Mitä hormoneja ladyboyt ovat vetäneet koska ovat niin pitkiä?

He ovat pääsääntöisesti pidempiä kuin "oikeat" thaikundit.
Jos muutaman sellaisen kanssa joutuisi pidemmäksi aikaa autioille saarelle niin jo vain pelottaisi vaikka en ole pieni mies minäkään.

31

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vastaus on sinänsä yksinkertainen.
      Thaimaalaisten miesten keskimitta on yli kymmenen senttiä suurempi kuin naisten. Tyttöpojissa tämä vielä korostuu koska he eivät ole yleensä pelloilla paahtuneiden jälkeläisiä, vaan kaupunkilaisten ja ovat saaneet monipuolista ravintoa jo useamman sukupolven, eikä ryhtikään ole kuin riisinviljelijän lapsella.
      Toinen asia on että ihanteet tuohon "nais"ihanteeseen on tullut länsimaista. Pidemmät ja vaaleammat ovat heidän mielestään näyttävämmän näköisiä. Siksi paahtunut 150 senttinen ei aloita tuota "uraa" niin helposti.
      Pojat on myös vahvempia kuin tytöt ja nämä kunnon showhahmot vielä treenaa ryhtiä, voimaa ja kävelyä 15 sentin korkokengissäkin, saaden pyöreät pakarat.

      Hormoneita aletaan ottaa sen verran myöhään, ettei ne vaikuta pituuskasvuun ja estrogeeni muutenkaan ei ole kasvuhormoni. Alimmat kylkiluut poistetaan jotta lantio korostuu ja sitten silikonilla loput. Sukupuolenvaihdosleikkaukset on lisääntyneet, mutta on kalliita ja psykologisestikin vaativia. Täytyy olla varma asiastaan.

      • Anonyymi

        Paljon asiaa oli tässä.

        Tuo että usein eivät ole pelloilla paahtuneiden jälkeläisiä ei ehkä pidä paikkaansa. Vähintäänkin väite vaatisi viitteitä tieteellisiin. tutkimuksiin.

        Mitä hormonien ottamisen aloitukseen ja näiden vaikutukseen pituuskasvuun tulee, niin argumentti taitaa pitää paikkansa. Alimpien kylkiluiden poistaminen taitaa olla suhteellisen harvinainen operaatio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon asiaa oli tässä.

        Tuo että usein eivät ole pelloilla paahtuneiden jälkeläisiä ei ehkä pidä paikkaansa. Vähintäänkin väite vaatisi viitteitä tieteellisiin. tutkimuksiin.

        Mitä hormonien ottamisen aloitukseen ja näiden vaikutukseen pituuskasvuun tulee, niin argumentti taitaa pitää paikkansa. Alimpien kylkiluiden poistaminen taitaa olla suhteellisen harvinainen operaatio.

        Estrogeenin avulla halutaan eroon matalasta äänestä ja lihaskasvusta. Feminiinisiä piirteitä sillä ajetaan takaa ja myös sukupuolenvaihdosleikkauksiin valmistaudutaan naishormonihoidoilla. Alle murrosikäiset ei saa mitään hormoneja, eikä kasvuhormoneja syödä ollenkaan. Olen lukenut tästä ja se löytyy ihan Thaimaan lainsäädännöstä koskien kolmatta sukupuolta. Kuten kaikki on nähneet, niin monilla on luonnottoman kapea uuma. Se on kivulias ja pitkä prosesso korsettien ja treenaamisen kanssa. Samaa lookkia hakee nämä länsimaiset barbie-naiset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Estrogeenin avulla halutaan eroon matalasta äänestä ja lihaskasvusta. Feminiinisiä piirteitä sillä ajetaan takaa ja myös sukupuolenvaihdosleikkauksiin valmistaudutaan naishormonihoidoilla. Alle murrosikäiset ei saa mitään hormoneja, eikä kasvuhormoneja syödä ollenkaan. Olen lukenut tästä ja se löytyy ihan Thaimaan lainsäädännöstä koskien kolmatta sukupuolta. Kuten kaikki on nähneet, niin monilla on luonnottoman kapea uuma. Se on kivulias ja pitkä prosesso korsettien ja treenaamisen kanssa. Samaa lookkia hakee nämä länsimaiset barbie-naiset.

        Hienoja ja asiantuntevia vastauksia ja niistä kumaruskiitokset.
        Merkillistä on se ettei rva Senssu ole ehtinyt väliin ääliökommenteillaan.

        Noista peltojen paahtamista thaitytöistä sen verran että suurimmat riisipellot ovat kaiketi Thaimaan pohjoisosissa joissa väki on aika vaaleata ja jopa hieman kiinalaisvaikutteista?

        Yhtäkaikki; tässä vitivalkoinen thailikkanen "ongella":
        https://www.youtube.com/watch?v=9k4GlpKKA-s&t=371s


      • nazi kirjoitti:

        Hienoja ja asiantuntevia vastauksia ja niistä kumaruskiitokset.
        Merkillistä on se ettei rva Senssu ole ehtinyt väliin ääliökommenteillaan.

        Noista peltojen paahtamista thaitytöistä sen verran että suurimmat riisipellot ovat kaiketi Thaimaan pohjoisosissa joissa väki on aika vaaleata ja jopa hieman kiinalaisvaikutteista?

        Yhtäkaikki; tässä vitivalkoinen thailikkanen "ongella":
        https://www.youtube.com/watch?v=9k4GlpKKA-s&t=371s

        Ai ett miksikö et saanut kaipaamaasi huomiota minulta kerron, sinä ja kaikki kommentoijat pohtivat ihmisiä ja heidän olemustaan ym. täysin sivullisina uunoina, mutta minun tuttavapiiriini kuuluu kyseisiä useita, enkä alennu kastisi tasolle aiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Estrogeenin avulla halutaan eroon matalasta äänestä ja lihaskasvusta. Feminiinisiä piirteitä sillä ajetaan takaa ja myös sukupuolenvaihdosleikkauksiin valmistaudutaan naishormonihoidoilla. Alle murrosikäiset ei saa mitään hormoneja, eikä kasvuhormoneja syödä ollenkaan. Olen lukenut tästä ja se löytyy ihan Thaimaan lainsäädännöstä koskien kolmatta sukupuolta. Kuten kaikki on nähneet, niin monilla on luonnottoman kapea uuma. Se on kivulias ja pitkä prosesso korsettien ja treenaamisen kanssa. Samaa lookkia hakee nämä länsimaiset barbie-naiset.

        Jälleen paljon asiaa, kiitos.

        Varmasti on näin kuten kirjoitat, että naishormoni hoidolla haetaan feminiinisiä piirteitä hoidettavalle, jne. Ei kuitenkaan lihaskatoa.

        Koulutettuna ammattilaisena tiedän vain vähän näistä hormonihoidoista,

        En ole vielä lukenut näistä asioista Thaimaan lainsäädännöistä. Olisinkin kovin kiinnostunut lukemaan näistä. Ystävällisesti varmaankin nyt vinkkaat muutaman linkin minulle.


      • SENSSU kirjoitti:

        Ai ett miksikö et saanut kaipaamaasi huomiota minulta kerron, sinä ja kaikki kommentoijat pohtivat ihmisiä ja heidän olemustaan ym. täysin sivullisina uunoina, mutta minun tuttavapiiriini kuuluu kyseisiä useita, enkä alennu kastisi tasolle aiheessa.

        Opettelisit sinä Senssu- höhlä kirjoittamaan suomenkieltä.
        Lauseesi oli karmeaa luettavaa.

        Ymmärrän toki ettei järkesi siihen riitä mutta näkisin mielelläni edes yhden muodostamasi oikeaoppisen lauseen. Sellaista en ole vielä sinulta nähnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jälleen paljon asiaa, kiitos.

        Varmasti on näin kuten kirjoitat, että naishormoni hoidolla haetaan feminiinisiä piirteitä hoidettavalle, jne. Ei kuitenkaan lihaskatoa.

        Koulutettuna ammattilaisena tiedän vain vähän näistä hormonihoidoista,

        En ole vielä lukenut näistä asioista Thaimaan lainsäädännöistä. Olisinkin kovin kiinnostunut lukemaan näistä. Ystävällisesti varmaankin nyt vinkkaat muutaman linkin minulle.

        Tässä on kaikki miten lainsäädäntö määrittelee kolmannen sukupuolen.
        https://www.undp.org/content/dam/thailand/docs/legal-gender-recognition-in-thailand-2018.pdf


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on kaikki miten lainsäädäntö määrittelee kolmannen sukupuolen.
        https://www.undp.org/content/dam/thailand/docs/legal-gender-recognition-in-thailand-2018.pdf

        Mainitsen vielä että pituus on myös monessa thaimaalaisessa naisessakin optinen harha joidenkin hoikkuuden vuoksi. Luulin itse joskus ammoista vakimorsiantani joksikin 163 senttiseksi pitkään, koska hän käytti aina korkokenkiä ja painoi noin 40 kiloa. Hän oli tasan 150 pitkä. Se selvisi minulle myöhemmin. Itse taas kun olen voimanostajan mallinen 180 senttinen, niin minua luullaan lyhyemmäksi ja sanotaan että minulla on lyhyet kädet. Ne ei ole lyhyet vaan sylykseni on 183, mutta kun ne räpylät on niin paksut (haba 48cm) niin ne näyttää lyhyeltä ne kädet.


      • nazi kirjoitti:

        Opettelisit sinä Senssu- höhlä kirjoittamaan suomenkieltä.
        Lauseesi oli karmeaa luettavaa.

        Ymmärrän toki ettei järkesi siihen riitä mutta näkisin mielelläni edes yhden muodostamasi oikeaoppisen lauseen. Sellaista en ole vielä sinulta nähnyt.

        Ajattele ensin, kirjoita sitten.
        Katsos kun ei yhdellä matkailupalstalla montaa kielioppiidioottia ole puuttumassa alati joihinkin yhdyssanoihin sun muihin, eli yhdentekevää oireiletko mustalla vai sinisellä.
        Väliviivan jälkeinen tyhjä lyönti myös on tavaramerkkisi ja ensin piste, sitten kysymysmerkki.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Hienoja ja asiantuntevia vastauksia ja niistä kumaruskiitokset.
        Merkillistä on se ettei rva Senssu ole ehtinyt väliin ääliökommenteillaan.

        Noista peltojen paahtamista thaitytöistä sen verran että suurimmat riisipellot ovat kaiketi Thaimaan pohjoisosissa joissa väki on aika vaaleata ja jopa hieman kiinalaisvaikutteista?

        Yhtäkaikki; tässä vitivalkoinen thailikkanen "ongella":
        https://www.youtube.com/watch?v=9k4GlpKKA-s&t=371s

        Suurimmat ja tuottoisimmat riisipellot kaiketi sijaitsevat Thaimaan koillisosissa. eivät siis pohjoisosissa osissa Thaimaata.

        Thaimaan pohjoisosien tyttöjen ihon vaaleus on pitkälti historiallinen myytti.

        Geneettiset tutkimukset kertovat, että pohjoisten tyttöjen perimässä on enemmin kiinalaisia ja mm. Mon heimon geenejä kuin on koillisen tyttöjen, joiden perimässä on enemmin esim. Lao ja Khmer heimojen perimää.

        Yhtäkaikki, on minun mielestäni typerää luokitella Thaimaan ihmisiä toinen toistaan huonommiksi tai paremmiksi. Siinä missä Suomessa savolaiset ovat vallankahvassa kiinne ovat kiinalaiset vallankahvassa kiinne Thaimaassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurimmat ja tuottoisimmat riisipellot kaiketi sijaitsevat Thaimaan koillisosissa. eivät siis pohjoisosissa osissa Thaimaata.

        Thaimaan pohjoisosien tyttöjen ihon vaaleus on pitkälti historiallinen myytti.

        Geneettiset tutkimukset kertovat, että pohjoisten tyttöjen perimässä on enemmin kiinalaisia ja mm. Mon heimon geenejä kuin on koillisen tyttöjen, joiden perimässä on enemmin esim. Lao ja Khmer heimojen perimää.

        Yhtäkaikki, on minun mielestäni typerää luokitella Thaimaan ihmisiä toinen toistaan huonommiksi tai paremmiksi. Siinä missä Suomessa savolaiset ovat vallankahvassa kiinne ovat kiinalaiset vallankahvassa kiinne Thaimaassa.

        Ei kai tässä paremmuuksia ole kukaan etsinyt, vaan on tunnettu tosiasia että malliaineksessa thaikut suosii vaaleita, hoikkia ja pitkiä. Kun katsot thaikkujen mainoksia niin et näe niissä paksuja tummia tyttöjä etkä näe niitä myöskään suomalaisissa pepsodent mainoksissa. Vain länsimaisisissa halpavaatemainoksissa esitellään mallistot myös tavallista isommille naisille. Enpä ole ikinä nähnyt Mr XL kisoja. Se on tietynlaista sortoa. Paksut miehet jätetään myös ilman huomiota. Kaikkien thaimaalaisten perimä on kiinan suunalta. Katso karttaa niin näet syyn. Kiina ympäröi pohjoisessa koko Kaakkois-Aasiaa. Vasta viime vuosisatoina sitä Kaakkois-Aasiaa on muokattu geneettisesti ja täytetty myös meriteitse.
        Hyvin vähän silloinkaan, koska omia on suosittu aina ja muita sorrettu ja sodittu heitä vastaan. Tsingis Khanin jälkeläinen on isossa osassa Thaimaan kansoittamista. Ajoi niin monet pakosalle Kiinasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai tässä paremmuuksia ole kukaan etsinyt, vaan on tunnettu tosiasia että malliaineksessa thaikut suosii vaaleita, hoikkia ja pitkiä. Kun katsot thaikkujen mainoksia niin et näe niissä paksuja tummia tyttöjä etkä näe niitä myöskään suomalaisissa pepsodent mainoksissa. Vain länsimaisisissa halpavaatemainoksissa esitellään mallistot myös tavallista isommille naisille. Enpä ole ikinä nähnyt Mr XL kisoja. Se on tietynlaista sortoa. Paksut miehet jätetään myös ilman huomiota. Kaikkien thaimaalaisten perimä on kiinan suunalta. Katso karttaa niin näet syyn. Kiina ympäröi pohjoisessa koko Kaakkois-Aasiaa. Vasta viime vuosisatoina sitä Kaakkois-Aasiaa on muokattu geneettisesti ja täytetty myös meriteitse.
        Hyvin vähän silloinkaan, koska omia on suosittu aina ja muita sorrettu ja sodittu heitä vastaan. Tsingis Khanin jälkeläinen on isossa osassa Thaimaan kansoittamista. Ajoi niin monet pakosalle Kiinasta.

        Ei pidä paikkaansa kaikki kiinan suunnalta, joskin enemmistö.

        Mitä tulee mainoksiin ja missimenestyksiin, niin usein mallitytöllä on falleisä.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Ai ett miksikö et saanut kaipaamaasi huomiota minulta kerron, sinä ja kaikki kommentoijat pohtivat ihmisiä ja heidän olemustaan ym. täysin sivullisina uunoina, mutta minun tuttavapiiriini kuuluu kyseisiä useita, enkä alennu kastisi tasolle aiheessa.

        No just!

        Sinä sensukka vain kuvittelet, että vain ja ainoastaan sinun tuttavapiiriin kuuluu kyseisiä henkilöitä.

        Tällähän ei sinänsä ole mitään merkitystä sinulle. Sinulle sinun vihassasi thaimaalaisia ja heidän kanssaan yhä naimisissa olevia kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No just!

        Sinä sensukka vain kuvittelet, että vain ja ainoastaan sinun tuttavapiiriin kuuluu kyseisiä henkilöitä.

        Tällähän ei sinänsä ole mitään merkitystä sinulle. Sinulle sinun vihassasi thaimaalaisia ja heidän kanssaan yhä naimisissa olevia kohtaan.

        Onko sun senssus alkanu vihaan thaimaalaisia ja heidän kanssaan yhä naimisissa olevia, voi kauhiaa sentään mitä vihanpitoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa kaikki kiinan suunnalta, joskin enemmistö.

        Mitä tulee mainoksiin ja missimenestyksiin, niin usein mallitytöllä on falleisä.

        Thaimaalaiset on yksi maailman geneettisesti puhtaimpia kansoja. 3000 vuotta jo lähes muuttumattomana. Kiinalaisten jälkeläisiä geeniperimän mukaan liki 96 prosenttia.
        Mutta jos mennään tarpeeksi kauas niin meillä kaikilla on yhteiset esi-isät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on kaikki miten lainsäädäntö määrittelee kolmannen sukupuolen.
        https://www.undp.org/content/dam/thailand/docs/legal-gender-recognition-in-thailand-2018.pdf

        Kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sun senssus alkanu vihaan thaimaalaisia ja heidän kanssaan yhä naimisissa olevia, voi kauhiaa sentään mitä vihanpitoa.

        On.
        Sinä juuri poistit täysin asiallisen kommenttini sinulle.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Opettelisit sinä Senssu- höhlä kirjoittamaan suomenkieltä.
        Lauseesi oli karmeaa luettavaa.

        Ymmärrän toki ettei järkesi siihen riitä mutta näkisin mielelläni edes yhden muodostamasi oikeaoppisen lauseen. Sellaista en ole vielä sinulta nähnyt.

        Vaikka Nazi hallitsee äidinkielen oikein hyvin, ei sinultakaan ole tullut yhtään järkevää aloitusta tai viestiä Suoni24 palstalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka Nazi hallitsee äidinkielen oikein hyvin, ei sinultakaan ole tullut yhtään järkevää aloitusta tai viestiä Suoni24 palstalle.

        Epäjärkeviin aloituksiini olen saanut aika lyhyessä ajassa jo 16 747 kommenttia joista kiitokset kaikille.

        Vielä noista rodullisista ominaisuuksista haluan hieman kommentoida.
        Nykyinen vihersossukommunistinen rintama ei tunnusta rotuja olevan olemassakaan vaikka kaikki toki negron valkoisesta erotamme; eikö totta?

        Kotimaisiin tv- ohjelmiin ympätään aina joku juonen kannalta tarpeeton homo- tai lesbo; aina parempi jos hän on värillinen. Ulkonäöstä eikä sanallisesta ulosannista ole paskankaan väliä jos poliittiset kriteerit täyttyvät.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Epäjärkeviin aloituksiini olen saanut aika lyhyessä ajassa jo 16 747 kommenttia joista kiitokset kaikille.

        Vielä noista rodullisista ominaisuuksista haluan hieman kommentoida.
        Nykyinen vihersossukommunistinen rintama ei tunnusta rotuja olevan olemassakaan vaikka kaikki toki negron valkoisesta erotamme; eikö totta?

        Kotimaisiin tv- ohjelmiin ympätään aina joku juonen kannalta tarpeeton homo- tai lesbo; aina parempi jos hän on värillinen. Ulkonäöstä eikä sanallisesta ulosannista ole paskankaan väliä jos poliittiset kriteerit täyttyvät.

        Samaa mieltä kanssasi sanallisesta ulosannistasi, olet kouluesimerkki henkilöstä jonka ainoa elämännautinto on saada huomiota osakseen lukuisin kommentein joista saat oravia oikeiden oravien ollen sinulle vain rahalla mahdollisia ulkonäkösi johdosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä kanssasi sanallisesta ulosannistasi, olet kouluesimerkki henkilöstä jonka ainoa elämännautinto on saada huomiota osakseen lukuisin kommentein joista saat oravia oikeiden oravien ollen sinulle vain rahalla mahdollisia ulkonäkösi johdosta.

        Minä olen jo täällä Thaimaassa ja voin vakuuttaa että en hae huomiota, vaikka 90% tämän palstan kaikista kirjoituksista on minun ja aloituksista 92% täällä Thaimaassa. Tämä on vaan villalankaa ja porkkanaa täällä Thaimaassa jossa olen jo voin vakuuttaa tämän täällä.


      • SenssuChlangMai kirjoitti:

        Minä olen jo täällä Thaimaassa ja voin vakuuttaa että en hae huomiota, vaikka 90% tämän palstan kaikista kirjoituksista on minun ja aloituksista 92% täällä Thaimaassa. Tämä on vaan villalankaa ja porkkanaa täällä Thaimaassa jossa olen jo voin vakuuttaa tämän täällä.

        Unohdin sanoa että olen hyvän näköinen täällä Thaimaassa ja saan siksi ihan ilmaiseksi täällä Thaimaassa ja saan kyllä Suomessakin koska ulko näköni on hyvä ja elämän nauta on minulle ilmainen.


      • SenssuChlangMai kirjoitti:

        Unohdin sanoa että olen hyvän näköinen täällä Thaimaassa ja saan siksi ihan ilmaiseksi täällä Thaimaassa ja saan kyllä Suomessakin koska ulko näköni on hyvä ja elämän nauta on minulle ilmainen.

        Olemmeko yhtä mieltä siitä että hintit tunnistamme ulkonäöstään ja viimeistään kun avaavat suunsa? Jos heistä pitää niin täytyy olla itsekin homo.

        Olemmeko myös yhtä mieltä siitä että Pattaya on kookkaille ja varakkaille miehille lomaparatiisi?


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Olemmeko yhtä mieltä siitä että hintit tunnistamme ulkonäöstään ja viimeistään kun avaavat suunsa? Jos heistä pitää niin täytyy olla itsekin homo.

        Olemmeko myös yhtä mieltä siitä että Pattaya on kookkaille ja varakkaille miehille lomaparatiisi?

        Homoseksuaalia ei voi tunnistaa ulkonäöstä tai puheesta pääasiallisesti.
        Minulla ei ole mitään homoja vastaan ja he ovat yhtä tasavertaisia ihmisiä kuin me muutkin.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Epäjärkeviin aloituksiini olen saanut aika lyhyessä ajassa jo 16 747 kommenttia joista kiitokset kaikille.

        Vielä noista rodullisista ominaisuuksista haluan hieman kommentoida.
        Nykyinen vihersossukommunistinen rintama ei tunnusta rotuja olevan olemassakaan vaikka kaikki toki negron valkoisesta erotamme; eikö totta?

        Kotimaisiin tv- ohjelmiin ympätään aina joku juonen kannalta tarpeeton homo- tai lesbo; aina parempi jos hän on värillinen. Ulkonäöstä eikä sanallisesta ulosannista ole paskankaan väliä jos poliittiset kriteerit täyttyvät.

        Joista lähes kaikki viestit ovat olleet sellaisia joissa sinulle yritetään kertoa faktoja vääristä luuloistasi ja tiedoistasi, väitteitesi debunkkausta ja sinulle nauramista..


      • Anonyymi

        Mulla mukavaa täällä Thaimaassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homoseksuaalia ei voi tunnistaa ulkonäöstä tai puheesta pääasiallisesti.
        Minulla ei ole mitään homoja vastaan ja he ovat yhtä tasavertaisia ihmisiä kuin me muutkin.

        Se riippuu onko kyseessä neitihomo vai mieshomo. Heillä kun ne roolit menee aina noin. Ikinä ei homopariskunnissa molemmat edusta samaa sukupuolta. Aina toinen esittää miestä ja toinen naista. Vai väitättekö joskus nähneenne lepakkopariskunnan jossa molemmat ovat naisellisia naisia?


      • Anonyymi

        Piteleekö kiirusta?


    • Mua kerran väitettiin homoseksuaaliksi. Näytin kloakki aukkoni heille ja sanoin että kokeilkaapas sormella onko se kulunut vai ei. Kukaan ei koskenut. Päästin piarun ja pidin heille masturpaatio keikari shown joka on mun pravuuri. Pesismailalla.
      Poika kaveriani nauratti kovasti hällä hauskaa ollen. Aimon kansa sitte mentii kotiin ilmaiseksi.

      • Anonyymi

        Resuperse ilmaiSEKSI et saa etkä ihokosketusta pitkään aikaan reppana.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      58
      5841
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3697
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1968
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1789
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1199
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      967
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      52
      962
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe