Naantali nostamassa

Anonyymi

johtajien palkkoja. Terve meininki, tossa jo kaverin kanssa mietittiinkin, että mihinköhän ne diabetespotilaiden jalkojenhoitorahat menee. Arvio kaupungin tämän vuoden tappiosta 4,4miljoonaa, joten on meillä hyvät johtajat, nyt on oikea aika nostaa johtajat palkkakuopasta pois.

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ensisijaisesti pitäisi käyttää rahat terveydenhoitoon.

    • Anonyymi

      Olisi järkevää KESKUSTELLA siitä asiasta kyseisten johtajien kanssa.

    • Anonyymi

      Vielä järkevämpää on valita seuraavaksi hyvät päättäjät.

      • Anonyymi

        Äänestäjät valinnan tekevät.


    • Anonyymi

      Olis järkevää käyttää tuon kokoinen summa suomen valtion velkojen lyhentämiseen, tai OIKEASTI köyhien ihmisten ja perheiden hyvinvointiin.

      • Anonyymi

        Asiallinen ajatus.


    • Anonyymi

      "Arvio kaupungin tämän vuoden tappiosta 4,4miljoonaa, joten on meillä hyvät johtajat"

      -Naantalissa on asiat hoidettu kaikin puolin mallikaasti ja vuodelle 2020 arvioidut tappiot tulevat valtaosin koronan johdosta. Naantalin taloudellinen tilanne verrattuna useimpiin muihin kaupunkeihin on ja tuilee koronasta huolimatta olemaan kärkikastia. Et vissiin tiennyt tästä asiasta?

      Jos halutaan, että kaupungin asioita hoidetaan laadukkaasti, on siitä luonnollisesti maksettava kilpailukykyistä palkkaakin.

      Markan suutari tekee helposti kahden markan vahiongon, tavattiin sanoa muinoin. Asia ei vaan ole mihinkään siitä muuttunut.

    • Anonyymi

      4.11.2019 16.16 Vakka.fi

      Naantalin talous kestää palveluihin panostamisen.

      Turun Seutusanomat 6 marraskuun, 2019:

      Naantalissa investoidaan tulevaisuuteen.


      Ihan tiedoksi siitä missä mennään todellisuudessa.

    • Anonyymi

      Eipä tunnu kestävän esim diabeetikkojen jalkkahoitoon pääsyn kriteereitä on tiukennettu niin, että käytännössä ennaltaehkäisevää hoitoa ei saa. Määrärahoja terveydenhoidosta on ajettu alas systemaattisesti. Naantalilaiset hoitajat työskentelevät äärirajoilla, mutta rahaa ei ole palkata lisää hoitajia. Päättäjien tietoinen valinta mihin rahat laitetaan. Koronapotilaat hoidossa raisiossa.Nykymuodossaan oleva terveyskeskus on tiensä päässä, kuten omalääkärini jokin aika sitten sanoi.

      • Anonyymi

        "Eipä tunnu kestävän esim"

        Voitko osoittaa Naantalin talousarviosta katetta noille väiteillesi?

        https://www.naantali.fi/sites/default/files/media/file/TA2020 KV 9.12.2019.pdf

        Ihan aidosti mielenkiinnosta, en ole kuullut asian tätä puolta ennen.

        Ottamatta vielä muihin kantaa, niin koronapotilaiden keskitetty hoito Raisiossa nyt on yhteistoimintaa järkevimmillään. Jotenkin käännät asian huonoudeksi?

        "Yhteistyösopimus: Naantalilaisia koronapotilaita voitaisiin hoitaa Raisiossa

        Sopimuksen tavoitteena on vähentää covid19-taudin leviämistä ja käyttää järkevästi vuodeosastopaikkoja, henkilökuntaa ja suojaimia."

        Nykymuodossaan oleva terveyskeskus on ainakin minua itseäni hoitanut esimerkillisen hyvin. En ole ikinä nähnyt pienintä tarvetta hakeutua yksityisen puolen teveyspalveluiden pariin. Mikäs sitä olisi kaatamassa?


    • Anonyymi

      Linkistä tuli teksti pyytämääsi sivua ei löytynyt. Mennä vuosina hoitoa on saanutkin, toista on tänäpäivänä. Rouva oli tilaamassa aikaa omalääkärille seuraava-aika rapiat 2kk pakko sitten mennä yksityiselle. Itsekkin diabeetikkona sain ennen neljä kertaa vuodessa jalkahoitajan, tänäpäivänä nolla kertaa, ja voin kertoa ettei sairaus ainakaan paremmaksi ole tullut. 80 luvulla kiireettömään hoitoon pääsi max kolme päivää. Käytäntö on muuttunut, ennen jalat tarkasti jalkahoitaja, tänä päivänä lääkäri,joille on annettu tiukennetut kriteerit mitä suositella. Rahalla toki hoitoa saa, muttei kaikilla monisairailla siihen rahaa löydy.

      • Anonyymi

        Naantalin väestönkasvu:

        1980: 11.328
        2004: 17.436
        2020: 19.293

        Lisäksi yli 64-vuotiaiden osuus Naantalin väestöstä näyttäisi kasvaneen, ihan yksiselitteistä tilastoa siitä en äkkiseltään löytänyt kuitenkaan. Kuten tiedetään, keskimäärin iäkkäämpi väestö tarvitsee keskimäärin enemmän terveyspalveluita.

        Väestönkasvun ja kuntaliitosten lisäksi osaltan vaikuttaa nykyinen oikeus valita omalääkäri ja haluamansa terveyskeskus. "Muuttovoittoa" tämän osalta Naantalilla on lehtiartikkelin mukaan lähes kolmensadan (300) henkilön verran. Se kertoo osaltaan, että moni kokee Naantalin terkkarin tarjoavan jotain parempaa, kuin varsinainen asuinpaikan oma tarjoaa.

        Maailma on muuttunut Naantalin osalta kovin vuodesta 1980 40-vuodessa. Samoin terkkarikäytännöt. Nykytilanteessa en kyllä muistelisi ja haikailisi enää neljänkymmenen vuoden takaista onnelaa. Ainakaan terkkarin tarjoamien jalkahoitojen määrä ja laatu ei ole pienin peruste kaupunginjohdon palkkojen alentamiselle tai nostamiselle.

        Ja kuten jo mainitsin, itse olen kokenut terkkarin toiminnan 10 arvoisena.


    • Anonyymi

      Sairauksia on monenlaisia, ja jos arvosana on yli kymmenen, niin taitavat sairaukset olla pienimuotoisia. Ennen jalkahoitoa neljä kertaa, nyt nolla kertaa,niin omasta mielestäni hoitoonpääsy on vähentynyt 100%. Varakkaat eläkeläiset muuttavat naantaliin, ja kuormittavat terveyskeskuksen, tämäkin on omalääkärin näkemys asiasta. Näkemykseen on helppo yhtyä.

      • Anonyymi

        "tämäkin on omalääkärin näkemys asiasta."

        Nyt kyllä pistetään "omalääkärin" suuhun sanoja.

        Laitappa "omalääkärin" nimi esiin, niin saa työnantaja kysellä tarkemmin mitä mustamaalausta siellä vastaanotolla oikein harrastetaan. Vai puhutaanko täällä nettifoorumilla suulla suuremmalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "tämäkin on omalääkärin näkemys asiasta."

        Nyt kyllä pistetään "omalääkärin" suuhun sanoja.

        Laitappa "omalääkärin" nimi esiin, niin saa työnantaja kysellä tarkemmin mitä mustamaalausta siellä vastaanotolla oikein harrastetaan. Vai puhutaanko täällä nettifoorumilla suulla suuremmalla?

        Haist sie kuule paska! Juoksin 6 vuotta sitten vuoden verran välillä päivystyksessä ja vuoroin omallalääkärillä kauheiden kipujen takia, oksentelin enkä pystynyt syömään. Tätä oli n. Kerran kuukaudessa vuoden verran, ennenkuin menin jo yksityiselle. Ja VASTA SILLOIN selvisi, että mulla oli mahassa nyrkin kokoinen tyrä. Ennen sitä käyntiä sitä hoidettiin julkisella puolella närästyksenä. Seuraavana vuonna 5 vuotta sitten hela-torstaina se paukahti, ja naapuri vei 8 aikaan aamulla sairaalaan ja 12 aikaan olin jo leikkauspöydällä. Silloin valitettiin kyseisistä lääkäreistä, jotka olivat hoitaneet aina närästyksenä. Mulle kerrottiin leikkauksen jälkeen, että en istuisi tässä tällä hetkellä enää jos en olisi lähtenyt! Kiitokset siis upeille naantalin lääkäreilke, joilla ei ole ammattitaitoja!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "tämäkin on omalääkärin näkemys asiasta."

        Nyt kyllä pistetään "omalääkärin" suuhun sanoja.

        Laitappa "omalääkärin" nimi esiin, niin saa työnantaja kysellä tarkemmin mitä mustamaalausta siellä vastaanotolla oikein harrastetaan. Vai puhutaanko täällä nettifoorumilla suulla suuremmalla?

        Haist sie kuule p**ka! Juoksin 6 vuotta sitten vuoden verran välillä päivystyksessä ja vuoroin omallalääkärillä kauheiden kipujen takia, oksentelin enkä pystynyt syömään. Tätä oli n. Kerran kuukaudessa vuoden verran, ennenkuin menin jo yksityiselle. Ja VASTA SILLOIN selvisi, että mulla oli mahassa nyrkin kokoinen tyrä. Ennen sitä käyntiä sitä hoidettiin julkisella puolella närästyksenä. Seuraavana vuonna 5 vuotta sitten hela-torstaina se paukahti, ja naapuri vei 8 aikaan aamulla sairaalaan ja 12 aikaan olin jo leikkauspöydällä. Silloin valitettiin kyseisistä lääkäreistä, jotka olivat hoitaneet aina närästyksenä. Mulle kerrottiin leikkauksen jälkeen, että en istuisi tässä tällä hetkellä enää jos en olisi lähtenyt! Kiitokset siis upeille naantalin lääkäreilke, joilla ei ole ammattitaitoja!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haist sie kuule paska! Juoksin 6 vuotta sitten vuoden verran välillä päivystyksessä ja vuoroin omallalääkärillä kauheiden kipujen takia, oksentelin enkä pystynyt syömään. Tätä oli n. Kerran kuukaudessa vuoden verran, ennenkuin menin jo yksityiselle. Ja VASTA SILLOIN selvisi, että mulla oli mahassa nyrkin kokoinen tyrä. Ennen sitä käyntiä sitä hoidettiin julkisella puolella närästyksenä. Seuraavana vuonna 5 vuotta sitten hela-torstaina se paukahti, ja naapuri vei 8 aikaan aamulla sairaalaan ja 12 aikaan olin jo leikkauspöydällä. Silloin valitettiin kyseisistä lääkäreistä, jotka olivat hoitaneet aina närästyksenä. Mulle kerrottiin leikkauksen jälkeen, että en istuisi tässä tällä hetkellä enää jos en olisi lähtenyt! Kiitokset siis upeille naantalin lääkäreilke, joilla ei ole ammattitaitoja!!!

        Ja kaiken tuon jälkeen uskot sinisilmäisenä mitä "omalääkärisi" sinulle kertoo? Vai mikä tarinassasi ei täsmää?

        Oletpa oikea satusetä.


        ps. nykyään voi valita mitä terkkaria ja omalääkäriä haluaa käyttää. Oletan sinun JO KAUAN SITTEN valinneen aidan takaa paljon vihreämpää ruohoa.

        Älä nyt vaan sano, että olet yhä Naantalin terkkarin asIakkaana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "tämäkin on omalääkärin näkemys asiasta."

        Nyt kyllä pistetään "omalääkärin" suuhun sanoja.

        Laitappa "omalääkärin" nimi esiin, niin saa työnantaja kysellä tarkemmin mitä mustamaalausta siellä vastaanotolla oikein harrastetaan. Vai puhutaanko täällä nettifoorumilla suulla suuremmalla?

        Mitäpä sinä kenenkään nimellä teet. Outo käsitys mustamaalauksesta, jos puhutaan totuudesta. Kerroppa sinä nimesi, ja sairautesi, kun yli kympin arvosanoja jakelet. Omalle kohdalle tullut 100% hoitoonpääsyn alenneus ei ole mielipide, vaan tämänpäivän karu totuus.Kohtalotovereita lähipiiristä löytyy myös. Mielestäsi on hyvä homma jos omalääkärille jono yli 2kk, tahi diabeetikkojen jalkahoidon alasajo. Mustamaalauksen vastakohta taitaa olla puolustaminen. Puolustajana sinä tunnut tietävän minun kokekemukseni paremmin kun minä itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä sinä kenenkään nimellä teet. Outo käsitys mustamaalauksesta, jos puhutaan totuudesta. Kerroppa sinä nimesi, ja sairautesi, kun yli kympin arvosanoja jakelet. Omalle kohdalle tullut 100% hoitoonpääsyn alenneus ei ole mielipide, vaan tämänpäivän karu totuus.Kohtalotovereita lähipiiristä löytyy myös. Mielestäsi on hyvä homma jos omalääkärille jono yli 2kk, tahi diabeetikkojen jalkahoidon alasajo. Mustamaalauksen vastakohta taitaa olla puolustaminen. Puolustajana sinä tunnut tietävän minun kokekemukseni paremmin kun minä itse.

        Lojaliteetin puute, esimerkiksi halpahintaisten roskajuorujen levittäminen työnantajasta on irtisanomisperuste myös ja erityisesti lääkäriä koskien.

        Enhän jaksa uskoa, että laajasti kouluja käynyt lääkäri moiseen alentuisi kylän ukon kanssa, tarinoissasi on pensseliä ja raskaasti, varsinkin kun et uskalla satujesi alkuperää paljastaa. On ilmiselvää, että "omalääkärisi" ei olisi kysyttäessä lainkaan tietoinen kanssasi käydystä keskustelusta.

        Taidat omata varsin vilkkaan mielikuvituksen?

        -Lisäksi, jos kerran olet saanut mielestäsi huonoa hoitoa Naantalissa, niin miksi ihmeessä vielä täällä happanet potilaana? Jos kertomasi oli sattunut omalle kohdalle, en edes****si terkkarin suuntaan.

        Tässäpä toinen naula ontuvien tarinoidesi arkkuun.

        Toisaalta, osaisin itse paljon hurjempia tarinoita kertoa, mutta eivät nekään totta olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lojaliteetin puute, esimerkiksi halpahintaisten roskajuorujen levittäminen työnantajasta on irtisanomisperuste myös ja erityisesti lääkäriä koskien.

        Enhän jaksa uskoa, että laajasti kouluja käynyt lääkäri moiseen alentuisi kylän ukon kanssa, tarinoissasi on pensseliä ja raskaasti, varsinkin kun et uskalla satujesi alkuperää paljastaa. On ilmiselvää, että "omalääkärisi" ei olisi kysyttäessä lainkaan tietoinen kanssasi käydystä keskustelusta.

        Taidat omata varsin vilkkaan mielikuvituksen?

        -Lisäksi, jos kerran olet saanut mielestäsi huonoa hoitoa Naantalissa, niin miksi ihmeessä vielä täällä happanet potilaana? Jos kertomasi oli sattunut omalle kohdalle, en edes****si terkkarin suuntaan.

        Tässäpä toinen naula ontuvien tarinoidesi arkkuun.

        Toisaalta, osaisin itse paljon hurjempia tarinoita kertoa, mutta eivät nekään totta olisi.

        taitaa sulla toi ymmärryspuoli olla täysin hukassa, jos tyyppi on saanut hoitoa, ja nyt ei hoitoa saa, niin normi ukko ymmärtää että hoito on huonontunut. vain typerys väittää terveyspalvelujen olevan hyvällä tolalla, kun jatkuvasti mediassa kysytään miten rahat riittää. tilanne on joka paikassa huonossa hapessa, tosin ei niin huonossa kun sun tilanne. tuskinpa ihmisen koulutuksella on mitään merkitystä puheisiin, tahi tekemisiin. t. terkkuja vaan trolli vänkärille, siinä vasta outo otus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taitaa sulla toi ymmärryspuoli olla täysin hukassa, jos tyyppi on saanut hoitoa, ja nyt ei hoitoa saa, niin normi ukko ymmärtää että hoito on huonontunut. vain typerys väittää terveyspalvelujen olevan hyvällä tolalla, kun jatkuvasti mediassa kysytään miten rahat riittää. tilanne on joka paikassa huonossa hapessa, tosin ei niin huonossa kun sun tilanne. tuskinpa ihmisen koulutuksella on mitään merkitystä puheisiin, tahi tekemisiin. t. terkkuja vaan trolli vänkärille, siinä vasta outo otus.

        "vain typerys väittää terveyspalvelujen olevan hyvällä tolalla"

        Tässä asiassa jokainen voi puhua vain omista kokemuksistaan ja niiden valossa siis annan Naantalin terveyskeskukselle arvosanan 10 . Näytät olevan asiassa ihan toisaalta kuullun varassa, joten se siitä.

        -Terkkari on aika hemmetin monen asian paikka ja nyt sitä yksi pölkkypää syytää lokaa terkkarin niskaan JALKAhoitojen takia.

        Hyvää Päivää Taas!

        Mitä rakettitieteellistä ja niin tärkeää tehdään "jalkahoidossa", että se pitäisi yhteiskunnan järjestää. Kirjaimellisesti, jos on yksikin käsi, niin ne asiat voi lähes jokainen kotona tehdä ihan itse.


        Kas tuossa:

        https://www.hus.fi/sairaanhoito/sairaanhoitopalvelut/endokrinologia/Documents/Diabeetikon jalkojen omahoito-opas.pdf

        "Diabeetikon jalkojen omahoidon opasJalkahygienia


        Jalkojen pesu
        Jalkojen kuivausIhon hoito
        Jalkojen rasvaus
        Tiiviiden varvasvälien hoito
        Kuinka toimia, jos jalassa on känsä tai kovettuma
        Jalkojen päivittäinen tarkastaminen"

        -Siinäpä sitä on tärkeää tekemistä terkkarille. Ja itkuvirren aihe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "vain typerys väittää terveyspalvelujen olevan hyvällä tolalla"

        Tässä asiassa jokainen voi puhua vain omista kokemuksistaan ja niiden valossa siis annan Naantalin terveyskeskukselle arvosanan 10 . Näytät olevan asiassa ihan toisaalta kuullun varassa, joten se siitä.

        -Terkkari on aika hemmetin monen asian paikka ja nyt sitä yksi pölkkypää syytää lokaa terkkarin niskaan JALKAhoitojen takia.

        Hyvää Päivää Taas!

        Mitä rakettitieteellistä ja niin tärkeää tehdään "jalkahoidossa", että se pitäisi yhteiskunnan järjestää. Kirjaimellisesti, jos on yksikin käsi, niin ne asiat voi lähes jokainen kotona tehdä ihan itse.


        Kas tuossa:

        https://www.hus.fi/sairaanhoito/sairaanhoitopalvelut/endokrinologia/Documents/Diabeetikon jalkojen omahoito-opas.pdf

        "Diabeetikon jalkojen omahoidon opasJalkahygienia


        Jalkojen pesu
        Jalkojen kuivausIhon hoito
        Jalkojen rasvaus
        Tiiviiden varvasvälien hoito
        Kuinka toimia, jos jalassa on känsä tai kovettuma
        Jalkojen päivittäinen tarkastaminen"

        -Siinäpä sitä on tärkeää tekemistä terkkarille. Ja itkuvirren aihe.

        Mikään ei ole sen tyhmempi kun ihminen, joka heittää puskista asioita, joista ei ymmärrä, eikä tiedä yhtään mitään. Anonyyminä tietysti voi tyhmyytensä näyttää, kasvokkain olet hiljainen hiirulainen joka piiloittelee omassa kolossaan ,jottei tyhmyys paljastuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaiken tuon jälkeen uskot sinisilmäisenä mitä "omalääkärisi" sinulle kertoo? Vai mikä tarinassasi ei täsmää?

        Oletpa oikea satusetä.


        ps. nykyään voi valita mitä terkkaria ja omalääkäriä haluaa käyttää. Oletan sinun JO KAUAN SITTEN valinneen aidan takaa paljon vihreämpää ruohoa.

        Älä nyt vaan sano, että olet yhä Naantalin terkkarin asIakkaana?

        Ei sitä omalääkäriä niin vain vaihdeta. Ja mistä minä olisin voinut tietää, että minulla on tyrä kun sellaisesta en ollut ennen kuullut? Ja kyllä luulisi, että ilman vaihtoakin ja yksityiselle menemistä omalääkäri tutkisi sinut huolella. Ja jos et usko asiaani, niin tottahan toki voin hakea entisen naapurini ja lapseni vaikka todistamaan asiani, sekä yksityisen lääkörin ellet usko. Katsotaahan sitten kuka tässä punoittaa kuin hillo, ja kuka tässä "satuilee" ja arvostelee toisia. Helppohan sinun on minua haukkua, jos et ole lähelläkään ollut kuolemanpartaa ja lääkärit tosiaan ovat epäammattimaisia eivätkä laita IHAN ITSE eteenpäin lähetettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaiken tuon jälkeen uskot sinisilmäisenä mitä "omalääkärisi" sinulle kertoo? Vai mikä tarinassasi ei täsmää?

        Oletpa oikea satusetä.


        ps. nykyään voi valita mitä terkkaria ja omalääkäriä haluaa käyttää. Oletan sinun JO KAUAN SITTEN valinneen aidan takaa paljon vihreämpää ruohoa.

        Älä nyt vaan sano, että olet yhä Naantalin terkkarin asIakkaana?

        Ja muuten, kuka sinä olet toisia haukkumaan satusedäksi stanan pöhlö?
        Ei se minun vikani tosiaan ole, että juuri Naantaliin osuu nämä huonoimmat terveydenhuollon "ammattilaiset*. Ja kyllä tyhmälläkin tosiaan päässä sytyttää ajatus, että vaihtaa lääkäriö. Mutta jos he ovat samaa kansaa, niin mitä v***a se vaihtaminen hyödyttää? En tiedä millaisia tohtoreita sinun kontollesi on osunut, mutta mulle on ainakin mitä uskomatonta väkeä tullut vastaan. Rahatilanne myös ratkaisee sen, millaisen ihmisen hoitoon pääset ja kuinka pian. Luojan kiitos, että edes sillä hetkellä moni ihminen oli tukenani, ja halusi parastani. Että kannattaa mennä haukkumaan ja arvostelemaan sitä, jota on syytä. Älä viattomia ihmisiä ennenkuin olet oikeat faktat kerännyt siihen, että voit arvostella toista. Sen lisäksi vaikka sulla ois syytä, kannattaa opetella eräs hyvä taito: pidä suusi kiinni, äläkä lähde mukaan, vaan lähde muualle äläkä reagoi epämiellyttävien ihmisten asioihin. Se ei ole mun vika miltä minä sinun tai vaikka Jeesuksen edessä näytän ja kuulostan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja muuten, kuka sinä olet toisia haukkumaan satusedäksi stanan pöhlö?
        Ei se minun vikani tosiaan ole, että juuri Naantaliin osuu nämä huonoimmat terveydenhuollon "ammattilaiset*. Ja kyllä tyhmälläkin tosiaan päässä sytyttää ajatus, että vaihtaa lääkäriö. Mutta jos he ovat samaa kansaa, niin mitä v***a se vaihtaminen hyödyttää? En tiedä millaisia tohtoreita sinun kontollesi on osunut, mutta mulle on ainakin mitä uskomatonta väkeä tullut vastaan. Rahatilanne myös ratkaisee sen, millaisen ihmisen hoitoon pääset ja kuinka pian. Luojan kiitos, että edes sillä hetkellä moni ihminen oli tukenani, ja halusi parastani. Että kannattaa mennä haukkumaan ja arvostelemaan sitä, jota on syytä. Älä viattomia ihmisiä ennenkuin olet oikeat faktat kerännyt siihen, että voit arvostella toista. Sen lisäksi vaikka sulla ois syytä, kannattaa opetella eräs hyvä taito: pidä suusi kiinni, äläkä lähde mukaan, vaan lähde muualle äläkä reagoi epämiellyttävien ihmisten asioihin. Se ei ole mun vika miltä minä sinun tai vaikka Jeesuksen edessä näytän ja kuulostan.

        "...juuri Naantaliin osuu nämä huonoimmat terveydenhuollon "ammattilaiset*. Ja kyllä tyhmälläkin tosiaan päässä sytyttää ajatus, että vaihtaa lääkäriö. Mutta jos he ovat samaa kansaa, niin mitä v***a se vaihtaminen hyödyttää? "

        Siis ovatko Naantalin lääkärit sitten mielestäsi kuitenkin lopulta yhtä hyviä tai huonoja kuin muuallakin?

        Miksi ihmeessä sitten haukut juuri nimenomaan Naantalin lekureita, jos ne kerran ovat "samaa kansaa" kuin muuallakin?

        Mutta asiaan: "... vaan lähde muualle äläkä reagoi epämiellyttävien ihmisten asioihin."

        Mielestäni sinun Naantalin terveyskeskuksen lääkäreihin ja kaikkeen muuhun kohdistamasi kritiikki on kaukana kohtuuden tuolla puolen. Lääkärit eivät ole jumalia, eivät edes Suomen parhaassa terveyskeskuksessa, missä se sitten ikinä lienekään. Sinulla on kokemuksesi ja minulla myös. Mä olen edelleen heidän asiakkaansa hyvillä mielin, ja sinä myös kerroit olevasi.

        Etkö todella näe tuossa asetelmassa mitään ristiriitaa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "...juuri Naantaliin osuu nämä huonoimmat terveydenhuollon "ammattilaiset*. Ja kyllä tyhmälläkin tosiaan päässä sytyttää ajatus, että vaihtaa lääkäriö. Mutta jos he ovat samaa kansaa, niin mitä v***a se vaihtaminen hyödyttää? "

        Siis ovatko Naantalin lääkärit sitten mielestäsi kuitenkin lopulta yhtä hyviä tai huonoja kuin muuallakin?

        Miksi ihmeessä sitten haukut juuri nimenomaan Naantalin lekureita, jos ne kerran ovat "samaa kansaa" kuin muuallakin?

        Mutta asiaan: "... vaan lähde muualle äläkä reagoi epämiellyttävien ihmisten asioihin."

        Mielestäni sinun Naantalin terveyskeskuksen lääkäreihin ja kaikkeen muuhun kohdistamasi kritiikki on kaukana kohtuuden tuolla puolen. Lääkärit eivät ole jumalia, eivät edes Suomen parhaassa terveyskeskuksessa, missä se sitten ikinä lienekään. Sinulla on kokemuksesi ja minulla myös. Mä olen edelleen heidän asiakkaansa hyvillä mielin, ja sinä myös kerroit olevasi.

        Etkö todella näe tuossa asetelmassa mitään ristiriitaa??

        Juu, en lähde enää mukaan lapselliseen vänkäämiseen. Sinulla on omat kokemukset ja minulla omat. Olen sinusta sitten vaikka kuinka tyhmä, niin en voi sillekkään mitään mitä sinä täällä minusta ajattelet. Pokkaa sinulla on sitten täällä arvostella, mutta naamatusten et kyllä uskalla suutas avata.
        Toivottavasti sait asiasi sanottua nyt kokonaan ilman, että täytyy vielä jotain sieltä pikku päästä lohkaista.
        Kas kun en aikasemmin älynnyt kuinka mahtava ja nerokas olet! Toivottavasti hakisit vielä presidentinvaaleihin, niin tulisin sinua heti ensimmäisenä äänestämään, että onnea sinne!
        Hyvää yötä sinulle, ja toivottavasti sait tosiaan nyt hyvän mielen itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, en lähde enää mukaan lapselliseen vänkäämiseen. Sinulla on omat kokemukset ja minulla omat. Olen sinusta sitten vaikka kuinka tyhmä, niin en voi sillekkään mitään mitä sinä täällä minusta ajattelet. Pokkaa sinulla on sitten täällä arvostella, mutta naamatusten et kyllä uskalla suutas avata.
        Toivottavasti sait asiasi sanottua nyt kokonaan ilman, että täytyy vielä jotain sieltä pikku päästä lohkaista.
        Kas kun en aikasemmin älynnyt kuinka mahtava ja nerokas olet! Toivottavasti hakisit vielä presidentinvaaleihin, niin tulisin sinua heti ensimmäisenä äänestämään, että onnea sinne!
        Hyvää yötä sinulle, ja toivottavasti sait tosiaan nyt hyvän mielen itsellesi.

        "Juu, en lähde enää mukaan lapselliseen vänkäämiseen"

        Lopeta sitten samalla tuo halpahintainen puskasta huutelu terveyskeskuksen henkilökunnan suuntaan.



        "Hoitovahinko

        Hoitovahinko on tyypillisin potilasvakuutuksesta korvattava vahinko. Hoitovahinkona korvataan henkilövahinko, joka on aiheutunut potilaan tutkimuksesta, hoidosta tai muusta vastaavasta käsittelystä taikka sellaisen laiminlyönnistä. Muulla vastaavalla käsittelyllä tarkoitetaan esim. rokottamista ja veren- tai elimenluovutusta. Hoitovahinkona voidaan korvata myös lääkkeen virheellisestä määräämisestä tai antamisesta aiheutuneet vahingot.

        Korvattavan hoitovahingon edellytyksenä on se, että kyseisessä hoito- tai tutkimustilanteessa kokenut terveydenhuollon ammattihenkilö olisi toiminut toisin ja siten välttänyt vahingon. Hoitovahinko voi siis olla esimerkiksi leikkauksen seurauksena ilmennyt komplikaatio, kuten hermovaurio tai viive taudinmäärityksessä, joka olisi ollut kokeneen terveydenhuollon ammattihenkilön vältettävissä.

        Kokeneelta terveydenhuollon ammattihenkilöltä vaadittavan osaamisen sisältö ja taso vaihtelee porrastetusti. Esimerkiksi terveyskeskuksen yleislääkärillä ja yliopistosairaalan erikoislääkärillä on erilaiset vaatimukset."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Juu, en lähde enää mukaan lapselliseen vänkäämiseen"

        Lopeta sitten samalla tuo halpahintainen puskasta huutelu terveyskeskuksen henkilökunnan suuntaan.



        "Hoitovahinko

        Hoitovahinko on tyypillisin potilasvakuutuksesta korvattava vahinko. Hoitovahinkona korvataan henkilövahinko, joka on aiheutunut potilaan tutkimuksesta, hoidosta tai muusta vastaavasta käsittelystä taikka sellaisen laiminlyönnistä. Muulla vastaavalla käsittelyllä tarkoitetaan esim. rokottamista ja veren- tai elimenluovutusta. Hoitovahinkona voidaan korvata myös lääkkeen virheellisestä määräämisestä tai antamisesta aiheutuneet vahingot.

        Korvattavan hoitovahingon edellytyksenä on se, että kyseisessä hoito- tai tutkimustilanteessa kokenut terveydenhuollon ammattihenkilö olisi toiminut toisin ja siten välttänyt vahingon. Hoitovahinko voi siis olla esimerkiksi leikkauksen seurauksena ilmennyt komplikaatio, kuten hermovaurio tai viive taudinmäärityksessä, joka olisi ollut kokeneen terveydenhuollon ammattihenkilön vältettävissä.

        Kokeneelta terveydenhuollon ammattihenkilöltä vaadittavan osaamisen sisältö ja taso vaihtelee porrastetusti. Esimerkiksi terveyskeskuksen yleislääkärillä ja yliopistosairaalan erikoislääkärillä on erilaiset vaatimukset."

        Pura miekenterveysongwlmasi muualle


    • Anonyymi

      Täysin totta, jos tulevaisuudessa halutaan turvata terveyskeskukseen pääsy kohtuuajassa, niin tulorajat, tahi muuten on löydyttävä jostakin rahaa, ja paljon. Väestö ikäntyy, ja elää yhä pidempään, joten sairaita riittää. Rahoissaan oleva ei yksityiselle helpolla mene, ainakin oman kokemukseni mukaan.

    • Anonyymi

      se on toi sama vänkäripoika, joka yrittää päteä joka asiassa. ukkoparka luulee tietävänsä kaikesta kaiken. ihmekkös tuo kun on aamuisin astral teeveen hommissa.

    • Anonyymi

      Rahat rikkaille ja verorahoista vielä koronan avulla, laskun maksat sinä ja muut tasaveroina jatkossa.

      Verorahoista kunnan suojatyöpaikkalaisille myös entistä enemmin "palkkaa" tekemättömästä työstä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1665
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1525
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1434
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      45
      1401
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1268
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      9
      1147
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe