Meikäläisellä näyttää 80-100km/h nopeudella
6km/h.liikaa.
V-70 nopeusmittari
6
1639
Vastaukset
- voivoi
Mulla taas konsolin kello jätättää koko ajan kaksi minuuttia.Koko ajan pitää säätää.....
- tuutimaan
Ilmeisesti leikkiauto!Vaipan vaihtoon ja äkkiä!
- JaniKervosta
Mulla kans jätättää sen 2 minuuttia, mistäköhän monen johtuu ?
- riippuen
ihan normaalit heitot.
- Care
Siihen mittariin on tehtaalla ohjelmoitu n. 6km/h heitto ylöspäin, ja se on kohtuullisen vakio läpi koko nopeusalueen. Sikäli kiva, että jos aktivoit siitä Volvon merkkiradiosta nopeusnäytön (tai vastaavasti nollaat ajotietokoneen keskinopeuden näytön ja seuraat sitä), niin ne näyttävät oikein.
- osaavamies
Talvi donareilla näyttää 100 km/h vauhdissa -2 ja kesäläskeillä näytti viime syksynä samaa kuin nopeusnäyttö. Tosin jos laitan keskinopeuden mittauksen esim. manse --> hki motarilla ja neula on tasan 100:sen kohdalla koko matkan antaa keskinopeuden kuitenkin 105 km/h joten tuolla puolella on heittoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818