Steyr, kysymys sinulle

Anonyymi

Kysymys: onko Jeesus sinun Herra ja Jumala?

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ole hyvä ja vastaa kysymykseen, Steyr, kiitos.

    • Älä Sinä anonyymi ala siinä hättäilemään, kun hätä ei ole minkään näköinen.. Tässä on monta muutakin rautaa tulessa. Ja kun en minäkään ole mikään tietokonenörtti, jolla sormet plaraavat tietsikan nappuloita ajatustakin nopeammin, (nörttielokuvista havaittua), niin ne tulessa kuumenneet raudat täytyy välillä takoa hitaasti ja hartaasti ja pitkään ja kauan nappuloita painellen, ettei tekstailuun tule virheitä. Esim. kirjain puuttuu sanasta tai sanaan tulee väärä kirjain, yms. venkkulanpeliä..

      Kysymyseesi onko Jeesus minun Herra? Vastaan, että on. Jeesun on minun Herrani ja Vapahtajani. Mutta Jumala hän ei mielestäni ole tällä perusteella, että hän on Jumalan Poika.
      Meinaan kun Jeesus nousi kasteelta, niin taivaista kuului ääni, joka sanoi: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt", Matteus 3:16-17.

      • Anonyymi

        Oletko steyr nestorolaisuuden kannattaja? Vastaa tähän kysymykseen, ole hyvä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko steyr nestorolaisuuden kannattaja? Vastaa tähän kysymykseen, ole hyvä.

        En ymmärrä kysymystäsi.


      • Anonyymi
        Steyr kirjoitti:

        En ymmärrä kysymystäsi.

        suurempi alkukirkosta erotettu ryhmä oli nestoriolaiset, jotka erotettiin alkukirkosta tai yleisestä eli katolisesta kirkosta Efeson ekumeenisessa kirkolliskokouksessa vuonna 431. Sai nimensä perustajansa Konstantinopolin patriarkka Nestoriksen mukaan. Harhaoppi korosti Kristuksen ihmisyyttä ja väitti Hänen jumaluutensa olleen vain armon ansiota.
        Tämän ryhmän edustajia toimii yhä mm. Assyyrian itäisen kirkon piirissä. Kirkon jäseniä elää mm. Irakissa, Iranissa, Syyriassa, Pohjois-Amerikassa, Australiassa ja Intiassa. Kirkon jäsenmääräksi on arvioitu noin 400 000 ja heidän johtajanaan toimii (v. 2005) Yhdysvaltojen Illinoisissa residenssiään pitävä katolikos ja Itäisen kirkon patriarkka Mar Dinkha IV (vuodesta 1976 lähtien).
        Toinen tuohon nestoriolaiseen ryhmää kuuluva ryhmä ovat ns. Tuomas-kristityt, jotka katsovat kirkkonsa perustajan olleen apostoli Tuomaksen. Tuomas-kristittyjen keskuspaikka on nykyään Intian Keralassa ja heidän autonomisen kirkkonsa päämies on Assyyrian itäisen kirkon alainen koko Intian ja Portin metropoliitta.
        Saman ryhmän jäseniä kuuluu nykyään myös Syyrian ortodoksiseen kirkkoon, Syyrian malankaralaiseen ortodoksiseen kirkkoon, syyrialais-malabarilaiseen katoliseen kirkkoon ja syyrialais-malankaralaiseen katoliseen kirkkoon.
        Tämä varsin hajanainen ja sirpaloitunut ryhmä on jakaantunut karkeasti ottaen ainakin kahteen eri traditioon – gnostilaiseen pohjoiseen ja tuomaskirkkolaisten eteläiseen. Syyrialainen kirkko väittää saapuneensa Intiaan ensimmäisenä ja saaneensa alkunsa 72 kristitystä juutalaisesta perheestä, jotka muuttivat sinne vuonna 345. Joka tapauksessa syyrialainen kirkko on ortodoksien ohessa yksi kristikuntamme vanhimmista kirkkokunnista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko steyr nestorolaisuuden kannattaja? Vastaa tähän kysymykseen, ole hyvä.

        Kävin katsomassa Wikipediasta, mikä nestoriolaisuus on. Ja kun se on Wikipedian tiedon mukaan harhaoppi, minulla ei näin ollen ole mitään tekemistä kyseisen harhaopin kanssa.


      • Anonyymi
        Steyr kirjoitti:

        Kävin katsomassa Wikipediasta, mikä nestoriolaisuus on. Ja kun se on Wikipedian tiedon mukaan harhaoppi, minulla ei näin ollen ole mitään tekemistä kyseisen harhaopin kanssa.

        Et kuitenkaan usko Jeesuksen olevan Jumala?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kuitenkaan usko Jeesuksen olevan Jumala?

        Jeesus on homahtava epäjumala


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Et kuitenkaan usko Jeesuksen olevan Jumala?

        Mitä jankkaat asiasta. Usko vaihtuu näkemiseen sitten, kun siirrymme ajasta iankaikkisuuteen, niin sitten itsekullekin selviää, kuka on Jumalan Poika, ja kuka on itse Isä Jumala. Ja siihen saakka ainakin minulle riittävät Raamatun Kirjoitukset, jotka kertovat totuuden asioista mutkattomasti suorinvartaloinkerien..


      • Anonyymi

        Ok kiitos että vastasit mutta voisitko ystävällisesti harjoittaa kanssamme hyvien hedelmien tekoja täällä keskustelupalstalla? Raamatun mukaan viisas ymmärtää välttää riitelyn hedelmät mitkä voi hapattaa kokoajan ja loputtomasti. Olisi tärkeintä vaeltaa rakkaudessa muita kohti ja varroa puhua pahasta. Ok? Herran siunausta sinulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko steyr nestorolaisuuden kannattaja? Vastaa tähän kysymykseen, ole hyvä.

        Tällaiset kuulustelut haiskahtavat jo inkvisitiolta. Onko sinulla niin kova tarve kontrolloida, että et pysty keskustelemaan kenenkään kanssa, josta et ole tehnyt hengellistä ruumiinavausta.:)


      • Anonyymi
        Steyr kirjoitti:

        En ymmärrä kysymystäsi.

        "En ymmärrä kysymystäsi."

        Heh, en minäkään sinun kohdallasi tätä kysymystä ymmärrä.:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok kiitos että vastasit mutta voisitko ystävällisesti harjoittaa kanssamme hyvien hedelmien tekoja täällä keskustelupalstalla? Raamatun mukaan viisas ymmärtää välttää riitelyn hedelmät mitkä voi hapattaa kokoajan ja loputtomasti. Olisi tärkeintä vaeltaa rakkaudessa muita kohti ja varroa puhua pahasta. Ok? Herran siunausta sinulle!

        Ja taas tätä muita kontrolloivaa hurskastelua. Steyr saa olla sellainen persoona kuin on. Jos et kestä erilaisia persoonia, perusta oma palsta.


      • Anonyymi

        Tämä ano näköjään kuvittelee että 1) kaikkien on seistävä valmiina asennossa, kun hän kunnioittaa palstaa läsnäolollaan, 2) hänellä on oikeus kuulustella muiden uskon perusteita 3) hänellä oikeus määritellä muiden kommentteja. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas tätä muita kontrolloivaa hurskastelua. Steyr saa olla sellainen persoona kuin on. Jos et kestä erilaisia persoonia, perusta oma palsta.

        taitaa olla kärkäs kommentoimaan nenäkkäästi ja nimittää siitä miten itte käsittää. Aika sairaalloinen kommentoija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En ymmärrä kysymystäsi."

        Heh, en minäkään sinun kohdallasi tätä kysymystä ymmärrä.:)

        No jos et ymmärrä, niin sittenhän sinä olet tosiaankin vähä-älyinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avitetaan hieman Steyr-nimimerkkiä. Edellinen anonyymi kysyi ovelasti, kannatatko sinä kolminaisuusoppia, joka on helluntailaisten mielestä harhaoppia.

        "Tähän perustuen Uusi testamentti tunnustaa Jeesuksen Kristuksen ainoaksi pelastajaksi, Vapahtajaksi ja Jumalaksi."
        https://www.suomenhelluntaikirkko.fi/tunnustus_ja_opetus_2/uskon_paakohdat/jeesus_kristus

        Tunnustatkos Sinä, muka ovela anonyymi, joka olet itse, siis Jeesuksen Kristukseksi ja ainoaksi Pelastajaksi ja Vapahtajaksi ja Isä Jumalan Pojaksi?


    • Anonyymi

      Ei ole.
      En pelkää kuolemaa niinkuin kaikki saarnaajat tekevät.

    • Anonyymi

      Steyr juoksee pipmpin perässä.

      • Anonyymi

        Enkä juokse. On tässä askel jo lyhentynyt senverran, että yöjuoksut on juostu. Van olisihan se syytä ehket lenkkeilyyn, ettei tässä näyttäisi aivan keskikehon rakentajalta, koska olen nyt eläkeukkona vähän laiskistunut ja ulkona istuksin ja kässehin kuin vanhat äijänturilaat parran kasvaessa..

        No syksyisin saatan kävellä lampsia metsänsiimeksissä teeriä ja metsoja yms. metsäkanalintuja naakimassa. Eikä sen saaliin saaminen nyt hommassa ole se kaiken a ja o, vaan raitis ilma ja niitten erilaisten luonnon äänien ja tapahtumien virikkeelliset havainnoimiset. Ja kun on digitaalinen filmauskamera mukana, niin kuvauskohteissa odotan käveleväni vaikka suteen pahki, kun seudulla, jossa metästelen, kerrotaan olevan susia aivan laumoittain. Saapi siitä näytettävää lähimmäisilleen. Eipä ole vielä saanu kuvatuksi. Pevot pelekäävät vissiinki aseöljyn hajua, kun pyssyntorrakko on selässä ja patruuna valamiina patruunapesässä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä juokse. On tässä askel jo lyhentynyt senverran, että yöjuoksut on juostu. Van olisihan se syytä ehket lenkkeilyyn, ettei tässä näyttäisi aivan keskikehon rakentajalta, koska olen nyt eläkeukkona vähän laiskistunut ja ulkona istuksin ja kässehin kuin vanhat äijänturilaat parran kasvaessa..

        No syksyisin saatan kävellä lampsia metsänsiimeksissä teeriä ja metsoja yms. metsäkanalintuja naakimassa. Eikä sen saaliin saaminen nyt hommassa ole se kaiken a ja o, vaan raitis ilma ja niitten erilaisten luonnon äänien ja tapahtumien virikkeelliset havainnoimiset. Ja kun on digitaalinen filmauskamera mukana, niin kuvauskohteissa odotan käveleväni vaikka suteen pahki, kun seudulla, jossa metästelen, kerrotaan olevan susia aivan laumoittain. Saapi siitä näytettävää lähimmäisilleen. Eipä ole vielä saanu kuvatuksi. Pevot pelekäävät vissiinki aseöljyn hajua, kun pyssyntorrakko on selässä ja patruuna valamiina patruunapesässä..

        Hui, älä ny ammu. Mään matalax ja poistun iha hissuksee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hui, älä ny ammu. Mään matalax ja poistun iha hissuksee.

        Mitä Sinä vähä-älyinen siinä sekoilet, kun et ole edes samoilla mailla ja mannuilla minun kanssani lintumetsällä..

        Tämä raflaava kommenttini Sinulle vähä-älyinen ihan vaan sen vuoksi, koska Herra kehoittaa vastaamaan kaltaisillesi vähä-älyisille omalla vähä-älyisen tavallasi..

        Steyr


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä Sinä vähä-älyinen siinä sekoilet, kun et ole edes samoilla mailla ja mannuilla minun kanssani lintumetsällä..

        Tämä raflaava kommenttini Sinulle vähä-älyinen ihan vaan sen vuoksi, koska Herra kehoittaa vastaamaan kaltaisillesi vähä-älyisille omalla vähä-älyisen tavallasi..

        Steyr

        HAH HAH HAH HAH... Oliki kovat piipussa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hui, älä ny ammu. Mään matalax ja poistun iha hissuksee.

        No jos tosiaanni oot sitä vailla, niin suolapaukulla persiille.. ;))


      • Anonyymi
        Steyr kirjoitti:

        No jos tosiaanni oot sitä vailla, niin suolapaukulla persiille.. ;))

        Auts. Ei perskules ku kirvellee.


    • Anonyymi

      Voisitteko jättää Steyria rauhaan? Hän on hyvä mies ja vielä Jumalan rakas.

      • Anonyymi

        Luulen, että on vain yksi härnääjä, ei montaa


      • Anonyymi

        Vain aloittaja on ollut Steyrin kimpussa. Muut lähinnä häntä puolustaneet. Joka Steyrin kommentteja on vuosia seurannut tietää myös tuon nestorialaisuussyytöksen vähä-älyisyyden. Ymmärrämme enemmän kuin aloittaja luuleekaan. Tässä vaiheessa jo hänenkin luonteestaan.:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain aloittaja on ollut Steyrin kimpussa. Muut lähinnä häntä puolustaneet. Joka Steyrin kommentteja on vuosia seurannut tietää myös tuon nestorialaisuussyytöksen vähä-älyisyyden. Ymmärrämme enemmän kuin aloittaja luuleekaan. Tässä vaiheessa jo hänenkin luonteestaan.:)

        Minä en ymmärrä. Minä en ole niin valveutunut nestorilaisuudesta. Eka kerta nyt kuulin.
        Enkä ymmärrä sitäkään mistä tuo vähä-älyisyys tähän tai siihen liittyy.
        En tosin ole seurannut niin SteyrIn kommentteja tai muidenkaan tällä palstalla, että ne olisivat luoneet jonkinlaisen tietyn muistikuvan jonkun älykkyydestä tai luonteesta.


    • Vastaapa nyt itse, sinä anonyymi aloituksen laatija, minulle aloituksessasi esittämääsi kysymykseen: onko Jeesus sinun Herra ja Jumala? Siis kuinka asia on omalla kohdallasi?

      • Anonyymi

        Turha tuota on moiselta kontrollifriikiltä kysyä, kun ei se vähä-älyisenä jumalankieltäjänä osaa kuitenkaan vastata omasta uskostaan kysyvälle mitään, sillä kyssäri menee sen ymmärryksen yli.


      • Anonyymi

        Kuule Steyer, uskon että tämän aloituksen tekijä härnää sinua tahalleen saadakseen sinut provosoitumaan, joten ehkä kannattaa antaa vain olla.
        Terveisin. ST


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuule Steyer, uskon että tämän aloituksen tekijä härnää sinua tahalleen saadakseen sinut provosoitumaan, joten ehkä kannattaa antaa vain olla.
        Terveisin. ST

        Kiitosta sanoistasi ST. Juurikin noinhan asia taitaa tosiaankin olla, että provo..


      • Anonyymi
        Steyr kirjoitti:

        Kiitosta sanoistasi ST. Juurikin noinhan asia taitaa tosiaankin olla, että provo..

        Ihan asiallisesti esitetty kysymys. Saahan sitä kysellä. Saa kysyä sitäkin onko nestori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan asiallisesti esitetty kysymys. Saahan sitä kysellä. Saa kysyä sitäkin onko nestori.

        No saa 🤣 Tai voi vaikka kysyä, onko provo vai prototyyppi eh eh eh. Puujalka nääs
        ST


    • Anonyymi

      Täällä kaikki ei ole sitä miltä näyttää eikä jokainen ole sitä mitä esittää. Täällä on useita mieleltään häiriintyneitä. Täällä on provoja. Mieleltään häiriintyneiden kostoa ja raivoa.

      • Anonyymi

        Samantekevää. Suurin osa meistä ei ole täällä luomassa ihmissuhteita tai edes reagoimassa ihmisiin. Ainoastaan kommentteihin ja ajatuksiin sellaisina kuin ne on esitetty. Kommentit eivät tietenkään kerro ihmisestä kaikkea. Sillä on luonnollista, että ihmiset käyttävät eri ympäristöissä persoonallisuutensa eri puolia. Kaikkea ei tarvitse näyttää ja selvittää kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samantekevää. Suurin osa meistä ei ole täällä luomassa ihmissuhteita tai edes reagoimassa ihmisiin. Ainoastaan kommentteihin ja ajatuksiin sellaisina kuin ne on esitetty. Kommentit eivät tietenkään kerro ihmisestä kaikkea. Sillä on luonnollista, että ihmiset käyttävät eri ympäristöissä persoonallisuutensa eri puolia. Kaikkea ei tarvitse näyttää ja selvittää kaikille.

        Juu, kaikki on turhaa. Samantekevää. Millään ei ole väliä,aivan sama. Käsittäkää vain väärin. Rädyn kolossani ja katselen kurjuuttani.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe