Minulle Suomi oli ainakin Helvetti !

Mitä minulla on kokemuksia Teidän Valtiostanne, niin ei sieltä kyllä ole
mitään hyviä muistoja. Tiedätte, että puhun sydämmestäni ja sydämmen
kyllyydestä ja kerron, kuinka onnellinen olen, kun olen velaton ja koko
loppuelämä on turvattu.

Minulla on omaisuutta jonkin verran ja tiedän varmasti, että minua kytätään,
että en vie rahoja ulkomaille... No varmasti vien ja on minulla aikaa. Mutta
todellisuudessa Euroopan Unionin Liittovaltio helpottaa minulle monia asioita.
Sama on varmasti miljoonilla muillakin siellä valtiossa.

Verot katson ja juttelen ihmisten kanssa miten ne pitää hoitaa... No EU auttaa
kyllä. Sitä ei voi kukaan kieltää vai voiko? Ei minun tarvi olla mitään sinun
valtioa rakentamassa tai mitään sinun rotuasi rahoittamassa. Minä en asu siellä.

Minulle on tullut kuule kosto sähköposteja ja vihataan ja onhan se totta, että
jos toinen saa elää halvalla ja elää hyvissä oloissa ja ei vielä osallistu Teidän
valtion rakenukseen.. Sorry ei tarvi. Kelalle ja kaikkiin mahdollisiin on itketty,
kostoa, kun minä pääsin pois siitä Teidän valtiosta. Tää on se totuus, totta minä
olen vähän ilkeä... Mutta saa kuittailla.

Niin, täällä sitä elellään ja syödään hedelmiä ja kuunnellaan musaa ja välistä
pussaillaan ja syöpötellään ja välistä juopotellaan. Siis, se on elämän valinta
kysymys. Kaikki ei pääse tähän elämään ja ne on velkasia ja ulosottoja ja ties
mitä valtioa ja kansan eläkettä ja valtio eläkettä ja muuta sellaista ... no osaa
voi kyllä todella Euroopan unionin Liittovaltio auttaa ja vapauttaa.

Niin kansa ja valtio eläkettä ei saa viedä ulkomaille tai sen rahan kanssa ei voi
mennä ulkomaille... oliko se niin ?

10

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sä oot hyvä esimerkki eu:n kannattajasta. Kaikki mulle, työtä tekevä maksaa.

    • Anonyymi

      Minusta tuo sun "ulkomailla asuva EU-sankari" roolisi on lapsellinen. Me kaikki tiedetään, että asut työttömänä junttina täällä Suomessa.

      • Minulla pyörii tässä suomi24 palstalla tollaiset mainokset...
        Health Insurance for Expats in


    • En muuten tasan tarkkaan asu.. Voin käydä suomessa jos on tarvista...
      Muuten ei kyllä ole mitään haluja palata sinne takaisin.

      Näillä näkymin en ainakaan tämän vuoden sisällä ole tulossa tuskin edes
      Eurooppaan.. Joo seurailen kovasti Euron kurssia ja pörssien kehiytstä.
      Mitä korkempi Euro sen parempi minulle.

      • Anonyymi

        Eli oma lehmä ojassa Asut muualla ja jauhat mitä meidän pitää tehdä. Aika kornia ja täyttä sontaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli oma lehmä ojassa Asut muualla ja jauhat mitä meidän pitää tehdä. Aika kornia ja täyttä sontaa.

        Niin, se koskettaa kaikkia eläkeläisiä jos markalla devalvoitte.
        Niin, se koskettaa kaikkia velallisia jos markalla devalvoitte.
        Niin, se koskettaa kaikkia niitä, jotka on jäämässä piakkoin eläkkeelle.

        Devalvointi tarkoittaa rahan arvon alentamista... EU ero tarkoittaa ihmisten
        oikeuksie vähentämistä. ... Eli tukipaketti taitaa ja liittovaltio taitaa tulla.


    • Anonyymi

      Mitenhän on ton Espanjan laita,sinne kun saatiii toi kansalaispalkka .Pääseekö sen piirii heti kun ilmottautuu maahan työttömäks? Täällä Suomessa on noi tukien anomiset vaikeeta ja työvoimapolitiikka sen verran kyykyttävää et ei enää kiinnosta.
      Vois lähtee aurikorannikolle työnhakuun täält perähikiält pimennost ,sateit ja kylmii talvii pakosalle.

      https://yle.fi/uutiset/3-11366824

      • Kyllä Tämän pitää olla mahdollista Liittovaltiossa !
        Varsinkin nyt, kun tulee yhteinen Budjetti ... Kaikkien ihmisten on oltava saman
        arvoisia Liittovaltiossa. Joo ei muuten mitään yhtesiä budjetteja ja lainoja jos
        ihmiset ei ole saman arvoisia on minunkin ehdoton vaatimus.

        Se on kusetusta muuten jos näin ei olisi. Samat oikeudet samat arvot ... Näin myös
        Juncker sanoi.


      • Anonyymi

        Kuinka paljon luulet Espanja kansalaispalkan ja työttömyyspäivärahan olevan?
        Ota selvää, se on pikkuraha.
        Espanjassa on ollut pitkään suuri työttömyys.
        Nuorisotyöttömyys oli Espanjassa jo vuosia sitten 25%.

        Uskon, että Suomi vääristelee pahasti työttömyyslukunsa.
        Olisiko Espanja ollut rehellisempi, sittenkin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka paljon luulet Espanja kansalaispalkan ja työttömyyspäivärahan olevan?
        Ota selvää, se on pikkuraha.
        Espanjassa on ollut pitkään suuri työttömyys.
        Nuorisotyöttömyys oli Espanjassa jo vuosia sitten 25%.

        Uskon, että Suomi vääristelee pahasti työttömyyslukunsa.
        Olisiko Espanja ollut rehellisempi, sittenkin?

        Asumisikulut on se suuri vääryys ja ruuan ja elämisen hinta !
        Tämä on myös persujen pää-teema, että EU määrää ruuan ja asumisen hinnan.

        Ei Persu ole koskaan tajunnut, että sinua estetään tuomasta autoja, ruokaa
        ja tervespalveluita suomeen ´, kuten viinaa ja olutta ja tupakkaa esim.

        Ei Euroopan unioni ole estämässä näiden vapaata saatavuutta, vaan suomen
        suomen kommunistinen hallinto on näitä estämässä, kuten veikkaus ja
        rahapelejä... Jos ulkomaisia rahapelejä tulee, niin ne kiellettäisiin, kun valtiolla
        on, vain oikeus varastaa ja rahastaa niillä. Valtio painosti aikoinaan auto-dataa
        laittamaan tuontiautohinnat kaksin ja kolmen kertaisiksi, jotta valtio voi
        varastaa ihmisiltä rahaa... Tämän kertoi minulle sen auto-datan entinen
        entinen entinen työntekijä aikoinaan... Varastaa varastaa ihmisiltä.
        Se että joku palvelee ja palvelee valtio ja tappaa ja varastaa, varastaa ...
        pitäisi olla ihmisen omallatunnolla.

        Aikaisemmin valtio ja VEHX oli yhteistyössä ja vain heillä oli oikeus tuoda
        autoja omaan hintaan/tullaushintaan ja ne määräsi mistä hinnasta sinun
        on maksettava vero. Jos Te haluatte syventää suomen kommunismia, niin
        se on Teidän asia... Minä en ole siinä mukana... ja toivottavasti saan pitää
        Euron ... eläkkeen.

        Suomen kommunistit ja valtio teitä on vastassa laivasatamissa, kun tulette,
        vaikka Tallinnasta ja Ruotsista ... Valtio ja sen kyylät ... Teitä kyttää!! Te ette
        ole vapaita ja Te ette ole tasa-arvoisia ja se ei ole EU:n syy.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe