Katsoin dataa viikon ajalta, että kuinka kauan olen netissä ollut ja koruton oli kertoma eli keskimäärin reilu kome tuntia per päivä.
Onko muilla nettiaika lisääntynyt nyt viimeisen kolmen kuukauden aikana? Minulla on, ennen olin netissä vain aamukahvin kera. (Toki joskus joutuu virallisia asioita hoiteleen netissä, mutta sitä en laske netissä viettämääni aikaan.)
EMK
Netissä vietetty aika?
12
<50
Vastaukset
Minä aloitin ATK-Asiantuntijana 1979.
Lopetin työt 2010.
Edelleen on kaikki haluamani tieto päätteelläni.
Olen kotona tai en.
Laske tuosta.
H.- Anonyymi
Netti auki 24 h vrk.
- Anonyymi
Juu, netti vapauttaa paljon. Hyvä.
- Anonyymi
Minäpä luin kirjaa yhtenä päivänä kuusi tuntia.
- Anonyymi
Ei lisääntynyt korona-aikana. Töissä tein päätetyötä, nyt on vähentynyt eläkkeelläoloaikana siitä.
- Anonyymi
Pitäisköhän tuolia vaihtaa ? Perse puutuu :)
- Anonyymi
Suosittelen.
- Anonyymi
Useampi tunti kuluu, mutta koska minulla ei ole telkkaria niin katson sarjoja ja elokuvia netistä.
Sama minulla.
Ei ole telkkaria, vaan kaikki mitä haluaisin muuten katsoa telkkarista, niin ne katson netiltä.
Ei tule enää paperilehtiä minulle, vaan luen lehdet netiltä.
Nyt koronan aikaan tulee netillä teatteria ja oopperaa, kun ne ovat muuten kiinni.
Radio-ohjelmia ja kaiken musiikin kuuntelen netin kautta. Olisi minulla tuossa CD-soitinkin, jossa on LP-soitin samassa ja radio, mutta harvoin niitä enää käytän. Ehkä sitten, jos menee netti alas pitemmäksi aikaa.
Ei minulle netti tarkoita samaa kuin pelkästään Suomi24 tai naamakirja tai "Aftonbladet ja lööpit". Oikeastaan koplaan netiltä pois vain silloin, kun menen ulos, tai nukkumaan (tai jos kuulen ukkosen) vaikka en muuten tässä vieressä istuisikaan. Samaan hintaan kun se voi olla auki vaikka ympäri vuorokaudet.
- Anonyymi
Netti palauttaa osan teistä kivikauteen
Luolamies kosketti kuvia seinällä
Te kännykässä
Moni mies osa naisista on fyysinen
Toimintaa Lähdetään Puuhataan Halki Poikki
Sitten vanhana fyysisyys alkaa romahdella
He menevät nettiin, kun aika on pitkä
He eivätkä oikein selviä siellä olevien kanssa, koska ovat fyysisiä. Netti pahentaa oloa. Fyysisyys ei toteudu
Netissä olijalla pitää olla ykkösenä tausta netin ulkopuolella. Tausta tukee mielenrauhaa
Netissä pitää osata syöttää ja säästää,
passata ja paussata
Suomi24 -palsta ei ole pinnallisuuden ja vinoutuneen valvonnan takia fyysisille hyvä, siellä ei helposti pääse oppimaan eikä muuttumaan edes hiukan - Anonyymi
Lehtien luku ja asioiden hoito vie aikaa pari tuntia, mutta elämä on netin ulkopuolella.
- Anonyymi
Ei voi mitää, kun olen niin himskatin utelias. Netti ,kun on pullollaan kaikkea tietoa, niin totta , kuin taruakin. Niitä minä pivät pitkät lueskelen ,jos en ole lenkillä tai puuhaa muita aktiviteeteja.
Netti vie voiton,mutta juoksen silti riitävävästi😇
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2297013Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442917- 442367
- 1032283
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382071- 951558
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321550Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151423Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81372Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3901349