Palatsissa alkaa käyvä jo ahtaaksi, joten uusi tupa pystyyn 😉
Höpinätupa
136
<50
Vastaukset
Jei! Olet varsinainen grynderi. Pytingit pystyyn aina parhaille paikoille 👍
Täällä pysytään takuuvarmasti ap. aiheessa 😂😄 Joo, onneks täällä ei kysytä rakennuslupia. Välillä tietysti tullee vähän noottia ja muuta 😅
Nyt vasta loppui työpäivä, ja mehut ja eväätkin loppu.. 🙄 Täytyy lähteä ulkoa hakemaan uutta vauhtia ja energiaa.
Kävitkös sinä ’laumasi’ kanssa tänään poluilla?Sullapa meni pitkään 🙄 Mie tarjoan sulle nyt virtuaaliset trippimehut 🥤nelitahokkaan (piti googlettaa) muotosesta tetrasta, jotta hörpsistä vaan 😉 Raitis ilma tekee varmasti hyvää eli polulle vaan 👍😊 Mä en oo tänään vielä ulos ehtiny ja lauma on ties missä.
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Sullapa meni pitkään 🙄 Mie tarjoan sulle nyt virtuaaliset trippimehut 🥤nelitahokkaan (piti googlettaa) muotosesta tetrasta, jotta hörpsistä vaan 😉 Raitis ilma tekee varmasti hyvää eli polulle vaan 👍😊 Mä en oo tänään vielä ulos ehtiny ja lauma on ties missä.
Uh, tekipä hyvvää, kiitos 😌 Sanoisimpa jotta nelitehokasta 👍
Nyt vaan höpinää tötteröön, vai kuinka se meni 😅Käytöskukka kirjoitti:
Uh, tekipä hyvvää, kiitos 😌 Sanoisimpa jotta nelitehokasta 👍
Nyt vaan höpinää tötteröön, vai kuinka se meni 😅Mä oon ollu nyt koko illan enemmän tai vähemmän torkku, tällä hetkellä enemmän, mutta ei kai sitä kehtaa vielä tähän aikaan mennä koisaamaan 😅
Mä oon ollu nyt koko illan enemmän tai vähemmän torkku, tällä hetkellä enemmän, mutta ei kai sitä kehtaa vielä tähän aikaan mennä koisaamaan 😅
Ei kannata, tiedä vielä mitä ilta tuo tullessaan 😊
Ärsyttää kun läppärillä kirjoittaa, niin ei ole hymiöitä käytettävissä. Tai sitten en vain osaa. Mutta hah, huijaan ja kopion aimmista viesteistä, kuten tämän 😅Käytöskukka kirjoitti:
Ei kannata, tiedä vielä mitä ilta tuo tullessaan 😊
Ärsyttää kun läppärillä kirjoittaa, niin ei ole hymiöitä käytettävissä. Tai sitten en vain osaa. Mutta hah, huijaan ja kopion aimmista viesteistä, kuten tämän 😅Sie oot kekseliäs 👍😊 Mulle ei kyllä tämäkään ilta tuo mittään tullessaan, korkeintaan Nukkumatin 😄 Oon jo silmät puoliristissä
Sie oot kekseliäs 👍😊 Mulle ei kyllä tämäkään ilta tuo mittään tullessaan, korkeintaan Nukkumatin 😄 Oon jo silmät puoliristissä
Eläpä nyt vielä luovuta! Hae se läppäris, olisi pari sanaa vaihdettavana sinun kanssa, jos sopii. Ennen viikonloppua.
Käytöskukka kirjoitti:
Eläpä nyt vielä luovuta! Hae se läppäris, olisi pari sanaa vaihdettavana sinun kanssa, jos sopii. Ennen viikonloppua.
Läppäri auki, mutta ei lähe viestit🤔
Läppäri auki, mutta ei lähe viestit🤔
Joo, mullakin ollut ongelmia eri selainten kanssa. Ei tämä ihan täydellisesti toimi, höh.
Pääsetköhän chattiin?Käytöskukka kirjoitti:
Joo, mullakin ollut ongelmia eri selainten kanssa. Ei tämä ihan täydellisesti toimi, höh.
Pääsetköhän chattiin?En tiiä kun en oo kokkeillu
En tiiä kun en oo kokkeillu
Kokkeilisitko? Vaikka Ajanviete (kävin vähän kurkkaamaassa etukäteen :)
En ole mestari minäkään tässä... Valikosta Chat ja sieltä etteenpäin Ajanviete-huoneeseenKäytöskukka kirjoitti:
Kokkeilisitko? Vaikka Ajanviete (kävin vähän kurkkaamaassa etukäteen :)
En ole mestari minäkään tässä... Valikosta Chat ja sieltä etteenpäin Ajanviete-huoneeseenNo täällähän on nyt vaikka mitä huonetta ja studioo 😳
En tiiä kun en oo kokkeillu
Jaa, siellä vielä pitää valita alahuone, onpas monimutkaista. Olen "Kahvilassa"
Oottelen, ei mitään kiirettä :)
Mie roikun täällä ku Jane liaanissa, vaikka oon edelleen silmät puoliummessa 😅 Tais mennä jo uniportti kiinni 😳😄
Huomenta Jane! Toivottavasti portti vielä aukesi, ja vetäisit virkistävät ja palauttavat unet. Oli kiva jutskailla illalla. Otetaan joskus uusiksi jos haluat 😊
Käytöskukka kirjoitti:
Huomenta Jane! Toivottavasti portti vielä aukesi, ja vetäisit virkistävät ja palauttavat unet. Oli kiva jutskailla illalla. Otetaan joskus uusiksi jos haluat 😊
Huamenta kedon kaunein kukkanen 🌷😊
Kyllä ne portit aukes, vaikka myöhässä tapani mukaan olinkin 😅 Toivottavasti siekin nukuit hyvin.
Kiitos biisistä, hyvä bändi 👍
Tässä sulle takaisin
https://youtu.be/QGC8y4PpIy0
Hymyä päivääsi 😊En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Huamenta kedon kaunein kukkanen 🌷😊
Kyllä ne portit aukes, vaikka myöhässä tapani mukaan olinkin 😅 Toivottavasti siekin nukuit hyvin.
Kiitos biisistä, hyvä bändi 👍
Tässä sulle takaisin
https://youtu.be/QGC8y4PpIy0
Hymyä päivääsi 😊Tuli, vesi, (metsä)maa... Puhallan vielä ilmaa siipiesi alle, Tulisielu 😊
Terveisiä reissusta, jatkuu vielä huomiseen. Mikä sytytti taas sydämesi?Käytöskukka kirjoitti:
Tuli, vesi, (metsä)maa... Puhallan vielä ilmaa siipiesi alle, Tulisielu 😊
Terveisiä reissusta, jatkuu vielä huomiseen. Mikä sytytti taas sydämesi?Toivottavasti sulla on ollu mukava reissu ja se myös jatkuu semmosena 😊
Salamat vaihtu tosiaan liekkeihin, liekö osuvat kuivaan puuhun.
Tännään on ollu semmonen pohdiskelupäivä. On tullu pohdittua muun muassa elettyä elämää ja tulevaisuutta.
Yks ajatus/kysymys mikä lähti mielessä viipottamaan oli, jotta onkohan sitä kävelly onnesa ohi ja jos on, niin montako kertaa.
Niin paljon läks pyörimään, että piti lähteä polulle itekseen tuulettumaan. Kyllä nuo polut ja metsämaisemat on just se mun juttu. Mieli rauhottuu. Jos jotkut tykkää maata rannalla, niin mie oon semmonen kun tykkään istua metässä kiven tai kannon päällä, olla vaan ja kuunnella metsän ääniä. Se on aivan parasta 😊 Poluilla on paljon mukavampi mennä kuin teitä pitkin ja ilma on raittiimpaa, kun ei autot kaahaa vieressä. Taijan olla vähän semmonen mehtänainen 😄Hiipien se hiljaa tulee
Paha olo
Sitten iskee täydellä voimalla
Armotta
Eikä kysele
Olen jumissa.- Anonyymi
Hei, ei kuulosta kivalta 😔Miksi sulla on paha olo? Miten olet jumissa?
Ei pitäny hirveesti kirjoitella tänään, mutta toi on mun heikko kohta, jos kenellä tahansa on paha olla. Mua on lapsena niin paljon hylätty, etten oikein kestä toisten pahoja oloja ja huomasin, ettei Kiitoskukasta kuulu mitään. Miten voin auttaa? Mitä voisit itse nyt tehdä, että helpottaisi? Luota vaistoon. Hei, ei kuulosta kivalta 😔Miksi sulla on paha olo? Miten olet jumissa?
Ei pitäny hirveesti kirjoitella tänään, mutta toi on mun heikko kohta, jos kenellä tahansa on paha olla. Mua on lapsena niin paljon hylätty, etten oikein kestä toisten pahoja oloja ja huomasin, ettei Kiitoskukasta kuulu mitään. Miten voin auttaa? Mitä voisit itse nyt tehdä, että helpottaisi? Luota vaistoon.TiuhtinWau kirjoitti:
Hei, ei kuulosta kivalta 😔Miksi sulla on paha olo? Miten olet jumissa?
Ei pitäny hirveesti kirjoitella tänään, mutta toi on mun heikko kohta, jos kenellä tahansa on paha olla. Mua on lapsena niin paljon hylätty, etten oikein kestä toisten pahoja oloja ja huomasin, ettei Kiitoskukasta kuulu mitään. Miten voin auttaa? Mitä voisit itse nyt tehdä, että helpottaisi? Luota vaistoon.Kiitos Tiuhti viestistä 💕
Mä olen taas ajatellut liikaa. Mulla on aika paljolti samanlainen elämäntilanne kuin sulla, sillä erotuksella, että mun miehellä ei ole (kai) aavistustakaan siitä, että voin ihastua myös naiseen ja, että olen monta kertaa ihastunutkin. Välillä käy niin, että tunteet vyöryy päälle. Mä meen helposti tunteesta toiseen, vaikka nimmari muuta koittaakin kertoa. Autoit sillä että kirjoitit. Asiat on paljolti omissa käsissä, kun vain tietäisi, mitä niiden kanssa tehdä. Lähen nyt taas metsäisiin maisemiin rauhottummaan. Siellä on hyvä myös itkeä jos itkettää.En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Kiitos Tiuhti viestistä 💕
Mä olen taas ajatellut liikaa. Mulla on aika paljolti samanlainen elämäntilanne kuin sulla, sillä erotuksella, että mun miehellä ei ole (kai) aavistustakaan siitä, että voin ihastua myös naiseen ja, että olen monta kertaa ihastunutkin. Välillä käy niin, että tunteet vyöryy päälle. Mä meen helposti tunteesta toiseen, vaikka nimmari muuta koittaakin kertoa. Autoit sillä että kirjoitit. Asiat on paljolti omissa käsissä, kun vain tietäisi, mitä niiden kanssa tehdä. Lähen nyt taas metsäisiin maisemiin rauhottummaan. Siellä on hyvä myös itkeä jos itkettää.Voi pieni Tulisielu 💚... Miten kurja kuulla 😟 Annanpa piiiiiitkän lämpimän halauksen.
Luonto antaa minullekin suurta lohtua. Helpottiko sinun olosi siellä?En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Kiitos Tiuhti viestistä 💕
Mä olen taas ajatellut liikaa. Mulla on aika paljolti samanlainen elämäntilanne kuin sulla, sillä erotuksella, että mun miehellä ei ole (kai) aavistustakaan siitä, että voin ihastua myös naiseen ja, että olen monta kertaa ihastunutkin. Välillä käy niin, että tunteet vyöryy päälle. Mä meen helposti tunteesta toiseen, vaikka nimmari muuta koittaakin kertoa. Autoit sillä että kirjoitit. Asiat on paljolti omissa käsissä, kun vain tietäisi, mitä niiden kanssa tehdä. Lähen nyt taas metsäisiin maisemiin rauhottummaan. Siellä on hyvä myös itkeä jos itkettää.Hei, tälläisiä me naiset olemme, samassa veneessä. Itke kun itkettää, älä kuitenkaan liian pitkiä aikoja yksin. Kerro jollekin ystävälle tilanteestasi. Kyllä meidän ihmisten asiat on pitkälti omissa käsissä. Kysy rohkeasti (vaikka ympäripyöreästikin), jos on jotain mitä voidaan yhdessä pohtia, mitä niille murhetta tuottaville asioille voisi tehdä? Yksinäisyydessä ongelmat usein paisuvat mittasuhteettomiin lukemiin.
Omissa murheissani olen oppinut, että aina kannattaa mielummin toimia, kuin padota. Ihmiset suurin osa ihmisistä on hyviä ja ymmärtäviä, vaikka asia olisi loukkaava tai kipeä. Rohkeus ja vilpittömyys palkitaan aina!Käytöskukka kirjoitti:
Voi pieni Tulisielu 💚... Miten kurja kuulla 😟 Annanpa piiiiiitkän lämpimän halauksen.
Luonto antaa minullekin suurta lohtua. Helpottiko sinun olosi siellä?Jatkan tähän toisen viestin perrään. Unohdin äsken tervehtiä eli moikka😊 ja kiva kun viestitit, vaikka ootkin reissarina.
Kiitos halista, se tuntu hyvältä 😊 Kävin polulla, menin valmista pitkin pellon reunaa. Oon kyllä kiitollinen siitä, jotta tässä on niin mukavat maisemat lähellä. Ei tartte välttämättä mennä ollenkaan asfalttia, vaan hiekkatietä pitkin pääsee polkujen varteen. Olo on aika samanlainen, mutta josko se siitä yöunien jälkeen paranis. Mukavaa reissun jatkoa sulle kukkanen 🌷 💕😊TiuhtinWau kirjoitti:
Hei, tälläisiä me naiset olemme, samassa veneessä. Itke kun itkettää, älä kuitenkaan liian pitkiä aikoja yksin. Kerro jollekin ystävälle tilanteestasi. Kyllä meidän ihmisten asiat on pitkälti omissa käsissä. Kysy rohkeasti (vaikka ympäripyöreästikin), jos on jotain mitä voidaan yhdessä pohtia, mitä niille murhetta tuottaville asioille voisi tehdä? Yksinäisyydessä ongelmat usein paisuvat mittasuhteettomiin lukemiin.
Omissa murheissani olen oppinut, että aina kannattaa mielummin toimia, kuin padota. Ihmiset suurin osa ihmisistä on hyviä ja ymmärtäviä, vaikka asia olisi loukkaava tai kipeä. Rohkeus ja vilpittömyys palkitaan aina!Moikka Tiuhti
Niinpä niin, sama botski ⛴
Kyllä mä olen tottunut itkemään sillon kun itkettää. Joskus ja joissain tilanteissa voi tietysti joutua vähän pidättelemään, mutta kyyneleet tulee sitten myöhemmin. Olen mä näistä elämäntilanteista keskustellut, siis live-elämässä ja onneks on myös ystäviä ja läheisiä, joille voi suruista kertoa. Mun bi-puolestani ei tosin tiedä kuin kaks live-elämän ihmistä ja toisinaan just ne jutut on aika rankkoja. Kaapissa ei ole kiva olla 😐En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Jatkan tähän toisen viestin perrään. Unohdin äsken tervehtiä eli moikka😊 ja kiva kun viestitit, vaikka ootkin reissarina.
Kiitos halista, se tuntu hyvältä 😊 Kävin polulla, menin valmista pitkin pellon reunaa. Oon kyllä kiitollinen siitä, jotta tässä on niin mukavat maisemat lähellä. Ei tartte välttämättä mennä ollenkaan asfalttia, vaan hiekkatietä pitkin pääsee polkujen varteen. Olo on aika samanlainen, mutta josko se siitä yöunien jälkeen paranis. Mukavaa reissun jatkoa sulle kukkanen 🌷 💕😊Toivottavasti nukut jo. Palauttavaa, elvyttävää unta. Olen ajatellut sinua paljon vaikka reissussa olen. Tiedät kyllä sen 💕
TiuhtinWau kirjoitti:
Hei, tälläisiä me naiset olemme, samassa veneessä. Itke kun itkettää, älä kuitenkaan liian pitkiä aikoja yksin. Kerro jollekin ystävälle tilanteestasi. Kyllä meidän ihmisten asiat on pitkälti omissa käsissä. Kysy rohkeasti (vaikka ympäripyöreästikin), jos on jotain mitä voidaan yhdessä pohtia, mitä niille murhetta tuottaville asioille voisi tehdä? Yksinäisyydessä ongelmat usein paisuvat mittasuhteettomiin lukemiin.
Omissa murheissani olen oppinut, että aina kannattaa mielummin toimia, kuin padota. Ihmiset suurin osa ihmisistä on hyviä ja ymmärtäviä, vaikka asia olisi loukkaava tai kipeä. Rohkeus ja vilpittömyys palkitaan aina!Tiuhti, olet niin oikeassa. Ihailen rohkeuttasi. Kunpa luottaisin ihmisiin kuten sinä.
Käytöskukka kirjoitti:
Toivottavasti nukut jo. Palauttavaa, elvyttävää unta. Olen ajatellut sinua paljon vaikka reissussa olen. Tiedät kyllä sen 💕
💕😊
Moikka Tiuhti
Niinpä niin, sama botski ⛴
Kyllä mä olen tottunut itkemään sillon kun itkettää. Joskus ja joissain tilanteissa voi tietysti joutua vähän pidättelemään, mutta kyyneleet tulee sitten myöhemmin. Olen mä näistä elämäntilanteista keskustellut, siis live-elämässä ja onneks on myös ystäviä ja läheisiä, joille voi suruista kertoa. Mun bi-puolestani ei tosin tiedä kuin kaks live-elämän ihmistä ja toisinaan just ne jutut on aika rankkoja. Kaapissa ei ole kiva olla 😐Bi-seksuaalisuudesta ja kaapissa olosta ei mitään omakohtaista kokemusta, niissä pohdinnoissa en voi auttaa. Hyvä, että sulla on ystäviä joiden kanssa voit puhua. Mielummin yksi tai kaksi aitoa ja luotettavaa, kuin monta hyvänpäivän tuttua. 👍
- Anonyymi
TiuhtinWau kirjoitti:
Bi-seksuaalisuudesta ja kaapissa olosta ei mitään omakohtaista kokemusta, niissä pohdinnoissa en voi auttaa. Hyvä, että sulla on ystäviä joiden kanssa voit puhua. Mielummin yksi tai kaksi aitoa ja luotettavaa, kuin monta hyvänpäivän tuttua. 👍
Etköhän sä bi ole, jos miehen kanssa vuosia viihtynyt ja lapset tehnyt? En hetkeäkään usko selityksiin lesboudesta, jos on jo lapset todisteena. Bi kausia voi olla erilaisia, haluat nyt vain naisen muttei se lesboa tee.
Anonyymi kirjoitti:
Etköhän sä bi ole, jos miehen kanssa vuosia viihtynyt ja lapset tehnyt? En hetkeäkään usko selityksiin lesboudesta, jos on jo lapset todisteena. Bi kausia voi olla erilaisia, haluat nyt vain naisen muttei se lesboa tee.
Eipäs nuolaista ennenkö tipahtaa😅, tuollaisen VIKURIN kun pääsisin käsittelemään. Älä houkuttele! ...nyt joudun pidättelemään pusu ja kuola emojien laittamista😂. Tiukkaa tekee, huh huh!
- Anonyymi
TiuhtinWau kirjoitti:
Eipäs nuolaista ennenkö tipahtaa😅, tuollaisen VIKURIN kun pääsisin käsittelemään. Älä houkuttele! ...nyt joudun pidättelemään pusu ja kuola emojien laittamista😂. Tiukkaa tekee, huh huh!
En tunne yhtäkään lesboa, joka haluis miehen kans perustaa perheen :D
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi nyt tulit minun henkilökohtaiselle itsemääräämisoikeuden rajalle😤TÄSSÄ MENEE RAJA!
Eiköhän seksuaalisen suuntautumisen määrittely ole ihan minun henkilökohtainen asia! Siihen ei ole kenelläkään ulkopuolisella mitään sanomista! Minun seksuaalinen suuntautuminen on minun henkilökohtainen itsemäärittely/ itsrmääräämis oikeuteni!
Nyt tiedän joltain osin miltä homoseksuaaleista on kautta historian tuntunut, kun heidän seksuaalisuuttaan parjataan, sörkitään ja arvostellaan yksityisesti ja mediassa! Voi vittu!🤯
Luulin ettei minua saa sateenkaari asioista barrikaadeille, että osaan olla maltillisempi, olin väärässä! Otin ensin huumorilla, kun luulin että joku hyvin nuori lesbo kommentoi...Helvetti mitä paskaa!
Mikäli itse olet Bi, et ehkä voi käsittää asiaa, mutta sinulla ei ole oikeutta ylittää minun itsemääräämis oikeutta omasta seksiaalisuidestani!
Luulis, että tälläisellä vähemmistöille tarkoitetulla palstalla ei joutuisi kohtaamaan tälläistä toimintaa! Ihan helvetin paskaa!Anonyymi kirjoitti:
En tunne yhtäkään lesboa, joka haluis miehen kans perustaa perheen :D
Tunnetko yhtään tyttöä, joka on mennyt juuri ja juuri täysi-ikäisenä neitsyenä naimisiin? Minä tunnen!
- Anonyymi
TiuhtinWau kirjoitti:
Tunnetko yhtään tyttöä, joka on mennyt juuri ja juuri täysi-ikäisenä neitsyenä naimisiin? Minä tunnen!
Tunnen uskonnollisista syistä menneitä. Miten se liittyy keski-ikäiseen naiseen? Tietysti saat määritellä itsesi vaikka gepardiksi jos haluat, on vain outoa miksi myöhäisheränneet perheenäidit haluavat määritellä itsensä heti uuden kokemuksen tultua lesboiksi, johtuukohan siitä, että helpompi perustella miksi jättää miehen, jonka kanssa aina ollut? Ettei miehellä ikään kuin olisi ollut mahdollisuuksia kun toinen on yhtäkkiä lesbo eikä esimerkiksi bi? Ei jää jättäjälle niin huono omatunto kun perhe menee rikki? En voisi kuvitella perustaneeni perhettä miehen kanssa, olisin mieluummin ottanut lemmikkejä ja elänyt yksin, niin kauhea ajatus lesbona.
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen uskonnollisista syistä menneitä. Miten se liittyy keski-ikäiseen naiseen? Tietysti saat määritellä itsesi vaikka gepardiksi jos haluat, on vain outoa miksi myöhäisheränneet perheenäidit haluavat määritellä itsensä heti uuden kokemuksen tultua lesboiksi, johtuukohan siitä, että helpompi perustella miksi jättää miehen, jonka kanssa aina ollut? Ettei miehellä ikään kuin olisi ollut mahdollisuuksia kun toinen on yhtäkkiä lesbo eikä esimerkiksi bi? Ei jää jättäjälle niin huono omatunto kun perhe menee rikki? En voisi kuvitella perustaneeni perhettä miehen kanssa, olisin mieluummin ottanut lemmikkejä ja elänyt yksin, niin kauhea ajatus lesbona.
Kyllä se Gebardi (lue:luontainen minuus) on tytöstä keski-ikään asti ollut minussa sisällä, älä vain luule, että sellaisen piirteen voi omantunnontuskien takia itseensä vain päättämällä laittaa. Olen taipuvainen ajattelemaan, että seksuaalisuus on sisäsyntyistä. Monilapsiset perheen toisena vanhempana on todella paljon velvollisuuksia, vastuuta ja työtä, että Gebardi on ollut pakko teljetä häkkiin odottamaan sen elämälle suotuisampaa aikaa olla vapaa. Sen työni, olen tehnyt todella hyvin ja itseni kustannuksella, ehkä tein liikaa, kun laitoin itseni sivuun.
Hyvä, että sinä tunnet itsesi paremmin, etkä nuorena tehnyt vääriä valintoja tai ollut niin hukassa elämässäsi kuin minä olin ja sinulla olisi jopa ollut oiva keino omaan elämäntilanteen B vaihtoehdoksi.
Biisi iltaan ja yöhön
https://youtu.be/SQGpFDQPhukOo-la-laa, sanos uudenajan käki ku kukkus, ois varmaan parempi kun nukkus. Alkaa mennä vissiin vintti pimmeeks ja aamulla aikanen herätys eli jospa...
Tätä tullee aina aika ajoin pohittua
https://youtu.be/9rxLEpLUUiY
Öitä 😴Hyvä biisi 😊👍
Tämä ei ehkä maanantaiaamun tunnelmaasi paras mutta kuuntele myöhemmin uudestaan 😊
https://youtu.be/XmwQ5_K8_dQKäytöskukka kirjoitti:
Hyvä biisi 😊👍
Tämä ei ehkä maanantaiaamun tunnelmaasi paras mutta kuuntele myöhemmin uudestaan 😊
https://youtu.be/XmwQ5_K8_dQMoikka Kukkanen 😊
Se on näköjään yks kukka valvonu täällä aika myöhään 😅 Mä menin kiltisti sänkyyn tuon mun viimesimmän viestin jälkeen, mutta uni ei heti tullu ja oli muutenkin vähän levoton yö. Nyt oon koittanu pittää ajatusta kasassa, jotta sais hommia tehtyä. Tällä viikolla on aika paljon semmosta, mikä pittää saaha valmiiks. Ens viikolla mulla on lomaa ja yleensä just ennen lomia tulee kaikenlaista sotkua ja ylläreitä töiden kans. Onko sulle tämmönen tuttua?
Kiitos biisistä, kuuntelin sen jo kertaalleen 😊En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Moikka Kukkanen 😊
Se on näköjään yks kukka valvonu täällä aika myöhään 😅 Mä menin kiltisti sänkyyn tuon mun viimesimmän viestin jälkeen, mutta uni ei heti tullu ja oli muutenkin vähän levoton yö. Nyt oon koittanu pittää ajatusta kasassa, jotta sais hommia tehtyä. Tällä viikolla on aika paljon semmosta, mikä pittää saaha valmiiks. Ens viikolla mulla on lomaa ja yleensä just ennen lomia tulee kaikenlaista sotkua ja ylläreitä töiden kans. Onko sulle tämmönen tuttua?
Kiitos biisistä, kuuntelin sen jo kertaalleen 😊Jep jep, on erittäin tuttua 🙄
Reissu ohi, olo väsynyt mutta onnellinen. Ulkohommia aamusta iltaan, hyvää ruokaa ja juomaa, saunaa, vanhan ystävän kanssa jutustelua pitkästä aikaa ja mitä parhaimmissa maisemissa. Vaihdettiin kuulumisia oikein urakalla ja pitkään 😁
Talviturkkikin tuli heitettyä 😬
Tänään tämä mimmi taitaa simahtaa ajoissa...Käytöskukka kirjoitti:
Jep jep, on erittäin tuttua 🙄
Reissu ohi, olo väsynyt mutta onnellinen. Ulkohommia aamusta iltaan, hyvää ruokaa ja juomaa, saunaa, vanhan ystävän kanssa jutustelua pitkästä aikaa ja mitä parhaimmissa maisemissa. Vaihdettiin kuulumisia oikein urakalla ja pitkään 😁
Talviturkkikin tuli heitettyä 😬
Tänään tämä mimmi taitaa simahtaa ajoissa...Moikka! Sullapa on ollu kivat ohjelmat reissussa 😊 Heitit sitte talviturkinki hyvissä ajoin. Mie saan sen ehkä aikasiks taas joskus heinäkuussa jos tässä nyt pitelee kunnolla lämpöjä, niin että vedetkin lämpiää. Oon vähän semmonen vilukissa 😄 Mä kävin hetki sitten taas mettäpoluilla ja kylläpä virkisti. Meet vaan tosiaan aikasin petiin tännään. Nuo viikonloput, varsinkin pidennetyt on joskus semmosia, että vaativat sitte veronsa kun tullee kukuttua, niinku yks kukkanen näytti tehneen 😅
Moikka! Sullapa on ollu kivat ohjelmat reissussa 😊 Heitit sitte talviturkinki hyvissä ajoin. Mie saan sen ehkä aikasiks taas joskus heinäkuussa jos tässä nyt pitelee kunnolla lämpöjä, niin että vedetkin lämpiää. Oon vähän semmonen vilukissa 😄 Mä kävin hetki sitten taas mettäpoluilla ja kylläpä virkisti. Meet vaan tosiaan aikasin petiin tännään. Nuo viikonloput, varsinkin pidennetyt on joskus semmosia, että vaativat sitte veronsa kun tullee kukuttua, niinku yks kukkanen näytti tehneen 😅
Niinpä, mutta kerrankos sitä... 😊 Ai niin, näin haahkanaaraan hautovan mökin terassin alla, parin metsin päästä. Olipa hieno elämys sekin.
Mitkä sulla on nyt fiilikset Mehtänainen?Käytöskukka kirjoitti:
Niinpä, mutta kerrankos sitä... 😊 Ai niin, näin haahkanaaraan hautovan mökin terassin alla, parin metsin päästä. Olipa hieno elämys sekin.
Mitkä sulla on nyt fiilikset Mehtänainen?Hyvä se on välillä valvoa mukavassa seurassa ja vaihtaa kunnolla kuulumiset 😊
Ei oo fiilikset mitkään parhaimmat, mutta koitan ajatella hyviä juttuja, kuten vaikkapa kohta alkavaa lomaa.En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Hyvä se on välillä valvoa mukavassa seurassa ja vaihtaa kunnolla kuulumiset 😊
Ei oo fiilikset mitkään parhaimmat, mutta koitan ajatella hyviä juttuja, kuten vaikkapa kohta alkavaa lomaa.Just, positiivisen kautta. Mitä lomasuunnitelmia sulla on?
Käytöskukka kirjoitti:
Just, positiivisen kautta. Mitä lomasuunnitelmia sulla on?
No ite asiassa ei mittään. Vietän varmaan enemmän aikaa metässä 😄
No ite asiassa ei mittään. Vietän varmaan enemmän aikaa metässä 😄
Mikäs sen parempi! Tulee hauskoja assosiaatioita.
1) Vaellat koko viikon Lapissa tms.
2 ) Teet metsätöitä
3) Teet päivittäin polkuretkiä lähimaastossa
4) Teet luontokartoitusta omilla tiluksillasi
5) Ajan kuluksi istut kannon nokassa ja kuuntelet puron solinaa
Vai mitä 😊 ?Käytöskukka kirjoitti:
Mikäs sen parempi! Tulee hauskoja assosiaatioita.
1) Vaellat koko viikon Lapissa tms.
2 ) Teet metsätöitä
3) Teet päivittäin polkuretkiä lähimaastossa
4) Teet luontokartoitusta omilla tiluksillasi
5) Ajan kuluksi istut kannon nokassa ja kuuntelet puron solinaa
Vai mitä 😊 ?No mulla taitaa rajottua tuohon kolmoseen semmosenaan ja sitte nappaan tuon vitosen eli kannon nokassa istumisen mutta linnunlaululla😊
No mulla taitaa rajottua tuohon kolmoseen semmosenaan ja sitte nappaan tuon vitosen eli kannon nokassa istumisen mutta linnunlaululla😊
Ok, eli leppoisa ja rauhoittava loma tiedossa 😊. Linnunlaulu on bonus mutta vain harvoille....
Käytöskukka kirjoitti:
Ok, eli leppoisa ja rauhoittava loma tiedossa 😊. Linnunlaulu on bonus mutta vain harvoille....
Ai onko se jotenkin kortilla ja jos on niin minkä vipin siihe tarttee? 😅 Mua jo vähän ramasee. Väsyttääkö sua?
Ai onko se jotenkin kortilla ja jos on niin minkä vipin siihe tarttee? 😅 Mua jo vähän ramasee. Väsyttääkö sua?
Kyllä ramasee, nyt on pakko luovuttaa..
Nyku hyvin Tulisielu 😌Käytöskukka kirjoitti:
Nyku hyvin Tulisielu 😌Kauniita unia kukkanen 🌷😊
Käytöskukka kirjoitti:
Nyku hyvin Tulisielu 😌Nukuitko hyvin kukkanen? Mulla oli levoton yö, mutta josko sitten ens yönä nukuttas paremmin. Nyt on ollu vähän vaikeuksia pitää ajatuksia kasassa...
Nukuitko hyvin kukkanen? Mulla oli levoton yö, mutta josko sitten ens yönä nukuttas paremmin. Nyt on ollu vähän vaikeuksia pitää ajatuksia kasassa...
Kyllä nukuin, kiitos kysymästä. Täällä ollaan taas täydessä iskussa 😉
Ymmärrän kyllä, että asioita on pyörinyt viime päivinä mielessäsi, ikävää jos häiritsevät myös untasi. Kuinka saat työstettyä niitä? Voitko puhua niistä jonkun kanssa?En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Nukuitko hyvin kukkanen? Mulla oli levoton yö, mutta josko sitten ens yönä nukuttas paremmin. Nyt on ollu vähän vaikeuksia pitää ajatuksia kasassa...
Voih😔kurja kuulla, peittelisin tyynyihin ja paksun peitonalle ja silittäisin, että voisit nukkua levollisesti, niin ystävät tekevät. Antaisin jonkun nätin biisin, mutta en tunne sinua niin hyvin, että tietäisin mikä sinua lohduttaa.
Löysin aijemmin parjaamaltani Tähkältä nätin... ehkä toi Paula teki sen. En tiedä miten sun ajatukset on levällään... ainakin osaat kävellä, mitä sitten, jos oletkin kävellyt ehkä onnesi ohi ehkä jopa monta kertaa, sinä kävelet ja mikä estää kävelemästä takaisin. Kovin jos jalat vie voi olla tarpeen opetella seisahtumaan ja katsomaan. Minä olen ollut seisahtuneena enkelipatsaana lähes koko ikäni ja nyt kalalta haisevan pyrstöni (omien himojen) pysäyttämä. My self opettelen paljain jaloin ottamaan maata jalkojen alle.
Laitan biisin tähän kohta..TiuhtinWau kirjoitti:
Voih😔kurja kuulla, peittelisin tyynyihin ja paksun peitonalle ja silittäisin, että voisit nukkua levollisesti, niin ystävät tekevät. Antaisin jonkun nätin biisin, mutta en tunne sinua niin hyvin, että tietäisin mikä sinua lohduttaa.
Löysin aijemmin parjaamaltani Tähkältä nätin... ehkä toi Paula teki sen. En tiedä miten sun ajatukset on levällään... ainakin osaat kävellä, mitä sitten, jos oletkin kävellyt ehkä onnesi ohi ehkä jopa monta kertaa, sinä kävelet ja mikä estää kävelemästä takaisin. Kovin jos jalat vie voi olla tarpeen opetella seisahtumaan ja katsomaan. Minä olen ollut seisahtuneena enkelipatsaana lähes koko ikäni ja nyt kalalta haisevan pyrstöni (omien himojen) pysäyttämä. My self opettelen paljain jaloin ottamaan maata jalkojen alle.
Laitan biisin tähän kohta..🎵ASKEL ASKELEELTA - Paula Koivuniemi ja Lauri Tähkä
Käytöskukka kirjoitti:
Mitkä sulla on nyt fiilikset Mehtänainen?Te olette niin tiivispari, että laitan nyt molemmille, mut tietty Mehtäläistä haluaisin piristää, jos hän yksikseen polkuilee. On varmaan nätimmät linnunlaulut teidän metsissä, upeaa että Haahkat munii, ihan turhaa niiden huono maine, ihania lintuja. Joutsenten äänessä ja muussakin niiden kasvussa on paljon rumuutta, mut on ne lopulta kauniita.
https://youtu.be/5ODQ9CberR0TiuhtinWau kirjoitti:
🎵ASKEL ASKELEELTA - Paula Koivuniemi ja Lauri Tähkä
Kiitos viestistä 😊 ja 👍 🎵 Hyvä biisi. Kyllä mäkin aika paikoillani olen ollut, en oo sentään mikkään "vieteriakka" 😄 Eteenpäin kai se on yleensä mentävä. Joskus voi tietysti vähän peruutella jos alkaa näyttämään, että mennee ihan väärään suuntaan. Mä oon joskus mietiskellyt, jotta mihkä sitä lähtis jos olis aikakone. Käviskö sitä muuttamassa jottain menneisyydessä vai vilkasisko tulevaisuuteen jos diisseliä riittäs vaan kertaalleen edestakasi. Mitä sie Tiuhti tekisit?
Käytöskukka kirjoitti:
Ymmärrän kyllä, että asioita on pyörinyt viime päivinä mielessäsi, ikävää jos häiritsevät myös untasi. Kuinka saat työstettyä niitä? Voitko puhua niistä jonkun kanssa?Moikka Kukkanen 😊 Mä oon ollu aika pyörryksissä kun oon niin väsyny. Makasin töitten jälkeen hetken silmät kiinni, mutta en nukahtanu. Mulla on nuo unijutut semmosia, jotta kun vähänkään mennee raiteeltaan, nii sitte voi mennä monta yötä huonosti. Kerran on käyny niinkin, että kun tarpeeks pitkään jatku muutaman tunnin yöunilla ja sitte pahimmillaan kokonaan valveilla, nii lekuri ei iskeny ainoostaan lääkettä kouraan (mitä menin pyytämään) vaan käskytti kottiin pariks päivää. No laski ne sykkeetki sitte. Tänään on pakko koittaa mennä ajoissa petiin. Ettei tartte aina juosta hiki lippiksessä sinne portin välliin kun alkaa mennä kiinni 😅
Miten sun päivä on menny nyt kun oot ollu virtaa täys ku duracelli? 😄Käytöskukka kirjoitti:
Ymmärrän kyllä, että asioita on pyörinyt viime päivinä mielessäsi, ikävää jos häiritsevät myös untasi. Kuinka saat työstettyä niitä? Voitko puhua niistä jonkun kanssa?Unohin vastata. Eniten kai sitä tulee itekseen pohdittua, mutta on mulla lähellä ihmisiä kenen kanssa voin asioista puhua. Oma sisko ehkä tärkeimpänä.
Moikka Kukkanen 😊 Mä oon ollu aika pyörryksissä kun oon niin väsyny. Makasin töitten jälkeen hetken silmät kiinni, mutta en nukahtanu. Mulla on nuo unijutut semmosia, jotta kun vähänkään mennee raiteeltaan, nii sitte voi mennä monta yötä huonosti. Kerran on käyny niinkin, että kun tarpeeks pitkään jatku muutaman tunnin yöunilla ja sitte pahimmillaan kokonaan valveilla, nii lekuri ei iskeny ainoostaan lääkettä kouraan (mitä menin pyytämään) vaan käskytti kottiin pariks päivää. No laski ne sykkeetki sitte. Tänään on pakko koittaa mennä ajoissa petiin. Ettei tartte aina juosta hiki lippiksessä sinne portin välliin kun alkaa mennä kiinni 😅
Miten sun päivä on menny nyt kun oot ollu virtaa täys ku duracelli? 😄Oijoi... Sitten oli jo tauon paikka. Viisas lekuri.
On mullakin samantyyppistä vaivaa ollut työ- yms. stressin vuoksi. Nyt paremmin hallussa. Senpä vuoksi
ei mikään duracelli 😁 Oisko mieluummin kuin vanha juna joka puksuttaa eteenpäin reippaasti mutta viivytellen, omaan varmaan tasaiseen tahtiin 😉
Polulleko seuraavaksi tiesi vie?En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Kiitos viestistä 😊 ja 👍 🎵 Hyvä biisi. Kyllä mäkin aika paikoillani olen ollut, en oo sentään mikkään "vieteriakka" 😄 Eteenpäin kai se on yleensä mentävä. Joskus voi tietysti vähän peruutella jos alkaa näyttämään, että mennee ihan väärään suuntaan. Mä oon joskus mietiskellyt, jotta mihkä sitä lähtis jos olis aikakone. Käviskö sitä muuttamassa jottain menneisyydessä vai vilkasisko tulevaisuuteen jos diisseliä riittäs vaan kertaalleen edestakasi. Mitä sie Tiuhti tekisit?
Nyt on muuten jalat niin kippeet ja väsyneet, että eipä tohdi polulle lähteä. Se on jännä tuo väsymys, jotta kun sitä tarpeeks on niin mulla ainaki tuntuu melekeen koko kropassa 😴
Unohin vastata. Eniten kai sitä tulee itekseen pohdittua, mutta on mulla lähellä ihmisiä kenen kanssa voin asioista puhua. Oma sisko ehkä tärkeimpänä.
Se on hyvä juttu ja helpottavaa kuulla, Tulisielu 😌
Yleisesti on hienoa sanoa, että ei kadu mitään, tai tekisi toisin. Kyllä minä kadun, menisin ja montakin asiaa tekisin toisin. Moniin omiin virheisiin liittyy tänä päivänä kipua ja se on opettanut, etten toimi enään niin. En halua satuttaa ympärillä olevia ihmisiä (aina siltä ei voi välttyä, mutta pitkälti voi). Toisaalta omat mokat on opettanut, että mielummin kävelen suoraan kivun läpi kohtaamalla asiat, kuin kierrän tai pakenen, vaikeaa se on, mutta palkitsevaa! Riski tulla satutetuksi tai naurunalaiseksi on aina olemassa, se tekee siitä vaikeaa. En ole maailman rohkein ihminen, eikä minun itseluottamukseni ole titaania, silti mielummin otan riskejä ja murrun kuin jään epätietoisuuden tuomaan suruun kiinni. Mitä jos olisinkin tehnyt toisin, Sittenpä ei tarvitse enään miettiä ja pääsee eteenpäin, kävi miten kävi.
Kun olin ihastunut ensimmäisen kerran naiseen näin unen, jossa en piiloutunut laiturin alle, en juossut enään kohtitulevaa luotisadetta päin, en juossut läpikään, mutta annoin sen mennä päältäni, jos olisin juossut karkuun, olisin saanut enemmän kipua tuottavia osumia. Vähän samalla tavalla kun lapsena leikki nurmikonkatselijan kanssa. Saatko kiinni ajatuksesta? Mitä itse mietit tilanteestasi?Käytöskukka kirjoitti:
Oijoi... Sitten oli jo tauon paikka. Viisas lekuri.
On mullakin samantyyppistä vaivaa ollut työ- yms. stressin vuoksi. Nyt paremmin hallussa. Senpä vuoksi
ei mikään duracelli 😁 Oisko mieluummin kuin vanha juna joka puksuttaa eteenpäin reippaasti mutta viivytellen, omaan varmaan tasaiseen tahtiin 😉
Polulleko seuraavaksi tiesi vie?Ei vie tännään näillä jaloilla polulle tie. Vois jäähä vielä polun varteen kun ei jaksas takasi 😅 Yks juttu on kyllä pakko tänään hoitaa kun oon luvannu ja sen takia on muutamia askeleita nyt otettava..
TiuhtinWau kirjoitti:
Yleisesti on hienoa sanoa, että ei kadu mitään, tai tekisi toisin. Kyllä minä kadun, menisin ja montakin asiaa tekisin toisin. Moniin omiin virheisiin liittyy tänä päivänä kipua ja se on opettanut, etten toimi enään niin. En halua satuttaa ympärillä olevia ihmisiä (aina siltä ei voi välttyä, mutta pitkälti voi). Toisaalta omat mokat on opettanut, että mielummin kävelen suoraan kivun läpi kohtaamalla asiat, kuin kierrän tai pakenen, vaikeaa se on, mutta palkitsevaa! Riski tulla satutetuksi tai naurunalaiseksi on aina olemassa, se tekee siitä vaikeaa. En ole maailman rohkein ihminen, eikä minun itseluottamukseni ole titaania, silti mielummin otan riskejä ja murrun kuin jään epätietoisuuden tuomaan suruun kiinni. Mitä jos olisinkin tehnyt toisin, Sittenpä ei tarvitse enään miettiä ja pääsee eteenpäin, kävi miten kävi.
Kun olin ihastunut ensimmäisen kerran naiseen näin unen, jossa en piiloutunut laiturin alle, en juossut enään kohtitulevaa luotisadetta päin, en juossut läpikään, mutta annoin sen mennä päältäni, jos olisin juossut karkuun, olisin saanut enemmän kipua tuottavia osumia. Vähän samalla tavalla kun lapsena leikki nurmikonkatselijan kanssa. Saatko kiinni ajatuksesta? Mitä itse mietit tilanteestasi?Ps. Tulevaisuuteen tietenkin haluaisin katsoa heti, jos siihen tarjoutuisi tilaisuus! Olen se lapsi joka söisi vaahtokarkin 😅
Luulen kuitenkin, että jos näkisin tulevaisuuteen, en osaisi kulkea sitä reitti mitä sinne meno vaatii. Mini tärkeä vaihe voisi jäädä tekemättä, tuski sellainen elämä olisi kuitenkaan kovin palkitsevaa. Elämän arvaamattomuus ja riskit tekevät siitä tuntuvaa.Käytöskukka kirjoitti:
Oijoi... Sitten oli jo tauon paikka. Viisas lekuri.
Polulleko seuraavaksi tiesi vie?Mielummin vähän hittaammin ja varmasti, kuin koko aika täysillä ja lopulta raiteilta 😉
TiuhtinWau kirjoitti:
Ps. Tulevaisuuteen tietenkin haluaisin katsoa heti, jos siihen tarjoutuisi tilaisuus! Olen se lapsi joka söisi vaahtokarkin 😅
Luulen kuitenkin, että jos näkisin tulevaisuuteen, en osaisi kulkea sitä reitti mitä sinne meno vaatii. Mini tärkeä vaihe voisi jäädä tekemättä, tuski sellainen elämä olisi kuitenkaan kovin palkitsevaa. Elämän arvaamattomuus ja riskit tekevät siitä tuntuvaa.*moni
TiuhtinWau kirjoitti:
Kun olin ihastunut ensimmäisen kerran naiseen näin unen, jossa en piiloutunut laiturin alle, en juossut enään kohtitulevaa luotisadetta päin, en juossut läpikään, mutta annoin sen mennä päältäni, jos olisin juossut karkuun, olisin saanut enemmän kipua tuottavia osumia. Vähän samalla tavalla kun lapsena leikki nurmikonkatselijan kanssa. Saatko kiinni ajatuksesta? Mitä itse mietit tilanteestasi?Sain mä jokseenkin kiinni 😅 Kyllä mäkin joitakin asioita kadun ja monta juttua tekisin toisin nyt kun tietää lopputuloksen, mutta monet asiat toistasin mun semmosinaan. Tuosta luotisateesta tuli mieleen normisade kun Myytinmurtajat kerran testasivat, jotta kannattaako satteessa juosta vai ei noin niinku kastumisen kannalta. Kannatti kävellä juoksemisen sijasta. Eihä ne siinä biisissäkään juokse vaan "Walking in the rain" 🎵😉
Sain mä jokseenkin kiinni 😅 Kyllä mäkin joitakin asioita kadun ja monta juttua tekisin toisin nyt kun tietää lopputuloksen, mutta monet asiat toistasin mun semmosinaan. Tuosta luotisateesta tuli mieleen normisade kun Myytinmurtajat kerran testasivat, jotta kannattaako satteessa juosta vai ei noin niinku kastumisen kannalta. Kannatti kävellä juoksemisen sijasta. Eihä ne siinä biisissäkään juokse vaan "Walking in the rain" 🎵😉
Monet asiat toistasin semmosinaan ilman munnia😄
Sain mä jokseenkin kiinni 😅 Kyllä mäkin joitakin asioita kadun ja monta juttua tekisin toisin nyt kun tietää lopputuloksen, mutta monet asiat toistasin mun semmosinaan. Tuosta luotisateesta tuli mieleen normisade kun Myytinmurtajat kerran testasivat, jotta kannattaako satteessa juosta vai ei noin niinku kastumisen kannalta. Kannatti kävellä juoksemisen sijasta. Eihä ne siinä biisissäkään juokse vaan "Walking in the rain" 🎵😉
🙌 kävelemistä harjoitellessa 😃😊...siinä unessa mietin niin pitkään mitä teen, että vaan seisoin ja luotisade ehti mennä mun yli, pelkäsin, mutta en vahingoittunut. Olin ylpeä etten mennyt laiturin alle piiloon.
Kiva kun kerroit, nyt tiedän että käveleminen kannattaa, sateessa, poluilla ja vedenpäällä😉
Myytinmurtajat voisikin katsoa, vaikka lasten kanssa, mahtaakohan löytyä netistä.En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Monet asiat toistasin semmosinaan ilman munnia😄
munnia? tarkoititko nunnia vai konnia? 😅
...mitä? nyt ei leikkaa, väsy.TiuhtinWau kirjoitti:
munnia? tarkoititko nunnia vai konnia? 😅
...mitä? nyt ei leikkaa, väsy.Huomenta Tiuhti! Kirjotin eka, jotta "... mutta monet asiat toistasin mun semmosinaan." niin sitte korjasin että ilman tuota mun-sannaa eli munnia 😄
Huomenta Tiuhti! Kirjotin eka, jotta "... mutta monet asiat toistasin mun semmosinaan." niin sitte korjasin että ilman tuota mun-sannaa eli munnia 😄
😊👍 Ok, nyt tajusin!
Vaikkei kello vielä neljää olekaan.
https://youtu.be/FjkXIWNVQqgTämmönen tuli mieleen, että pittää taas kuunnella:
https://youtu.be/IlLKz-asFywNyt laittoi Kanarianlintu kauniisti soimaan! 💫🎵🎶🎼 Täältä 🏆Kultaa😊tälle! 🙌
Ihan poikki arjen jutuista, mutta silti tuntuu luissa ja ytimissä 😄.
Wau, mikä biisi!
Ps. En ollut edes kuullut ennen.Wirtanen ja Koivuniemi 👍En oo tainnu mäkään tätä aiemmin kuulla. Sain hommat hoidettua ja nyt toinen jalka huutaa armoo ja toine Hoosiannaa ilman Daavidin poikaa 😅 Kuinkas sulla kukkanen?
Wirtanen ja Koivuniemi 👍En oo tainnu mäkään tätä aiemmin kuulla. Sain hommat hoidettua ja nyt toinen jalka huutaa armoo ja toine Hoosiannaa ilman Daavidin poikaa 😅 Kuinkas sulla kukkanen?
😅😅😅
Mutta auts, tarttisitko virkistävän jalkakylvyn ja -hieronnan?
Lenkkisuunnitelmat muuttui mulla pihatöiksi, kun katsoin miltä siellä viikendin jälkeen näyttää. Kukkaset tarvitsivat kiireellistä apua ja hoivaa 😉 Rikkaruohot kiireellisen eliminoinnin 😬
💐🌱En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Wirtanen ja Koivuniemi 👍En oo tainnu mäkään tätä aiemmin kuulla. Sain hommat hoidettua ja nyt toinen jalka huutaa armoo ja toine Hoosiannaa ilman Daavidin poikaa 😅 Kuinkas sulla kukkanen?
Eihän sitä armoo ja hoosiannaa ole ilman Daavidin poikaa😄 Mä ainakin siinä kohta vaan heilauttaisin pelkkää Koivuniemenherraa 😂😉jos ei mulla olis poikaa (No joo, ☺️ehkä olen vähemmistön vähemmistöä.)
Nyt EoEt ylös hep! Kaikki hyvin😊👍Tuetaan kainaloiden alta, jos tarvis. Mä olin joku aika sit pahassa jamassa, en nukkunut ja sitä rataa, muistatte varmaan... silloin turvasin Daavidin poikaan. Onneksi teillä on toisenne💕 ja sen verran myötätuntoa, että sain Trenkipojan 🎵ja silittelyt peittojen alle😌.Käytöskukka kirjoitti:
😅😅😅
Mutta auts, tarttisitko virkistävän jalkakylvyn ja -hieronnan?
Lenkkisuunnitelmat muuttui mulla pihatöiksi, kun katsoin miltä siellä viikendin jälkeen näyttää. Kukkaset tarvitsivat kiireellistä apua ja hoivaa 😉 Rikkaruohot kiireellisen eliminoinnin 😬
💐🌱Mä tarttisin varmaan kokovartalokylvyn (kumiankalla 🦆) ja -hieronnan, mutta lienee pakko tyytyä suihkuun 🚿 😄
Ja kukilla hoijontarve😅 Oon vissii vähä enemmän väsyny...TiuhtinWau kirjoitti:
Eihän sitä armoo ja hoosiannaa ole ilman Daavidin poikaa😄 Mä ainakin siinä kohta vaan heilauttaisin pelkkää Koivuniemenherraa 😂😉jos ei mulla olis poikaa (No joo, ☺️ehkä olen vähemmistön vähemmistöä.)
Nyt EoEt ylös hep! Kaikki hyvin😊👍Tuetaan kainaloiden alta, jos tarvis. Mä olin joku aika sit pahassa jamassa, en nukkunut ja sitä rataa, muistatte varmaan... silloin turvasin Daavidin poikaan. Onneksi teillä on toisenne💕 ja sen verran myötätuntoa, että sain Trenkipojan 🎵ja silittelyt peittojen alle😌.Mun jalat on nii pösilöt, jotta ne ei oo kovin tarkkoja huutelussaa 😄 Mihkä suuntaan sää sitä vitsaa oikeen meinasit heiluttaa, meinaan vaan että huutaako kohta muutki paikat jottai😅 Ei vaan lähen nyt 🚿
Mun jalat on nii pösilöt, jotta ne ei oo kovin tarkkoja huutelussaa 😄 Mihkä suuntaan sää sitä vitsaa oikeen meinasit heiluttaa, meinaan vaan että huutaako kohta muutki paikat jottai😅 Ei vaan lähen nyt 🚿
😄😄😄nyt en vastaa, tai tulis punasta rouvaa...
(...porukka vähän ihmettelee mitä hymyilen kännykällä.)TiuhtinWau kirjoitti:
(...porukka vähän ihmettelee mitä hymyilen kännykällä.)Joo, parempi etten miekään tähän mittään enää jatka, vaikka mieli tekiski 😅 Musta tullee nääs aivan hervottoman levoton kun väsymys alkaa olemaan tapissa 😄
TiuhtinWau kirjoitti:
(...porukka vähän ihmettelee mitä hymyilen kännykällä.)Mun sydän pitää päästä kiinni ja kiittää vain Luojaa,
joka meitä koivuniemiltä suojaa 😉
Paula on kyl niin hyvä paula, et menis hyvin tonne Rohkaisua päivään osioonkin!
...sit pitäs ihan molempia huitoa, jos huitomaan lähtee...en lähde nyt tähän suuntaan, ollenkaan...😂 jos se mun runoilija Heerokseni näkee, nii ei tarvii selitellä Herttarouvan kanssa leikittyjä leikkejä😊😅TiuhtinWau kirjoitti:
Mun sydän pitää päästä kiinni ja kiittää vain Luojaa,
joka meitä koivuniemiltä suojaa 😉
Paula on kyl niin hyvä paula, et menis hyvin tonne Rohkaisua päivään osioonkin!
...sit pitäs ihan molempia huitoa, jos huitomaan lähtee...en lähde nyt tähän suuntaan, ollenkaan...😂 jos se mun runoilija Heerokseni näkee, nii ei tarvii selitellä Herttarouvan kanssa leikittyjä leikkejä😊😅😅 No ei tässä mittään selittelemään ruveta
😅 No ei tässä mittään selittelemään ruveta
Just näin, suoruus ja rehellisyys maanperii
Joo, parempi etten miekään tähän mittään enää jatka, vaikka mieli tekiski 😅 Musta tullee nääs aivan hervottoman levoton kun väsymys alkaa olemaan tapissa 😄
Väsymys on kyl paha😅, silloin pitäs päästä purkamaan padat ja nukkumaan.
..ku ei pata kattilaa soimaa😂
Nyt 🧊🚿🛌🧸
Oikeesti, 😌toivottavasti nukut nyt hyvin ja sikeästi!
(Mulla oli se yksi yö ihan kamala ja toinen päivä, mut selvisin ( ei siitä tähän sen enempää ), nyt ei kenelläkään mitään hätää.)TiuhtinWau kirjoitti:
Väsymys on kyl paha😅, silloin pitäs päästä purkamaan padat ja nukkumaan.
..ku ei pata kattilaa soimaa😂
Nyt 🧊🚿🛌🧸
Oikeesti, 😌toivottavasti nukut nyt hyvin ja sikeästi!
(Mulla oli se yksi yö ihan kamala ja toinen päivä, mut selvisin ( ei siitä tähän sen enempää ), nyt ei kenelläkään mitään hätää.)Mikä tuo eka kuva on? Jääpalakone? 😄
TiuhtinWau kirjoitti:
Nyt 🚿🛌😅😅😅
Mie kävin jo 😅 Kohta onneks kehtaa mennä nukkumaanki kun kymppiuutiset ohitettu.
Mie kävin jo 😅 Kohta onneks kehtaa mennä nukkumaanki kun kymppiuutiset ohitettu.
🛁 ...mietin kaikkea mitä on ollut ja mennyt, kylvyssä. Vaikuttaa siltä, että sulla on jo parempi mieli hyvä, niin😌.
TiuhtinWau kirjoitti:
🛁 ...mietin kaikkea mitä on ollut ja mennyt, kylvyssä. Vaikuttaa siltä, että sulla on jo parempi mieli hyvä, niin😌.
Hyvää kylpyä 😊 Mä meen kohta sänkyyn ja koitan saaha unta.
TiuhtinWau kirjoitti:
Ja joo, mä oon tässä viimesen tunnin ajan hymyilly itekseni 😉
Hyvää kylpyä 😊 Mä meen kohta sänkyyn ja koitan saaha unta.
Toivon että saat nyt kunnon unet, tarvitset lepoa.
Käytöskukka kirjoitti:
Toivon että saat nyt kunnon unet, tarvitset lepoa.
Näkkyykö se päällepäin 😄 Oisko sulla ehottaa jottai unilaulua? Mulla alkaa oikeesti silmät luppasemmaa..
Ja joo, mä oon tässä viimesen tunnin ajan hymyilly itekseni 😉
Olen hymyillyt keveästi, leveästi ja nauranutkin iloisesti ja helpottuneena. ...voin kuitenkin myöntää, että en ole titaania...enemmin kuin vähän raastettu porkkana vieressä sipuli. Inhimillinen ihminen.
Näkkyykö se päällepäin 😄 Oisko sulla ehottaa jottai unilaulua? Mulla alkaa oikeesti silmät luppasemmaa..
Joku virsi sopis nyt tähän kohtaan 😊
Näkkyyhän tuo 😊 Tunnen sinut jo niin hyvin 💕
Tämä maustettuna sillä haavekuvalla että se Oma Muru joskus vielä löytyy
https://youtu.be/taOL5HJdx1ATiuhtinWau kirjoitti:
Joku virsi sopis nyt tähän kohtaan 😊
Juha Tapion laulamana kuullostas erityisen hyvältä 😊
Käytöskukka kirjoitti:
Näkkyyhän tuo 😊 Tunnen sinut jo niin hyvin 💕
Tämä maustettuna sillä haavekuvalla että se Oma Muru joskus vielä löytyy
https://youtu.be/taOL5HJdx1ANo saattaahan tuo vähän näkyä, kun itekin huomasin 😅 Laitetaanko yhteiskuunteluun vaikkapa 22.22
No saattaahan tuo vähän näkyä, kun itekin huomasin 😅 Laitetaanko yhteiskuunteluun vaikkapa 22.22
Laitetaan 😊
Käytöskukka kirjoitti:
Laitetaan 😊
Olipa nätti biisi ja sopivan rauhallinen unilauluks 😊 Kiitti tästä! Mie lähen nyt sänkyä kohti. Kauniita ja rauhallisia unia Kukkanen 🌷💕
No saattaahan tuo vähän näkyä, kun itekin huomasin 😅 Laitetaanko yhteiskuunteluun vaikkapa 22.22
Nautin joka biitistä yhdessä, kiitos 😊
Olipa nätti biisi ja sopivan rauhallinen unilauluks 😊 Kiitti tästä! Mie lähen nyt sänkyä kohti. Kauniita ja rauhallisia unia Kukkanen 🌷💕
Nuku hyvin Tulisielu 😌💕
Mikä te laitoitte? en meinas vieläkään pysyä teidän kärryjen perässä😊
TiuhtinWau kirjoitti:
Mikä te laitoitte? en meinas vieläkään pysyä teidän kärryjen perässä😊
Kyllä pysyt 😉 Kuunneltiin unilauluks Kukkasen laittama biisi (linkki ylempänä) yhessä alkaen klo 22.22
Käytöskukka kirjoitti:
Nuku hyvin Tulisielu 😌💕
Huomenta Kukkanen 🌷 😊 Koisasitko makoisasti? Mä en ihan heti sammunu kun olin sängyssä, mutta aika nopeesti kuitenkin ja nukuin yhellä heräämisellä aamuun asti. Ihan just alkaa palaveri. Tsemppiä päivän hommiisi 😊
Huomenta Kukkanen 🌷 😊 Koisasitko makoisasti? Mä en ihan heti sammunu kun olin sängyssä, mutta aika nopeesti kuitenkin ja nukuin yhellä heräämisellä aamuun asti. Ihan just alkaa palaveri. Tsemppiä päivän hommiisi 😊
Hyvää huamenta! Tai aamupäiväähän tässä jo mennään.
Kyllä, riittävän laadukkaat oli unet. Mäkin taisin kerran herätä mutten ole varma 😊
Aamu alkoi ekseleillä, kohta mullakin palis. Ja pari lisää päivän mittaan. Jossain vaiheessa menen läppärin kanssa takapihalle ☀️ nauttimaan.
Tsemiä ja Aurinkoa Sullekin ☀️☀️☀️💐
Meinasin laittaa piristystä päivään ketjun, mut tämähän sopii tänne😂:
https://youtu.be/8mqlIHlULpUMun pittää nyt lähteä konttaamaan, liekö meen loppusuoran vielä ryömimällä 😅 Kiitos kun ootte olemassa Tiuhti 💕 ja Kukkanen 💕😊
Älä mieti liikaa sun murheita, katso vaikka Jahangeria välillä!😅
Tämä Juha on trans on hauskan lempeä pätkä seksuaalivähemmistöistä ja lokeroinnista.
https://youtu.be/G2Q3ARuxIeETiuhtinWau kirjoitti:
Tanhupallot on myös söpöjä hyvänmielen klippejä.
Tanhupallo on kyllä kiva kun mennee sen karvamatonsa kanssa 😄 Näin joskus jonku jumppavideon eikä sitä kyllä voi hymyilemättä kattoa 😅
Käytöskukka kirjoitti:
😂
Kiitos että Sie olet olemassa, Tulisielu 💕Ootsie Sawonlemmikki 🌺😉 niitte rairuohojen kimpussa kun ei kuulu mittään 😄
Ootsie Sawonlemmikki 🌺😉 niitte rairuohojen kimpussa kun ei kuulu mittään 😄
En ennää 😊 Rikkikset on out 👍
Jäin hämmentyneenä pohtimaan mielikuvaa kumiankalla kylpemisestä ja hieromisesta. Ja mitä hoitoa kukka nyt tarvitsee... Varsinkin pitkäksi venyneiden öiden jälkeen...
Ja pohdin edelleen... 😉😂Käytöskukka kirjoitti:
Jäin hämmentyneenä pohtimaan mielikuvaa kumiankalla kylpemisestä ja hieromisesta. Ja mitä hoitoa kukka nyt tarvitsee... Varsinkin pitkäksi venyneiden öiden jälkeen...
Ja pohdin edelleen... 😉😂Vieläkö sie pohit 😉 Mie oon lukenu, jotta kukille pitäs tehhä keväthuolto😅 Sitte niille pittää antaa vettä, ravinteita, valoa ja jutella. Ylipäätään hoivata hyvin ja rakkauvella.
Vieläkö sie pohit 😉 Mie oon lukenu, jotta kukille pitäs tehhä keväthuolto😅 Sitte niille pittää antaa vettä, ravinteita, valoa ja jutella. Ylipäätään hoivata hyvin ja rakkauvella.
Taidan pohtia vielä myöhemmin uudestaan omassa rauhassa, nukkumaan mennessä 🤔
Tunnistan, nuo kaikki on elämäntärkeitä elementtejä jotta kukat ja muut eläväiset voisivat hyvin 😌Käytöskukka kirjoitti:
Taidan pohtia vielä myöhemmin uudestaan omassa rauhassa, nukkumaan mennessä 🤔
Tunnistan, nuo kaikki on elämäntärkeitä elementtejä jotta kukat ja muut eläväiset voisivat hyvin 😌Mie en tiiä Kukkanen onko tuo ihan sopiva aihe pohdittavaks siinä kohtaa kun pitäs nukkua 😄
Mie en tiiä Kukkanen onko tuo ihan sopiva aihe pohdittavaks siinä kohtaa kun pitäs nukkua 😄
On se, Tulisielu. Pohtimisen jälkeen uni on sitä makeampaa 😌
Käytöskukka kirjoitti:
Ja pohdin edelleen... 😉😂😂Voi vittu Tytöt 👯♀️..teidän kanssa😄😄😂
Käytöskukka kirjoitti:
On se, Tulisielu. Pohtimisen jälkeen uni on sitä makeampaa 😌
Mie kaavoin äsken taas vettä päälle ja nyt nousee höyry 😉 Voi se olla sittenkin hyvä pohtia ennen levolle laskua, niin tuu unniin tuommoset 😅
Mie kaavoin äsken taas vettä päälle ja nyt nousee höyry 😉 Voi se olla sittenkin hyvä pohtia ennen levolle laskua, niin tuu unniin tuommoset 😅
😅😅
Suosittelen lämpimästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1729883Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513249Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483011- 622748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012125- 1142083
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251953Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641566Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121316Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221276