Asensin uuden 2020 version

Anonyymi

Asensin tuon uuden tämän vuoden version ja asennus onnistui hyvin.
Lataukseen meni 40 min ja loppupäivitys tapahtui 6:ssa minuutissa.
4 tunnin testijakson aikana ei ole ollut ongelmia mutta niitä voi tulla, tosin koskaan ei aikaisemminkaan ole tullut vaikka varoitellaan mutta selvää on jos isoisänaikaisiin koneisiin yritetään mahduttaa W10 niin sitä voi verrata siihen jos yrittää 6" p-askan mahtumaan 4" reikään niin tietäähän sen että tukossa on. ;)

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vakoilu ja toimimattomuus edelleen päällä.

      • Anonyymi

        Kellä on kellä ei....... minulla ei ongelmia koko W10 historian aikana


      • Anonyymi

        Hassua, laitoin ensin tuon tekstin ilman tavutusta, tekoäly ei tykänny siitä. Sit laitoin tavutettuna, on se nyt pysynyt. Jos tekstiä verrataan kaikkeen siihen mitä täälä kirjotettaan niin mikä tossa on loukkaavaa ja ketä se loukkaa?


    • Anonyymi

      Ei se ole 2020 versio, vaan 2004.

      • Anonyymi

        ver -komento näyttää Windows -version oikein. Se on Microsoft Windows 10.0.19041.264.

        2004 sekä May 2020 ovat Windowsin myyntinimiä, eivät versionumeroita.


      • Anonyymi

        Totta tuo mutta laitoin selvennykseksi vuoden, arvelin että oikea asia siitä kuitenkin selvisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta tuo mutta laitoin selvennykseksi vuoden, arvelin että oikea asia siitä kuitenkin selvisi.

        ...... joo käyttöjärjestelmän koontiversio 19041.264 näkyy "Tietoja osiossa"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...... joo käyttöjärjestelmän koontiversio 19041.264 näkyy "Tietoja osiossa"

        Kyseessä edelleenkin Windows versio 10.0.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä edelleenkin Windows versio 10.0.

        Olenkos minä jotain muuta väittänyt että ei olis Windows 10 versio.
        Voihan se olla jossai näinkin ilmaistu > 10.0.19041.264. mutta mitä helskutin väliä tuolla on.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      105
      3424
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      84
      3292
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      323
      1976
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      90
      1469
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1266
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1165
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      898
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      132
      850
    9. 46
      793
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      777
    Aihe