Alkuperäiset palat alkaa olla vaihtokunnossa, mb sbc jarrut, onnistuuko mäntien painaminen normaalisti vai mitä tarvitsee tehdä? estääkö tuo järjestelmä männän painamisen?
jos estää niin mikä helpoin ja toimivin tapa , youtubessa on monenlaisia ohjeita.
Tarkoitus on siis vaihtaa palat itse
jarrupalojen vaihto, sbc jarrut
2
1217
Vastaukset
- Anonyymi
Mersuun en ole vaihtanut mutta vähän riippuu onko autossa sähköinen käsijarru. Jos on niin et saa takapään mäntiä sisään kuin ohjelmoimalla. Jos normaali manuaalinen käsijarru niin jarrunesteen säiliön korkki auki ja itse olen käyttänyt niinkin eksoottista työkalua kuin puutyöhön tarkoitettua ruuvipuristinta. Etupäässähän mäntä menee sisään ihan suoraan painamalla, mutta takana mäntää pitää pyörittää samalla. Tuo ruuvipuristin on onnistuneesti työntänyt ja pyörittänyt mäntiä myös. Muista laittaa jarrunesteen säiliön korkki takaisin kiinni homman jälkeen...
- Anonyymi
Normaali käsijarru näissä on.
SBC jarrut on erilaisia koska siellä on ilmeisesti jonkunlainen paine. Samanlaista järjestelmää ei ole enää mersullakaan uudemmissa.
Olen kaikkiin autoihin vaihtanut jarrut itse, mutta tälläiseen en.
Pitää ottaa normaalisti irti ja kokeilla jarrumäntätyökalulla liikkuuko mäntä. Kun palat ja muut osat saapuu varaosakaupasta. Sitten sen näkee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818