Olen täysin itsenäisesti asuva Lievästi älyllisesti kehitysvammainen nainen ja pettymykset on olleet kehitysvammaiset miehet. Ja että mies antaisi minulle . Antaisitko Lievästi älyllisesti kehitysvammaiselle, jos tietää kehitysvammainen mitä toinen ihminen saa tehdä ja jos Lievästi kehitysvammaisella on ehkäisy?????? Itse tiedän rajat mitä siedän toiselta seksissä eli osaan sanoa ei jos en halua jotain. Ja yleensä silloin se on ei aina.
Antaisitko Lievästi älyllisesti kehitysvammaiselle!!
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei lievästi kehitysvammainen ole este, itse voisin harrastaa seksiä sellaisen naisen kanssa!
- Anonyymi
Tottahan voin tulla sua tuuppaamaan 😗
- Anonyymi
Hhmm, mitä kaikkea haluaisit kokea ja missä rajasi menevät?
Mistäpäin olet, haluaisitko vakituisen sex.suhteen? 😘- Anonyymi
Voisin kosketella riisua sinut suudella rinnat nuolla alapääsi , jos haluamme voisimme yhtyä, olen Itä-Uudeltamaalta, käviskö huomenna ?
- Anonyymi
Loviisan seudult löytyis 39v mies joka mielellään antais sulle!😉
Mistä päin olet? - Anonyymi
Vakituisen seksisuhteen haluisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan sinua, annatko sähk. posti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl se mulle sopii! Olen Loviisan seudult. Mistä sä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäpäin aloittaja n olet?
-M jkl
- Anonyymi
olet mies
Eiköhän se ulkonäkö ratkaise. Kyllä sitä kun elää puutteessa niin kummankin tarpeet tulisi hoidettua ja jos hyvin synkkais niin vois vakio hoitoa käydä antamassa
- Anonyymi
Hei! nyt olisi sopiva aika tulla , voin alkaa vakiopanoksi sinulle :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192695Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701111Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2141098- 401015
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38941- 5928
- 36906
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36827