Kysyn saako sieltä tilapäisesti näistä helpottamaan tilapäisesti puutetta
Naisen puute
11
700
Vastaukset
- Anonyymi
Näistä en tiedä, puutteen laatu myös hämärän peitossa, joten mennään näillä.
- Anonyymi
Kaikki saa,mutta kommeimmat ensin
- Anonyymi
Pudasjärvellä ei ole käyttöikäisia naisia. Käänny Kaalimadon puoleen. Sieltä voit ostaa alle satasella naisen toiminnan kannalta tärkeimmän osan. Loppuosahan on vain tavarankuljetusteline.
- Anonyymi
Muusta menosta pitävälle kurenkoskessa on dildobingo
- Anonyymi
On meitä käyttöikäisiä hyvinkin. Minäki vasta kasikymppinen ja täys peli vielä. Otappa yhteyttä.
- Anonyymi
Erämökin emännän ennustukset telttasaunassa säynävän luista edullisesti. Ota rohkeasti yhteyttä! Tiedät kyllä kehen. Myös koti irtaimistoa halvalla.
- Anonyymi
Voisi puutteisiin löytyä apu
- Anonyymi
Voisit tilapäisesti käyttää kättäsi.
- Anonyymi
ilman muuta kättäkin voi käyttää apuna
- Anonyymi
auttavaa kättä nyt erämökin emännälle joka parhaansa mukaan auttaa Joosuata mäessä joka ei ole saanut vielä uusia palarenkaita ensi talven lumi hommia varten
- Anonyymi
anopilta lahjaksi saatujen kodinkoneiden myynti ei auttanut kuin vähän matkaa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1074239Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572428Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781640Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61103- 66854
- 21823
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118813- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50779- 62768