Syvässä päässä

Anonyymi

Mua itkettää ja naurattaa tämä tilanne. Tämä on ihan absurdia. Olen sinuun niin ihastunut, ettei tässä ole mitään järkeä. En pysty selittämään tätä mitenkään, enkä pääse tästä tunteesta. Olen ihan sekaisin ja pystyn hädin tuskin toimimaan arjessa. Nukun huonosti ja ajattelen sua jatkuvasti. Todennäköisesti sulla ei ole hajuakaan siitä, mitä tunnen.

Naiselta miehelle.

30

1156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tällä se lähtee aivan varmasti. Mies on jo pauloissasi.

      • Anonyymi

        Juurikin näin!! kyseessä ei ole mitenkään minulle tarkoitettu viesti??


    • Anonyymi

      Jos olet hän, niin todellakin en tiedä mitään siitä, että olisit ihastunut minuun. Sulle tärkeä kysymys. Yritätkö peittää tunteitasi kaikin tavoin? Oletko onnistunut siinä? Minusta tuntuu, että annat peittely-yrityksilläsi kuvan, että ei kiinnosta. Ja se voi ja ehkä onkin joka kerta kova isku minulle/hänelle. Suuri ihastus voi aiheuttaa ilmeisesti vastakkaista käytöstä. Olenko oikeilla jäljillä?

      • Anonyymi

        Pyyhkii yli hilseen, en ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyyhkii yli hilseen, en ymmärrä.

        Ok. Et ole hän.


      • Anonyymi

        Kyllä olet oikeilla jäljillä... sitä, kun tosissaan ihastuu on aika suojaton. Se johtaa helposti taistele, pakene tai jäädy tilanteeseen. Rohkeemman kadee avata peli ja vaikka kysyä kuulumisia. Ihmisen pariutuminen on kyllä vaikea prosessi... tsemppiä hurmaus hommiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Et ole hän.

        Minä toimin kyllä juuri noin. Käyttäydyn välinpitämättömästi ja joskus jopa tylysti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olet oikeilla jäljillä... sitä, kun tosissaan ihastuu on aika suojaton. Se johtaa helposti taistele, pakene tai jäädy tilanteeseen. Rohkeemman kadee avata peli ja vaikka kysyä kuulumisia. Ihmisen pariutuminen on kyllä vaikea prosessi... tsemppiä hurmaus hommiin!

        No, me olemme kyllä kuulumisia vaihdettu jo lukuisia, lukuisia kertoja, joten et taida olla hän.


      • Anonyymi

        Yritän peitellä ihastumistani. Melon henkeni edestä vastavirtaan. Ja silti luulen, että hän näkee pilkahduksia pintani alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän peitellä ihastumistani. Melon henkeni edestä vastavirtaan. Ja silti luulen, että hän näkee pilkahduksia pintani alla.

        Tämä. Toivottavasti olisit hän. Et tiedä, miten sydämeni värisee.


      • Anonyymi

        Olet, pakko peitellä, kun haluan pitää sinut edes hyvänä kaverina, ellei muuta voida.


    • Anonyymi

      *sinuun, ei täällä ole ketään sinua.

      nappaa ne lääkkeet ja rauhoitu sitten. toivon vointisi paranemista.

      • Anonyymi

        Aloitus oli ihan tervettä tekstiä. Sen sijaan elämään kuuluvien normaalien tunteiden takia lääkitystä ehdottaa ei voi olla terve. Jotain on pahasti pielessä. Sivusta.


    • Anonyymi

      Aloittaja laita jokin tunniste tuost miehstä.
      Älä ujostele nyt, koska nyt voi olla viimeinen päivi jolloin se kannattaa
      tehdä, huomenna voi olla liian myöhäistä.
      Samoja tunteita minulla erästä naista kohtaan.

      • Anonyymi

        En usko, että voisin sellaisia vedenpitäviä tuntomerkkejä laittaa, joiden perusteella kukaan tunnistaisi itseään.
        Sen voin kertoa, että meillä on eriväriset silmät ja hiukset. Silmät ovat tartuneet toisiinsa viime aikoina luvattoman usein.


    • Anonyymi

      Eve olet ihana <3

      • Anonyymi

        Kiitos! Samoin sinä 😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Samoin sinä 😗

        Päästäispä ihastelemaan IRL jossain ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päästäispä ihastelemaan IRL jossain ;)

        Anna joku vinkki kuka oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna joku vinkki kuka oot?

        Olen se joka katselee sinua mielellään ;) Olet varmaan huomannut joskus ;)
        Mistä päin esimerkiksi pitäisi olla? Kerro jotain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen se joka katselee sinua mielellään ;) Olet varmaan huomannut joskus ;)
        Mistä päin esimerkiksi pitäisi olla? Kerro jotain?

        Oletko xxxx?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko xxxx?

        en ole jos x kirjainten määrä


    • Anonyymi

      Ihanan M naisen toinen nimi alkaa samalla kirjaimella kuin oma etunimeni ;)

      • Anonyymi

        Onko toinenkin kirjain sama?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko toinenkin kirjain sama?

        eipä ole


    • Anonyymi

      Jep, kyllä rakkaus pitää pystyä analysoimaan. Pitää tietää tarkkaan miksi juuri tuosta tykkää. Pohtia, pohtimiseen päästyään. Silleen tulee hyvä.

      • Anonyymi

        Kuuliaisuus ennen rakkautta. Terveisin timo


    • Anonyymi

      Aloittaja kommentoi, että lähes kaksi kuukautta myöhemmin olen vieläkin ihastunut häneen. Enkä usko, että tämä tunne kovin pian katoaa. Ellei hän tee jotain, joka kuolettaa sen.

      Annan tälle siis aikaa ja katson, mitä tapahtuu, jos jotain tapahtuu.

      Hänen silmänsä syöpyivät mieleeni.

      • Anonyymi

        Mitään ei näytä tapahtuvan. Laita tapahtumaan, ettet taas kahden kuukauden päästä päivitä ketjua samoilla sanoilla.


    • Anonyymi

      Kerro hänelle tunteistasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe