Valkohammasta............
<3
Koska perse paljaaksi...........
https://www.youtube.com/watch?v=pkXhxBlbS1k
Keltahammas kaipaa...........
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sairasta
- Anonyymi
Yöh, mene hammaslääkäriin!!!
- Anonyymi
Pakko kommentoida tähän että aina pitää huolta pitää hampaista!!! aina olen ollut todella tarkka siitä että hampaat ollut puhtaasti hoidettu ja silloin vielä kun oli omat hampaat niin väriä laitoin jotta pysyisi vaaleana mutta ei ole omia hampaita ollut vuosiin niin ei myöskään ole muuta tarvetta ollut hammaslääkäri kuin ainoastaan suuhygienin luona käyn useasti!! ja tämä on totta!! mulla on oikeasti sattuneesta syystä proteesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko kommentoida tähän että aina pitää huolta pitää hampaista!!! aina olen ollut todella tarkka siitä että hampaat ollut puhtaasti hoidettu ja silloin vielä kun oli omat hampaat niin väriä laitoin jotta pysyisi vaaleana mutta ei ole omia hampaita ollut vuosiin niin ei myöskään ole muuta tarvetta ollut hammaslääkäri kuin ainoastaan suuhygienin luona käyn useasti!! ja tämä on totta!! mulla on oikeasti sattuneesta syystä proteesi
Ok hyvä tietää;)
Huomenta.......
Heräsin uneen, jossa rakastelin naisen kanssa ja olin ihastunut häneen.....
:).....
<3
Tasoittavaa nyt.......- Anonyymi
Onko sinussa jotakin lehmämäistä tai toisin sanoen ämmämäistä ja vielä suu auki, kun olet valinnut tuon kuvan?
- Anonyymi
Ihminen ei lepää ennen kuin hän löytää sen tosiasian, että häntä on rakastettu.
Vasta rakkaudessa hänen syvin identiteettnsä alkaa toteutua..
- Anonyymi
Pyritkö sitä kohti tuon kuvan kanssa?
- Anonyymi
Kyl se näin on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071163
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621123Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv62847Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146846- 68747
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel107639Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto91601- 54588
- 78561
- 39528