MUAHAHAHAMUAHAHAHAAAAA! Poijjaat!
Olisiko niin että MAAJOHTAJA on langennut niin alas että lypsää omaa laumaansa? MAAJOHTAJA on kuulemma keräämässä porukkaa jotta voisi ostaa Romanian onecoin arpajaisissa isoimman 2000€ satsin arpoja (400 kpl). Hiihaa, olisiko MAAJOHTAJA tosiaan lähettämässä 2000€ romanialaisille? Vai pitäisikö kenties rahat itse?!?!? MUAHAHAMUAHAHAHAHAHAAAAAAA
Siellä on nyt onecoinilla suuret arpajaiset menossa joka järjestetään Romaniassa SUURESSA dealshaker-shitter tapahtumassa. Pääpalkintona jopa rujan HUVIJAHTI!
Kaikki on SUURTA meille KOINISTEILLE! MUAHAUAMUAHAHHAHAAAAA!
Huvijahti! MUAHAHAMUAHHHAHAAAAAA
Arpajaiset! MUAHAHAMUAHAHHAHAAAAAA
MAAJOHTAJA! MUUHAHAHAMAUAHHAHAHAHAAA
Taasen!!
Lypsääkö MAAJOHTAJA jo omaa laumaansakin?
12
<50
Vastaukset
Tommi kirjoittaa suljetulla facebooksivustoilla:
"Olemme suunnittelemassa King Jaymsin 1. luokan online-koulutuksen yhteisostoa ja osallistumista arvontaan parhain eduin. Kiinnostuneet voivat laittaa minulle yksityisviestiä asiasta."
Jos maksaa 2000€ saa 400 kpl arpoja mahtavaan arvontaan.
Hienoa!- Anonyymi
Näin se on. Myös Onecoin - yhtiön täytyy seurata muuttuvan maailman mukana. Kilpailu kovenee ja sen myötä laadukkaan koulutuksen hankkiminen on elämässä pärjäämisen kannalta elintärkeää.
Siksi Onecoin huolehtii jäsenistään ja tarjoaa tavallisten koulutuspakettien lisäksi myös:
1-Luokan parempaa ja laadukkaampaa koulutusta!
Hyvä Onecoin, oikea asenne kun pidätte huolta, kiitos!
- Anonyymi
Öööööööö - - ööööö - - öö - - öööööööööööö.......
Ei sunkas ny senttäs suamest löyry semmost taliaivo, et tonne romaniasse enää eurojans lähettäs..?
Kyl mar ny vähä hullu vois olla mut ei sunkkas ny senttäs tyhmä pirä olla?
Nys otatte sen vähä järje kätte laitatte ståppin tommottelles hullu hommal, eiks vaa näi ny sovita. - Anonyymi
Avotampio keskustelee itsensä kanssa tällä palstalla, välillä nimimerkillä ja vastailee anonyyminä ja päinvastoin.
(On hienoa osallistua kunnon arpajaisiin, kerrankin.)>Avotampio keskustelee itsensä kanssa tällä palstalla, välillä nimimerkillä ja vastailee anonyyminä ja päinvastoin.
Hyshyshys ... älä kerro kaikille, että itse asiassa KAIKKI tämän(kin) keskustelun viestit ovat MINUN kirjoittamiani!!! Keskustelen TÄYSIN itseni kanssa täällä suljetun osaston pehmustetussa pyöreässä huoneessa!
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAAAA
Poijjaat!! Taasen!
- Anonyymi
ja saada samalla kunnon talouskoulutusta,
- Anonyymi
Siis eikö sen OneCoinin pitänyt olla joku uusi mullistava maksuvaluutta eikä mikään arpajaisfirma?
- Anonyymi
Onecoin on alunperin suunniteltu olemaan huijaus.
- ei arpajaiset
- ei kryptovaluutta
- eikä mitään muutakaan
Tuliko selväksi?
Kyseessä on alunperin huijaukseksi suunniteltu ja hyvin on jutteihin purrut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onecoin on alunperin suunniteltu olemaan huijaus.
- ei arpajaiset
- ei kryptovaluutta
- eikä mitään muutakaan
Tuliko selväksi?
Kyseessä on alunperin huijaukseksi suunniteltu ja hyvin on jutteihin purrut.Jutti = helposti lankaan menevä kansalainen.
- Anonyymi
Olihan ne ennen Shellitkin ja Essot ym huoltoasemia, nyt ne on kaljan myyntipaikkoja, maailma muuttuu eskoseni.
- Anonyymi
Niin, kalja on sentään hyödyllistä toisin kuin arvoton leikkiraha, jolla on viattomia ihmisiä järjestelmällisesti viilattu linssiin.
Aika moni suomessakin tulee vastaamaan vielä tekosistaan raastuvassa, etenkin aktiiviset värvääjät joutavat maksamaan hintaa tekosistaan.
Kaikkeen aikuiset ihmiset voivatkin syyllistyä vastikkeettoman rahan himoissa. Varmaan jäi koulut aikanaan käymättä.
- Anonyymi
Elkää lyödä lyötyä jos kaikki myöntää virheensä ja jatkaa elämää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t4113262V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!964705Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1194246- 513728
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳573453- 1203397
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul512345- 472329
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul322100On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva151763