Saramäkeen lusimaan

Anonyymi

Nyt kohtapuoliin kun vankilat alkavat jälleen ottaa vankeja vastaan niin onko moni tai joku Raisiolaisista aloittamassa nyt tuomiota kesän aikana? Mulla alkaa noin kahden vuoden kakku heinäkuussa. Olisi kiva kuulla muidenkin sinne joutuvien tunnelmia.

31

625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onnea sulle ja muistathan käyttäytyä siellä, sillä hyvällä käytöksellä voi saada tuomiota lyhentymään ainakin muutamalla päivällä.

      • Anonyymi

        Minulle tuomittiin aikoinaan reilu kuuden vuoden kakku, mutta jo neljän vuoden jälkeen pääsin ehdonalaiseen koevapauteen, koska olin noudattanut vankilan sääntöjä kiitettävästi ja olin aina palannut lomilta sovitusti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle tuomittiin aikoinaan reilu kuuden vuoden kakku, mutta jo neljän vuoden jälkeen pääsin ehdonalaiseen koevapauteen, koska olin noudattanut vankilan sääntöjä kiitettävästi ja olin aina palannut lomilta sovitusti.

        En ymmärrä. Kakku lyhenee noudattamalla vankilan sääntöjä? Senhän pitäisi olla itsestäänselvyys että vankilan sääntöjä noudatetaan ja lusitaan kakku minkä oikeus määrännyt!


    • Anonyymi

      Keskustaa ja demareita viedään kuin mätää kukkoa
      Perussuomalaiset huomauttaa, että nykyään lyhyen karenssinkin jälkeen turvapaikanhakijoiden työllisyysaste on hyvin alhainen. Tilastokeskuksen työssäkäyntitilastoista voidaan todeta, että ainoastaan 20 pakolaismaataustaisella (Afganistan, Somalia, Irak) henkilöllä oli nimenomaan maa- tai metsätaloustyö mainitun vuoden lopussa.

      Tämä on vain noin 0,07 prosenttia kaikista Tilastokeskuksen rekistereissä olleista 18–64-vuotiaista pakolaismaataustaisista henkilöistä.

    • Anonyymi

      En Raisiolaisista tiedä, mutta Naantalilaisista tulet varmasti saamaan sinne kavereita kun ensiviikolla ratkeaa kahden tyypin tuomiot. Maanantaita tulee tietoa että koska erään sankarin yhdistelmä rangaistuksen kolmas vaihe aikaa. Keskiviikkona on taas yhden sankarin oikeudenkäynti ja vielä torstaina tätä ensimmäistä sankaria kuullaan vähän vakavammasta rikoksesta eli kyllä sä sinne kavereita saat, älä siitä huoli.

    • Anonyymi

      Odotan sua jo kovana.

    • Anonyymi

      Nähdään suihkussa... Saat mun tikkaria...

    • Anonyymi

      Mitä nämä pellet haluaa,mitalinko? Myötätuntoa? Yhteiskunnan pohjasakkaa, pelkkä rasite veronmaksajille!

      • Anonyymi

        Jokainen tekee virheitä. Sitä paitsi vankilassa on mukavaa, on hyvät harrastusmahdollisuudet, saa uusia kavereita, ilmainen ruoka, voit rauhassa opiskella jne. Tuntuu kuin pikkulomalle lähtisi ihan siistiin hotelliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen tekee virheitä. Sitä paitsi vankilassa on mukavaa, on hyvät harrastusmahdollisuudet, saa uusia kavereita, ilmainen ruoka, voit rauhassa opiskella jne. Tuntuu kuin pikkulomalle lähtisi ihan siistiin hotelliin.

        Ja tietysti kivaa poikien kanssa leikkiä junaa ja veturia.


    • Anonyymi

      Jos haluat eristää itsesi normaali yhteiskunnasta,muuta vaikka metsään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Yhdistelmä rangaistuksen kolmas vaihe alkaa juhannuksen jälkeisenä maanantaina ja kestää elokuun viimeiseen päivään asti.

    • Anonyymi

      Tuomio on tullut: Lukuisista rikoksista napsahti seitsemän vuoden ja kymmenen kuukauden ehdoton vankeusrangaistus. Rangaistuksesta ei voi valittaa ja rangaistuksen suorittaminen alkaa tasan kahden viikonpäästä keskiviikkona.

      • Anonyymi

        Nähdään pian. Odotan jo meisseli ojossa.


    • Anonyymi

      " Päivän sankari" ei sitten ilmestynyt paikalle oikeudenkäyntiin ja hänestä on tehty etsintäkuulutus.

      Suomen laki ja säädökset: Jos sinut on velvoitettu saapumaan, etkä mene (eikä sinulla ole laillista estettä), sinulle tuomitaan asetettu uhkasakko ja asia käsitellään myöhemmin. Sinusta tehdään myös etsintäkuulutus ja poliisi hakee sinut sekä saatat joutua olemaan putkassa enimmillään 5 päivää. Samalla määrätään myös uusi käräjäoikeuden istuntopäivä.

      Vanhan lain mukaan säilössä joutui olemaan niin pitkään kunnes uusi oikeudenkäynti järjestettiin, mutta nykyään siis pääsee jo viimeistään viiden päivän jälkeen odottamaan uutta oikeudenkäyntiä vapaana.

    • Anonyymi

      Keskustelu kauan, kauan sitten Ruotsinlaivan yökerhossa:

      Daami: Muuten mistä sä olet oikein kotoisin?

      Mä: Oon ihnan paljasjalkainen Raisiolainen, syntynyt ja asunut siellä aina .

      Daami: hiljaisuus......

      Daami: hiljaisuus......

      Daami: hiljaisuus......

      Daami lopulta: Et kai sä asialle varsinkaan silloin pienenä mitään voinut, ei se oo sun syys, saat sen anteeksi...

      • Anonyymi

        väärä säie!


    • Anonyymi

      " Päivän sankari" ei sitten aloittanut tuomionsa kärsimistä tänään joten etsintäkuulutus on tehty ja laitettu aktiivinen haku päälle.

    • Anonyymi

      Minusta ne ovat vapauttaneet sitä kautta myös naisten seksuaalisuutta. Enää pyllybiksut eivät kuulu vain etelänlomille!

    • Anonyymi

      "Niin synkkä on sellini seinä,
      niin harmaa ja surullinen
      ja sydän niin yksinäinen,
      vaan kelle minä kertoisin sen.

      Tule tyttöni minua vastaa.
      Täältä joskus jos pääsen mä pois.
      Mua hoivaa kuin äiti lastaan,
      etten elämään eksyä vois.

      Jos joskus viel tällä elomme tiel,
      sinut syliini sulkea saan.
      Sulle kertoisin sen,
      että onnellinen olen vasta mä sylissä maan."

    • Anonyymi

      " Päivän sankari" ei sitten aloittanut tuomionsa kolmannen vaiheen kärsimistä tänään joten etsintäkuulutus on tehty ja laitettu aktiivinen haku päälle.

    • Anonyymi

      Se olisi sitten sankarin uusi oikeudenkäynti edessä ensi viikon keskiviikkona. Tällä kertaa paikalle saapuminen on varmaa.

    • Anonyymi

      Taitaa nyt olla kyseessä naapuri kaupungin keväinen case jossa huumeiden myyjä surmattiin ja vietiin hänen huumeet. Tapauksesta ei paljon julkisuuteen kerrottu. Tätä mainitsemaasi sankaria epäillään siis taposta, mutta tapahtumien kulkua tiukasti seuranneena voin sanoa että hän ei ole tappanut ketään. Hän vain varasti surmatun miehen huumeet ja ilmeisesti myi ne.

    • Anonyymi

      Sankarin oikeudenkäynti oli sitten tänään ja hänet todettiin syylliseksi huumausaineiden varastamiseen. Hänet jätettiin kuitenkin tuomitsematta vankilaan ja tuomittiin uhkatuomioon. Sankarin on osallistuttava vankilan välttääkseen mielentilatutkimukseen sekä päihteettömyys ohjelmaan.

      • Anonyymi

        Suomess ei ole sellaista rangaisgusjärjestelmää, joten kirjoitat puutaheinää.
        . Koko ketju on huuhaata...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomess ei ole sellaista rangaisgusjärjestelmää, joten kirjoitat puutaheinää.
        . Koko ketju on huuhaata...

        Hei.

        Uhkatuomio on käsite eli Suomen laki ei virallisesti tunne tuon nimistä rangaistus muotoa, vaan sillä tarkoitetaan sitä että syytetty ei joudu vankilaan jos hän osallistuu oikeuden määräämiin muihin pakkokeinoihin. Mikäli syytetty kieltäytyy osallistumasta ( kirjallisesti) tai käyttäytyy niin että osallituminen keskeytetään määrätään syytetylle vankeus rangaistus.


    • Anonyymi

      No voi jestas sentään. Jännittääkö. Ihan uusi elämä.

    • Anonyymi

      Se olisi sitten huomenna sankarin vapautumis päivä kolmannen vaiheen rangaistuksesta. Päihteettömyys ohjelma alkaa kuitenkin välittömästi.

      • Anonyymi

        Opettele edes oikeikirjoitus! Toisaalta raisiossa asuminen on pahempaa lusimista kuin linnalaitoksessa.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2451
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1759
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1200
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe