Mulla DanskeBankissa säästötili ja siellä 5 000 euroo rahaa.
Pitäisi nostaa tai vaikka siirtää ne toisen pankin käyttötilille, mutta mulla ei ole verkkopankkitunnuksia, eikä pankki korttia.
Miten onnistuu helpoitetn ja halviiten ?
Kun tsiikasin että noita DanskeBankkeja onkin sika harvakseltaan ja ne on lopettanu useasta paikasta kassapalvelut. Verkkosivuilla lukee, että jos nostaa yli 4000 euroo, niin pitää varata aika.
Voiko jollain tilisiirtolomakkeella tuon hoitaa? osaako kukaan neuvoo ? ja mitä sellainen tulee maksaa ?
Täytyy ens viikolla kysyy vaikka tsätin kautta asiaa, mutta olisihan se kiva jo vähän tietää näin viikonloppunakin, että kuinka pitkään voi mennä että rahat on omalla käyttötililläni.
danske bank rahan siirto
Anonyymi
3
67
Vastaukset
- Anonyymi
Varaa aika verkosta ja hae pois. Muista virallinen henkilöllisyystodistus eli passi/henkilökortti. Ajokortti ei riitä.
- Anonyymi
Jos sulla on hyvät suhteet omaan pankkiisi, todennäköisesti suostuvat lopettamaan tuon tilin valtakirjalla ja hoitamaan rahat siellä olevalle titillesi ilmaiseksi.
- Anonyymi
On suhteita tai ei, niin oma pankki voi lopettaa tilin toisessa pankilla valtakirjalla. Mutta sielläkin vaaditaan ne viralliset henkilöpaperit eli kortti tai passi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1591394Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241159Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111090- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73879