Vaikka itsekin asun suurimman osan vuotta

Helsingissä ihmettelen tätä paikallisten avuttomuutta selkeiden määräysten noudattamisen suhteen. Koronan ensimmäinen aalto olisi jo hoidettu ilman helsinkiläisten minä minä tyyppien tötöilyä.
Vaimon kanssa jo toista kuukautta oltu täällä Etelä-Pohjanmaalla pikku hankintakauppaa oon omasta metsästä tehnyt ja iltaisin 15-20 km riuska TV-lenkki.
Päälle joskus hyvää kotimaista bulkkilageria b-luokan grillimakkaran kanssa eli liha lihana.

8

<50

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nettisi ei tule etelä-pohjanmaalta näen ohjelmalla mistä se tulee. Nämä on paikkaan sidottuja, joten paikannus on helppoa. En jatka pidempään.

• Älä kopsumajurioikeistopietarintrolli puhu paskaa.

• Anonyymi

OikeistoSosDem valehtelee kuin helppoheikki. Oikein 50 tonninenkin. Taitaa jo itsekkin uskoa tarinoitaan.

• Kuitua on pankkopölhö pakattu tänäänkin omistamani metsätien varteen.

• Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

Kuitua on pankkopölhö pakattu tänäänkin omistamani metsätien varteen.

Olet sitten palannut esi-isiesi maille.
        Miten käy hankinta kuitukauppa pölhöpohjanmaalla?

• Anonyymi

Taitaa tuon kuitu tabletissa. Ja jos netti kuituliittymä.

• Anonyymi

Mikä ihme näitä helsinkiläisiä vaivaa?

Ei riitä, että terasseilla istutaan välittämättä mistään suojaetäisyyksistä tai muista terveysohjeista, nyt torillekin keräännytään osoittamaan mieltä, ja tietysti vasemmiston lietsomana. 500 kokoontumisrajoille viitataan kintaalla, muutenkin mennään kuin mitään rajoitteita ei olisi.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006528930.html

Suomi menee uudelleen kiinni näiden saatanan tunareiden vuoksi.

• Anonyymi

Tosiaan, mistä näitä älykääpiöitä sinne Stadiin piisaa?

Onko se porukka tosiaan niin uuveloa, että ryhtäävät tuommoiseenkin tuhatpäin, vaikka korona on pahin nimenomaan Helsingissä, siellä jos missä näitä kokoontumisia pitää rajata.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      101
      970
    2. 60
      893
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      68
      683
    4. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      41
      645
    5. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      61
      639
    6. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      22
      552
    7. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      33
      548
    8. Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille

Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka
      Lieksa
      24
      512
    9. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      46
      494
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      37
      478
    Aihe