Minulla on kiinalainen W10 tabletti jota käytän lähinnä nettiselailuun ja pasianssin pelaamiseen. Tulostinta ei ole koskaan ollut siihen asennettuna eikä laitteella ole mitään tulostettavaakaan. Tänään kun se päivitti itseään niin oli mokoma huomannut Wifi-tulostimeni ja siellä se nyt odottaa asennusta https://aijaa.com/ZSoLaM
Jokin aika sitten kokeilin täällä suuresti ylistettyä "käyttöjärjestelmää" ja asensin samaisen tulostimen siihen. Sehän vasta olikin mielenkiintoinen asentaa, sudoa ja pään seinään hakkaamista mutta onnistuihan se lopulta.
Iso on käppi käyttöjärjestelmän ja "käyttöjärjestelmän" välillä, ainakin mitä laitetukeen tulee. ♠J
Windows Update asentaa tulostimen yllättäen ja pyytämättä
Anonyymi
5
84
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan pikkusen naurattaa nuo väittämät Windowsin ajurimetsästyksestä
- Anonyymi
Olkoonpa mikä laite tai härpäke hyvänsä niin ei sitä saa linuksissa toimiin!
- Anonyymi
Kaikki on mahdollista, jopa kirjoittimen olemassa olon automaattinen tunnistaminen.
- Anonyymi
Vaihdoin Ubuntuun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 412428
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086