Kerran kusipää rotta...

Anonyymi

"En muista". No eihän siinä sitten mitään best friend.

25

967

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se tapahtuu

• Anonyymi

Uliuliuli....<3

• Anonyymi

Miksi haukut ihmisiä? Mitä sulle on sanottu?

• Anonyymi

Mitä kenenki pitäisi muistaa? Ei kukaan tahallaan kenenkään mieltä pahoita. Ihmisillä on paha olla, ei kaikilla ole asiat hyvin niinkuin sinulla haukkuja, koita ymmärtää. Anteeksi.

• Anonyymi

Vihapalsta höyryjen päästelyyn. Toivon, että lopuksi hänelle minkään muun muistaminen on vaikeata.

• Anonyymi

VoiP hellanlettas kun kusettajalla meni herne nenää kun kusetettiin takas

• Anonyymi

Pilkka osuu omaan nilkkaan.

• Anonyymi

Ole varovainen

• Anonyymi

Kuuluuko näkyykö täh???!?

• Anonyymi

Jätä jo rauhaan. En ole paha ihminen, vaikka sellaista yrität minusta tehdä. Hyvä paha asetelma on mieleltään tasapainottomanbihmisen näkemys. Todellisuudessa erot ihmisten välill ovat pieniä, nyansseissa. Kaikki haluavat hyvää, niin minä uskon.
      Minä lähden täältä lopullisesti pois enkä yritä enää saavuttaa ystävyyttä kanssanne. Se ei onnistu. Minulle riittää neutraalit välit.

• Anonyymi

Kenelle luulet meuhkaavasi? Onhan se toki hyvä tuulettaa ajatuksiaan välillä ja antaa huutia. Täällä kaikki kaikuu vaan tyhjyyteen.

• Anonyymi

Minä myös laitan teille rajan. En ikinä oma-aloitteisesti ota yhteyttä teihin enää ja toivon, että teekään ette minuun. Raja on ilmaistu.

• Anonyymi

Ajan sun yli

• Anonyymi

Sen kun ajat. Niinkö asioita hoidat. Minä olen lähtenyt täydellisestä pimeydestä liikkeelle ja olen vain halunnut lapsilleni parempaa. Mitä haluatte? Että lakkaan olemasta, se taitaa olla teidän taktiikkana. Jättäkää minut jo vain rauhaan. Te ette tuota hyvää.

• Anonyymi

täällä ei kukaan edes yritä tuottaa mitään hyvää kenellekään. silkkaa katkeruutta, kateutta ja vihaa vaan.

• Anonyymi

Jättäkää minut rauhaan, en halua olla teidän kanssanne enää ollenkaan tekemisissä.

• Anonyymi

Ei varmaan edes kannata yrittää ymmärtää miksi yli kahden vuoden takaisesta kirjoituksesta saadaan ajankohtainen

• Anonyymi

jotkut aiheet ovat ajankohtaisia milloin tahansa.

• Anonyymi

Otan sen vastaan, mitä saan mutta kun ihmisiä tuomitaan, pitäisi varmaan vähän yrittää ymmärtää, mistä ovat ponnistaneet. Ehkä käsitteelle armo olisi käyttöä.

• Anonyymi

Pyydän anteeksi tulistumistani. Ei ole mukavaa. Minua on vaan piinattu jo niin pitkään. Koska tämä loppuu? Minulla ei ole uraa, ei avioliittoa, ystäviä. Mistä vielä pitää luopua?

• Anonyymi

Aivan sama. Hakkaan kaikki!

• Anonyymi

Myös sinulla on ollut vaikeaa, sen myönnän ja toivon sinulle parempaa elämää mutta pitääkö sen olla minulta pois?

• Anonyymi

Minä toivon, että saat sen, mitä haluat enkä sitä estä mitenkään. Minä jatkan omaa elämääni.

• Anonyymi

Omasta mielestäni en ole sinulle kateellinen, vähän katkera kyllä olen. En ole varmaan ainoa.

• Anonyymi

Minä pyydän viel kerran anteeksi tulistumistani. Ei ole teidän syy, että minulla on vaikeaa ja teilläkin on ollut. Minä otan tästä eteenpäin vastaan sen minkä saan. Täällä palstalla en enää koskaan halua olla. Minulla ei ole enää mitään sanottavaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      32
      3106
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      123
      2705
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      40
      2374
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2157
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      424
      1697
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1153
    7. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      55