Haluaisisn ihmeparantua? Parantaako Paavola, Mattila tai Norolampi?

Anonyymi

Olen lukenut Raamatunopettajia Pawson, Mauno Mattila ja Juha Norolampi? Norolammelta löysin kuuron parantuneen. Onko esimMattila ja Paaavola ihmeparantaneet?

Olen hirveän lihava 104 kg ja sain sokeritaudin ja korkea verenpaine. Näistä pois

36

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      104 on vielä kevyttä kamaa, ihmisenäkin. Jos ahdistaa, niin rahalla pääsee lihavuusleikkaukseen. Mahalaukku typistetään.

    • Eivät ihmiset paranna. vaan Jeesus Kristus, elävän Jumalan elävä Poika parantaa, kun on aika parantaa.

      • Anonyymi

        Omituisia höpiset. Jos noin olisi, niin eihän silloin tarvittaisi ollenkaan terveydenhuollon parissa työskenteleviä ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omituisia höpiset. Jos noin olisi, niin eihän silloin tarvittaisi ollenkaan terveydenhuollon parissa työskenteleviä ihmisiä.

        Ei kaikkiin vaivojen parantamiseen tarvita Jeesusta, koska moniin vaivoihin auttaa lääkärien hoidolliset menetelmät.

        Jeesus parantaa ihmisen esim. ihmisen uskon vuoksi. Että jos ihminen rukoilee sydämmessään uskoen, että Jeesus parantaa hänen vaivansa, vaikka lääkkeet vaivaan on olemassa, niin on mahdollista, että Jeesus vastaa rukoukseen parantamalla rukoilevan vaivastaan.
        Ja vaikka aina ei käy noin, että Jeesus parantaa, vaan ihmisen on mentävä lääkäriin, niin siinä ei ole kysymys epäuskosta, vaan siitä, ettei ollut aika parantaa rukoilevaa.


    • Anonyymi

      Syyhy saattaa ihmeparantua. Muut vaivat vaativat tavanomaisen käynnin ensin terveyskeskuksessa sitten erikoislääkärin vastaanoton. Leikkausta vaativat sairaudet hoituvat edelleenkin sairaalassa.
      Vakavampia sairauksia ja vaativampia toimenpiteitä hoidetaan yliopistollisissa sairaaloissa.

      • Anonyymi

        Ihmeparantuminen on siis normaali parantuminen.


      • Anonyymi

        Tarkoitatko, kun raamatussa puhutaan "haalivat korvasyyhyynsä opettajia"? Voikohan siitä parantua?


    • Anonyymi

      Norolampi sanoi puheessaan, että näyttää siltä, ettei Jumala vastaa sellaisiin paranemisrukouksiin, joihin ihminen voi itsekin vaikuttaa.


      Lopeta epäterveellisen ruoan syöminen ja ala liikkua joka päivä.
      Yksi peruna vähemmän, yksi leipä vähemmän. Pullaa ei aikunen tarvitse.

      • Anonyymi

        Eikä lihaa.


      • Ei pullaa tarvitse kukaan. Mutta on se pulla hyvää, varsinkin kahvin kanssa. Terveellisyys onkin sitten toinen asia.


    • Anonyymi

      Petri Paavola ja Mauno Mattila ovat eksyttäjiä. He eivät ole Herran palveluksessa.

      Kun aloittaja mainitsit heidän nimensä luullen heitä vanhurskaiksi opettajiksi, niin sinulla menee tällä hetkellä todella heikosti. Ota Raamattusi käteen ja opiskele sitä, niin ehkä huomaat, miksi Paavola ja Mattila eivät ole Herran palveuksessa. Sen jälkeen sinulla on tilanne parempi.

      • Anonyymi

        Jokainen joskus erehtyy. Mitä enemmän sanoja, voi olla enemmän erehdyksiä. Sanotaan tekevälle sattuu. Täydellinen mies hallitsee kielensä. Kuka meistä on täällä täydellinen?
        Paavola sanoo puheissaan, että arvostelkaa hänen puheensa. Ja jos hänen puheensa ei ole raamatun kanssa yhtäpitävä, niin hän haluaa tehdä parannuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen joskus erehtyy. Mitä enemmän sanoja, voi olla enemmän erehdyksiä. Sanotaan tekevälle sattuu. Täydellinen mies hallitsee kielensä. Kuka meistä on täällä täydellinen?
        Paavola sanoo puheissaan, että arvostelkaa hänen puheensa. Ja jos hänen puheensa ei ole raamatun kanssa yhtäpitävä, niin hän haluaa tehdä parannuksen.

        Monet ovat huomauttaneet Paavolan harhaopeista. Hän ei korvaansakaan lotkauta saamalleen palautteelle!


    • Anonyymi

      Mitäpä ajattelet itse?

    • Anonyymi

      Mitään ihmeparantumisia ei tapahdu, joten turhaan juokset poppamiesten puheille. Kristinusko on satua. satua, satua, tarinoita taikauskoisten maailmasta

    • Anonyymi

      Miksi tuo väitetty jumala ei paranna ihmisiltä amputaatioita? eikö hän kykene siihen?

      • Anonyymi

        Uskon että lopputuleman kannalta tärkeämpää on ihmisen parantua synnistä kuin fyysisistä vaivoistaan.
        Tämä elämä on kuitenkin lyhyt iäisyyden rinnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon että lopputuleman kannalta tärkeämpää on ihmisen parantua synnistä kuin fyysisistä vaivoistaan.
        Tämä elämä on kuitenkin lyhyt iäisyyden rinnalla.

        Ensimmäinen ihme, jota kannattaa rukoilla itselleen tapahtuvan on synnintunnon herääminen. Siitä se lähtee siskot ja veljet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon että lopputuleman kannalta tärkeämpää on ihmisen parantua synnistä kuin fyysisistä vaivoistaan.
        Tämä elämä on kuitenkin lyhyt iäisyyden rinnalla.

        Muuten Anna-Liisa Antturikin on kuollut. Oliko hän nyt evankelista.


      • Anonyymi

        Miksi se amputoitu raaja olisi kasvatettava uudelleen, vaikka sen raajan olisi voinut parantaa ennen amputoimista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten Anna-Liisa Antturikin on kuollut. Oliko hän nyt evankelista.

        Anna-Liisa Antturi oli lähetyssaarnaaja. Lähti Keniaan jo 50-luvulla.


    • Anonyymi

      Paranna elämäntapasi!!

      Mauno Mattila itse on kaltaisesi ylipainoinen ja huonokuntoinen!!

      Herra ei ole kiinnostunut tuollaisten vaivoista, jotka ovat seurausta vain mässäilystä ja laiskuudesta!

    • Anonyymi

      Mä luulen, et noi eivät kyllä paranna. Mutta Veijo Piipponen parantaa aivan varmasti.

      • Anonyymi

        Täytyy tunnustaa, että pääsi nauru. Tällaisia kommentteja kaivataan lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy tunnustaa, että pääsi nauru. Tällaisia kommentteja kaivataan lisää.

        Veijo Piipponen on rautainen ammattimies. Hän on käynyt Afrikasta asti hakemassa sikäläisten poppamiesten myöntämää sertifikaattia, joka oikeuttaa tiettyihin sosiaalietuuksiin. Hänen vaimonsa Aulikki kävi myös siellä, mutta hän ei saanut kahden viikon kurssia suoritettua. Jotain meni kuulemma pahasti pieleen, en tiedä yksityiskohtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veijo Piipponen on rautainen ammattimies. Hän on käynyt Afrikasta asti hakemassa sikäläisten poppamiesten myöntämää sertifikaattia, joka oikeuttaa tiettyihin sosiaalietuuksiin. Hänen vaimonsa Aulikki kävi myös siellä, mutta hän ei saanut kahden viikon kurssia suoritettua. Jotain meni kuulemma pahasti pieleen, en tiedä yksityiskohtia.

        Jos siinä Aulikin kohdalla kurssin päättötodistuksen estymiseksi eteen tuli se 'nainen vaietkoon seurakunnassa' sanankohta. Siitähän paasataan palstalla vähän väliä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos siinä Aulikin kohdalla kurssin päättötodistuksen estymiseksi eteen tuli se 'nainen vaietkoon seurakunnassa' sanankohta. Siitähän paasataan palstalla vähän väliä..

        Eipä se aulikki osaa pitää turpansa kiinni, äänessä koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä se aulikki osaa pitää turpansa kiinni, äänessä koko ajan.

        Veijo on niin nyhverö vässykkä, ettei hänellä ole meriittiä vastaansanomiseen, kun Aulikki päättää puhua. Ja Aulikilla on ne naisten konstit, joilla ukko saahaan hiljaseksi. Kun tietyissä sessioissa tulee päänsärky esteeksi ja monenlaiset naisten vaivat, niin on parempi antaa vaan Aulikin pamlata vaikka löperöpuhetta, kuin estää puhumasta, niin ei lakkaa antamasta.


    • Anonyymi

      Tupakkatehtaat myyvät asiakkailleen poltettavaa tupakkaa.
      Kun sitten todetaan, että saa riippuvuuden, rahaa menee, terveys katoaa, etsitään apua.
      Nyt se tupakkateollisuus ojentaa auttavan käden.
      Se vaihtaa tuotteen purukumiin, eli nikotiinia purkassa.

      Tällainen on maailman tapa- saada riippuvuus, ja sitten hoidetaan, aina vain sitten rahaa siitä välistä.

      Eli sormenpaksuinen tupakka pitää miestä/naista liekassa, josta yritetään päästä purkalla eroon.

      Nuoriso sitten ihannoi, addiktoi itsensä, kun maailmassa on samahenkisesti oltava tupakoiva..... Tällaista se ihmisen elämä on

    • Anonyymi

      Miksi sinun täytyisi ihmeparantua? Eikö tavallinen parantuminen riitä? Muutat ruokavaliosi kasvispainotteiseksi ja syöt vain vähärasvaista lihaa 2-3 kertaa viikossa sekä paljon hedelmiä ja marjoja. Syöt hieman vähemmän kuin kulutat. Ylipaino lähtee pois ja sokeritauti todennäköisesti sen mukana. Myös korkea verenpaine laskee.

      • Anonyymi

        Noin on ja liikuntaa lisää. Eikä mihinkään hikiseen punttisaliin, vaan raittiiseen luonnonhelmaan kävelylenkkeilemään ilman grillimakkarafestareita sen ohessa..


      • Anonyymi

        Ruokavalio on tosiaankin halpa ja hyvä konsti esim. ylipainon hallintaan. Ja leipälevitteen vaihtaminen terveellisempään vaikuttaa oleellisesti aineenvaihduntaan. Meinaan kun meitsin kolesteroliarvot olivat 7 kantturoilla ja aloin käyttämään leivällä keiju-alentajaa, niin vajaan vuoden kuluttua kolesteri oli 3,25. Niin että kantsii miettiä, mitä suuhunsa laittaa. Mutta muikut mie paistan edelleenkin voissa. Se on jämpti niin.


    • Anonyymi

      Älä etsi ihmeparantumisia vaan etsi Jeesusta. Sillä tavalla sinä voit parantuakin.

    • Anonyymi

      Aloittajan parantumista estää se, ettet hän käännyt Herran puolleen vaan sen sijaan tunnettujen eksyttäjien Mauno Mattilan ja Petri Paavolan puoleen.

      1 Kor 11:
      28 Jokaisen on tutkittava itseään, ennen kuin syö tätä leipää ja juo tästä maljasta.
      29 Se, joka syö ja juo ajattelematta, että kysymys on Kristuksen ruumiista, syö ja juo itselleen tuomion.
      30 Sen vuoksihan teidän joukossanne on paljon heikkoja ja sairaita ja monet ovat jo nukkuneet pois.
      31 Jos me itse tutkisimme itseämme, emme joutuisi tuomittaviksi.
      32 Rangaistessaan Herra kuitenkin kurittaa meitä, jotta meitä ei yhdessä maailman kanssa lopullisesti tuomittaisi.

    • Anonyymi

      Melkein kaikki sairaudet ovat itse aiheutettuja. Ihmisen itsekkyydestä ja egosta useimmiten. Kyllä niitä ihmeparantajia on ja ne auttavat tarvittaessa, kuten lääkärätkin, mutta sairaan pitäisi itse ottaa vastuun omasta terveydestä ja pitää huolen siitä.

    • Anonyymi

      Ihmiset eivät paranna. Jeesus parantaa, koska Hänen haavojensa kautta me olemme parannetut.Minäkin olen joskus parantunut ihmeellisesti, mutta minun halvaustani Hän ei ole vielä parantanut. Mutta olen saanut sisäisesti vakaumuksen,että tämä sairaus on pelastanut minut Jeesuksen syliin ja siten ikuiseen elämään Jumalan valtakunnassa. Kiitän ja ylistän Jumalaani ja tapahtukoon Hänen tahtonsa aina ja kaikkialla.Amen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10792
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      208
      2882
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1686
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1536
    Aihe