Pitäskö lähettää enemmän viestiä?

Anonyymi

Tulis ehkä jotain mieleen... mut en sit tiiiä. En taida kehdata.

37

564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mut ei sua varmaa kiinnosta...

      -ap

      • Anonyymi

        Biologia ei tunne yhtään sellaista eliölajia, jonka pariutumisstrategia perustuisi hiljaa piilossa pysymiseen ja mahdollisimman huomaamattomaksi naamioitumiseen. Nuo ovat monen hengissäpysymiskeinoja, mutta pariutumisaikeissa vaihdetaan moodia. Varmasti sellaisia kokeiluita on ollut, mutta jostain syystä ne ovat järjestään haipuneet sukupuuttoon. Ihminen ei ole mikään poikkeus tällä saralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Biologia ei tunne yhtään sellaista eliölajia, jonka pariutumisstrategia perustuisi hiljaa piilossa pysymiseen ja mahdollisimman huomaamattomaksi naamioitumiseen. Nuo ovat monen hengissäpysymiskeinoja, mutta pariutumisaikeissa vaihdetaan moodia. Varmasti sellaisia kokeiluita on ollut, mutta jostain syystä ne ovat järjestään haipuneet sukupuuttoon. Ihminen ei ole mikään poikkeus tällä saralla.

        Vai et semmonen analyysi tähän välii :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Biologia ei tunne yhtään sellaista eliölajia, jonka pariutumisstrategia perustuisi hiljaa piilossa pysymiseen ja mahdollisimman huomaamattomaksi naamioitumiseen. Nuo ovat monen hengissäpysymiskeinoja, mutta pariutumisaikeissa vaihdetaan moodia. Varmasti sellaisia kokeiluita on ollut, mutta jostain syystä ne ovat järjestään haipuneet sukupuuttoon. Ihminen ei ole mikään poikkeus tällä saralla.

        Jep. Enemmän tulee semmonen fiilis et toinen ei oo kiinnostunut 🙄


      • Anonyymi

        Mun tarvii inspiroituu eka. Siinä voi kestää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Enemmän tulee semmonen fiilis et toinen ei oo kiinnostunut 🙄

        Niinhän siitä tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun tarvii inspiroituu eka. Siinä voi kestää

        Liian kauan kun kestää, toinen olettaa että et ole kiinnostunut. Naiselta tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian kauan kun kestää, toinen olettaa että et ole kiinnostunut. Naiselta tämä.

        Niin tässä on jo käynyt. Joten mitä voi enää tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun tarvii inspiroituu eka. Siinä voi kestää

        No ei taida kauheasti oikeastikaan sitten kiinnostaa, jos ei kiinnosta inspiroitua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei taida kauheasti oikeastikaan sitten kiinnostaa, jos ei kiinnosta inspiroitua.

        Sinulla tapana kaataa kaikki toisen niskaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei taida kauheasti oikeastikaan sitten kiinnostaa, jos ei kiinnosta inspiroitua.

        Miksi täällä uliset aloittajalle asiasta? Huomasitko että aloitus on tehty eilen illalla? Meinaat tietysti ettei tuossa ajassa ole mitään tapahtunut? Aloittaja ei varmasti ole inspiroitunut? Eikö niin? Vai ajatteletko ettei aloittaja ole lähettänyt yhtään viestiä koska sinulle ei ole tullut viestiä?


    • Anonyymi

      Miksi et kehtaa? Viestiä vaan kehiin👍

    • Anonyymi

      Minulle voi aina laittaa viestiä. n-m

    • Anonyymi

      Mikä jottei.

      • Anonyymi

        Jos olet hän niin meidän ei tarvitse kirjoittaa vaan nähdään nyt!! tiedän että olet tässä lähellä!! nähdään vaikka alhaalla?? käykö sinulle??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet hän niin meidän ei tarvitse kirjoittaa vaan nähdään nyt!! tiedän että olet tässä lähellä!! nähdään vaikka alhaalla?? käykö sinulle??

        Alhaalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alhaalla?

        Kerro voidaanko jutella nopeasti tänään?? haluan vain tietää että jos et halua jutella niin voitko sen nyt mulle kertoo!!ö


    • Anonyymi

      Pyydä nyt suoraan sitä....turha kitsastella enää tässä vaiheessa.

    • Anonyymi

      Nimenomaan siitä se lähtee ja huomenna samassa vuoteessa.

      • Anonyymi

        Lupaus on lupaus!!!mä vaihdoin peti vaatteet kaikki joten tervetuloa rakkaus!!


    • Anonyymi

      Kehtaa kehtaa olis kiva lukea sun tyhmiä juttuja sitten!!!!

    • Anonyymi

      Mul on yks viesti viel täs mut en tiiä kehtaanko lähettää... ku en mä tommosii oo koskaa livenä lähetelly. Tää on vähän niinku mun piilojuttu.

      Jotkut asiat,
      on hyvä pitää,
      salaisuuksina.

      -ap

      • Anonyymi

        Miksi et kehtaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et kehtaisi?

        En mä tiiä... tuntisin varmaa oloni hölmöks sen jälkee. Ku en tiiä onks se hyvä... miettisin jälkikätee et se meniki ihan väärin ja nyt se käsittää väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä tiiä... tuntisin varmaa oloni hölmöks sen jälkee. Ku en tiiä onks se hyvä... miettisin jälkikätee et se meniki ihan väärin ja nyt se käsittää väärin.

        Laita vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä tiiä... tuntisin varmaa oloni hölmöks sen jälkee. Ku en tiiä onks se hyvä... miettisin jälkikätee et se meniki ihan väärin ja nyt se käsittää väärin.

        Kokeilemalla selviää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilemalla selviää.

        Nii. Jos ees koskaa lukee.


      • Anonyymi

        Tietenkin meidän asioita ei muille kuulu ja salaisuus ei myöskään kuulu muille!!!ei kenellekään koskaan!!! Tuutko käymään ja juodaan kahvia.. Sanna älä valehtele jarnolle ei sulla ole aikomustakaan kahvia antaa vaan viinaa....tyst NY.. Jarno säikähtää kun pyydän juomaa drikkiä???tuu tänne rakas Nyt


      • Anonyymi

        Lähetin nyt sit senki. Ei hän varmaan ikinä niitä lue :(

        T: ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetin nyt sit senki. Ei hän varmaan ikinä niitä lue :(

        T: ap

        Enempää en kehtaa. Enkä oikee keksi muutenkaa enempää.

        T: ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enempää en kehtaa. Enkä oikee keksi muutenkaa enempää.

        T: ap

        Jotenkin vähän hävettää. Naurat kuitenkin sitten jos joskus luet.

        T: ap


    • Anonyymi

      Miksi sitten lähetät
      Motiivi?

      • Anonyymi

        Koska pidän hänestä ja haluan tutustua lähemmin jos se vain on mahdollista. Siinä motiivi.


    • Anonyymi

      Rehellisesti sanottuna mun tekis mieli lähettää sulle melkein joka sekunti viestiä. Tekis mieli kaivaa sun kaikki somet ja avata tili niihin mis mul ei oo, ihan vaa jotta voisin lähettää sulle viestiä enemmän ja tulisin varmemmin huomatuks. Se olis vaa vähän turhan kriippaavaa nii parempi etten tee niin. En käy ees vakoilemas sua missää vaikka en mitää muuta haluis tehä ku kattoo ees sun kuvaa.

      T: ap

      • Anonyymi

        Kävin katsomassa kuvaasi,
        siellä mistä en jää kiinni,
        ei olisi pitänyt tehdä sitä,
        se tuntui viillolta.
        Miten kaunis oletkaan,
        ja miten hölmöksi itseni,
        tunnenkaan.

        T: ap


      • Anonyymi

        Olisin halunnu toivottaa sulle hyvää helluntaita mut en sit tehny sitä ku ei oo yhteyttä.

        T: ap


    • Anonyymi

      Jos vastaisit viesteihini, edes yhden viestin verran, niin saisit sata viestiä takaisin.
      No okei... sata on ehkä liiotteluu. Mut kuitenki.

      T: ap

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1699
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1584
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1298
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1217
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe