että pystyvät sulkijalihaksellaan lypsämään miehen kullia laukeamiseen saakka.
Onko niin taitavia naisia ?
3
110
Vastaukset
- Anonyymi
minä ja vieras mies olemme sisäkkäin hiljaa pitkään ,minä hiljakseen puristelen pillulihaksiani kaikessa tyyneydessä,kumpikaan ei liiku alamme tykätä siitä paljon ja tulemme yhtäaikaa,kuumaan orgasmiin,vähän ajan kuluttua teemme saman uudestaan.ei tarvi riehua sen enepää ,antaa himon hoitaa.
- Anonyymi
Kyllä puolisoni kanssa nuoruuden huumassa saimme molemmat samalla tavalla liikkumatta. Voitti kyllä "rynkyttämisen". Ei onnistu enää yli 30v jälkeen
- Anonyymi
Käyn siellä usein nauttimassa vanhemmasta miehestä,joka ei pomota liikaa,vaan vaiston varassa mennään kohti upeita tuntemuksia.hänen kätensä taikoo ihmeitä,mitä en ole tiennyt olevankaan,pidän tästä miehestä paljon,en ole kuitenkaan rakastunut,vaan tunne on voimakkaampi himoa täynnä,kokoajan vaan tahtoo lisää sitä autuaaks tekevää tunnetta.paljas miehen vartalo saa kätenikin heräämään ihan uuteen tunteeseen .pidän sitä nätisti kädessä ja jotai suurta on ihan lähellä käännyn selälleni ja levitän jalkani mies työntää kullinsa sisään ja täytyn tunteesta jota olen halunnut kokoajan.mahtavaa.tämän takia tulen aina tänne. vain tämän takia,a mies tietää sen,että muuta en halua.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983772Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna363251- 603219
- 683029
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682894Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672819On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 692168
- 452162