Miksi Lapualla ollaan niin katkeria Seinäjoelle?

Anonyymi

Suurin osa vastaavista kylistä tekee kuolemaa,

Lapua säilyy joten kuten kiitos sijaintinsa Seinäjoen vieressä.

Suomessa on vain noin kymmenen kasvavaa seutua, Seinäjoki yksi tässä harvassa joukossa.

Eikö lapualaisten pitäisi olla onnellisia, kun heidän olemassaolonsa on turvattu kasvavan naapurin toimesta?

22

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Seinäjoki elää Lapuan ja muun maakunnan kustannuksella.

      • Anonyymi

        Semmoset psykoosit tällä kertaa. Tämä selittää aika hyvin, miksei Lapualla kukaan viihdy.


    • Lapulaiset on vähä niinkuin hinureita

    • Anonyymi

      Ainahan köyhät ovat rikkaita kadehtineet, erityisesti Lapuan Homokörttiset.

      • Anonyymi

        siksi assjoen kunta haluaa rikkaat lapualaiset veronmaksajiksi,HÄ ?


    • Anonyymi

      seinäjokisten hätä rupeaa taas ilmenemään lapuan sivuulla
      https://yle.fi/uutiset/3-11362620
      tuas yks syy paniikiin ja velkaakin pitääs ruveta pian makseloon tai ainakin korkoja.

      • Keskustan hiljeneminen kertaantuu kuitenkin Ideaparkin myyntinä ja kaupungin kokonaiselinvoima onkin kasvanut varsin huimasti.
        "Pudotusta edellisvuoteen oli yli 20 prosenttia, mutta toisaalta kokonaiselinvoima nousi liki saman verran."

        hyvin on siis pullat uunissa. 🤗


    • Anonyymi

      Alotukses ei ole mitään järkeä, ei lapualla ketään vihata
      - on tuolla taijot puhistaa ympäristoä ja liitolaisesa tuo suorastaan riisuu
      - mutta kukas seinäjoen riisutavaksi enään rupeais
      - siihehän on jo 3-noita melkein alastonta puntaamas tuota
      - vihasta ei ole kyse vain varovaisuuvesta, miten tuota pitää varoa
      - voihan taivahan vallat,

      • Anonyymi

        Tässä tekstissä jos jossain ei ole mitään järkeä. Et osaa edes kirjoittaa suomeksi, oikein huokuu tekstistä, että tynnyrissä kasvanut juntti.


    • Anonyymi

      tiedäkkö sä hemmo ollenkaan että seinäjoki on suomen velkaisin kunta ? miksi lapualaisten täytyisi iloita jonkun paskakaupungin puolesta ,HÄ ?

      • Anonyymi

        olemme katsoneet teitä armollisesti ja päättäneet että teidänkin rahat pitää laittaa meirän kaupungin hyväksi jotta se ei mee mihinkää hömppään ja humpuukiin

        yst. terv. äshjoen kaupunki.


    • Anonyymi

      En mää ainakaan ole, asun Lapualla edullisesti viihtyisässä viherkaupungissa ja käyn
      duunissa hyväpalkkaisessa duunissa Sjoella.

    • Anonyymi

      Itse asun sjoella ja käyn töissä lapualla ja joudun hakemaan avustuksia sossusta kun ei raha riitä. No perus Lapuan palkka tasolla ei sais Seinäjoella asua

    • Anonyymi

      Kylä joku vaiva on seinäjoel, kaikkia ei oo pystytty hoitaan terveek
      - on tämä niin ruikutaja porukkaa, eivätkäs sitten häpee mitään
      - mitähän verta noissa oikein on, kun noin kerijuuta tosiaan pukkaa esiin ja anelua

    • Anonyymi

      Näin on.

    • Anonyymi

      Kyllä me ollaan kiitollisia. Mitä nyt joku änkyrä vähän kitajaa.
      Kiitos Seinäjoki, että annatte meille leipää ja sirkushuveja, kun meillä itsellä ei niitä ole!

    • Anonyymi

      En ole Seinäjokea tarvinnut muuten kuin junaan noustakseni. Onneksi junien pysähdyksiä on lisääntynyt. Miksi maantietä pitää parantaa Lapua- Seinäjoki välillä. Lentokenttä, toimiva on Vaasassa. Sieltä pääsee Eurooppaan.

      • Anonyymi

        Vaasan kenttä on tälläkin hetkellä täysin kuollut.
        Lomalentoja on tulossa ne tosiaan menee Eurooppaan.Itse meen 2.5 tunnin junalla Sjoki Hkivantaalle 19 euroa.Sieltä aukee koko maailma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaasan kenttä on tälläkin hetkellä täysin kuollut.
        Lomalentoja on tulossa ne tosiaan menee Eurooppaan.Itse meen 2.5 tunnin junalla Sjoki Hkivantaalle 19 euroa.Sieltä aukee koko maailma.

        Kaukaa ostettu vesi on joillekkin parempaa, mutta miksi sitä makua oikeen pitää mainostaa, kun ei itse silti tajua maista mitään.

        Löytääkö etsivä todelisuudessa mitään, vaan etsii ja etsii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaasan kenttä on tälläkin hetkellä täysin kuollut.
        Lomalentoja on tulossa ne tosiaan menee Eurooppaan.Itse meen 2.5 tunnin junalla Sjoki Hkivantaalle 19 euroa.Sieltä aukee koko maailma.

        Lennän Arlandaan. Vaasasta. Finnair, naurettava Kiinan linkki. Arlandasta aukenee Eurooppa. Maailma. SAS on lentoyhtiö, kumppaneineen. Finnair, sammuva.
        19€ junalippu? Eläkeläiset, yhteiskunnan syöpäläiset. Kaikki 70v saattohoitoon. Kuluttavat yhteiskuntaa. Ovat rasitteita. Jo Linkolakin sen sanoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lennän Arlandaan. Vaasasta. Finnair, naurettava Kiinan linkki. Arlandasta aukenee Eurooppa. Maailma. SAS on lentoyhtiö, kumppaneineen. Finnair, sammuva.
        19€ junalippu? Eläkeläiset, yhteiskunnan syöpäläiset. Kaikki 70v saattohoitoon. Kuluttavat yhteiskuntaa. Ovat rasitteita. Jo Linkolakin sen sanoi.

        Hyödytöntä elämää

        Talonpoika oli tullut vanhaksi eikä jaksanut enää tehdä talon töitä. Hän vietti päivänsä kuistilla istuskelemalla.

        Miehen poika raatoi pelloilla ja katseli välillä isäänsä istumassa kuistilla.
        "Ei hänestä ole enää mitään hyötyä", ajatteli poika. "Ei hän tee enää mitään!"

        Eräänä päivänä poika turhautui hyödyttömään isäänsä niin paljon, että rakensi puisen arkun, raahasi sen kuistille ja käski isänsä mennä arkkuun.

        Isä ei sanonut mitään vaan kömpi arkkuun. Poika sulki kannen ja alkoi vetää arkkua kohti kallionjyrkännettä.

        Jyrkänteen reunan lähestyessä arkun kanteen koputettiin hennosti. Poika avasi kannen.

        Isä katsoi poikaansa rauhallisesti arkusta ja sanoi:
        "Tiedän, että aiot syöstä minut jyrkänteen reunan yli, mutta ennen kuin teet sen, saanko ehdottaa jotain?"

        "Mitä sitten?", kysyi poika.

        Isä vastasi: "Heitä minut alas jos haluat, mutta säästä tämä arkku. Sinun lapsesi saattavat tarvita sitä vielä joskus."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lennän Arlandaan. Vaasasta. Finnair, naurettava Kiinan linkki. Arlandasta aukenee Eurooppa. Maailma. SAS on lentoyhtiö, kumppaneineen. Finnair, sammuva.
        19€ junalippu? Eläkeläiset, yhteiskunnan syöpäläiset. Kaikki 70v saattohoitoon. Kuluttavat yhteiskuntaa. Ovat rasitteita. Jo Linkolakin sen sanoi.

        Jos Herra ei huonetta rakenna,
        2 Turhaan te nousette varhain ja myöhään menette levolle ja syötte leipänne murheella: yhtä hyvin hän antaa ystävilleen heidän nukkuessansa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      817
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      623
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe