Koska jokainen on havainnut vihervassarifemakot elävät omissa pilvilinnoissaan, vailla käsitystä todellisuudesta ja normaalien ihmisten toiminnasta ja käytöksestä, lienee hetki puhua siitä mite köyhät pidetään köyhinä, ja persut poissa pilaamasta tätä köyhien riistoa.
Eli, kun köyhälle antaa vastiikkeetta rahallista apua, tämä tulee pyytämään hetken kuluttua lisää, ja näkee ennemmin nälkää kuin tekisi työtä. Tämä on normaali loisian ajatusmaailma, joita piisaa yksilötasolla. Hyshys asioita sosialismi utopiaan uskovien keskuudessa.
Miten tämä itsestäänselvä lainalaisuus liittyy valtion kokoiseen järjestelmään? No lienee ensin syytä huomauttaa lähtökohta, eli varakkaiden maiden intressi pitää entiset siirtomaansa taloudellisessa liekanuorassa. Eli koska kun varakas maa antaa rahaa kehitysmaan talouden pyörittämiseen, sinne ei pääse muodostumaan tietä joka johtaisi itsenäisyyteen, kansallisvaltion, kansallisen identiteetin, toimivan ja vauraan yhteisön rakentumiseen. Eli jos tämä köyhyyden oravanpyörä katkaistaisiin lopettamalla rahanpumppaaminen kehitysmaihin, sinne muodostuisi toimiva, vaurastuva yhteisö, jonka ei olisi pakko myydä vauraille isännilleen valmistamiaan tuotteita ja teollisuuden raaka-aineita pilkkahintaan. Japani, sodan runtelema ja ydisodan nähnyt yhteisö rakentui muutamassa vuosikymmenessä yhdeksi suurimmista mahdeista. Kansallinen ylpeys ja kunnia riippumattomuudesta johtaa arvokkaisiin asioihin. Ei se että anna rahaa.
Jaa meekö tunteisiin? Mä voin antaa tilinumeron mihin saa laittaa rahaa niinpal että saat ostettua itsellesi hyvän olon. Enkä maksa takaisin. Mannelainaa näet.
Samassa tilanteessa köyhyyskarusellissa suomessa on elintarviketeollisuus kaupan halpuutus bulkkimerkkien puristuksessa.
Kehitysapu, keino pitää köyhät köyhinä.
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän sitä on fiksuimmat afrikkalaiset kritisoineetkin kehitysapu on karhunpalvelus afrikkalaisille ja EU:n verovaroilla tuettu maataloustuki tappaa afrikkalaisenkin maatalouden koska ei pysty mitenkään kilpailelmaan verotuettuja hollantilaistuotteita vastaan joten maajussit menee siellä itsekin ruokajonoon
- Anonyymi
Kehitysapu on vahingollista ja sen ainoa saavutus on väestönkasvun maksimoininen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606984- 1093588
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262920- 212618
- 272233
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3611885- 251820
- 121768
- 321728
- 511586