Kukkuu kukkuu, väki vissiin nukkuu

Anonyymi

kaffetta keittää tai puurojaan syö
ei ole asiaa mullakaan
minä vain lystään rupattaa!

Kukku kukkuu, kenes? ääni hukkuu
Suomenmaan avarissa saleissa
Ulkona pihalla jo hääritään
hihatkin rullalle kääritään.

Kukkuu kukkuu suu nyt pannaan suppuun
kääröön jo rullatiin hyllylle.
Komerosta vielä jos rallattaa
saa sitä läimäistä pyllylle!

sir

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Herättiin sentään katsomaan
      mitä tämä päivä tuo tullessaan.
      Aurinkoa ainakin saamme.
      edes siitä nauttikaamme.
      Koronaa peläten jokainen
      kurkkaa ulos varoen.
      Paikkaa auringossa toivokaamme,
      aamukahvin juoda saamme
      linnunlaulu seuranamme,
      päivän lämpö kasvoillamme.

Mkr.

• Anonyymi

Kuitenkin aamulla herätessään pitää muistaa ottaa ne nitrot, verenpainelääkkeet, onkia ne hampaat mukista, sekä vaihtaa tenat. Sitten voikin jo keskittyä kahvinkeittoon ja kuunnella linnunliverryksiä. Radiokin kannattaa avata mahdollisten ruttovaroitusten varalta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuitenkin aamulla herätessään pitää muistaa ottaa ne nitrot, verenpainelääkkeet, onkia ne hampaat mukista, sekä vaihtaa tenat. Sitten voikin jo keskittyä kahvinkeittoon ja kuunnella linnunliverryksiä. Radiokin kannattaa avata mahdollisten ruttovaroitusten varalta.

Herttinen jee, eikös ne mene siinä ohimeno sujauksessa kun kaffeet on hörpätty ? Tankkaukset teen 9 aikaan kun aamiaisnautinnosta olen saanut tarpeeksi. Mutta mutta, ennen sitä olen ollut hereillä jo 4-5 asti, kesäaamujen valo hurmaa joka kevät mitä vanhemmaksi tulen,..
        Untakin riittää 4-5 t. eninmäkseen, valo aktivoi ilmeisesti energiapatterini 🤣))

• Anonyymi
        sini.s kirjoitti:

Herttinen jee, eikös ne mene siinä ohimeno sujauksessa kun kaffeet on hörpätty ? Tankkaukset teen 9 aikaan kun aamiaisnautinnosta olen saanut tarpeeksi. Mutta mutta, ennen sitä olen ollut hereillä jo 4-5 asti, kesäaamujen valo hurmaa joka kevät mitä vanhemmaksi tulen,..
        Untakin riittää 4-5 t. eninmäkseen, valo aktivoi ilmeisesti energiapatterini 🤣))

Nukutko päikkärit ruuan päälle, vai riittääkö lyhyt yöuni?
        Minä olen saanut nukahtamistropin, joka ei auta yhtään. Jätin sen pois viikon alussa, nukuin hyvin kaksi yötä, kolmas meni valvoessa ja nukuin vasta klo 7 jälkeen. Onneksi ei ole mihinkään menoa, karanteenissa ei ole pelkoa edes, että joku pyrkisi käymään yllättäen.
        Yritän tehdä pihahommia, että selkäni vertyisi ja aito väsymys auttaisi unen saannissa. Vähän on huono tulos valitettavasti. Ei oikein pihatyöt luista, eikä uni tule.
        No eihän minulla minnekään kiire ole, on hyvää aikaa.
        Katsoitko tv-sarjaa "Ihme" ykköseltä tänään? Tulee perjantaisin, nyt osa kaksi.
        On aika outo, pakko sanoa.

Mkr.

• Anonyymi kirjoitti:

Nukutko päikkärit ruuan päälle, vai riittääkö lyhyt yöuni?
        Minä olen saanut nukahtamistropin, joka ei auta yhtään. Jätin sen pois viikon alussa, nukuin hyvin kaksi yötä, kolmas meni valvoessa ja nukuin vasta klo 7 jälkeen. Onneksi ei ole mihinkään menoa, karanteenissa ei ole pelkoa edes, että joku pyrkisi käymään yllättäen.
        Yritän tehdä pihahommia, että selkäni vertyisi ja aito väsymys auttaisi unen saannissa. Vähän on huono tulos valitettavasti. Ei oikein pihatyöt luista, eikä uni tule.
        No eihän minulla minnekään kiire ole, on hyvää aikaa.
        Katsoitko tv-sarjaa "Ihme" ykköseltä tänään? Tulee perjantaisin, nyt osa kaksi.
        On aika outo, pakko sanoa.

Mkr.

Kuka sitä nyt kesäaamuna nukkuisi?
        Aurinko paistaa suoraan makuulavitsalleni ja seuraavalla lavitsalla näkyy olevan toi nelijalkainen Tikru.
        Hän onkin norjalainen metsäkissa eikä mikään ragdoll.
        Aloin ihmetellä,kun Tikru kippasi hiiren yhtenä aamuna tohon rappusille
        Kerroin kasvattajialle, niin hän sanoi,ettei se ole mikään sisäkissa.
        Se reppana oli ollut kolme elinvuottaan kerrostalossa.
        Lahnankutu joko ohi tai keskeytyi, kun ilma kylmeni?

En edes muista mitä aloitus käsitteli,mutta olettaisin että kesään viittaavaa
        saattoi olla.?
        Kirjoitan tabletilla,joten ei tämä ole helpointa.
        Hyvää viikonloppua! ama akku loppuu

• rituliini_38 kirjoitti:

Aurinko paistaa suoraan makuulavitsalleni ja seuraavalla lavitsalla näkyy olevan toi nelijalkainen Tikru.

saattoi olla.?

Huomenta pirtsikat naiset täällä ! Ihan on ilo nähdä elämää palstalla aamuaikaiseenkin 😊
        Makriina tuossa kysyi, nukahdanko päivällä? Kyllä vaan, torkahdan silloin tällöin tv-tuoliini iltapalan jälkeen klo 17:00. Puolen tunnin torkut antaa virtaa viettää iltaa n. klo 23:00 asti. Aika säännöllisesti toistuu näin valoisaan aikaan, toista on marras-joulukuun unentarve, jolloin yöuni on säännöllisen epäsäännöllisesti isompi!

Onhan se unensaanti riippuvaista energiankulutuksestakin, jos ei peräti mielenliikkeistäkin! Jännän mytologista unta näin yöllä, jokin Louhi-emäntä testasi
        ja kokeili minua unen huuruissa, ei vaan ollut aihetta pelätä, joten käänsin selkäni seinään päin, ja nukuin aamu kuuteen asti

Kahvihetkeä aloittelen jotta herään , ja digi Hesarin lukua,..moikka

• Anonyymi
        rituliini_38 kirjoitti:

saattoi olla.?

Kesäähän se käkönen kukkuu, muisti ama.

• Anonyymi
        rituliini_38 kirjoitti:

saattoi olla.?

Rituliini hei! Se norjan metsäkissasihan toi sinulle lahjan portaillesi ! Noin tekee kissat, minäkin kun toin kaupunkikissani Sipooseen maalle, se toi suussaan linnun minulle.
        Ei se ollut sitä purrut, kantoi se vain eteeni sisällä, ja minä kiireesti päästin sen lentoon. Kissaa kyllä silitin ja kiitin, mutta toruin ja ravistin päätäni, etten huoli. Ei se tuonut enää koskaan, ymmärsi - tai luki minua

sini-sirkku

• Anonyymi kirjoitti:

Rituliini hei! Se norjan metsäkissasihan toi sinulle lahjan portaillesi ! Noin tekee kissat, minäkin kun toin kaupunkikissani Sipooseen maalle, se toi suussaan linnun minulle.
        Ei se ollut sitä purrut, kantoi se vain eteeni sisällä, ja minä kiireesti päästin sen lentoon. Kissaa kyllä silitin ja kiitin, mutta toruin ja ravistin päätäni, etten huoli. Ei se tuonut enää koskaan, ymmärsi - tai luki minua

sini-sirkku

Aivan todella!
        Vaikeaa ymmärtää tota kissojenkieltä,kun aikuisten,siis ihmistenkielikin vaikeastiselkoista?
        Anonyyminä haukutaan tällä palstalla nikilliset kirjoittelija altalipan jos hän toi oman järkevän mielipittensä tälle mestauslavalle,jota kirjoituspastaksi kutsutaan.
        Anteeksi poikkesin kissateemasta,mutta näen asian näin ama

• rituliini_38 kirjoitti:

Aivan todella!
        Vaikeaa ymmärtää tota kissojenkieltä,kun aikuisten,siis ihmistenkielikin vaikeastiselkoista?
        Anonyyminä haukutaan tällä palstalla nikilliset kirjoittelija altalipan jos hän toi oman järkevän mielipittensä tälle mestauslavalle,jota kirjoituspastaksi kutsutaan.
        Anteeksi poikkesin kissateemasta,mutta näen asian näin ama

No,joo, tulin äsken kotiin antoisalta ympäristöretkeltäni, ja Noja-tuolissahan olisin mielelläni ollut kahvitauolla, mutta en viitsinyt lapsellisuuksien keskelle mennä, joten tein uuden avauksen.

Kumma kun tulevat kuin lapset kantelemaan, ja selvittämään välejään !
        Sotkuista on,..moikka!

• Anonyymi

Niin, huomenta Sini ja Ritu.
      Yritän päästä takaisin normaaliin unirytmiin, kun kevättalvella ei uni ennen aamua tullut, vaikka oli tropit ja kaikki. Nyt olen ne jättänyt pois ja sinnittelen illalla unta vastaan, joka hyökkää kimppuuni siinä 18-19 aikoihin. Jos nukahdan silloin, niin ilta venyy pikkutunneille.
      Niin ihana aamu, aurinko paistaa ja niin poispäin, kahvia en vielä ole keittänyt. Puuroa en syö.
      Hyvää päivää teille.

Mkr.

• Samoin sinullekin Makriina,..sinulla se onkin hassun hauska nimimerkki, onkohan se oikein olemassa oleva nimi ? Eroittuu hyvin, muistan jo alkuaikoina sen kiinnittäneen huomioni,..heh samoin kuin amadeuk'sen, josta aina tuli mieleen Wolfgang Amadeus Motzart.

Niin, en katsonut ohjelmaa 'Ihme' taisin vilkaista mikähän tuokin on, mutta enpä sitten menettänyt mitään, kas kun en juuri katsele muuta kuin jonkin filmin 21:00 jälkeen, heippa,
        siirränkin ajatukset nyt runomuotoon.

Helluntai runo

Nyt kesän kynnyksellä mielein avartuu, sais joskus linnun lailla sinitaivaan alla liitää.
        Sen lokin valkoisen sain liidon aamuhetken nähdä, sekö vain tään jätti kaipuun rintaan ?
        Eei, se kaipuu syntynyt lie ennen mua, se istutettu immeisen on rintaan,..vain joskus elävöityään,..sen jokin 'ihme' 😊)) keväinen , taas nostaa herkkään pintaan ❣️

.

• Anonyymi
        sini.s kirjoitti:

Samoin sinullekin Makriina,..sinulla se onkin hassun hauska nimimerkki, onkohan se oikein olemassa oleva nimi ? Eroittuu hyvin, muistan jo alkuaikoina sen kiinnittäneen huomioni,..heh samoin kuin amadeuk'sen, josta aina tuli mieleen Wolfgang Amadeus Motzart.

Niin, en katsonut ohjelmaa 'Ihme' taisin vilkaista mikähän tuokin on, mutta enpä sitten menettänyt mitään, kas kun en juuri katsele muuta kuin jonkin filmin 21:00 jälkeen, heippa,
        siirränkin ajatukset nyt runomuotoon.

Helluntai runo

Nyt kesän kynnyksellä mielein avartuu, sais joskus linnun lailla sinitaivaan alla liitää.
        Sen lokin valkoisen sain liidon aamuhetken nähdä, sekö vain tään jätti kaipuun rintaan ?
        Eei, se kaipuu syntynyt lie ennen mua, se istutettu immeisen on rintaan,..vain joskus elävöityään,..sen jokin 'ihme' 😊)) keväinen , taas nostaa herkkään pintaan ❣️

.

Hieno päivä panee runosuonenkin pulppuamaan.
        Ensi viikolla kesä herää tosissaan. Ainakin minun pihani on täynnä nuppuja avautumaisillaan.
        Ja voikukathan ovat olleet jo pari viikkoa parhaimmillaan.

Mkr.

• Aloitushan oli melkin lastenlaulusta "Vihannekset", josta onkin nyt hieno versio tuolla Facessa.

Sitä minä en ymmärrä edellenkään, että kirjoitukseni poisettiin, muka sääntöjen vastaisesti ja minä kirjoitin vain, kuinka aamuni aloitan yleensä, mutta olikoi liikaa, että suljen koneeni usein klo 17- jälkeen ja mainokset ei ehdi minule??

• Anonyymi

Hei!
        En ole ehtinyt huomata mitään poistettua viestiäsi, mitä ihmettä se käsitteli sitten? Mystisiä poistoja puhuvat muutkin kyllä.
        Voi. että oli reipasta menoa pikku filippinillä tuolla Inkoon merivedessä!Ukkinsa kannusti uimaan käsipohjaa, mutta poika vaan vipelsi kuin hirvi eteenpäin, ja vesi loiskui 😊)) Siihen nyt vielä käsipohjaa viitsisi 14 ° asteisessa vedessä. Vatsahan se herkin tuntoaistin kannalta on, muistelen. Minua ei saisi meriveteen kuin polviin asti, järvissä lienee lämpimämpää luin jostakin.

Voi, että on mellakoita ja levottomuutta Yhdysvalloissa, sen värillisen tapon seurauksena,..hirveän surullista ja käsittämätöntä,.. jo toistamiseen, poliisi tukehduttaa värillisen ihmisen julmasti !

No, rangaistuksen nuo poliisit saavat, eihän noin voi Yhdysvalloissa itseaiheutettu yhteiselämä sujua, ei missään maassa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei!
        En ole ehtinyt huomata mitään poistettua viestiäsi, mitä ihmettä se käsitteli sitten? Mystisiä poistoja puhuvat muutkin kyllä.
        Voi. että oli reipasta menoa pikku filippinillä tuolla Inkoon merivedessä!Ukkinsa kannusti uimaan käsipohjaa, mutta poika vaan vipelsi kuin hirvi eteenpäin, ja vesi loiskui 😊)) Siihen nyt vielä käsipohjaa viitsisi 14 ° asteisessa vedessä. Vatsahan se herkin tuntoaistin kannalta on, muistelen. Minua ei saisi meriveteen kuin polviin asti, järvissä lienee lämpimämpää luin jostakin.

Voi, että on mellakoita ja levottomuutta Yhdysvalloissa, sen värillisen tapon seurauksena,..hirveän surullista ja käsittämätöntä,.. jo toistamiseen, poliisi tukehduttaa värillisen ihmisen julmasti !

No, rangaistuksen nuo poliisit saavat, eihän noin voi Yhdysvalloissa itseaiheutettu yhteiselämä sujua, ei missään maassa!

sini-sirkku unohtui 💦

Tuli tarve soittaa

We shall over com sam day,.. Diana Ross

https://www.youtube.com/watch?v=26CkOUpKHII&feature=share&fbclid=IwAR193CpkZS9W0anA-R9g9IAJkjAewzA4FAZCH1iJZGPvGMRJJRK6GslZZNo

• Anonyymi

Otin yhteyttä eräänä päivänä y.pitoon, koska halusin tietää, miksi musiikkiketjusta oli poistettu 18 säännönvastaista viestiä. Sain vastaukseksi sähköpostiini, että automaattinen poisto poistaa linkitykset, miksi vain osan, ei minulle valjennut, mutta samassa viestissä kehotettiin kysymään y.pidolta poistojen perusteluja, joten ehkä voisit saada sieltä tietää, miksi viestisi on kadonnut.
        Mkr.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otin yhteyttä eräänä päivänä y.pitoon, koska halusin tietää, miksi musiikkiketjusta oli poistettu 18 säännönvastaista viestiä. Sain vastaukseksi sähköpostiini, että automaattinen poisto poistaa linkitykset, miksi vain osan, ei minulle valjennut, mutta samassa viestissä kehotettiin kysymään y.pidolta poistojen perusteluja, joten ehkä voisit saada sieltä tietää, miksi viestisi on kadonnut.
        Mkr.

Talvikaalia tässä suikaloin ja mietin ruots.sanaa strimla, ja piti ihan miettiä suoml. vastinetta. Kovin kauan kestää balkokaali kypsyä, minä kun ei huomannut mainita 'varhaiskaalia' kauppiaalle. No, käytänhän sen vähin erin säilyvyys kun on erinomainen vihanneslaatikossa.

Heleänä alkoi päivä ja nyt saadaan lämpöäkin iltapäivän helteeseen varmaan. Ulos tekee jo mieleni, mutta kun en eilen valmistanut viikonl. ruokia, niin odotettava on.

Ne entisajan lämpölaatikot olis tuon kaalin hauduttamiseen hyvä, vaikka ohuet strimlat siitä kyllä viipaloin. Hitunen sokeria ja ripaus suolaa, ja viimeksi parin minuutin kietautus paprikanpaloille.

On jo tullut tavaksi Fasessa resepti Jurij Enzolle laittaa, näköjään se tulle kuin itsestään 😊)) Illalla katsoin filmin kanava 5 Miehet mustissa, olihan vaikuttavan ajankohtainen filmi, noista mustien ongelmista Amerikassa. Huh huh, miten hirvittävä systeemi, oikeuslaitoksen ja valtaapitävien mitätöidessä kuolintodistuksetkin! He, jotka nousevat systeemiä vastaan, saavat surmansa,...😡)! Raivostuttavan avuttomaksi tuntee tuollaisessa itsensä !

• Anonyymi

"Vihanneslaulu - Lastenlauluja suomeksi - YouTube"

Tämä on siis avattavaksi sini-sirkulle, joka tunnetusti pitää pikku huumorista, joten se kaalinkin silppuaminen onnistuu hienosti ja onhan sinulla se "Ihme" moni kykyinen "mandoliinin", jonka minäki ostin Stocalta 1979, kuten myös tämän ihmekoneen Sodastriimin..??? , jolla tätä kuplavettä tehtiin, vaikka oli meillä joku "museoaikainen" kone ennenkin.

Kaikki hankintani tein läksiäsi rahoillani, jonka oli johtajisto minulle anatanut Stocan lahja korttina, mutta oli siinä kengät, jotka uusi koirani pureskeli heti pilalle, muutta kaikki toiset toimii, niin paitsi tuo "kuplavesi" aparaatti, sillä uusia on tullut markkinoille ja vanhoihin ei saa enää sitä täytettä.

• Sieltähän se löytyi, heh ihan söppönen, ja samaan melodiaan voi punoa runoa, ja painia sumoa mielinmäärin, jonka käärin ja taasen häärin, ei kai väärin,...😋))
        Räppiähän siitä tulee jos mnäärättömästi jatkaa.

Tuo vihannesten käyttö ja syömisen opettelu on nykyihmisille, meidänkin ikäpolvelle melkoisen tärkeää väittävät. No, ainakin kevyempi olo on nyt syötyäni kevyen lounaan.

Isä pappani kun joulupöydän raskaiden ruokien sekaan ojensin vihannes salaattia, kurkotti haarukkansa kinkkuvatiin ja sanoi: Tää on se paras vihannes 😄))
        Eipä siinä voi kuin nauraa!
        Ulos olen aikeissa lähteä, kun vain selvitän minnepäin olen menossa, vaiko jäänkö pihapiiriin?
        Ehkä selviä'ä 1/2 t kuluttua ruokailusta, moikka !

• Anonyymi
        sini.s kirjoitti:

Sieltähän se löytyi, heh ihan söppönen, ja samaan melodiaan voi punoa runoa, ja painia sumoa mielinmäärin, jonka käärin ja taasen häärin, ei kai väärin,...😋))
        Räppiähän siitä tulee jos mnäärättömästi jatkaa.

Tuo vihannesten käyttö ja syömisen opettelu on nykyihmisille, meidänkin ikäpolvelle melkoisen tärkeää väittävät. No, ainakin kevyempi olo on nyt syötyäni kevyen lounaan.

Isä pappani kun joulupöydän raskaiden ruokien sekaan ojensin vihannes salaattia, kurkotti haarukkansa kinkkuvatiin ja sanoi: Tää on se paras vihannes 😄))
        Eipä siinä voi kuin nauraa!
        Ulos olen aikeissa lähteä, kun vain selvitän minnepäin olen menossa, vaiko jäänkö pihapiiriin?
        Ehkä selviä'ä 1/2 t kuluttua ruokailusta, moikka !

Onko opaskoiraltasi suuntavaisto kadonnut?

• Anonyymi kirjoitti:

Onko opaskoiraltasi suuntavaisto kadonnut?

Opaskoiraa en vielä onneksi ole tarvinnut, ihania kyllä ovat tarvitseville. Koiraa olen kyllä kaivannut ihmisen parhaana ystävänä, mutta se vaatisi kaupunkioloissa paljon liikuntaa ja tekemistä:) Onneksi sain kokea farmiaikana Cherie'n ja Täplän, nuo skotit❣️

• Anonyymi

Keitin aamulla hersryynipuuroa, kypsymistä odotellessani näin variksen lentävän ulkona, onkiessani hampaitani vesimukista.Sitten olikin jo niin kiire pinkaista ulkohuussiin, että jäi kaffevesikin laittamatta lämpiämään hellalle. Takaisin tullessani näin talitintin koivun oksalla, ovatko palstalaiset havainneet näitä lähiaikoina?

• Anonyymi

Pyrähtihän tuo talitintti äsken parvekkeella tevehtimään. Istuin hetken auringossa ja katselin pihan elämää, niin siihen se keikisteli pienen kasvihuoneeni katolle tirkistelemään.
        Eipä se hetkeä kauempaa viipynyt , enkä pidä paikallani olemisesta kuumuudessa minäkään.

Kahviaikahan minulla on, ,..jäin miettimään tuota hirssipuuroa, miten kauan kestää sen kypsyminen ? Ohje löytyy kyllä netistä, ja kirkastetun voin kanssa se herkutellaan! Mutta aikaa ei siinä mainita. Minulle taitaisi riittää nokare puuronsilmään, ja kylmä maito!

Että tuli hyviä nuo tämänpäiväiset laatikkoruokani, söin annokseni ja otin ihanat torkut. Nyt jääkaappiin jäähtyneet 'lootat' ja kukkuluuruut taas ☞~~~~🦆 meinas sini.s

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      32
      4640
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      30
      2267
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      1770
    4. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1698
    5. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      82
      1482
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      140
      1382
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1116
    8. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      1045
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1014
    10. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      981
    Aihe