Thaimaalaisia sanontoja.

Anonyymi

Siellä suomessa on paljon sananlaskuja ja totuuksia mm. Savolaisten tavoista, katkeruudesta ja kateudesta.

Meillä täällä Thaimaassa myös Thaimaalaisilla on omia sanontoja.

Tämä mielestäni sopii kuin nenä porkkanana lumiukolle tälle joka tämän palstan on ottanut omaksi oireilukanavakseen fanittaen itse itseään.

จมูกและลิ้นในตูด

8

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sensu pienoinen, sulle on sata kertaa sanottu että google-kääntäjä ei toimi thai-kielessä kuin aniharvoin. Se ei toiminut tälläkään kertaa. Harmillista että se sinun omaistulkki lähti Thaimaahan ja jätti sinut Suomeen käännöskoneen varaan, joka ei toimi. Nyt et pääse leikkimään enää thaimaalaista siltäkään osin.

• Anonyymi

Onko sulla muita ongelmia elämässäsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heikkoitsetuntoisena otin asian heti niin, että minun täytyy hankkia ne, muuten en kelpaa. Puhuimme silikoneista ja kyllä Lerppakin niitä halusi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On. Viime yönä täällä Thaimaassa kylmää taltioiva oma ja maksettu seinäni sai ruisku petoni rappauksen.

Hittumaisen sensein luonteen omaavana hittuilin pattayan rakkaille ihokosketuksesta ja vuokravosuista. Täräytyin panda iskulla uuden näppikseni lähetä nappulaa khiain kiljaisten. Ja voihan helvata ja hittu sentään, mitä tapahtui. Kellohameeni helmat vain lepattivat potato potato äänten tahdissa kun seinä sai ruisku petoni kuorrutuksen.

Kerro sinä pohjoisen rakennus mestari mitä nyt teen ratkaistakseni ongelmani?

• Anonyymi

Missä viipyy kuva eteerisen kauniista hammaslääkärin puvussa?

• Anonyymi

Fetissiäsi tyydyttää ja purkaa googlaamalla kuvia naisista eri asuissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fetissiäsi tyydyttää ja purkaa googlaamalla kuvia naisista eri asuissa.

Aijaa kuva missä kuksa on hammaslääkärin kädessä.

• Anonyymi kirjoitti:

Aijaa kuva missä kuksa on hammaslääkärin kädessä.

Täällä Thaimaassa hommattiin meidän rouvalle vähän paremman tason thaimaalainen laatu hattu ja korona huivi kun sattui olemaan taas ylimääräistä rahaa tuki päivänä pateja. riisiä haittiin kanssa ja hyvä tekeväisyys teki eteerisenkin onnelliseksi
        https://kenervin50.files.wordpress.com/2018/04/betel-nut-teeth.jpg

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      88
      8149
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6238
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6178
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4741
    5. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3245
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      3234
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2789
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      46
      2730
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      46
      2687
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      56
      2602
    Aihe