Kaikkien aikojen suosituin hallitus

Nykyhallitukselle paras arvio puoluebarometrien historiassa - valtaosa suomalaisista pitää työtä onnistuneena.

Suomalaiset suhtautuvat tällä hetkellä positiivisimmin SDP:hen. Nyt 54 prosenttia ajattelee puolueesta erittäin tai melko myönteisesti. Asia selviää puoluebarometrista, jonka toteutti Kantar TNS Oy. Perussuomalaiset herättää tällä hetkellä myönteisiä ajatuksia vain 32 prosentissa.

Varmaan valemedioiden juttuja :)

28

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuostakin persujen luku on laskenut, nyt todetaan:

      "Perussuomalaiset on tällä hetkellä suomalaisissa vähiten myönteisiä ajatuksia (21 prosenttia) herättävä poliittinen puolue."

    • Anonyymi

      "Nykyhallitukselle paras arvio puoluebarometrien historiassa"

      Kauanko niitä on tehty? Aikoinaan eräs umpikepu väitti Matti Vanhasen olevan KAIKKIEN AIKOJEN SUOSITUIN PÄÄMINISTERI.
      Mutta kauanko sellaisiakaan vertailuja on tehty?

      Ei silti, en osaisi kuvitella paremmin toiminutta hallitusta kuin tämä nykyinen on.

      • 30 vuotta


      • Muistan tämän tapauksen. Sen tulos oli 75 % Matti Vanhaselle tai hänen hallitukselle. Yksityiskohtia en muista, mutta kun toimittajat ja muutkin alkoivat kysellä missä, koska ja kuka tai mikä laitos on tämän mielipidetutkimuksen tehnyt.
        Se selvisi. Se oli tehty Helsingissä Apollonkadulla Kepun puoluetoimistossa!
        Tämä on varmasti totta.
        Lisätkää, jos muistatte paremmin.


    • Anonyymi

      Immeiset on tyhmijä kommareita. PeruSSuomalaiset on ainoo järki puoluve ja isämmaallinen ja kansan puolella.

      • Anonyymi

        No ei todellakaan ole. Hirvein puolue ikinä. Räksyttävä ja inhottava puolue, jolla ei ole tilannetajua mistään. Huusivat mm. lentokentistä Koronassa, mutta ei yhtään tartuntaa sieltä. Mitä saivat aikaan, ajankulua ja häiriötä siitä työstä jonka nämä urheat naiset tekivät.

        Persussuomalaiset ovat tyhmiä. Ovat aina määkimässä asioista jotka ovat kesken. Nyt kun emme tiedä, mitä Saksqa ja Ranska ehdottaa Perussuomikööri antaa ymmärtää, että Marin on sen jo hyväksynyt.

        No ei ole. Eikä tule hyväksymään.

        Vain perussuomalaiset ovat hyväksyneet EU:n rahoituksen Italialle ja muille EU:n köyhemmille maille. Tämän hyväksyi herra Tavio.

        Sanna Marin on fiksumpi. Hän ei tule hyväksymään mitään. Ja lopulta sen päättää Eduksunta ja Marin tietää sen.

        Kuinka tyhmä on Suomen kansa.


      • Anonyymi

        Kommareitahan me kaikki "tyhmät", jos perSSuomalaisten mielipidettä kysytään.
        82% suomalaisista on "tyhmiä kommareita".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommareitahan me kaikki "tyhmät", jos perSSuomalaisten mielipidettä kysytään.
        82% suomalaisista on "tyhmiä kommareita".

        Ja olet täysin oikeassa ja peukitit vielä sille hehe hhehehehehheheheheheeeeee


    • Anonyymi

      Kyllä olisi nykyPS:llä VALTAVASTI OPITTAVAA nimenomaan SDP:ltä!

      Muistan hyvin, miten viime eduskuntavaalien aikaan täällä räksyttävät palstapersut pitivät nimenomaan SDP:tä Suomen suurimpana "mädättäjänä".

      NykyPS on monessa asiassa aivan uskomattoman tietämätön!

      • Anonyymi

        Hakkaraisen ilmastopuhe EU:ssa oli yksi räikeä esimerkki - mutta ei
        valitettavasti ainoa räikeä eikä edes räikein esimerkki persujen
        aivan uskomattomasta tietämättömyydestä.


      • Anonyymi

        Kyllä Antin rikoksista on paljon opittavaa!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Antin rikoksista on paljon opittavaa!!!!

        Niiden avulla pääsee jopa pääministeriksi ;DDDD


    • Anonyymi

      Olen melko varma, että perussuomalaisten syvissä riveissä on niitäkin yksilöitä, joiden mielestä koronaviruspandemia on vasemmiston aiheuttama, tarkoituksena vakiinnuttaa omaa asemaansa...

      • Anonyymi

        Vasemmistohan koronakriisin tietysti aiheutti. Niin kuin Trumpin mielstä General Motors, demokraatit, Obama ja Kiina. Bolsonarion mielestä media, Lukašenkan mielestä Länsi-Euroopan hysteerikot, Orbánin mielestä pakolaiset ja epäisänmaalliset.


    • Anonyymi

      Vasemmistohan on ollut mukana monessa hallituksessa, myös niissä vihatummissakin.

      Niistä ei tosin vasuri halua puhua ;DDDDD

      • Anonyymi

        Persut on olleet yhden kerran hallituksessa pari vuotta. Se hallitus ei ollut kovin suosittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut on olleet yhden kerran hallituksessa pari vuotta. Se hallitus ei ollut kovin suosittu.

        Vasemmistohan on ollut mukana monessa hallituksessa, myös niissä vihatummissakin.

        Niistä ei tosin vasuri halua puhua ;DDDDD

        Edelleenkään ;DDDDD


      • Voimme puhua, mutta puhuuko pölhöpeersut koskaan totta? Idioottisiipi persuissa on täysin omissa mielikuvitusmaalimassaan huuhaa-huuhaa pimpeli pom tasolla. Laura Huhtasaari, Teuvo Hakkarainen, Ola Turpeinen, tätä luetteloa voisi jatkaa lähes viimeiseen persuun saakka!
        Päävatulaattori Juha Sipilän hallitus, se jossa myös pölhöpersut ja pari persuidioottia oli mukana on varmasti vihatuin hallitus sitten Rupla Urho Kekkosen presidenttikauden.


    • Anonyymi

      SDP = varma tuho .

    • Anonyymi

      SDP ja koko hallitus on onnistunut siinä,
      missä nykyPS on räikeästi epäonnistunut:
      TOSIASIOIDEN TUNNUSTAMISESSA.

      Hyvä Sanna Marin!

      • Anonyymi

        Voimia Sannalle!
        Joutuu koronan lisäksi taistelemaan kylähulluja persuja vastaan.


    • Anonyymi

      SDP on pian historiaa , paskin puolue , pölvästejä kaikki .

      • Anonyymi

        SDP on ollut puolueena olemassa jo yli sata vuotta, nykypersut vajaa kolme vuotta. Kyllä persut tulee katoamaan ja vielä nopeammin kuin Lapuanliike.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP on ollut puolueena olemassa jo yli sata vuotta, nykypersut vajaa kolme vuotta. Kyllä persut tulee katoamaan ja vielä nopeammin kuin Lapuanliike.

        Persut on tällä hetkellä suurin puolue. SDP tulee katoamaan Koronan huonon hoidon mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut on tällä hetkellä suurin puolue. SDP tulee katoamaan Koronan huonon hoidon mukana.

        Kaksi virhettä: persut eivät ole suurin vaan demarit. Toinen virhe, demarit eivät katoa minnekkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi virhettä: persut eivät ole suurin vaan demarit. Toinen virhe, demarit eivät katoa minnekkään.

        Persut eivät katoa minnekkään, vaikka kuinka huutaisi demaria.

        2020/316

        Suomen kansaa sen sijaan katoaa, kiitos demarien.


      • Anonyymi kirjoitti:

        SDP on ollut puolueena olemassa jo yli sata vuotta, nykypersut vajaa kolme vuotta. Kyllä persut tulee katoamaan ja vielä nopeammin kuin Lapuanliike.

        Ei mikään mahti maailmassa voi pitää kasassa näitä äärettömän tyhmiä, riidanhaluisia ja mihinkään rakentavaan pystymättömiä pölhöjä ja todellisia idiootteja.
        Eräät lietsovat sisällissotaa ja toiset persuidiootit väittävät persujen olevan kaikkien suomalaisten asialla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Persut eivät katoa minnekkään, vaikka kuinka huutaisi demaria.

        2020/316

        Suomen kansaa sen sijaan katoaa, kiitos demarien.

        Tyhmyys ja suoranainen hulluus ei katoa ja ei voi kadota Perussuomalaiset puolueesta mihinkään, koska se on ainoa voima joka pitää tätä rikollista Älymölöö poppoota koossa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe