MUAHAHAHAMUAHAHAHAAAAA! Poijjaat!
Olisiko niin että MAAJOHTAJA on langennut niin alas että lypsää omaa laumaansa? MAAJOHTAJA on kuulemma keräämässä porukkaa jotta voisi ostaa Romanian onecoin arpajaisissa isoimman 2000€ satsin arpoja (400 kpl). Hiihaa, olisiko MAAJOHTAJA tosiaan lähettämässä 2000€ romanialaisille? Vai pitäisikö kenties rahat itse?!?!? MUAHAHAMUAHAHAHAHAHAAAAAAA
Siellä on nyt onecoinilla suuret arpajaiset menossa joka järjestetään Romaniassa SUURESSA dealshaker-shitter tapahtumassa. Pääpalkintona jopa rujan HUVIJAHTI!
Kaikki on SUURTA meille KOINISTEILLE! MUAHAUAMUAHAHHAHAAAAA!
Huvijahti! MUAHAHAMUAHHHAHAAAAAA
Arpajaiset! MUAHAHAMUAHAHHAHAAAAAA
MAAJOHTAJA! MUUHAHAHAMAUAHHAHAHAHAAA
Taasen!!
Lypsääkö MAAJOHTAJA jo omaa laumaansakin?
12
59
Vastaukset
Tommi kirjoittaa suljetulla facebooksivustoilla:
"Olemme suunnittelemassa King Jaymsin 1. luokan online-koulutuksen yhteisostoa ja osallistumista arvontaan parhain eduin. Kiinnostuneet voivat laittaa minulle yksityisviestiä asiasta."
Jos maksaa 2000€ saa 400 kpl arpoja mahtavaan arvontaan.
Hienoa!- Anonyymi
Näin se on. Myös Onecoin - yhtiön täytyy seurata muuttuvan maailman mukana. Kilpailu kovenee ja sen myötä laadukkaan koulutuksen hankkiminen on elämässä pärjäämisen kannalta elintärkeää.
Siksi Onecoin huolehtii jäsenistään ja tarjoaa tavallisten koulutuspakettien lisäksi myös:
1-Luokan parempaa ja laadukkaampaa koulutusta!
Hyvä Onecoin, oikea asenne kun pidätte huolta, kiitos!
- Anonyymi
Öööööööö - - ööööö - - öö - - öööööööööööö.......
Ei sunkas ny senttäs suamest löyry semmost taliaivo, et tonne romaniasse enää eurojans lähettäs..?
Kyl mar ny vähä hullu vois olla mut ei sunkkas ny senttäs tyhmä pirä olla?
Nys otatte sen vähä järje kätte laitatte ståppin tommottelles hullu hommal, eiks vaa näi ny sovita. - Anonyymi
Avotampio keskustelee itsensä kanssa tällä palstalla, välillä nimimerkillä ja vastailee anonyyminä ja päinvastoin.
(On hienoa osallistua kunnon arpajaisiin, kerrankin.)>Avotampio keskustelee itsensä kanssa tällä palstalla, välillä nimimerkillä ja vastailee anonyyminä ja päinvastoin.
Hyshyshys ... älä kerro kaikille, että itse asiassa KAIKKI tämän(kin) keskustelun viestit ovat MINUN kirjoittamiani!!! Keskustelen TÄYSIN itseni kanssa täällä suljetun osaston pehmustetussa pyöreässä huoneessa!
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAAAA
Poijjaat!! Taasen!
- Anonyymi
ja saada samalla kunnon talouskoulutusta,
- Anonyymi
Siis eikö sen OneCoinin pitänyt olla joku uusi mullistava maksuvaluutta eikä mikään arpajaisfirma?
- Anonyymi
Onecoin on alunperin suunniteltu olemaan huijaus.
- ei arpajaiset
- ei kryptovaluutta
- eikä mitään muutakaan
Tuliko selväksi?
Kyseessä on alunperin huijaukseksi suunniteltu ja hyvin on jutteihin purrut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onecoin on alunperin suunniteltu olemaan huijaus.
- ei arpajaiset
- ei kryptovaluutta
- eikä mitään muutakaan
Tuliko selväksi?
Kyseessä on alunperin huijaukseksi suunniteltu ja hyvin on jutteihin purrut.Jutti = helposti lankaan menevä kansalainen.
- Anonyymi
Olihan ne ennen Shellitkin ja Essot ym huoltoasemia, nyt ne on kaljan myyntipaikkoja, maailma muuttuu eskoseni.
- Anonyymi
Niin, kalja on sentään hyödyllistä toisin kuin arvoton leikkiraha, jolla on viattomia ihmisiä järjestelmällisesti viilattu linssiin.
Aika moni suomessakin tulee vastaamaan vielä tekosistaan raastuvassa, etenkin aktiiviset värvääjät joutavat maksamaan hintaa tekosistaan.
Kaikkeen aikuiset ihmiset voivatkin syyllistyä vastikkeettoman rahan himoissa. Varmaan jäi koulut aikanaan käymättä.
- Anonyymi
Elkää lyödä lyötyä jos kaikki myöntää virheensä ja jatkaa elämää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988