"Sisärajojen piilorikollisuus tuli näkyväksi - Itärajan rajavartijoita siirretty Ruotsin rajalle"
Rajavartiolaitoksen mukaan rajavartijat ovat onnistuneet sisärajojen valvontatehtävissä paljastamaan ja estämään lukuisia rikoksia.
"Rikokset ovat liittyneet muun muassa päihtyneenä tai huumausaineiden vaikutuksen alaisena ajamiseen, huumausaineiden ja nuuskan salakuljettamiseen sekä järjestäytyneeseen omaisuusrikollisuuteen. Pelkästään viikolla 20 havaittiin rajavalvonnan yhteydessä lähes 100 etsintäkuulutuksen kohteena olevaa henkilöä tai omaisuutta."
Ainahan me fiksut olemme tienneet että oikea uhka tulee lännestä. Se vain tulee hymy huulilla ja soittaa musiikkia duurissa 😂
Ruotsista turvii rikollisia toisin kuin itärajalta
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja suomalaisen Suomen tuhoava mamutulva tuli ja tulee yhä lähes kokonaan Ruotsin rajan yli!
Kuitenkin rajavartiolaitos keskittyy vain kyttäämään ja takaa-ajamaan muutamaa satunnaista itärajan ylittäjää???
Tällaista on elämämme svekokratiassa ja Ruotsin alusmaassa... :-( - Anonyymi
Tuhannessa vuodessa ei mitään uutta taivaan alla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893328
- 623087
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332560- 802363
- 802323
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402016- 121666
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201663Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil351563