Häpeän itseäni sen vuoksi että ihastuin sinuun nainen

Anonyymi

Luulin oikeasti että tunne olisi ollut molemminpuolinen.
Nyt alkaa vaikuttaa pahasti silt että olin totaalisen väärässä.
Miksi anooit minulle itsestäsi vaikutelman että olisit oikeasti ihastunut minuun vaikka et olekaan?
Tiedätkö edes miten pahalta minusta tuntuu?
Minun täytyy varmaan poistaa sinua kavereistani sillä tämä häpeä
tuntuu niin pahalta. Joka kerta kun menen messengeriin ja näen kuvasi,
sydämeni alkaa lyödä kovemmin. Haluaisin niin kovasti kirjoittaa sinulle tunteistani, mutta tiedän että se olisi ihan turhaa. Tekisin vain itsestäni naurunalaisen. Miksi sinun pitikin antaa itsestäsi sellainen vaikutelma?
Elämäni ei ole ollut viime kuukausina helppoa, vaikka ehkä kuvittelet sen olevan :( Sydämeni itkee verta vuoksesi.

14

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko ihan varma, ettei peilata toisiamme.
      Sivusta eräs nainen

      • Anonyymi

        Ymmärrän että olet suuttunut siitä viestistä mutta en voi ymmärtää miksi olet noin vihainen vaikka minä olin ainut joka pyysi anteeksi!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän että olet suuttunut siitä viestistä mutta en voi ymmärtää miksi olet noin vihainen vaikka minä olin ainut joka pyysi anteeksi!!

        Tunteitaan ei tarvitse hävetä!. Sivusta


      • Anonyymi

        Peilaame ihan selvästi jakamiemme kuvien kautta.
        Miksi naiset eivät voi suoraan sanoa ei kiinnosta,
        haluan vain olla kaveri? Olisi paljon helpomaa jo alusta
        alkaen. Itse ainakin olisin oikeasti halunnut vielä tavata
        ja jutella. Taitaa olla mahdotonta. Liian paljon aikaa on kulunut,
        enkä saa sinuta täyttä varmuutta. oletko kiinnostunut minusta vaiko et?
        En voi sanoa tilannetta helpoksi. Olen kertonut eräälle ystävälleni sinusta.
        Olet todella kaunis ja viimeksi tavatessamme vaikutit tosi kivalta. Koko tämä
        some maailma voi antaa toisesta täysin väärän kuvan, siksi haluaisin tavata ja jutella.
        Toivoisin että voisimme tavata ihan sattumalta jossain paikassa. Silloin ei tulisi mitään painetta mihinkään. Nyt jos ehdottaisin sinulle jotain tapaamista, tuntuisi se minusta painostukselta ja siksi en halua tehdä sitä. Voi nainen, miksi teit tämän minulle?
        Särjit sydämeni ;(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteitaan ei tarvitse hävetä!. Sivusta

        Mä tarkoitin niitä ajatuksia mitä sinulle kirjeessä monesti kirjoitin!! Mutta nyt ymmärrät että en missään nimessä tehnyt niin tahallisesti!! Tietenkin olisin jo ajat sitten luopunut näistä ajatuksista ja tunteista jos itse voisin siihen vaikuttaa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peilaame ihan selvästi jakamiemme kuvien kautta.
        Miksi naiset eivät voi suoraan sanoa ei kiinnosta,
        haluan vain olla kaveri? Olisi paljon helpomaa jo alusta
        alkaen. Itse ainakin olisin oikeasti halunnut vielä tavata
        ja jutella. Taitaa olla mahdotonta. Liian paljon aikaa on kulunut,
        enkä saa sinuta täyttä varmuutta. oletko kiinnostunut minusta vaiko et?
        En voi sanoa tilannetta helpoksi. Olen kertonut eräälle ystävälleni sinusta.
        Olet todella kaunis ja viimeksi tavatessamme vaikutit tosi kivalta. Koko tämä
        some maailma voi antaa toisesta täysin väärän kuvan, siksi haluaisin tavata ja jutella.
        Toivoisin että voisimme tavata ihan sattumalta jossain paikassa. Silloin ei tulisi mitään painetta mihinkään. Nyt jos ehdottaisin sinulle jotain tapaamista, tuntuisi se minusta painostukselta ja siksi en halua tehdä sitä. Voi nainen, miksi teit tämän minulle?
        Särjit sydämeni ;(

        Jos minä ehdottsidin sinulle että suostutko nähdä sattumalta tänää??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minä ehdottsidin sinulle että suostutko nähdä sattumalta tänää??

        Laita textari tai messenger viesti, jos tunnistit itsesi.
        Tämä viimeiset vähän yli 2kk on ollut yhtä tunteiden vuoristorataa minulle.
        Minulla on vain positiivisia ajatuksia sinua kohtaan.
        Haluaisin vain tavata, ilman paineita, ilman mitään velvoitteita.
        Ihan vaan kaverina, sitähän me olemmekin.
        Vaikka minä ajattelinkin sinusta ihan jotain muuta, kukapa sinuun ei ihastuisi.
        Kerään voimia laittaa sinulle tämä viesti.
        Olisi kiva nähdä vaikka ulkona.
        En voi laittaa enempiä tuntomerkkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peilaame ihan selvästi jakamiemme kuvien kautta.
        Miksi naiset eivät voi suoraan sanoa ei kiinnosta,
        haluan vain olla kaveri? Olisi paljon helpomaa jo alusta
        alkaen. Itse ainakin olisin oikeasti halunnut vielä tavata
        ja jutella. Taitaa olla mahdotonta. Liian paljon aikaa on kulunut,
        enkä saa sinuta täyttä varmuutta. oletko kiinnostunut minusta vaiko et?
        En voi sanoa tilannetta helpoksi. Olen kertonut eräälle ystävälleni sinusta.
        Olet todella kaunis ja viimeksi tavatessamme vaikutit tosi kivalta. Koko tämä
        some maailma voi antaa toisesta täysin väärän kuvan, siksi haluaisin tavata ja jutella.
        Toivoisin että voisimme tavata ihan sattumalta jossain paikassa. Silloin ei tulisi mitään painetta mihinkään. Nyt jos ehdottaisin sinulle jotain tapaamista, tuntuisi se minusta painostukselta ja siksi en halua tehdä sitä. Voi nainen, miksi teit tämän minulle?
        Särjit sydämeni ;(

        Mulla on vähän samat fiilikset yhdestä miehestä , mutta syy minkä takia olen ollut hiljaa on siksi, että en ole varma tullaanko asumaan ihan samassa paikkaa ensi vuonna vai ei. Sillä jos mun elämä pysyykin täällä missä mä oon nyt niin, en halua heittäytyä ennen sitä mihinkään. Tässä vaiheessa olisi ehkä pieni pettymys
        hänelle tai ainakin mulle, jos ei oltaiskaan samassa paikkaa tulevaisuudessa. Etäsuhteet on haastavia. Mä en oikeastaan mitään muuta haluaisikaan tällä hetkellä, kun ottaa häneen yhteyttä, mutta pitää ensin tietää mihin mun tulevaisuus menee ja pelkään et taidan suuremmalla todennäköisyydellä joutua jäämään tänne. ...mutta en haluis ajatella niin. Huokaus.


    • Anonyymi

      Mitä hävettävää siinä on jos on ihastunut naiseen? En ymmärrä,vai oletko kaappihomo? Ja tunteista puhuminen ei ole turhaa koskaan. :)

      • Anonyymi

        Ei mitään hävettävää mutta kaikki asiat eivät ole niin yksinkertaisia, tilanteesta ja olosuhteista johtuen.


    • Anonyymi

      Jos vain vaikuttaa niin se ei ole vielä totuus.

    • Anonyymi

      Katosin jo sieltä. Olen sinulle vain ilmaa, aina ollut ja tulen olemaan..

    • Anonyymi

      En tiedä kenelle tämä on, mutta itse en ole ihastunut keneenkään enkä tarvitse kaveriakaan elämääni.

    • Anonyymi

      Laita ensin neutraali viesti hänelle. Kysy kuulumisia ja niitä näitä juttu lähter itsestään luistamaan ja kehittymään, jos hän on kiinnostunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe