Toinen polvi?

astuja

Ihmetyttää miksei Raumalla ole ns. toisen polven kiekkoilijoita (malliin Hagman, Peltonen, jne). Jylhä, Isakson, Vehmanen, Keinonen, Saurio; missä poikanne pelaavat?

12

4858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huruguru

      Yks tulee mieleen. Teppo Rastion poika Jari Rastio pelasi kyllä 241 ottelua (enemmän kuin isänsä).
      Vesa Vehmanen taisi olla Jormalle sukua? Olikohan Jaakon poika, joka myös vanha pelimies? Joku voi täsmentää...
      Jos vähän lavennetaan, niin valmentaja Esko Sahlstedtin pojan Kallen tietävät kaikki.
      Taas olen vähän hataralla pohjalla, mutta mikä mahtaa olla maalivahtien Hannu ja Sampsa Siivosen sukulaisuussuhde?
      Pentti Rautalinin poika Mikko pelasi Lukossa 33 peliä, mutta kaiketi isän saatua sukset ristiin Mölli Keinosen kanssa pojan peluuttamisesta Mikko loikkasi Ässiin. Mitä sen jälkeen tapahtunut, ei tietoa mulla.
      Kuka valistaisi seuraavassa, ovatko Tenho Lotila ja Petteri Lotila sukua?
      Taas yksi maalivahtikaksikko sarjassa isä ja poika: Heikki ja Timo Kauhanen.
      Tällaiset tulee mieleen. Pääsääntöisesti pojat ovat jääneet isiensä varjoon, enkä tiedä onko uutta polvea tulossa.
      Veljesparit ja -sarjat ovat olleet myös melko hyvin edustettuina Lukossa. Mutta se on jo eri juttu...

      • isäpappa

        Siivosten yhteys on isä-poika ja todellakin Killeri-Sahlstedtin poika Kalle on kaikille tuttu mutta myös toinen poika Reeti on myös pelannut paljon mm. Diskoksessa ja Ukissa..


      • 10001
        isäpappa kirjoitti:

        Siivosten yhteys on isä-poika ja todellakin Killeri-Sahlstedtin poika Kalle on kaikille tuttu mutta myös toinen poika Reeti on myös pelannut paljon mm. Diskoksessa ja Ukissa..

        ei lukosta löydy mitään lukko on paska.


      • blackmagictiger

        JA EIKS PORISSA OO LEVOT< ISÄ TAPIO JA POIKA JARI-PEKKA


    • man-legally

      Joista Jouni Kiekkoili Lukon Paidassa 1973-1987 ja a-maajoukkueessa ja Timo PELTONEN OLI MUISTAAKSENI MYÖS PUOLUSTAJA < JOKA PELASI LUKOSSA

      • huruguru

        Kyse olikin siis ensinnä isä-poika -kuviosta. Vastasin, että veljesparit on eri juttu...
        Peltosen Mattikin pelasi Joukkin ja Tipin lisäksi. Sitten Tuohimaat, Harri, Pasi ja Olli. Torkin Jari ja Sami tietenkin. Vehmasen Jaakko ja Jorma. Saarelan Pasi ja Ilkka. Olisko muinoin ollut Laineen poikiakin enemmän? Sen sijaan pakkipari Erik ja Petri Hämäläinen eivät olleet edes sukua...


      • blackmagictiger
        huruguru kirjoitti:

        Kyse olikin siis ensinnä isä-poika -kuviosta. Vastasin, että veljesparit on eri juttu...
        Peltosen Mattikin pelasi Joukkin ja Tipin lisäksi. Sitten Tuohimaat, Harri, Pasi ja Olli. Torkin Jari ja Sami tietenkin. Vehmasen Jaakko ja Jorma. Saarelan Pasi ja Ilkka. Olisko muinoin ollut Laineen poikiakin enemmän? Sen sijaan pakkipari Erik ja Petri Hämäläinen eivät olleet edes sukua...

        oliko sellainen kuin rastio 1970-80 l taitteessa Lukossa < JARI KO OLI JA SITTEN OLI TEPPO RASTIO


      • huruguru
        blackmagictiger kirjoitti:

        oliko sellainen kuin rastio 1970-80 l taitteessa Lukossa < JARI KO OLI JA SITTEN OLI TEPPO RASTIO

        johan se tuossa ylempänä todettiin...


      • blackmagictiger
        huruguru kirjoitti:

        Kyse olikin siis ensinnä isä-poika -kuviosta. Vastasin, että veljesparit on eri juttu...
        Peltosen Mattikin pelasi Joukkin ja Tipin lisäksi. Sitten Tuohimaat, Harri, Pasi ja Olli. Torkin Jari ja Sami tietenkin. Vehmasen Jaakko ja Jorma. Saarelan Pasi ja Ilkka. Olisko muinoin ollut Laineen poikiakin enemmän? Sen sijaan pakkipari Erik ja Petri Hämäläinen eivät olleet edes sukua...

        EIKS VILLA JA KÄPYNEN OLE KANSSA EX-PELIMIESTEN POIKIA


    • blackmagictiger

      eiks he oo toisen polven kiekkoilijoita < isiensä teron ja ismon lailla < jose - pekka ja henri.

    • Anonyymi

      Tenho Lotila tyttären (Satu Nurmi, os. Lotila) poika Eero Nurmi pelaa Mestistä Heinolan Peliitoissa.

      • Anonyymi

        Ja lisäksi IPK:ssa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe