Varokaa melleriläisiä!

Lahkon uhri

Karttakaa hirvittävää Patmos-lahkoa! Olin sen aktiivijäsen 70-luvulla, enkä voi vieläkään unohtaa kokemiani kauheuksia. Lahko näyttää siistiltä, mutta se kätkee kauheita salaisuuksia. Minulla oli kerran tilaisuus osallistua ydinryhmän salaiseen rituaaliin joka on iäksi syöpynyt mieleeni. Vieläkin on vaikeuksia puhua asiasta. Rituaalissa ei palvottu Jumalaa vaan yhtä ihmistä. Sanoinkuvaamattoman iljettävään rituaaliin kuului hillittömyyksiä joita voi kuvitella löytävänsä vain mustasta messusta! Älkää antako ulkokuoren hämätä, se on kulissia. Sisäpiirissä asuu itse Pimeys! Varokaa! Varokaa!

6

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pok

      kertoa vähän tarkemmin?

      • Lahkon uhri

        En uskalla! Pelkään, että he tunnistaisivat ja jäljittäisivät minut. Voin vain sanoa, että rituaali oli irvokas versio kristillisistä menoista. Lahko on Suojelupoliisin tarkkailussa, minkä sinä varmaan tiedätkin...


      • Lahkon uhri kirjoitti:

        En uskalla! Pelkään, että he tunnistaisivat ja jäljittäisivät minut. Voin vain sanoa, että rituaali oli irvokas versio kristillisistä menoista. Lahko on Suojelupoliisin tarkkailussa, minkä sinä varmaan tiedätkin...

        näin näen ja ehkä se loppuu täi vähenee, kun on kuulemma muuttanut, tai muuttaa ranskaa, siitä kopio toisesta kirjoituksesta.
        Joitain vuosia sitten näin Leo Mellerin ystäväkirjeen. Siinä hän kertoi uskovasta, joka oli saanut näyn. Näyssä oli Suomen kartta, joka peittyi vereen idästä alkaen. Leon mukaan se tarkoittaa, että Jumala antaa Venäjän vallata Suomen. Se voidaan estää vain yhdellä tavalla: lahjoittamalla Mellerin Patmos ry.lle rahaa. PALJON rahaa. Ilmeisesti Jumala oli ostettavissa kun Suomea ei miehitetty ja Leollakin oli varaa ostaa kartano Ranskasta ja muuttaa sinne. Vai oliko taktinen veto: hengellinen valtakunnanjohtaja siirsi päämajan Ranskaan kuin Marski aikoinaan Mikkeliin?


      • Lahkon uhri
        penttiz kirjoitti:

        näin näen ja ehkä se loppuu täi vähenee, kun on kuulemma muuttanut, tai muuttaa ranskaa, siitä kopio toisesta kirjoituksesta.
        Joitain vuosia sitten näin Leo Mellerin ystäväkirjeen. Siinä hän kertoi uskovasta, joka oli saanut näyn. Näyssä oli Suomen kartta, joka peittyi vereen idästä alkaen. Leon mukaan se tarkoittaa, että Jumala antaa Venäjän vallata Suomen. Se voidaan estää vain yhdellä tavalla: lahjoittamalla Mellerin Patmos ry.lle rahaa. PALJON rahaa. Ilmeisesti Jumala oli ostettavissa kun Suomea ei miehitetty ja Leollakin oli varaa ostaa kartano Ranskasta ja muuttaa sinne. Vai oliko taktinen veto: hengellinen valtakunnanjohtaja siirsi päämajan Ranskaan kuin Marski aikoinaan Mikkeliin?

        Niin, joku vuosi sitten avioeron saanut lahkonjohtaja vastoin Jeesuksen selvää opetusta avioitui uudestaan erään viulistinaisen kanssa. He muuttivat Ranskaan, loisteliaaseen kartanoon.


      • Lahkon uhri
        penttiz kirjoitti:

        näin näen ja ehkä se loppuu täi vähenee, kun on kuulemma muuttanut, tai muuttaa ranskaa, siitä kopio toisesta kirjoituksesta.
        Joitain vuosia sitten näin Leo Mellerin ystäväkirjeen. Siinä hän kertoi uskovasta, joka oli saanut näyn. Näyssä oli Suomen kartta, joka peittyi vereen idästä alkaen. Leon mukaan se tarkoittaa, että Jumala antaa Venäjän vallata Suomen. Se voidaan estää vain yhdellä tavalla: lahjoittamalla Mellerin Patmos ry.lle rahaa. PALJON rahaa. Ilmeisesti Jumala oli ostettavissa kun Suomea ei miehitetty ja Leollakin oli varaa ostaa kartano Ranskasta ja muuttaa sinne. Vai oliko taktinen veto: hengellinen valtakunnanjohtaja siirsi päämajan Ranskaan kuin Marski aikoinaan Mikkeliin?

        Pahempaa. PALJON pahempaa. Aikoinaan Patmoksessa oli yksi yhteyshenkilö C.I.A. :n suuntaan, siksi on yhä asioita, joista vaietaan, kansainväliset suhteet näes...


    • tarjasusanna

      onhan se aika merkillistä,että rahalla voi ostaa Suomen vapaaksi juutalaisiin kohdistuvista vääryyksistä - Mellerin kautta..ja aina kaikkiin hurjimpiinkin maailman katastrofeihin löytyy joku joka on sen ennalta tiennyt...siis Pathmoksessa..muille Herra ei oo nähny hyväksi ilmoitella asioitaan ??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe