Koko ajan sellainen tunne että en ole kenenkään tärkeä.

Anonyymi

Ympärilläni ihmisiä. Mutta kukaan ei koskaan kysy mitä kuuluu. Ketään ei kiinnosta. En jaksa enää yrittää. Vetäydyn pois.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      He kunnioittavat sitä mitä viestität heille, eli että haluat olla rauhassa. Sillä on tosi suuri merkitys millainen sisäinen ajattelusi on. Jos ajattelet että haluat vältellä kaikkia, niin kukaan ei tule juttelemaan todennäköisesti. Mutta jos ajattelet että sydämesi on avoinna ja mielessäsi sanot jo "terve! olen (oma nimi)" niin sitten varmasti osa tulee juttelemaan sinulle, koska näytät vastaanottavalta ja ystävälliseltä, etkä sulkeutuneelta.

      Itsekin olen sellainen että kaikki pitää itse tehdä jos jotain tuttavuutta haluaa hieroa. Heteromies olen. Jos ikinä sattuukaan että joku miespuolinen osoittautuu joskus ystävälliseksi, niin aika nopeasti paljastuu että hän onkin homoseksuaali. Aina sama homma. Kyllä on nykymaailma sellainen, että uusia kavereita voi saada vain tiettyjä kanavia myöten. Jos ei itse jaksa niitä lähteä etsimään, niin vanhetessaan voi jäädä omiin oloihinsa, jos ei ole perhettä. Joillekin se sopiikin hyvin.

      • Anonyymi

        Jos haluaa elämässä eteenpäin niin tuskin hyödyttää kuluttaa aikaa sellaisen kanssa, joka ei elämässä halua mennä eteenpäin, tai aikuistua vaan pyörii vuodesta toiseen samassa hölmöilyssään. Liika kohteliaisuus voi osoittautua tuhoisaksi.


      • Anonyymi

        Puhun kyllä ihan ystävistäni ja perheestäni. Ettei heitä kiinnosta tai eivät välitä. Siksi olen vetänyt kuoreeni tietävät kyllä. Muttei kukaan välitä. Kyllä minulle ihmiset juttelevat kaupassa ja muualla ystävällisesti. Tervehdin ja olen ystävällinen en etsi uusia ystäviä kun vanhatkaan eivät välitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhun kyllä ihan ystävistäni ja perheestäni. Ettei heitä kiinnosta tai eivät välitä. Siksi olen vetänyt kuoreeni tietävät kyllä. Muttei kukaan välitä. Kyllä minulle ihmiset juttelevat kaupassa ja muualla ystävällisesti. Tervehdin ja olen ystävällinen en etsi uusia ystäviä kun vanhatkaan eivät välitä.

        Mitenkä sen välittämisen tulisi näkyä? Parhaimmillaan se on molemminpuolista, ja vähimmillään toisen osapuolen pitää olla aktiivinen.

        Minä mietin ajoittain mitä se ystävyys oikeastaan on? Hyvien ystävien kanssa juttu luistaa pitkänkin tauon jälkeen, mutta esimerkiksi monien päivittäin tavattavien tuttujen kanssa voi olla miellyttävämpää jäättää puhuminen pelkän moikkaamisen tasolle.

        Jos juttu luistaa, niin sitten pitäisi keksiä jotakin yhteistä tekemistä. Ja sitten ehdottaa sitä. Oli se sitten pyöräilyreissu jonnekin eväiden kanssa, tai jokin muu asia mikä näyttäisi kiinnostavan molempia. (Varatun toista sukupuolta olevan ihmisen suhteen pitää osata muotoilla ehdotuksensa ja tekeminen huolella, jottei synny draamaa.)

        Työkaveri on työkaveri, harrastuskaveri on harrastuskaveri, mutta ystävyyttä syntyy kun tekeminen menee noiden kuvioiden ulkopuolelle. Jos työkaveri vaihtaa työpaikkaa, niin se kaveruus voi loppua siihen, jos ei ole viettänyt yhtään aikaa työpaikan ulkopuolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä sen välittämisen tulisi näkyä? Parhaimmillaan se on molemminpuolista, ja vähimmillään toisen osapuolen pitää olla aktiivinen.

        Minä mietin ajoittain mitä se ystävyys oikeastaan on? Hyvien ystävien kanssa juttu luistaa pitkänkin tauon jälkeen, mutta esimerkiksi monien päivittäin tavattavien tuttujen kanssa voi olla miellyttävämpää jäättää puhuminen pelkän moikkaamisen tasolle.

        Jos juttu luistaa, niin sitten pitäisi keksiä jotakin yhteistä tekemistä. Ja sitten ehdottaa sitä. Oli se sitten pyöräilyreissu jonnekin eväiden kanssa, tai jokin muu asia mikä näyttäisi kiinnostavan molempia. (Varatun toista sukupuolta olevan ihmisen suhteen pitää osata muotoilla ehdotuksensa ja tekeminen huolella, jottei synny draamaa.)

        Työkaveri on työkaveri, harrastuskaveri on harrastuskaveri, mutta ystävyyttä syntyy kun tekeminen menee noiden kuvioiden ulkopuolelle. Jos työkaveri vaihtaa työpaikkaa, niin se kaveruus voi loppua siihen, jos ei ole viettänyt yhtään aikaa työpaikan ulkopuolella.

        Ihminen on susi toiselle ihmiselle, tämä tiedetään. Yssikseen on siis hyvä olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä sen välittämisen tulisi näkyä? Parhaimmillaan se on molemminpuolista, ja vähimmillään toisen osapuolen pitää olla aktiivinen.

        Minä mietin ajoittain mitä se ystävyys oikeastaan on? Hyvien ystävien kanssa juttu luistaa pitkänkin tauon jälkeen, mutta esimerkiksi monien päivittäin tavattavien tuttujen kanssa voi olla miellyttävämpää jäättää puhuminen pelkän moikkaamisen tasolle.

        Jos juttu luistaa, niin sitten pitäisi keksiä jotakin yhteistä tekemistä. Ja sitten ehdottaa sitä. Oli se sitten pyöräilyreissu jonnekin eväiden kanssa, tai jokin muu asia mikä näyttäisi kiinnostavan molempia. (Varatun toista sukupuolta olevan ihmisen suhteen pitää osata muotoilla ehdotuksensa ja tekeminen huolella, jottei synny draamaa.)

        Työkaveri on työkaveri, harrastuskaveri on harrastuskaveri, mutta ystävyyttä syntyy kun tekeminen menee noiden kuvioiden ulkopuolelle. Jos työkaveri vaihtaa työpaikkaa, niin se kaveruus voi loppua siihen, jos ei ole viettänyt yhtään aikaa työpaikan ulkopuolella.

        Ehkä vain kaipaan elämääni oikeasti ihmistä joka haluaa todella tietää miten minulla menee eikö tyydy vain vastauksiin että ihan ok ja välittää. Edes joskus joku kuuntelisi minunkin murheet ilman että joudun ne yksin käsittelemään. Ja kyllä se raastaa kun itse on aina se aktiivinen osapuoli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      413
      1716
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1348
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      172
      1334
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1285
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1026
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      936
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      890
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      110
      834
    Aihe