Olen täysin itsenäisesti asuva Lievästi älyllisesti kehitysvammainen nainen ja pettymykset on olleet kehitysvammaiset miehet. Ja että mies antaisi minulle . Antaisitko Lievästi älyllisesti kehitysvammaiselle, jos tietää kehitysvammainen mitä toinen ihminen saa tehdä ja jos Lievästi kehitysvammaisella on ehkäisy?????? Itse tiedän rajat mitä siedän toiselta seksissä eli osaan sanoa ei jos en halua jotain. Ja yleensä silloin se on ei aina.
Antaisitko Lievästi älyllisesti kehitysvammaiselle!!
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei lievästi kehitysvammainen ole este, itse voisin harrastaa seksiä sellaisen naisen kanssa!
- Anonyymi
Tottahan voin tulla sua tuuppaamaan 😗
- Anonyymi
Hhmm, mitä kaikkea haluaisit kokea ja missä rajasi menevät?
Mistäpäin olet, haluaisitko vakituisen sex.suhteen? 😘- Anonyymi
Voisin kosketella riisua sinut suudella rinnat nuolla alapääsi , jos haluamme voisimme yhtyä, olen Itä-Uudeltamaalta, käviskö huomenna ?
- Anonyymi
Loviisan seudult löytyis 39v mies joka mielellään antais sulle!😉
Mistä päin olet? - Anonyymi
Vakituisen seksisuhteen haluisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan sinua, annatko sähk. posti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl se mulle sopii! Olen Loviisan seudult. Mistä sä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäpäin aloittaja n olet?
-M jkl
- Anonyymi
olet mies
Eiköhän se ulkonäkö ratkaise. Kyllä sitä kun elää puutteessa niin kummankin tarpeet tulisi hoidettua ja jos hyvin synkkais niin vois vakio hoitoa käydä antamassa
- Anonyymi
Hei! nyt olisi sopiva aika tulla , voin alkaa vakiopanoksi sinulle :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172373
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684