Valkohammasta............
<3
Koska perse paljaaksi...........
https://www.youtube.com/watch?v=pkXhxBlbS1k
Keltahammas kaipaa...........
11
<50
Vastaukset 11
- Anonyymi
Sairasta
- Anonyymi
Yöh, mene hammaslääkäriin!!!
- Anonyymi
Pakko kommentoida tähän että aina pitää huolta pitää hampaista!!! aina olen ollut todella tarkka siitä että hampaat ollut puhtaasti hoidettu ja silloin vielä kun oli omat hampaat niin väriä laitoin jotta pysyisi vaaleana mutta ei ole omia hampaita ollut vuosiin niin ei myöskään ole muuta tarvetta ollut hammaslääkäri kuin ainoastaan suuhygienin luona käyn useasti!! ja tämä on totta!! mulla on oikeasti sattuneesta syystä proteesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko kommentoida tähän että aina pitää huolta pitää hampaista!!! aina olen ollut todella tarkka siitä että hampaat ollut puhtaasti hoidettu ja silloin vielä kun oli omat hampaat niin väriä laitoin jotta pysyisi vaaleana mutta ei ole omia hampaita ollut vuosiin niin ei myöskään ole muuta tarvetta ollut hammaslääkäri kuin ainoastaan suuhygienin luona käyn useasti!! ja tämä on totta!! mulla on oikeasti sattuneesta syystä proteesi
Ok hyvä tietää;)
Huomenta.......
Heräsin uneen, jossa rakastelin naisen kanssa ja olin ihastunut häneen.....
:).....
<3
Tasoittavaa nyt.......- Anonyymi
Onko sinussa jotakin lehmämäistä tai toisin sanoen ämmämäistä ja vielä suu auki, kun olet valinnut tuon kuvan?
- Anonyymi
Ihminen ei lepää ennen kuin hän löytää sen tosiasian, että häntä on rakastettu.
Vasta rakkaudessa hänen syvin identiteettnsä alkaa toteutua..
- Anonyymi
Pyritkö sitä kohti tuon kuvan kanssa?
- Anonyymi
Kyl se näin on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061261
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94878Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31784- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93626- 32625
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466