Morjensta!
Pari kyssäriä 147 alfaan. On suunnitelmissa ostee kyseinen auto, jolla on ajettu 57tkm. Vuosimalli on -02. Mitkä seikat minun kannattaa ottaa huomioon autoa ostaessa? Onko tyyppivikoja joita voisin tarkkailla ennen ostamista. Onko 60tkm huolto kallis jos sitä ei olla vielä tehty?
kiitos vastauksista
147 kysymyksiä
4
1264
Vastaukset
- Noviisi
Varmistu että jakohihna on vaihdettu ( vaihtoväli 3 vuotta riippumatta kilometreistä )
- Tapsa K
... että hihnan vaihtaa 3v vuoden välein! Vaihdettava 60t välein. Kolmessa vuodessa kilsoja tulee jo ainakin mulle yli 100t.
- Jere
hyvästä valinnasta, jos 147:an päädyt. Mulla on 130t ajettu ja tyytyväinen olen ollut. Etuiskarit piti talvella uusia.
Jere - jore13
Ostin Alfa 147 2.0 n.8 kuukautta sitten. vm.2004 oli ajettu 48000km, nyt edessä 60000 huolto. Tiedustelin Delta autosta mitä maksaa. Ilman jakohihnaa 230,00€ Koska hihna oli vaihdettu jo takuuhullon yhteydessä. Minusta todella mielyttävä auto,niinkuin sanotaan ajajan auto.Miinusta aika bensasyöppö.Vähän tietysti kaasujalasta kiinni.Mutta kun se tykkää selvästi siitä kaasutuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621107Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077- 471002
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373999Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153892Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717827- 87791
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?181787Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105689Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka46687