Olin niin innostunut hänestä, joka yllättäen astui sisälle elämääni. Nyt sitten ihmettelen, olenko vain kuvitellut kaiken, onko kiinnostus ollut sittenkin yksipuolista. Ehkä hän ei ole niin innostunut minusta, kuin kuvittelin. Ehkä ne katseet ja kokemani kohteliaisuus ovat vai hyvää käyttäytymistä, velvollisuuden tunnetta, ehkä jopa sääliä. Ehkä nainen on luonnostaan hyvätapainen. Ja minä sitten menin ja uskoin aivan liikaa ja paluu maan pinnalle on kivuliasta. Putoan myös korkealta. Kenties hän nauraa muiden kanssa hyväuskoisuuttani ja kömpelöitä iskuyrityksiäni ja saa hymysuin lisätä yhden sulan hattuunsa. Hän hymyilee ja sanoo nätisti, jopa hauskasti, mutta ajattelee, että voi, voi tuotakin reppanaa, mitähän sekin itsestään luulee, eikä osaa edes hävetä. Hymyilee, ja enempää ajattelematta jatkaa elämäänsä kuin mitään ei olisi tapahtunut, lukuunottamatta pientä kuriositeettia.
Onkohan tää yksipuolista
11
50
Vastaukset
Kaikki naiset eivät ole täyspäisiä........
<3- Anonyymi
Höpö , höpö , tuskin noin ajattelee..
Ehkä tuo on vain jotain sinun omaa epävarmuuttasi mikä nyt kumpuaa jostain syystä esiin kun huomasit että on alkanut muodostua tunteita häntä kohtaan. - Anonyymi
Kylläpä tuntui pahalta lukea tuota ja ajatella, että hän (mies) ajattelisi ja tuntisi noin musta. En ikinä haluaisi sitä, että olisin aiheuttanut toiselle tuollaisia ajatuksia käytökselläni. Enkä ikinä nauraisi kenenkään kanssa ihastuneelle. Kaikki on meidän välistä eikä muille kuulu, olin itse ihastunut tai en. Mutta nyt olen itsekin päästä varpaisiin ihastunut häneen, joka solullani.
- Anonyymi
Jotkut ihmiset ovat hyväkäytöksisiä kaikille eikä se merkitse mitään erityisiä tunteita.
- Anonyymi
Rakkaus saa usein pintaan tuollaisia ajatuksia ja epäilyksiä. Jos olisit hän, jota ajattelen, sydäntä raastaisi että hän luuli minun olleen ystävällinen velvollisuudesta. Osaatko eritellä,mikä saa sinut ajattelemaan niin. Joku pettymys menneisyydessä, väärä sana väärään aikaan.
- Anonyymi
No ei tuo siltä vaikuttanut, että oikeasti niin ajattelisikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tuo siltä vaikuttanut, että oikeasti niin ajattelisikaan.
Miksi sitten kiusaat itseäsi tuolla ajatuksella. Se ei ainakaan bie välejä eteenpäin.
- Anonyymi
Toivottavasti eräs tietty ei ajattele minusta noin. En ikinä tekisi pilaa kenestäkään minuun ihastuneesta, siihen olen liian kiltti ihminen. Ailahtelua ja epävarmuutta on varmaan kaikilla ihastuneilla. Pitää vain yrittää selvittää asia irl.
- Anonyymi
Jos olisit se hän jota kaipaan niin.. Pyydän, rukoilen, anelen, älä ajattele. Jos sun ajatukset on tuota tasoa. Anna tunteiden viedä. Kyllähän sä näit jo silmistä, että olen hulluna suhun.
- Anonyymi
Risto 😚 Ellu jopas jotakin
- Anonyymi
Aivan kuin minun kirjoittamani! Paitsi että kirjoittaisin miehestä!
T: nolo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061126
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt611082Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61840Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa145823- 66708
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel106620Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89591- 78561
- 53557
- 39528