KUKA OIKEASTI HALUAA POIS EUROSTA !

NÄMÄ EI VARMASTI HALUA POIS EUROSTA !
Yksikään eläkeläinen ja yksikään eläkkeelle 10 vuoden kuluessa siirtyvä ja
yksikään joka ajattelee siirtyvänsä lähitulevaisuudessa työkyvyttömyys
eläkkeelle EI VARMASTI HALUA POIS EUROSTA JA DEVALVOIDA OMAA
ELÄKETTÄÄN SIITÄ OLEN VARMA.

Yksikään korkeasti koulutettu ei varmasti halua pois Eurosta !
Lisäksi yksikään edellämainituista ryhmistä ei varmasti halua pois myöskään
Euroopan unionista ... Siitä olen varma. Ei kukaan näistä halua kaventaa omia
oikeuksiaan ei kukaan... vaikka se maksaa vidun suomelle vaikka paskaa.

Sinä voit persu ja ryssän trolli olla varma, että näistä ei yksikään halua pois
eurosta ja euroopan unionista.

Mitä jää tämän porukan jälkeen ?
Sinne ei jäänyt maanomistajia kiinteistönomistajia ja asuntovelallisia.

Tässä on terveisiä perseestä persuille...

19

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä kerron mistä niitä löytyy... !
      Ulosotto poikaa ja nahkapää poikaa ... Siellä siellä sitä löytyy.
      Elämässä ei ole enään muuta, kuin olemalla olla suomalaista lehmää
      fasistia ja lentävää lepakkoa ja .... Vihervarpusta ... sanoohann seen jo
      kielenkäyttökin. Sieltä sieltä niitä löytyy... Nyt natsaa niin hyvin, että
      tärähti. Ei mitään kielitaitoa ei mitään rahaa mitään mahdollisuutta edes
      matkustaa, kuin viroon..... Sieltä sieltä sitä löytyy.

      Motiivi.. Kun oma elämä on velkaa ja ulosottoa ja kaikkea huostaanottoa
      ja muuta sellaista... siinä on motiivi.

    • No poijat miten aloitetaan: Minä kävin Thaimaassa lentämällä !
      Pitääkö Kirjoittaa: Valtio kävi Thaimaassa lentämällä ?

      Onko Teillä jokaisessa aloituksessa valtio tai kansa ... Kuten kunnon kommarilla.

    • Kommentioi nyt persu, että kuka haluaa pois EU:sta ja Eurosta !
      Eläkeläiset ei. Koulutetut ei. Asuntovelalliset ei. Kiinteistöjen omistajat ei.
      Lisäksi 10 vuoden sisällä eläköityvät ei.

      Mitä ryhmiä jää... Valtio. kansa. Rotu. Tarzaan. lehmä. suomalainen. Suomi.
      Kelluva markka. Kelluva persu. Halli ja kull* ja pullopää. ulosottopoika ...
      Mitä muuita ... Kerro kerro mikä muu..

    • Anonyymi

      Eivät halua, sillä kaikki nuo haluavat maksaa etelä-euroopan maiden velkoja.

    • Anonyymi

      Ja varmasti haluan heti pois eurosta!!!!!!!!!!!
      Takuueläkeläinen, perussuomalainen Ykä74v.

      • Niin, sillä takuueläkkeellä ei oiken voi lähteä ulkomaille asumaan. On tullut
        minullekin tutuksi, kun tuttava-suomalaiset on kovasti ilmoitelleet asiasta
        kelaan myös minun kohdalla. Se on kuulemma kiellettyä... Haetko makkarat
        kaupasta vai kirkon jonosta ?

        Saako Takuueläkkeellä käydä Latviassa tai Virossa Lihaostoksilla tai saako jo
        tilata halpaa lihaa jo netistä? EU:sta on se hyöty, että Lihaa voi ostaa mistä
        EU maasta tahansa. Tsekkaappa mitä Megossa on tarjouksessa jos voit vaikka
        tilata sapuskaa...

        https://mego.lv/akcijas/buklets-268

        https://www.maxima.lv/en
        Maximalla on netti tilausjärjestelmä ja jos jätättävät alkoholin pois tästä, kun
        sitä ei kehittymättömiin maihin saa tuoda ilman valvonataa. Niin voisitko tilata?
        Eikö suomi ole EU maa ja tavavaran pitäisi kulkea ilman kyttiä ja variomiehiä tai
        tulli koiraa ja tullimiestä, vaikka länsiterminaalista ? Tai jos Maxima sopii, että
        tyhmille ja epäsosiaalisille suomalaisille ei saa myydä alkoholia ilman valvontaa?


      • Anonyymi
        Eurofighter kirjoitti:

        Niin, sillä takuueläkkeellä ei oiken voi lähteä ulkomaille asumaan. On tullut
        minullekin tutuksi, kun tuttava-suomalaiset on kovasti ilmoitelleet asiasta
        kelaan myös minun kohdalla. Se on kuulemma kiellettyä... Haetko makkarat
        kaupasta vai kirkon jonosta ?

        Saako Takuueläkkeellä käydä Latviassa tai Virossa Lihaostoksilla tai saako jo
        tilata halpaa lihaa jo netistä? EU:sta on se hyöty, että Lihaa voi ostaa mistä
        EU maasta tahansa. Tsekkaappa mitä Megossa on tarjouksessa jos voit vaikka
        tilata sapuskaa...

        https://mego.lv/akcijas/buklets-268

        https://www.maxima.lv/en
        Maximalla on netti tilausjärjestelmä ja jos jätättävät alkoholin pois tästä, kun
        sitä ei kehittymättömiin maihin saa tuoda ilman valvonataa. Niin voisitko tilata?
        Eikö suomi ole EU maa ja tavavaran pitäisi kulkea ilman kyttiä ja variomiehiä tai
        tulli koiraa ja tullimiestä, vaikka länsiterminaalista ? Tai jos Maxima sopii, että
        tyhmille ja epäsosiaalisille suomalaisille ei saa myydä alkoholia ilman valvontaa?

        Miksi kaikkien pitäisi lähteä ulkomaille eläkkeellä. Ai siksi kun rahat ei riitä Suomessa.


      • Anonyymi

        Ja, kun saadaan markka takaisin ja tulee inflaatiot ja devalvaatiot, niin miten arvelet eläkkeesi pysyvän vauhdissa mukana?


    • Anonyymi

      Pitkä aika kusta varmasti ajatellessakin.

    • Anonyymi

      Ajatelkaas sitä, että ne valtiot, mm. Ruotsi voivat paremmin ilman €gua!

      • Minusta tuntuu, että te olette devalvoimassa kuitenkin. Tätä, niin kuin pelätään.
        Silloin persu tuhoaa minun elämän ja monen ihmisen elämän... Eläkeläiset,
        piakkoin eläköityvät, koulutetut, asuntovelalliset, asuntojen ja kiinteistöjen
        omistajat.. Joutuvat kärsimään suuresta Devalvaatiosta ja kaikki ihmiset jotka
        söisivät ulkomailta tuotettua herenttä ja pitävät ulkomaalaisia suojavarusteita.

        Ja tietenkin persu itse ... jos menee töihin, kun ulosottovelka on Euroina ja palkka
        devalvoituneena markkana.


    • Anonyymi

      Ennenmin ero kun jatkuva tuki etelälle

      • Meinaatko olla Jidahisti vai ? Kuollaan ja kärsitään, kunhan matu ja patu ei saa ?
        Mutta, kun sinä voit muuttaa itse sinne Kreikkaan asumaan on tämä EU:n
        perusajatus... Suomalainen Kamiktse vai Täysi ääliö juntti ?

        Minusta tuntuu, että te olette devalvoimassa kuitenkin. Tätä, niin kuin pelätään.
        Silloin persu tuhoaa minun elämän ja monen ihmisen elämän... Eläkeläiset,
        piakkoin eläköityvät, koulutetut, asuntovelalliset, asuntojen ja kiinteistöjen
        omistajat.. Joutuvat kärsimään suuresta Devalvaatiosta ja kaikki ihmiset jotka
        söisivät ulkomailta tuotettua herenttä ja pitävät ulkomaalaisia suojavarusteita.

        Ja tietenkin persu itse ... jos menee töihin, kun ulosottovelka on Euroina ja
        palkka devalvoituneena markkana.


    • Anonyymi

      No niin jidahistit .... ja Persut, kuka kuka haluaa pois Eurosta vastaa
      äläkä vingu, kuin valtio ja suomalainen ... Eläkeläiset vai ketkä ?

    • Anonyymi

      Hulluuden maksajat haluaa pois. Nämä saajat vinkuu lisää.

      • Mutta jos asuu ulkomailla ja eläkeverotus on järjestetty paremmin.
        Yksi suomesta eläkettä saava henkilö meni punaseksi, kun epäili EU:ta ja sanoin,
        että meinaatko markalla saada enemmän niitä dongeja ... Meni punaseksi ja
        sitten mietti, niitä veroja miten oli järjestellyt... Ei taida äänestää enään Persuja,
        kun tajusi... Meni punaseksi ... Tajusi ... Kuinka Ihminen voi sortua tyhmyyteen ja
        niin yksinkertaiseen.... Huh huh.

        Tuli sattumalta puhetta veroista mitä maksaa eläkkeestä.... no ei siitä paljon enään
        voi siitä pientää.


      • Eurofighter kirjoitti:

        Mutta jos asuu ulkomailla ja eläkeverotus on järjestetty paremmin.
        Yksi suomesta eläkettä saava henkilö meni punaseksi, kun epäili EU:ta ja sanoin,
        että meinaatko markalla saada enemmän niitä dongeja ... Meni punaseksi ja
        sitten mietti, niitä veroja miten oli järjestellyt... Ei taida äänestää enään Persuja,
        kun tajusi... Meni punaseksi ... Tajusi ... Kuinka Ihminen voi sortua tyhmyyteen ja
        niin yksinkertaiseen.... Huh huh.

        Tuli sattumalta puhetta veroista mitä maksaa eläkkeestä.... no ei siitä paljon enään
        voi siitä pientää.

        Mutta jos asuu ulkomailla ja eläkeverotus on järjestetty paremmin.
        Yksi suomesta eläkettä saava henkilö meni punaseksi, kun epäili EU:ta ja sanoin,
        että meinaatko markalla saada enemmän niitä dongeja ... Meni punaseksi ja
        sitten mietti niitä veroja miten oli järjestellyt... Ei taida äänestää enään Persuja,
        kun tajusi... Meni punaseksi ... Tajusi ... Kuinka Ihminen voi sortua tyhmyyteen ja
        niin yksinkertaiseen.... Huh huh.

        Tuli sattumalta puhetta veroista mitä maksaa eläkkeestä.... no ei siitä paljon
        enään voi siitä pienentää. Yksi persu on nyt poissa ja EU:n kannatus tuli tilalle


      • Anonyymi
        Eurofighter kirjoitti:

        Mutta jos asuu ulkomailla ja eläkeverotus on järjestetty paremmin.
        Yksi suomesta eläkettä saava henkilö meni punaseksi, kun epäili EU:ta ja sanoin,
        että meinaatko markalla saada enemmän niitä dongeja ... Meni punaseksi ja
        sitten mietti niitä veroja miten oli järjestellyt... Ei taida äänestää enään Persuja,
        kun tajusi... Meni punaseksi ... Tajusi ... Kuinka Ihminen voi sortua tyhmyyteen ja
        niin yksinkertaiseen.... Huh huh.

        Tuli sattumalta puhetta veroista mitä maksaa eläkkeestä.... no ei siitä paljon
        enään voi siitä pienentää. Yksi persu on nyt poissa ja EU:n kannatus tuli tilalle

        Tyhmä kuin persu -sanonta leviää kansan keskuudessa. Eikä suotta.


    • Anonyymi

      Persut osaavat kusta omiin muroihinsa. Eivät huomaa sitä, ennenkuin alkavat syödä niitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1260
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      25
      521
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      24
      500
    8. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      22
      467
    9. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    10. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    Aihe