Rotat leviävät asuntoihin lintujen ruokinnan vuoksi

Anonyymi

19

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmm mikä osuus maahanmuutolla on

    • Anonyymi

      Laittakaa kaupungille pöllöille pönökköjä, niin metsästävät kauheat rottalaisetkin pois häiritsemästä. Oma City-Huuhkajakin olis jees. Voisi asua vaikka lakeudenristillä?

      • Anonyymi

        Eikillä o stidi aski kannattaa pöllön varoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikillä o stidi aski kannattaa pöllön varoa

        ei taida kaveri oikeesti tietää mitään..rotat leviää nyt kun roskien määrä on koronan takia tuplaantunu ,toki osaksi lämmin ilmasto osa syy iso osa....ja avoimet roska katokset. rotat elävät ihmisten jätöksillä.
        tv mies jätehuollon parista. sulkekaa hyvä ihmiset edes roskapöntöt ja jos on umpinainen katos se myös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei taida kaveri oikeesti tietää mitään..rotat leviää nyt kun roskien määrä on koronan takia tuplaantunu ,toki osaksi lämmin ilmasto osa syy iso osa....ja avoimet roska katokset. rotat elävät ihmisten jätöksillä.
        tv mies jätehuollon parista. sulkekaa hyvä ihmiset edes roskapöntöt ja jos on umpinainen katos se myös

        lukekaa pohjalainen..meidän pitää oikeesti alkaa toimiin kissa ihmisiä vastaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lukekaa pohjalainen..meidän pitää oikeesti alkaa toimiin kissa ihmisiä vastaan

        Kissiistä ei oo mihinkää rottaantapos! Se yhyren ku saa nii menöö sitä järsimähän! Koira, vaikka joku lippari terrieri, se on tehokasta meininkiä! Ku saa rotan kiinni yks ravistus ja henki pois rotalta! Seuraavaa jo tavootetaan ku erellinen viä kuolinkouristuksis vääntelehtii!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kissiistä ei oo mihinkää rottaantapos! Se yhyren ku saa nii menöö sitä järsimähän! Koira, vaikka joku lippari terrieri, se on tehokasta meininkiä! Ku saa rotan kiinni yks ravistus ja henki pois rotalta! Seuraavaa jo tavootetaan ku erellinen viä kuolinkouristuksis vääntelehtii!!

        Kissoja vou olla paljon, kun taas koirat täytyy pitää kytkettyinä.

        Olerko koskaan kuullut että koira populaatio on pitänyt rottaongelman kurissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lukekaa pohjalainen..meidän pitää oikeesti alkaa toimiin kissa ihmisiä vastaan

        Ei mikään ihme, että rotat lisääntyy kun kissat eivät saa olla vapaana. Minun kissani on metsästänyt jo viisi rottaa.


    • Anonyymi

      Peskää kätenne niin helepottaa

    • Anonyymi

      Kun päättäjien älyn väläys oli ,ettei tavalliselle pulliaiselle saa myydä enää rotanmyrkkyä jolla sais omista nurkista hävittää rotat. Turha rutista tyhmyyttä.

      • Anonyymi

        Kyllä sitä tavallinen pulliaanenki saa ostaa ku käy jonku ihmeen kurssin ensin, nytten vaan äkkiseltään muista minkä niminen soli... pitääpä kattella se jostaan!


    • Anonyymi

      Korona jyllää ja rottaongelma. Eipä siinä kun biojätekeräys pakolliseksi. Kyllä rotat ja muut tuholoiset kiittää. Saadaan vastaava jätelöyhkä nurkkiin kuin Italiassa.

      • Anonyymi

        Rotat muuttaa asuntoihin ja ihmiset tampereelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rotat muuttaa asuntoihin ja ihmiset tampereelle

        kissojen ja rottien leviämisellä on syy yhteys..molemmat levittää samoja bakteerikantoja eikä kuulu olla irti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kissojen ja rottien leviämisellä on syy yhteys..molemmat levittää samoja bakteerikantoja eikä kuulu olla irti

        Hulluko nää oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hulluko nää oot?

        Totta puhuu. Tauti siirtyy rotasta kissaan, joka ei itse sitä sairasta, mutta tartuttaa ihmisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta puhuu. Tauti siirtyy rotasta kissaan, joka ei itse sitä sairasta, mutta tartuttaa ihmisiin.

        Aha. Tavan katti ei Seinäjoella näe rottaa koko elämänsä aikana vaikka olisi aina pihalla. Harvaa kissaa rotta edes kiinnostaa vaikka näkisikin, kuten yksi tuossa yllä jo antoi ymmärtää. Kaatsoo päältä, mutta ei tee sille mitään, kuten ei linnuillekaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Puissaolevia rottia eli oravia saa metsästää tiettynä aikana mutta saako rottia ampua ympäri vuoden ja tarviiko siihen luvan jos piekkarilla täräyttelee niitä hengiltä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe