Pori harmaalinnan alue ja ulvila on saunalahden liittymille liian kova pala. Yhteys on tosi surkea. Ei toimi 4G. Pätkii ja pysähtelee. Netissä mikään kirjautuminen ei tahdo onnistua kun aikakatkaisu keskeyttää liian hitaan yhteyden vuoksi. Kumma että 2020 ei vieläkään toimi yhteydet näinkin taajamassa, kun toisella operaattorilla toimii.
Yhteydensaanti Elisan asiakaspalveluun onkin sitten kiven alla.
Elisa saunalahti liittymä
3
59
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi käytät 2020 saunalorton liittymää? Ota joku sonera wifi tilalle nopeasti.
- Anonyymi
Mulla on turkkilainen Turkshell. Sekin duunaa paremmin roamingillä kuin saunavihta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on turkkilainen Turkshell. Sekin duunaa paremmin roamingillä kuin saunavihta.
Siis on huono tämä saunalahden rajaton 4G kuukausiliittymä. Sitä paitsi se on valheellista mainontaa että on rajaton. Kyllä se aika rajallista on jos on katvealueita kaikkialla eikä nettiyhteys toimi niinkuin pitää.
Taitaa mennä Elisalla muutenkin huonosti kun muuttivat keskustan liiketiloista puuvillaan alakerran siivouskomeroon, jossa palvelu on olemattoman hidasta. Pari kertaa käynyt ja aina on jonoa. Kaksi nuorta poikaa palvelee, ja asiakkaita lähti jonosta kun kyllästyivät odottamaan kuten allekirjoittanutkin.
Puhelimitse et palvelua saa. Elisan asiakaspalvelua ei ole viikonloppuisin eikä iltaisin, ja tämä ihme guru on maksullinen palvelu, johon ei voi edes soittaa vaikka on saunalahden rajaton 4G.
Miten ahneeksi voikaan mennä että edes asiakkaat eivät voi soittaa ilmaiseksi jos liittymässä on ongelmia. Menee vaihtoon perheen liittymät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3522816Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201559Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151058Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa571007Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28958En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82933Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149908- 80908
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205849