Elämäni on tyhjää,

Anonyymi

ja se on vielä tyhjempää,
ilman sinua.

Voisi sanoa,
sen olevan,
tyhjääkin tyhjempää.

Sinä toit iloa,
hyvin pienillä asioilla,
ja nyt ei ole,
sitäkään vähää.

Kunpa olisi,
edes sekin vähä,
vielä jäljellä.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun suljen silmäni illalla,
      näen vain sinun kasvot,
      sinun silmät ja hymyn,
      ja kun yritän kurkottaa,
      en koskaan ylety.

      Aamulla kun herään,
      näen vain sinun kasvot,
      kunnes herään,
      todellisuuteen.

      Näin pahasti olet,
      verkkokalvoilleni,
      piirtynyt.

      T: ap

      • Anonyymi

        Olet sinäkin mielessäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sinäkin mielessäni.

        Olet väärä. En ole hänen mielessä. T: ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärä. En ole hänen mielessä. T: ap

        En kirjoita ennen kuin anteeksi pyytäminen tapahtuu IRL!!! mutta tuskin kuitenkaan hän minulta pyytäisi anteeksi tätä Palstalla kiusaamista!!! mitä suotta hän näin mitättömöltä ihmiseltä pyytäisi anteeksi!!! eikä varmaan ole edes ajatellut että olisi jotenkin täällä minua loukannut??? mutta jos tuntuu että haluat jutella niin IRL ainut yhteys minuun!! itse en voi IRL ottaa yhteyttä!! syyn hän kyllä tietää hyvinkin!!!! mutta turhaan minä mitään toivon koska tiedän Jo näiden viestien perusteella että hän tälläkin hetkellä nauraa minulle!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kirjoita ennen kuin anteeksi pyytäminen tapahtuu IRL!!! mutta tuskin kuitenkaan hän minulta pyytäisi anteeksi tätä Palstalla kiusaamista!!! mitä suotta hän näin mitättömöltä ihmiseltä pyytäisi anteeksi!!! eikä varmaan ole edes ajatellut että olisi jotenkin täällä minua loukannut??? mutta jos tuntuu että haluat jutella niin IRL ainut yhteys minuun!! itse en voi IRL ottaa yhteyttä!! syyn hän kyllä tietää hyvinkin!!!! mutta turhaan minä mitään toivon koska tiedän Jo näiden viestien perusteella että hän tälläkin hetkellä nauraa minulle!!!

        Minä en ainakaan ole tarkoituksella yrittänyt sinua täällä loukata. En vieläkään edes tiedä, oletko mies, vai nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kirjoita ennen kuin anteeksi pyytäminen tapahtuu IRL!!! mutta tuskin kuitenkaan hän minulta pyytäisi anteeksi tätä Palstalla kiusaamista!!! mitä suotta hän näin mitättömöltä ihmiseltä pyytäisi anteeksi!!! eikä varmaan ole edes ajatellut että olisi jotenkin täällä minua loukannut??? mutta jos tuntuu että haluat jutella niin IRL ainut yhteys minuun!! itse en voi IRL ottaa yhteyttä!! syyn hän kyllä tietää hyvinkin!!!! mutta turhaan minä mitään toivon koska tiedän Jo näiden viestien perusteella että hän tälläkin hetkellä nauraa minulle!!!

        Miten sinut saisi estettyä täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärä. En ole hänen mielessä. T: ap

        Oletpas mielessä aina.


    • Anonyymi

      Olishan se ollu uskomatonta,
      jos ois jotain tullut,
      nyt vain saan,
      kuvitella.

      T: ap

      • Anonyymi

        Miehelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehelle?

        Naiselle. Aloittaja on mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselle. Aloittaja on mies.

        Miksi enää vain kuvittelua? Olen itse nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi enää vain kuvittelua? Olen itse nainen.

        Ei ole minkäänlaista yhteyttä enää. Siksi.

        T: ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole minkäänlaista yhteyttä enää. Siksi.

        T: ap

        Mä en uskalla edes kirjoittaa mitään tänne kun hän ymmärtää väärin kaiken mitä sydämestäni olen kirjoittanut ja vilpittömästi!!!! pyysin häntä kotiin ja aikaisin oven ja hän ei tullut sittenkään eikä edes ilmoittaa miksei tulee! En pysty kirjoittamaan jokaisen viestit täällä palstalla koska rehellisesti sanottuna vaikka minulla on aina aidot tunteet ja viesti sisältää samoja asioita joita tunnen ja ajattelen hänestä aidosti nii meenee tunti ja sitten tulee viesti älä ahdistelevasti käyttäytyy!! mitä minä uskallan kirjoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en uskalla edes kirjoittaa mitään tänne kun hän ymmärtää väärin kaiken mitä sydämestäni olen kirjoittanut ja vilpittömästi!!!! pyysin häntä kotiin ja aikaisin oven ja hän ei tullut sittenkään eikä edes ilmoittaa miksei tulee! En pysty kirjoittamaan jokaisen viestit täällä palstalla koska rehellisesti sanottuna vaikka minulla on aina aidot tunteet ja viesti sisältää samoja asioita joita tunnen ja ajattelen hänestä aidosti nii meenee tunti ja sitten tulee viesti älä ahdistelevasti käyttäytyy!! mitä minä uskallan kirjoittaa?

        Joka ilta minulle tulee täällä pahamieli kun käytän koko päivän siihen että kirjoitan tänne kaikkiin kysymyksiin jotta hän varmasti tietää mitä ajattelen!! ja sitten taas sama homma täällä että en halua että ahdistat ja että rakastan jotain muuta ja sitten välillä toisin päin että hän rakastaa ja välittää minusta mutta ei saa yhteyttä vaikka olen tehnyt kaikkeni niin kuin hän on pyytänyt tekee että voidaan nähdä ja jutella!!ja aamulla sama juttu!! hän kaipaa ja minä kaipaan ja illalla nähdään ja innolla odotan ja pettymys tulee ja sitte itken ja nukahdin ja aamulla sama juttu kun koko kk!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole minkäänlaista yhteyttä enää. Siksi.

        T: ap

        Olisitko valmis olemaan luovuttamatta, jos teillä olisi uskomaton tunnetason yhteys? Mulla nimittäin on yhteen mieheen. Niin uskon ja tunnen päivästä toiseen. Naiselta sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisitko valmis olemaan luovuttamatta, jos teillä olisi uskomaton tunnetason yhteys? Mulla nimittäin on yhteen mieheen. Niin uskon ja tunnen päivästä toiseen. Naiselta sivusta.

        Jos se tunnetason yhteys on totta niin siinä tapauksessa kyllä.

        T: ap


    • Anonyymi

      Olet mielessä joka hetki, aamuisin kun herään ja illalla kun käyn nukkumaan...💚💙

    • Anonyymi

      Tyhjyydessä vain kaikuu,
      sanotut sanat,
      nähdyt kuvat,
      kuvitelmia unohtamatta,
      siellä ne hiljalleen haalistuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe