Hänelle kirjoitan...

Anonyymi

Rehellisesti sanottuna ikävöin sinua, kaipaus kuljettaa ajatukseni sinun luoksesi päivin ja öin. Villi, kuriton, hölmö sydämeni rakastaa sinua ehdoitta. Haluaisin nämä sinulle kertoa, mutta en tiedä olisiko se soveliasta? Toivon sinun aavistavan.. rakkautta, iloa ja voimia sinulle lähetän näin virtuaalisesti.

Mielikuvana, ehkäpä kohtaamme niityllä punaisten ruusujen ja valkoisten liljojen keskellä. Siellä minä halaan sinua ja suudelman hellän annan.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voiko paremmin asiat olla?

    • Anonyymi

      Miehelle?

    • Anonyymi

      Minulle ei varmaan ollut viesti tarkoitettu?????? mutta en häiritse enään muiden kirjoituksia!! jos oikea hän ei minun viestini Tuolla halua nähdä niin enempää en voi tehdä meidän eteen jotta voidaan nähdä IRL

      • Anonyymi

        Sinulla on ihan samanlainen oikeus "häiritä" kuin muillakin. Tsemppiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on ihan samanlainen oikeus "häiritä" kuin muillakin. Tsemppiä!

        Minä en enään häiritse Minulle tuli harvinaisen selväksi että hän ei edes halua kertoa että haluaako jutella mun kanssa edes pari minuuttia!?? Mutta sitten kun täällä palstalla kirjoittaa muut en tiedä mikä on minun viestejä ja mitkä ovat hänen kirjoituksensa!! ja epäselvyyttä tulee ja ennenkaikkea erimielisyyksiä!! mutta kiitos paljon kaikille!! hän kyllä tietää mikä on minun kirjoittama mutta ei ihan periaatteesta halua muuta tehdä kuin pilkkaa minusta!!no kiitos!!mun kesä menee opiskeluun kun täällä kuukauden leikin hänen leikkejä ja vain sen takia jotta hän tietää että ihan vilpittömästi mä olen tarkoittanut niitä mitä kirjoitin!! ja hän kyllä tietää että muut ovat kirjoittaneet täällä palstalla minulle kiusaa ja hän olisi voinut sanoa minulle että hei minä en ole koskaan sanonut täällä palstalla että suostun tavata edes pari minuuttia!!! mutta tuskin kuitenkaan hän edes lukee minun viestini Nyt nii illalla sitten taas kirjoittaa tunnisteet minusta ja vaikka hän minut Jo tuntee niin siltikin täällä palstalla hän pilkkaa minua minkä kerkiää!! Nyt en enään häiritse häntä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en enään häiritse Minulle tuli harvinaisen selväksi että hän ei edes halua kertoa että haluaako jutella mun kanssa edes pari minuuttia!?? Mutta sitten kun täällä palstalla kirjoittaa muut en tiedä mikä on minun viestejä ja mitkä ovat hänen kirjoituksensa!! ja epäselvyyttä tulee ja ennenkaikkea erimielisyyksiä!! mutta kiitos paljon kaikille!! hän kyllä tietää mikä on minun kirjoittama mutta ei ihan periaatteesta halua muuta tehdä kuin pilkkaa minusta!!no kiitos!!mun kesä menee opiskeluun kun täällä kuukauden leikin hänen leikkejä ja vain sen takia jotta hän tietää että ihan vilpittömästi mä olen tarkoittanut niitä mitä kirjoitin!! ja hän kyllä tietää että muut ovat kirjoittaneet täällä palstalla minulle kiusaa ja hän olisi voinut sanoa minulle että hei minä en ole koskaan sanonut täällä palstalla että suostun tavata edes pari minuuttia!!! mutta tuskin kuitenkaan hän edes lukee minun viestini Nyt nii illalla sitten taas kirjoittaa tunnisteet minusta ja vaikka hän minut Jo tuntee niin siltikin täällä palstalla hän pilkkaa minua minkä kerkiää!! Nyt en enään häiritse häntä!!

        Minulla taas on ihan hyvä mieli. Kai sä sit yrität ja tykkäät.


    • Anonyymi

      Metsurimies

    • Anonyymi

      Pitääkö sitä aina olla niin sovelias... Ei.

    • Anonyymi

      Sydämesi tietää mitä pitäisi tehdä, soveliaisuus on syvältä.

    • Anonyymi

      Menetätkö silloin jotain, jos kerrot tunteistasi kohteellesi? Tuskinpa. Anna mennä vaan.☺

    • Anonyymi

      En tiedä aloittajasta, onko hän mies vai nainen, mutta tekstin olen lukenut ainakin viisi kertaa. Tässä kiteytyy tunteiden aitous ja niiden suuruus. Tekisi niin mieleni omia tämä, vaikka siinä ei taida realismin hippusta ollakaan...

      Voisiko niityllä olla puinen vanha rakennus, jonka edessä voisimme nähdä, ja saisin jälleen upota silmiisi?

    • Anonyymi

      Niityt taitaa olla tältä vuodelta niitetty.

    • Anonyymi

      Tekopyhyyttä

    • Anonyymi

      Kaunis kirjoitus. Sydämestä tuleva viesti. Jos se olisi Häneltä, olisimme kirjoittaneet toisillemme kaipausviestit aika samaan aikaan. ♥️

      Sydämen asiat ei tunne soveliaisuutta. Rakkaus on aina yrittämisen arvoista. Silloin kun yrittäminen tuottaa onnistumisen, tulee elämästä onnellista. Kaksi asiaa voi muuttaa elämän arvojärjestyksen kokonaan: lapsen syntymä ja suuri rakkaus. Sitä kannattaa tavoitella.

    • Anonyymi

      Tuon luettuani toivon olevani rakkauden kohde. Mistään ei tosin voi tietää, muuta kuin vain toivoa. Samoin on mulla, rakastan naista syvästi. Niin tänäänkin. Romantiikka pääsi valtaan.

    • Anonyymi

      Ei oo kyllä liljat ja punaiset ruusut mitään nittykukkia.
      Kissankellot, päivänkakkarat, koiranputket, horsmat, kultapiiskut jne sitä on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6203
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3976
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      260
      2373
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1930
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1393
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      961
    Aihe