukasta, hakkaa kun heitä joka päivä kuten kaikkia jotka söi ja pilasi minun elämää ja kiusasi ja esti rahaa ja hakkasi, toivottavasti saan laillisesti tappaa teidät kaikki. jos edes tarvitsee etteökän mene teoistanne ja syömisistänne ihan omia aikoja. olisi Upeaa näkemässä kun siirrytte helvettiin 😃

      • Jollain lakkas lääkkeet vaikuttamasta... Taidanpa lähteä ulos ottamaan aurinkoa...


      • Tää on mun oma ketju. Tähän saan kyllä kertoa mitä itse haluan. Ei ole pakko lukea.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tää on mun oma ketju. Tähän saan kyllä kertoa mitä itse haluan. Ei ole pakko lukea.

        mun olis varmaan pitänyt ilmoittaa kun lähdin kaupungille ettet olist syyttänyt mua riitelystä. en ilmoittanut kun tää ei ole mun ilmoituspalsta


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tää on mun oma ketju. Tähän saan kyllä kertoa mitä itse haluan. Ei ole pakko lukea.

        Sulla mitään omaa oo. Ei edes aivoja.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jollain lakkas lääkkeet vaikuttamasta... Taidanpa lähteä ulos ottamaan aurinkoa...

        Sulla sitävastoin pitäisi lääkitys aloittaa.....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla sitävastoin pitäisi lääkitys aloittaa.....

        Mitähän lääkettä lääkäri suosittelee?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitähän lääkettä lääkäri suosittelee?

        Sulle ainakin lopullista ratkaisua💉🪓


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitähän lääkettä lääkäri suosittelee?

        Varmaan teille molemmille aikamiespojille sitä samaa valmistetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla sitävastoin pitäisi lääkitys aloittaa.....

        Samat sävelet sulle obsessiivinen ja paranoidi ihminen. Et ole tuota susimiestä kummempi selostaja


    • Anonyymi

      Kuumat Päivät ja Viileät viikot.

      • Anonyymi

        Ja pimee vintti 🪓💣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja pimee vintti 🪓💣

        Onko sieltä polttimo palanut? Vaihda uusi.


    • Anonyymi

      Kauheen vähän sulla on täällä yleisöä🤣

      • Anonyymi

        Kyllä tämä miehen ketju tuntuu herättävän kiinnostusta vähän erikoisten mielestä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tämä miehen ketju tuntuu herättävän kiinnostusta vähän erikoisten mielestä..

        Niinku esimerkiksi sinun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinku esimerkiksi sinun?

        Mutta minä olenkin aivan adjutantti, täysin eri genreä


    • Anonyymi

      Hyvää huomenta vain sinnekin ja oikein ihanaa sinkkukesää 2024! 🌞🌼☕😊🙌

      Kuumat päivät ja sinkkuna oleminen – mikä ihana yhdistelmä! Eikö olekin mahtavaa, kun ei tarvitse miettiä mitään muuta kuin omaa napaa ja sitä, kuinka monta tuntia voi maata auringossa tekemättä yhtään mitään? Ehkäpä löydät uusia harrastuksia, kuten päivittäisen siestan tai täydellisen Netflix-maratonin.

      Toivottavasti saat nauttia kaikista niistä unohtumattomista hetkistä, jotka tulevat vastaan, kun etsit täydellistä varjoisaa paikkaa piiloutua auringolta. Nautihan tästä vapaan sinkkuelämän kesästä! 🌞🌼

    • Anonyymi

      Liian kuuma🥵 ja miehiä ei löydy mistään ja eivät tuöe juttelemaan, vaikka päät kääntyy..olen kaunis nainen. No, kai hylkeet ja valaat vievät jyräten miehet!

      • Miehet ei usko, että kaunis nainen on sinkku ja vapaana. Ja voi olla että ei itsevarmuus riitä lähestyä.


      • Anonyymi

        Olet mies ja aloituksen kirjoittaja surullinen tapaus


      • Anonyymi

        Jos ne valaat on helpommin lähestyttäviä niin ehkä. Kun kävelet kadulla niin ota korvatulpat pois korvista ja pistä kännykkä piiloon, ja pysähdy juttelemaan ihimsten kanssa kun niitä näet, ja hymyile. Erottuisit muista tosi paljon nos noin tekisit


    • Anonyymi

      Feikö ilmanvaihto toimi vai eikö ole viilennystä lainkaan

      • Ei tässä kämpässä ole ilmastointilaitetta. On vuodelta 1979. Niin sanottu neukkukuutio.


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      235
      16760
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe