Vaimolle bbc miestä

Anonyymi

Millaisia kokemuksia teillä on tummasta miehestä vaimon kanssa?

19

3869

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huonoja. Himmeä kaveri hakkasi vaimon ja vei siltä rahat

      • Anonyymi

        Kullillako se hakkasi vai mistä tiedät että oli BBC? Vai onko tummilla oikeasti kaikilla iso, kertokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kullillako se hakkasi vai mistä tiedät että oli BBC? Vai onko tummilla oikeasti kaikilla iso, kertokaa.

        Se oli British Broadcasting Corporation. Eli BBC


    • Anonyymi

      Minä voisin olla vaimosi kanssa en hakkaa, hellä olen

      • Anonyymi

        Eukko oli aivan innoissaan,,sai kunnolla,,,Aamulla oli vain paikat kipeinä siintä jyystämisestä.Jäin ite ilman kun valitteli paikkojaan.siinä varoitus Teille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eukko oli aivan innoissaan,,sai kunnolla,,,Aamulla oli vain paikat kipeinä siintä jyystämisestä.Jäin ite ilman kun valitteli paikkojaan.siinä varoitus Teille

        Koskeeko varoitus nelostietä ja kasitietä?


    • Anonyymi

      On aivan mahtava kokemus pitkän haaveilun jäljeen päätettiin kokeilla mieskin oli aivan innoissaan. Ainut oli että seuraavana päivänä oli paikat hellänä siitä jyystämisestä. En ole ennen tätä osannut edes ajatella kuinka iso voi miehellä olla. Lisää vaan haluan oma mies jatkaa aisurina ja aivan onnensa kukkuloilla.

      • Anonyymi

        Minä pelkäsin että vaimoni paikat repeää kun oli niin jäätävän paksu aisa mitä mies lykkäsi vaimoni pilluun. Miehellä oli kuitenkin liukkaria mukana ja vaikka vaimo märkänä olikin niin liukkari helpotti vaimoni oloa eikä tullut rasite vaivoja.
        Miehen kanki oli ranteen paksuinen.


      • Anonyymi

        Sana kun puhallettavaa uima allasta soutaisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä pelkäsin että vaimoni paikat repeää kun oli niin jäätävän paksu aisa mitä mies lykkäsi vaimoni pilluun. Miehellä oli kuitenkin liukkaria mukana ja vaikka vaimo märkänä olikin niin liukkari helpotti vaimoni oloa eikä tullut rasite vaivoja.
        Miehen kanki oli ranteen paksuinen.

        Taisi olla itse hevonen asialla


      • Anonyymi

        Jokaisen naisen pitäisi saada kokea myös mustan miehen paksu aisa ainakin kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisen naisen pitäisi saada kokea myös mustan miehen paksu aisa ainakin kerran.

        Kerran olen kokenut ja se riitti liika on liikaa


    • Anonyymi

      Nuo videot on hiton kiihottavia missä amatööri parilla on musta mies vaimon kanssa oman miehen kuvatessa panemista vierestä.

      • Anonyymi

        Sulla on siis kokemusta. Kerro miltä tuntui.


      • Anonyymi

        Sama täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä.

        Paska homma


    • Anonyymi

      Kovin hyviä. .mustilla on iso kulli ja vaimo nauttii. Täyttää kuulemma niin kokonaan että tulee raju orkku. Vaimo ihan hulluna mustiin miehiin. Mun luvalla saa, oon ollut katsomassa.

      • Anonyymi

        Varmaan aika kiihotavaa katsella?


    • Anonyymi

      Mistä te olette löytäneet nuo hyvinvarustetut mustat miehet? Me olemme tässä etsineet jo kohta pari vuotta ja ei vaan oikein tule vastaan. Kerran käytiin yhtä tapaamassa, mutta hän ei oikeastaan ollut musta, mikä lannisti fiiliksiä, ja ei ollut mitään kemiaa. Mentiin hotellihuoneeseen sitten ilman häntä.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe