Bemari pitkälle miehelle?

Anonyymi

Mikä bemari olisi suunniteltu naisista pitävälle Miehen kokoiselle, 190cm pitkälle autoilijalle? Vai olisiko parempi suosiolla siirtyä Toyotapalstalle?
Pakko lisätä tuo naisasiat tähän koska palstalla näkyy pyörivän vaikka minkäoloista kirjoittajaa.

33

950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei sulla ole varaa bemariin. Aja siis tonnin toyotalla 😀🤪

      • Anonyymi

        Se on totta että on vain 20 senttiä taskussa, mutta sanotaanko niin että auton osto ei ole rahasta kiinni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta että on vain 20 senttiä taskussa, mutta sanotaanko niin että auton osto ei ole rahasta kiinni

        Mieluummin laadukkaalla Toyotalla kuin Bemarin romulla, joka saattaa palaa milloin vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin laadukkaalla Toyotalla kuin Bemarin romulla, joka saattaa palaa milloin vaan.

        Ei kannata mulkuksi alkaa. Aja vaan Toyotalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin laadukkaalla Toyotalla kuin Bemarin romulla, joka saattaa palaa milloin vaan.

        Mielummin kävelen kuin ajan häpeällisellä tohjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta että on vain 20 senttiä taskussa, mutta sanotaanko niin että auton osto ei ole rahasta kiinni

        Laina, laina, laina, laina...

        S-Laina. Meille kaikille. – 10 tunnin versio
        https://www.youtube.com/watch?v=EinADFxkBSE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laina, laina, laina, laina...

        S-Laina. Meille kaikille. – 10 tunnin versio
        https://www.youtube.com/watch?v=EinADFxkBSE

        Toi mainos saa pään sekaisin.

        Mutta kun olen nuoria seurannut, mainos tuntuu vastaavan todellisuutta.
        Kaikki pitää saada nyt heti, vaikka sitten velkarahalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata mulkuksi alkaa. Aja vaan Toyotalla

        Toisaalta, mielummin mulkku kuin yksinkertainen tojohönö. Palamisesta puheen ollen, jenkeissä aloitettu tutkimukset tojo ravistimien useista palamisista.


    • Anonyymi

      Ei pemaria ole suunniteltu kenellekään

      • Anonyymi

        Mut audii mersuu volkkarii ooppelii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut audii mersuu volkkarii ooppelii

        Miksei sitikoi?


    • Anonyymi

      Ajoin 80-luvulla kaverin BMW 316:lla ..mahtava kyyti.

      __________________
      /___________________\
      OO===00===OO
      U U

      • Anonyymi

        BMW 316 on yhtä virtaviivainen kuin Lada 1200.
        Bemarien muodot ovat muutoinkin perseestä.


    • Anonyymi

      Mulla on 520i sedan. Ajettu 14 tkm ja vuosimalli 2020, eli melko uusi. Vaimoni ei edes tykkää ajaa sillä, kun penkki ei nouse riittävän korkealle, että näkisi kunnolla ja penkin saa niin taakse, että edes sinun pituinen ei ylety polkimille varsinkaan jos nostaa penkin etuosaa ylöspäin ja vetää penkin etureunan kokonaan ulos, niin että tukee kunnolla reisiä. On ollut uusia Volvoja, Passatteja, Audia ja Superbia, niin 500 sarjan bemarissa ylivoimaisesti parhaat penkit. Sivutuet saat napilla säädettyä oman kroppasi mukaiseksi niin, että et juuri pääse mutkissa heilumaan siinä. G30 malli.

      • Anonyymi

        Kiitos omasta mielipiteestäsi tässä 8 miljardin ihmisen joukossa. Ainoa ongelmasi on siinä, että sinun mielipiteilläsi ei ole mitään vaikutusta oikeastaan mihinkään, kun puhutaan autoilusta, ja sen käyttövoimasta noin niin kuin yleisesti.


      • Anonyymi

        Ensin vaimosi moittii istuimia - sama ongelma itselläkin miehenä - ei nouse 520i:n etupenkki tarpeeksi. Noin on.
        Sitten kehut niitä penkkejä ylivoimaisesti parhaiksi....aika ristiriitainen esitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin vaimosi moittii istuimia - sama ongelma itselläkin miehenä - ei nouse 520i:n etupenkki tarpeeksi. Noin on.
        Sitten kehut niitä penkkejä ylivoimaisesti parhaiksi....aika ristiriitainen esitys.

        Lue vähän tarkemmin ja lue oikein hitaasti, niin saatat ymmärtää kirjoituksen tarkoituksen. Kirjoituksessa ei ole mitään ristiriitaa. Vaimoni moittii, että säätö ei mene hänelle riittävän ylös, vaimon pituus 160 cm. Minulle riittää säätö erittäin hyvin, enkä edes pidä sitä korkeimmassa asennossa. Ainakaan nuo uusimmat 500 sarjan bemarit eivät ole ihan minikokoisille ihmisille tarkoitettuja, koska auto on todellakin melko iso, meillä sedan ja silläkin pituutta jo lähemmäs 5 metriä ja leveyttä riittää myös. Mutta on sitten myös vakaa ja loistava ajettava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue vähän tarkemmin ja lue oikein hitaasti, niin saatat ymmärtää kirjoituksen tarkoituksen. Kirjoituksessa ei ole mitään ristiriitaa. Vaimoni moittii, että säätö ei mene hänelle riittävän ylös, vaimon pituus 160 cm. Minulle riittää säätö erittäin hyvin, enkä edes pidä sitä korkeimmassa asennossa. Ainakaan nuo uusimmat 500 sarjan bemarit eivät ole ihan minikokoisille ihmisille tarkoitettuja, koska auto on todellakin melko iso, meillä sedan ja silläkin pituutta jo lähemmäs 5 metriä ja leveyttä riittää myös. Mutta on sitten myös vakaa ja loistava ajettava.

        Kylläpä pitää selittää...tuossahan juuri toit ristiriidan taas esiin, lopussa kumoat alun väitteen.
        Minullekin etuistuimen korkeussäätövara on riittämätön keskimittaisenakin ,181 cm. Tyyny puon alla täytyy olla.
        Sen sijaan on hyvä, että istuimen siirtäminen eteen-taakse on toteutettu mekaanisesti, sitä niin harvoin tarvitsee muutella, joten ei kaiken tarvi olla sähköistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä pitää selittää...tuossahan juuri toit ristiriidan taas esiin, lopussa kumoat alun väitteen.
        Minullekin etuistuimen korkeussäätövara on riittämätön keskimittaisenakin ,181 cm. Tyyny puon alla täytyy olla.
        Sen sijaan on hyvä, että istuimen siirtäminen eteen-taakse on toteutettu mekaanisesti, sitä niin harvoin tarvitsee muutella, joten ei kaiken tarvi olla sähköistä!

        Vielä kerran, oikein H i T A A S T I, voi olla että huomaat kirjoituksen olevan hyvin looginen. Toiseen ongelmaasi, olet 181 cm pitkä ja penkin säätövara on sinulle riittämätön? Jotain hämärää sinussa täytyy olla, siis oikeasti. Minä olen 177 cm pitkä, eikä minun tarvitse pitää läheskään edes ylimmässä säädössä penkkiä ja hyvin näkee ulos joka suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä kerran, oikein H i T A A S T I, voi olla että huomaat kirjoituksen olevan hyvin looginen. Toiseen ongelmaasi, olet 181 cm pitkä ja penkin säätövara on sinulle riittämätön? Jotain hämärää sinussa täytyy olla, siis oikeasti. Minä olen 177 cm pitkä, eikä minun tarvitse pitää läheskään edes ylimmässä säädössä penkkiä ja hyvin näkee ulos joka suuntaan.

        Ei auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei auta.

        Harmi. Sen verran vielä lisään, että Bemarini on Busines Sport ja siinä on M Sport jakkarat. Sivutyynyt kiristyy napille ihmisen koon mukaan ja pysyt kuin tauti penkissä kovavauhtisissa mutkissakin. Mutta jos sulla on perusjakkarat, etkä oikeasti näe riittävästi ulos, vaikka penkin ovat oikealla korkeudella, niin teetätä penkin malliin sopiva istuinkoroke, eivät maksa paljo tai sitten pidät vain yksinkertaisesti pienen ohuen tyynyn perseesi alla. 161 senttinen vaimoni on nyt ajanut työmatkansa Bemarilla, eikä koe enää minään ongelmana penkin korkeussäätöä. Ihminen on sopeutuvainen eläin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi. Sen verran vielä lisään, että Bemarini on Busines Sport ja siinä on M Sport jakkarat. Sivutyynyt kiristyy napille ihmisen koon mukaan ja pysyt kuin tauti penkissä kovavauhtisissa mutkissakin. Mutta jos sulla on perusjakkarat, etkä oikeasti näe riittävästi ulos, vaikka penkin ovat oikealla korkeudella, niin teetätä penkin malliin sopiva istuinkoroke, eivät maksa paljo tai sitten pidät vain yksinkertaisesti pienen ohuen tyynyn perseesi alla. 161 senttinen vaimoni on nyt ajanut työmatkansa Bemarilla, eikä koe enää minään ongelmana penkin korkeussäätöä. Ihminen on sopeutuvainen eläin.

        Aha..missäs sellaisia korokkeita teetetään?


    • Anonyymi

      Pitkän miehen ei ainakaan kannata ostaa matalaa urheiluautoa.
      Siinä miehisyys karisee, kun joutuu kontaamaan autosta ulos.

      Jouduin jättämään Audi TT-namun kaupan hyllylle.

      • Anonyymi

        Kai sulla nyt omasta takaa on sen verran iso, ettet siihen nostatusta tarvitse enää jostain saksalaishimmelistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai sulla nyt omasta takaa on sen verran iso, ettet siihen nostatusta tarvitse enää jostain saksalaishimmelistä?

        Onhan mulla komea penis, mutta en ole keksinyt luontevaa tapaa esitellä sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai sulla nyt omasta takaa on sen verran iso, ettet siihen nostatusta tarvitse enää jostain saksalaishimmelistä?

        Hih, aika säälittävä kommentti.

        Itelläni melko pienet vehkeet, mutta varaa sadan tonnin bemariin.

        En vaihtaisi osia köyhän isovehkeisen tojota-kuskin kanssa.
        Ja luulen että hän vaihtaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hih, aika säälittävä kommentti.

        Itelläni melko pienet vehkeet, mutta varaa sadan tonnin bemariin.

        En vaihtaisi osia köyhän isovehkeisen tojota-kuskin kanssa.
        Ja luulen että hän vaihtaisi.

        Hih, aika nolo kommentti.

        Itselläni ISOT vehkeet. ja varaa vaikka 500 000€;n Bentleyhin.

        En vaihtaisi osia köyhän, ja säälittävän pituuden omaavan BMW kuskin kanssa.
        Ja luulen, että hän vaihtaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hih, aika nolo kommentti.

        Itselläni ISOT vehkeet. ja varaa vaikka 500 000€;n Bentleyhin.

        En vaihtaisi osia köyhän, ja säälittävän pituuden omaavan BMW kuskin kanssa.
        Ja luulen, että hän vaihtaisi.

        Nyt Jonne bensahana kiinni ja kotiin siitä.
        T:Äiti


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ostakaa polkupyörä.

    • Anonyymi

      Bemareilla ajaa lyhytpippeliset miehet.

      • Anonyymi

        Ilmeisesti lyhytpippeliset menestyvät paremmin siis?
        :D
        Venaas kun mietin kumman valitsisin, menestyksen/varakkuuden vai isomman vehkeen....


    • Anonyymi

      BMW Isetta.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe