että pystyvät sulkijalihaksellaan lypsämään miehen kullia laukeamiseen saakka.
Vastaukset 3
- Anonyymi
minä ja vieras mies olemme sisäkkäin hiljaa pitkään ,minä hiljakseen puristelen pillulihaksiani kaikessa tyyneydessä,kumpikaan ei liiku alamme tykätä siitä paljon ja tulemme yhtäaikaa,kuumaan orgasmiin,vähän ajan kuluttua teemme saman uudestaan.ei tarvi riehua sen enepää ,antaa himon hoitaa.
- Anonyymi
Kyllä puolisoni kanssa nuoruuden huumassa saimme molemmat samalla tavalla liikkumatta. Voitti kyllä "rynkyttämisen". Ei onnistu enää yli 30v jälkeen
- Anonyymi
Käyn siellä usein nauttimassa vanhemmasta miehestä,joka ei pomota liikaa,vaan vaiston varassa mennään kohti upeita tuntemuksia.hänen kätensä taikoo ihmeitä,mitä en ole tiennyt olevankaan,pidän tästä miehestä paljon,en ole kuitenkaan rakastunut,vaan tunne on voimakkaampi himoa täynnä,kokoajan vaan tahtoo lisää sitä autuaaks tekevää tunnetta.paljas miehen vartalo saa kätenikin heräämään ihan uuteen tunteeseen .pidän sitä nätisti kädessä ja jotai suurta on ihan lähellä käännyn selälleni ja levitän jalkani mies työntää kullinsa sisään ja täytyn tunteesta jota olen halunnut kokoajan.mahtavaa.tämän takia tulen aina tänne. vain tämän takia,a mies tietää sen,että muuta en halua.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48835
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha538761- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561