ei näy avoimissa peleissä, oma veikkauksessa,keno näkyy, olisiko kassa mokannut
Eilen aamulla kaupassa pelattu ejprivi
11
170
Vastaukset
- Anonyymi
Näkyykö pelitositteessa pelitilin numero? Jos ei näy, peli on rekisteröitynyt ilman veikkauskorttia.
Meniköhän täysosuma taas muualle, milloin on Suomen vuoro? Ei todellakaan innosta enää pätkääkään Saksan dominoiman pelin rahoittaminen.- Anonyymi
Italiaan meni täysosuma 29.05.2020. Ehkä ovat sen tällä kertaa ansainneet. Mutta ensi viikolla on härmäläisten vuoro. Pidetään siitä huoli ja pelataan vain varman päälle oikeita numeroita.
- Anonyymi
Entä nyt, ejpot ja lotto nousevat jälleen rinta rinnan, europotti maksimiin lotto ehkä ennätykseen.
Kun europotti menee taas Saksaan tai muualle, jaetaan lohdutuspalkinto loton puolella, joka siis takuuvarmasti osuu Suomeen.
Ei hirveästi lohduta,
Suomeen ei tänä vuonna ole osunut lainkaan päävoittoja monikansallisissa lottopeleissä.- Anonyymi
Ku kaikki on noin surkeata niin kannattaisko lopettaa pelaaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voittaa jos pelaa. Smör vinner...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä kysymys, ei kovin hyvää markkinoitia.
Voihan kommentoida vaikkei pelaisikaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä kysymys, ei kovin hyvää markkinoitia.
Voihan kommentoida vaikkei pelaisikaan.Minäkin joskus kommentoin vaikka olen lopettanut pelaamisen. Ei tarvi olla pelaaja jos lukee keskusteluketjuja! Rahamenetykset Veikkaukselle ovat ihan valtaisat. Ajattelin, että miksi enää jatkaa kun köytännöllisesti katsoen kaiken menettää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin joskus kommentoin vaikka olen lopettanut pelaamisen. Ei tarvi olla pelaaja jos lukee keskusteluketjuja! Rahamenetykset Veikkaukselle ovat ihan valtaisat. Ajattelin, että miksi enää jatkaa kun köytännöllisesti katsoen kaiken menettää.
Veikkauksen pelejä pelaamalla menettää pelaamansa rahat lähes aina täysimääräisesti. Kaupan päälle saa vielä "ei voittoa" - ketutuksen. Itse enne pelaamisen lopettamista ehdin menettää rahaa jonkinmoisen auton verran. Mitä järkeä oli pelata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkauksen pelejä pelaamalla menettää pelaamansa rahat lähes aina täysimääräisesti. Kaupan päälle saa vielä "ei voittoa" - ketutuksen. Itse enne pelaamisen lopettamista ehdin menettää rahaa jonkinmoisen auton verran. Mitä järkeä oli pelata?
Haluan pelata edes yhtä lottoa vkossa, sen ruutumaksun verran ,olise sitten 0,80/1,00/2,00
muut tekee niinkuin parhaaksi näkee. Älkää nyt isoilla panoksilla pelatko, siinä se terveys menee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan pelata edes yhtä lottoa vkossa, sen ruutumaksun verran ,olise sitten 0,80/1,00/2,00
muut tekee niinkuin parhaaksi näkee. Älkää nyt isoilla panoksilla pelatko, siinä se terveys menee.Jos pitää pelata niin " järkevää" on pelata juuri noin pienillä panoksilla. Pitää sitten olla valmis menettämään tismalleen saman verran kuin "sijoittaa". Eli EJP jos pelaa rivin viikossa niin pitää sitten olla valmis menettämään vuositasolla tuo noin 100 euroa. Kymmenessä vuodessa EJP-pelaaja on menettänyt rahojaan noin 1000 euroa ja paljon enemmänkin jos on pelannut useamman rivin viikossa.
- Anonyymi
Loton hiipunutta suosiota ja pelituottoja yritetään nostaa ajoittamalla Loton ja Eurojackpotin jättipotit yhtä aikaa.
Lopputulos on kaikkien havaittavissa, Suomeen ei enää osu isoja voittoja Eurohackpotissa aikaisempien vuosien tapaan.
Onko Veikkaus tyytyväinen tähän tilanteeseen?
Väkilukuun turha vedota, vrt Norjan menestys ja Suomen menestys ennen tätä vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269