Minä Ari K olen konkareitten konkari pattayan palstamatkailusta kun nyt on puhe.
Nimeni on Ari K. Minulla on tilit OP:ssa, Danskessa ja S-pankissa.
Käytän myös Siirto-sovellusta ja maksut tulee realiajassa useimpiin pankkeihin.
Palstamatkailuni tapahtuu myös reaaliajassa painamalla lähetä-painiketta, silloin lähtee.
T Ari K
Ari K:n Konkarimatkat Pattayalle.
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jaahas... ja sait sitten puupalikat pakattua?
- Anonyymi
Olen Ari K. Olen nopea päivystäjä, päivystän omiakirjoituksiani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä viipyy kuva eteerisen kauniista hammaslääkärin puvussa?
- Anonyymi
Mulla mukavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen S Amalia. Olen nopea poistamaan minun sääntöjenvastaisia viestejä.
- Anonyymi
Mitäs minä juuri sanoin?
Vex vex vaan! - Anonyymi
Moukka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moukka.
Ai että moukka, jaha, no mites vauva uiskentelee?
- Anonyymi
Minä Ari K tahtoisin antaa tonnin kaikille jotka tyydyttää tahtoni tehden kuten tahdon.
- Anonyymi
Kysy lupa edunvalvojalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy lupa edunvalvojalta
Edunvalvojani kertoi, että minun tulisi jatkaa legotaloni loppuun siten että ranssin ympäri rakentaisin aidan villalangasta ja hammastikuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edunvalvojani kertoi, että minun tulisi jatkaa legotaloni loppuun siten että ranssin ympäri rakentaisin aidan villalangasta ja hammastikuista.
Rakennus mestarina muistanet ruisku rapata seinät.
- Anonyymi
Heh heh ja potato potato potato...
Meidän konsernin resupetteri tarjoiliat on nyt ammattimaisia peltiparketti puu seppiä. Yksi teki sellaiset kuviot että obettajakin sanoi että onpas hiano. Sitten ope antoi meille kaikille sdipentit ja tiblomit seinälle laitettavaksi. Oli vielä sitten juhlalli suuksissa vähän paremman luokan jäde tuudit. ville vallattomat oli tai esgimo tuudit. Söitiin ne täällä thaimaassa.
- Anonyymi
peskää poijjaat käsiänne
Meillä sen kevät juhlan lopuksi imettiin toistemme jäde tigut puhdaiksi. Obe sanoi että housut takas jalgaan nyt ja kiroili kovasti thaimaan kielellä ด้านหลังของม้า
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898176
- 896268
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556188Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344771- 423256
- 503245
- 442799
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462740- 482712
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572672