nainen haluan katsella kun olet kusella ja paskalla!kuseva vittu ja paskantava perse äänekkäine pieruineen on maailman kaunein näkymä!!!
nainen paskalla
8
6697
Vastaukset
- mielihalut,
mutta ilman niitä ällöttäviä pieruja kiitos!
Löytyykö jostain kuvia joissa tytöt kyykkii esim. mettäpaskalla? Toistaiseksi on löytynyt vain niitä äklöjä joissa paskaa hierotaan ympäri kroppaa:(- assholes
joo yhdyn edellisten fantasioihin !mutta mulla olisi vielä sellanen fantasia että saisin katsella ulkohuussin alhaalta kun nainen on tarpeillaan! on sellaisia ulkohuusseja ainakin maataloissa missä ite istuma osa on korkealla ja ns:paskapaljut on alhaalla ja sieltä näkisi hyvin kun pyllyreikä alkaa avautua ja pissa lorista pimpistä!! saa tulla myös mehukas pieru samalla!!!
- Paskapylvään vartija
assholes kirjoitti:
joo yhdyn edellisten fantasioihin !mutta mulla olisi vielä sellanen fantasia että saisin katsella ulkohuussin alhaalta kun nainen on tarpeillaan! on sellaisia ulkohuusseja ainakin maataloissa missä ite istuma osa on korkealla ja ns:paskapaljut on alhaalla ja sieltä näkisi hyvin kun pyllyreikä alkaa avautua ja pissa lorista pimpistä!! saa tulla myös mehukas pieru samalla!!!
No mee kattoon sinne huusin alle.
- tiuhtio
assholes kirjoitti:
persereiän perusteella onko kyseessä nainen vai mies..
- Lintubongari1
Kesällä niitä on metsät tulvillaan..
Maastopuku päälle ja kiikarit mukaan metsään.. - Uloste-mies
www.joyangeles.com
www.scatflicks.com
Ilmaisia videoita ja kuvia.- Piitu_R
http://www.wetherbed.com/
Sinne pitää rekistöröityä, mutta regular membership on ilmainen.
Hyviä kuvia, myös jäsenten omia! Itse katselen
scat ja nude pissing puolia mieluiten, mutta
on siellä omat osastot housuun tekemisestäkin.
Eikä mitään velvotteita ole kuvien kattomiseksi,
suoraan vaan käyttäjäksi.
Suosittelen kaikille kiinnostuneille!
- BlackDarkness
hyi vittu kui kehtaat laittaa tollast tekstiä tänne... vitun mielisairas!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362769Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182587100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432278Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201871Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381582Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511555- 381483
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 281204
- 261151